Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 21:51
Onderwerp: Ik ben Hetero.
|
|
|
COOTJE711 schreef: | jawel jij mag ook mee hoor! doe je dan je matrozenpakje aan met Unoxmuts?
en frank doet wel zijn rode puntmuts op? |
Matrozenpakkie is van Visser he Ik heb de unoxmuts Frank z'n je weet wel pakkie en jij dan? Rudolf the rednose raindeer?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 18:38
Onderwerp: vreemdgaan
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik probeerde juist een grapje te maken Erika om hem wat op te fleuren......... |
snips heb ikke weer sorryyyyyyyyyyy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 18:37
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Mijn mooiste moment is ondanks dat ik nog erg vermoeif ben te merken dat ik zowel lichamelijk als psychische vooruitgang boek Bekijk alles weer anders, lach weer en kan weer zingen. God is goed Hij helpt mij door mn moeilijke tijd heen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 18:36
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Volgens mij is Frank vandaag niet echt in een positieve stemming....... althans zo lijkt het....... Of wil hij vandaag in de belangstelling staan...? |
Sttttt Willemijn hij heeft een DIP en tja wie wil er soms niet in de belangstelling staan he ikke wel hoor als het maar positief is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 18:33
Onderwerp: Heb je wat te klagen, dan is dit jou kans
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik ben het beu, Zeelandia, om steeds alles alleen te moeten doen. De pijn van de eenzaamheid is dan nog des te sterker. Gelukkig wordt ik soms wel eens verblijd met een dooie mus of goed voor de gek gehouden. Dat doorbreekt de sleur van het leven.
Mens-dinges-je-niet, ken ik niet. Ik kan ook niet biljarten of darten. Kaarten kan ik ook niet. Ik weet zelfs niet hoe je die kaarten moet vasthouden. Ik heb ze altijd tondersteboven vast. |
Doe spelletjes op het internet leer je dat ook misschien wil Floshke wel meedoen! Kop op Frankie hoofd omhoog he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 18:30
Onderwerp: Winterwandeling Drenthe Januari
|
|
|
PIETER649 schreef: | misschien ergens tussen de 1e en de 31e januari? |
kan er allicht iemand maar momo ik zou zeggen plan gewoon een datum denk dat dat beter werkt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 18:29
Onderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ach, tripel 7, vele mensen laten blijken dat ze sociaal zijn maar als puntje bij paaltje komt zijn het grote sukkels. Zo heb je ook mensen die je niet privé kan opchatten (want je staat niet in hun vriendenlijstje) maar als zij eens willen spuien komen ze wel privé chatten. Het is dus een éénrichtingsverkeer. |
Moet dat ook maar opgenomen worden in profiel! a) Ik chat niet alleen als ik dat zelf begin b) ik chat met niemand. c) sta open voor chat gesprekken d) chat alleen met mannen e) chat alleen met vrouwen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 18:26
Onderwerp: Ik ben Hetero.
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dank je wel...toch nog iemand die iets met wilt doen. Hopelijk blijft het niet bij die belofte alleen.
Ik zal me netjes kleden en gedragen want anders wordt het een narrenslee... |
Ik mag zeker niet mee als chaperone Wil ook wel een keer in een arreslee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 18:24
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik vind het echt schandalig....en dat ze dan niet even vijf minuten tijd voor je maken om de fout te herstellen.......maar dat je afgescheept wordt met een andere afspraak........ |
Idd vind dit wel te erg voor woorden!! Ik zou toch echt een klacht indienen Zeeland!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 18:22
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Vandaag veel gedaan dus de pap is op daarom lekker een frietje gehaald Slecht maar wel lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 18:19
|
|
|
VISSER278 schreef: | Weer een nieuw topic van je , Savanti?
Nu verwachten we natuurlijk WEL een antwoord van jou zelf he. |
Idd dat zou wel fijn zijn! Hoe sta je zelf hierin?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 10:04
Onderwerp: Het weer
|
|
|
YELNIN491 schreef: | ja wil ook wel es droog naar buiten, ben vandaag vaak genoeg nat geregend of gesneeuwd pfffff |
Sneeuw? wat is dat Hier lekker zonnetje maar fris weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 10:02
Onderwerp: mop
|
|
|
BERT168 schreef: | het is zwart, en als het uit de boom valt is je kachel stuk?
je kachel |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 21:24
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Vandaag genoeg regen, wind, hagel en sneeuw gehad gelukkig is het binnen droog en warm |
Dus daarom maar hierheen gestuurd? Het is hier vies en nat wcht weer om te slapen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 21:18
|
|
|
COOTJE711 schreef: | ach Erika, het wordt weer mutsen tijd. Heb jij er ook een met zo'n mooie pompoen erop?? |
Heb vorig jaar van zwarte piet een unox muts gehad met pompoenetje Maar heb ook een mooie rooie en warme fleece
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 21:16
|
|
|
COOTJE711 schreef: | dus ben ik blij dat ik hier woon...... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 21:15
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
YELNIN491 schreef: | sja moeten we maar een topic openen voor opvolging |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 20:40
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik bedenk m'n eigen toch maar. Blijf toch maar binnen. Ik weet niet wat er naar beneden valt maar het is wel heeeel harde regen. |
ow in Zeeland ook al? Hier komt het ook opeens met bakken naar beneden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 20:34
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
COOTJE711 schreef: | heee, zit jij niet in je biezenkistje?? |
hihi er zijn meer Hermannen Cootje dit is een andere
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 19:41
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik heb wel n donkerbruin vermoeden...
(tegen zwart aan zelfs)
Pieter, houd wel van n inkoppertje op zn tijd |
Ja jij zei het gisteren nog tegen me
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 18:28
Onderwerp: Erfzonde
|
|
|
LISA610 schreef: | Hé Erika, die vraag van "jij ook? " was echt bedoeld voor Harald En nee, je zult mij niet horen beweren dat wij nooit meer zondigen, maar wel dat wij ons bevrijd mogen weten van veroordeling wegens zonde als we geloven in datgene wat Christus voor ons heeft bewerkstelligd en ons wenden tot God om vergeving van zonde te vragen. |
oeps te snel maar goed het was wel gemeend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 18:23
Onderwerp: Gebed gevraagd naar aanleiding van gevolgen aanranding.
|
|
|
LISA610 schreef: | Hai Erika. Als mijn bijdrage op jou overkomt als een persoonlijke aanval, dan spijt me dat. Zo heb ik het namelijk niet bedoeld, want zo zit ik niet in elkaar. Wat ik vooral heb geprobeerd is om helderheid te scheppen over de manier waarop we hier met elkaar kunnen en mogen (misschien zelfs wel moeten... maar dat komt dan gelijk weer zo dwingend over) omgaan.
Wat Shanita betreft is het mij meer dan duidelijk dat zij hele moeilijke momenten in haar leven heeft moeten ervaren. Ze laat regelmatig blijken dat het op bepaalde momenten goed met haar gaat, maar er zijn ook nog steeds dingen die haar niet in haar koude kleren gaan zitten. Als het haar goed doet om dat te delen op het forum, dan is dat haar goed recht. Een ander mag daar van vinden wat hij of zij wil, het geeft die ander niet het recht om haar te vertellen dat ze daarmee moet stoppen. Als het haar helpt om voorvallen uit haar leven op het forum te schrijven, dan denk ik: fijn voor haar. En als er iemand is die dat niet wil lezen, nou dan lees je dat toch lekker niet. Je kunt een dergelijk topic dan toch ook gewoon over slaan? Waarom open je het dan überhaupt? Omdat je toch wilt lezen wat er op geschreven wordt door anderen en door haar? Maar dat interesseert je toch niet? Dat heeft toch geen waarde voor jou? Laat het dan gewoon….
In mijn ogen is het niet juist om iemand te vertellen dat wat diegene schrijft geen waarde heeft omdat JIJ dat niet wilt lezen. Het is gewoon heel simpel: als je iets niet wilt lezen, lees het dan ook niet. En als je van mening bent dat iemand zijn of haar bijdrage geen waarde heeft, realiseer je dan dat dit jouw mening is. Voor diegene is het blijkbaar wel van waarde om die bijdrage te schrijven, omdat het iets is wat hij of zij met anderen wil delen. Wil je weten waarom dat zo is, uit oprechte belangstelling, vraag daar dan gewoon naar. Maar ga niet zeggen dat iemand iets niet mag schrijven, omdat het jou niet interesseert. Daar kun je mensen onnodig mee kwetsen. En nogmaals, dit is niet persoonlijk naar Erika bedoeld. Het mag wat mij betreft ook best worden opgevat in meer algemene zin.
En o ja, dan zijn er vast ook weer mensen die hierop inhaken door te zeggen dat ik nu een beetje loop te vertellen hoe het moet. Dus laat ik op voorhand maar zeggen dat het niet mijn bedoeling is om wie dan ook de wet voor te schrijven, maar dat ik eigenlijk gewoon maar weer eens een beroep wil doen op een zorgvuldige, liefdevolle manier van omgaan met elkaar. Ik houd van de discussies hier op het forum, juist daarom ben ik terug. Laten we echter vooral proberen om die op een respectvolle manier te voeren. Dus nogmaals, als je de neiging hebt om van leer te trekken tegen iemand, om welke reden dan ook: ask yourself WWJD! |
Oke Lisa duidelijk dan staan we op een lijn! Moet zeggen dat ik ook al verbaasd was over jou reactie zo herinner ik me jou niet Het is dus niet dat ik me eraan stoor want idd dan lees ik het niet het is meer dat ik probeer te helpen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 11:58
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Pffft, gaat lekker hier...Alweer een bekeuring, ik spaar die dingen momenteel |
Jolanda toch eerst kan en mag je niet auto rijden maar meid haal de schade nu niet in geld ken je beter in je huwelijk stoppen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 11:57
|
|
|
LISA610 schreef: | Waarom zo fel Erika? Dit is een vrij land hoor. Shanita heeft dit topic zelf geopend, dus als zij hier bepaalde dingen wil schrijven dan staat haar dat vrij. Blijkbaar heeft het voor Shanita wel waarde om dit soort dingen te delen op het forum, anders zou zij dat niet doen. Dus wie ben jij om te zeggen dat dit geen waarde heeft. Jij kunt daarin hooguit voor jezelf praten: het heeft geen waarde voor jou, maar wel voor haar.
Het is uiteraard jouw goed recht om niet geïnteresseerd te zijn in deze bijdragen van Shanita of om te vinden dat het voor jou geen waarde heeft. Maar als je dat vind, lees dit topic dan gewoon niet. Het heeft in mijn ogen totaal geen zin om zo fel te reageren op datgene wat Shanita in dit topic schrijft. Wat denk jij daarmee te bereiken? Ask yourself WWJD...
Heb jij ooit in een persoonlijke e-mail aan Shanita gevraagd waarom zij dit soort dingen op het forum deelt met andere mensen die zij niet of nauwelijks kent? En dan niet omdat jij vind dat haar bijdragen geen waarde hebben, maar juist om oprechte belangstelling te tonen voor wat er in haar omgaat? Stop alsjeblieft met aanvallen van iemand die het blijkbaar erg moeilijk heeft, want om heel eerlijk te zijn meen ik dat juist die felle reacties op bijdragen van Shanita geen enkele waarde hebben.
Anders gezegd: wie niet wil weten wat er in Shanita omgaat, kan ervoor kiezen om de bijdragen van Shanita niet te lezen. Zeker wat dit topic betreft heb je gewoon de keuze om het al dan niet te volgen. Je hoeft het immers niet te openen om te bekijken wat Shanita heeft geschreven....
Met andere woorden: laat Shanita met rust of onderneem een poging om haar te steunen en te bemoedigen! |
Misschien klinkt het fel maar zo was het niet bedoeld! Shanita zegt zelf misschien is het wel goed dat te doen en denk dat ze dat ook echt eens moet gaan doen heb zelf gemerkt hoeveel waarde het heeft En Shanita in het begin kost het even tijd maar als je het daarna dagelijks doet merk je hoe fijn en makkelijk het is om dit te doen. Ik val je zeker niet aan maar denk wel pas op met wat je hier neerzet!
Ehhhhh Lisa als we het over aanvallen hebben mag het ook wel wat minder fel naar mij toe he even een kort berichtje was duidelijk zat of idd mail mij ff persoonlijk!
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op vrijdag 9 december 2011, 12:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 09:46
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Mijn vriend gaat zo naar zijn werk, 10 voor 6, en dan heb ik, wat een luxe, tot een uur of 10 voordat ik zelf het een en ander ga doen. Dat zijn 4 uren |
Shanita 1 woord!
DAGBOEK!
En hier aub niet meer dit heeft echt geen waarde!
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op vrijdag 9 december 2011, 09:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 09:40
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Nee, ik verleng niet meer en dat weet je best....... |
waarom nieeeeeeeeeee Wie gaat ons nu op onze falie geven dan?
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op vrijdag 9 december 2011, 09:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 09:39
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Mutsen......club??? Wie wordt hier nu een muts genoemd dan?
|
ehhh........ ehhhhhhhhh........ ze zeggen vaak muts tegen mij en waarom? ikke weet nie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 09:35
Onderwerp: Zondagsheiliging
|
|
|
Zoals ik reeds in een andere topic al zei is voor mij de zondag een rustdag en die vul ik in met kerkgang, bezoekjes, lekker lezen, muziek luisteren, spelletjes noem maar op! In iedergeval dingen waar niemand voor mij hoeft te werken dus ik ga niet naar zwembaden,dierentuinen, speeltuinen enz...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 09:31
|
|
|
Net mijn kat van 4.5 jaar naar de dierenarts gebracht voor een stuk staart amputatie arm beessie Hopelijk is ze snel weer lekker hier thuis in dr warme mandje dr dochter en ik missen dr nu al
|
|
Naar boven |
|
|