Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 14:05
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | De middelste doorgaans, voor een normaal gevulde koelkast |
En hoe kom ik erachter dat de koelkast normaal gevuld is??...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 12:56
Onderwerp: Uitzien...
|
|
|
Ja.. Uitzien..een diep woord,met een nog diepere betekenis Uitzien naar morgen bijvoorbeeld..kan voor sommige betekenen..dat ze verlangend uitzien naar de dag dat HIJ wederkomt. Dat dan alles zal zijn.. 1 in geloof en aanbidding..dat God en mens weer geheel 1 zijn.
Iets anders is, een uitzien naar een leven met een ander.. De dingen te kunnen delen,die het leven geeft..maar ook laat, Dat mag ook.
Ookal ging alles anders dan gedacht was. God kent jou en mijn weg! Nieuwe wegen kunnen geopend worden door God,ja waar ze voor ons zo gesloten zijn... Zie daarom niet op ons eigen kunnen en niet kunnen..nee.. Maar verwacht ook vandaag nog van die God,die vergeeft..ja die de God wil zijn van gisteren ,vandaag en voor de toekomst!
Groet Heide
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op zaterdag 13 april 2013, 13:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 12:22
Onderwerp: single, nooit getrouwd of toch gescheiden?
|
|
|
Waarom zou je daarover liegen.of het anders maken Nooit getrouwd geweest..kan iemand misschien ook mee bedoelen ik heb me nooit getrouwd gevoeld naar waarneming..het is voor mij nooit een echt huwelijk geweest?...
Hoe dan ook..ik ben gescheiden,heb kinderen die bij moeder wonen..ook op papier.
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op zaterdag 13 april 2013, 12:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 10:19
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
alle post nog is goed bekeken meeste blauwe enveloppes zijn van de vorige bewoners..dus dat scheelt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 09:56
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
ik blijf maar verkouden:)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 09:55
Onderwerp: Brief van je Vriend
|
|
|
COBY648 schreef: | Deze kwam ik tegen op een andere datingsite. Overal waar ik naar een vriend zoek, kom ik m'n Vriend tegen.
Mijn vriend(in),
Je hebt Mijn naam gehoord, Mijn woorden gelezen. Mijn liefde gezien, Mijn daden geprezen. Ik heb jou zo vaak ontvangen in mijn huis. Jou zo vaak rust willen geven. Ik zat naast jou, je stem klonk. Bij de orgeltonen en het zingend stemgeluid. Je zag Me niet zitten, hebt Me niet horen zingen. Je was zo druk bezig, had zo weinig tijd. Hoorde wel, maar voelde niet, hoe Ik lijd. Je kent de verhalen, van Mijn angst en Mijn pijn.
Ik bouw aan een woonplaats, een woonplaats voor jou. Ik wil je een wereld geven, juist omdat ik van je hou. Wil er niet alleen in leven, geen wereld zonder jou. Ik wil het met je delen, de kleuren, de geuren die jou zintuigen strelen. Ik wil je zien lachen, de tranen voorbij. Ik lijk wel ver weg, maar geloof Me, ik ben heel dichtbij.
Jij loopt van me weg, jij ziet Mij niet staan. Toch ben Ik je Vriend en zal overal met je mee blijven gaan. Het komt van een kant, Ik kan jou niet vertrouwen. Toch mag je weten dat je op Mijn vriendschap kan bouwen. Al je lachen, al je pijn. Ze zullen bij Mij veilig zijn.
Ik zie je andere vriend. Hij heeft ook een doel. Hij is er ook altijd, maar altijd in strijd. Met Mij en met jou. Hij vraagt al je tijd. Zodat je geen tijd meer voor Mij kan spenderen. Zijn doel is dat jij hem gaat vereren. Laat je niet lokken, laat je niet gaan. Kijk toch naar Mij en zie Mij staan. Ik geef je het leven. Ik geef je een lach. Alles op die eeuwige dag!
Met veel liefde
Je Vriend |
Mooi..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 april 2013, 21:20
Onderwerp: Zingen in de nacht...
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Jullie hebben mij ook weer aan het denken gezet....
Mijn vader overleed in de nacht.... Van hetgeen we nog konden verstaan....(hij wilde voortdurend zingen) was zijn laatste lied waar hij om vroeg....
k "Zal Zijn lof zelfs in de nacht... zingen daar ik Hem verwacht""
Dat vergeten we nooit meer...
Ik kan me nog goed herinneren...in een ""donkere"" tijd in mijn leven..dat er een ouderling regelmatig langs kwam... Tegen hem kon ik ook vertellen...dat er zo vaak voor mijn gevoel op mijn schouder....""iemand"" zat die me van alles influisterde....(maar weinig goeds!!) Hij zei...""Ineke...ga maar zingen....zing maar groot en goed van God...daar kan ""hij"" niet tegen....""
Ik heb het gedaan...en moet er nog vaak aan terug denken... Maar voer het ook nog regelmatig uit...en voel me dan enorm gesterkt!!! |
Elkaar toch proberen te sterken Zeeland.. En rust komt van God
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 april 2013, 08:53
|
|
|
Mooie reacties,doet goed! Enja..niet de tranen die ik pleng, Jezus gaat voorop!
Dank..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 april 2013, 23:51
Onderwerp: De lijnen naar de hemel
|
|
|
JANE866 schreef: | Jezus is op de hoofdlijn bel Hem op en vertel Hem wat je wilt Als je verdriet hebt, bel Joh 14 Als mensen je teleurstellen, bel Psalm 27 Als je vruchtbaar wilt zijn, bel Joh 15 Als je hebt gezondigd, bel Psalm 51 Als je je zorgen maakt,... bel Matth. 6:19-34 Als je in gevaar bent, bel Psalm 91 Als God ver weg lijkt, bel Psalm 139 Als je je geloof wakker geschud moet worden, bel Hebr. 11 Als je eenzaam en bang bent, bel Psalm 23 Als je bitter en kritisch bent, bel I Cor 13 Voor het geheim tot geluk volgens Paulus, bel Col 3:12-17 Om het christendom te begrijpen, bel I Cor 5:15-19 Als je je down en teneergeslagen voelt, bel Rom. 8:31 Al je vrede en rust wilt, bel Matth. 11:25-30 Als de wereld groter lijkt dan God, bel Psalm 90 Als je zekerheid in Christus wilt, bel Rom. 8:1-30 Als je voor werk of recreatie op reis gaat, bel Psalm 121 Als je gebeden eng worden of egoïstisch, bel Psalm 67 Voor grote vindingrijkheid, bel Jes. 55 Als je moed nodig hebt voor een taak, bel Jozua 1. Hoe je met je naaste moet omgaan, bel Rom. 12. Als je aan investeringen en winst denkt, bel Marcus 10. Als je depressief bent, bel Psalm 27. Als je portemonnee leeg is, bel Psalm 37. Als je het vertrouwen in mensen verliest, bel I Cor. 13. Als mensen onvriendelijk lijken, bel Joh. 15. Als je ontmoedigd bent over je werk, bel Psalm 126.
ALTERNATIEVE NUMMERS:
Om met angst om te gaan, bel Psalm 34:7 Voor veiligheid, bel Psalm 121:3 Voor zekerheid, bel Marcus 8:35 Voor nog meer zekerheid, bel Psalm 145:18
ALLE LIJNEN NAAR DE HEMEL ZIJN 24 UUR PER DAG OPEN! VOED JE GELOOF, DAN ZAL TWIJFEL VERDWIJNEN.. |
Mooi zeg..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 april 2013, 08:45
|
|
|
Ja.. Zingen in de nacht kan dat wel,zingen in de nacht? in de nachten van twijfel en aanvechting... Ergens in de bijbel heeft iemand,en denk meerdere dit wel ondervonden, Nee..dit gaat niet zomaar van zelf, God is een God van wonderen... Hij geeft het gebed en doet het gaan zingen in de nachten, Wonder..dat God de mens niet los laat. Beter gezegd ..ZIJN kind niet los laat Zijn kinderen weten het vaak goed genoeg,dat zij zich zelf vaak in de duisternis hebben gebracht..ja! maar ondervonden gaat worden Wie Hem aan roept in de nood Vindt Zijn gunst oneindig groot En mag soms zingen in de nachten.
Houd aan!
Gr Heide
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 april 2013, 23:30
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
zal het even bij CM houden weer even wat leeswerk zie ik Mooie en leuke onderwerpen
Groet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 april 2013, 07:36
|
|
|
De vorige bewoners woonden in dit huis 40 jaar Zelf woon ik er zo'n 4 jaar nu
En nee geen cv,de huizen gaan misschien zelfs ..tegen de vlakte..
Ja oudje idd
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op maandag 8 april 2013, 07:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 april 2013, 23:30
|
|
|
Ik vond vd week een halve cent in mn huis Iemand zal misschien zeggen..nou dan stofzuig je nie goe ...want dan had je die halve cent wel eerder gevonden. klopt helemaal..
Maar ik wilde het nu is goed doen,en haalde de kachel ook even van z'n plek en daar lag die dus:) leuk klein rondje...ik heb er uren naar zitten staren Nee ik werd er niet verliefd op,dat ging me ff te ver... .
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op zondag 7 april 2013, 23:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 april 2013, 22:05
|
|
|
Dank voor de reacties zeg;)
Ja,alle huishoudelijke problemen uit 2012 zijn opgelost;))
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op zondag 7 april 2013, 22:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 april 2013, 12:39
|
|
|
Ik heb uren gezocht naar de juiste stofzuiger zakken Na goede hulp bij de Macro(piep!)..kwam ik thuis met de juiste zakken
kan ik eindelijk weer is stofzuigen
waar komt het vandaaaan:))
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |