Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 00:00
Onderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
|
|
|
KLUS667 schreef: | Ik zou zeggen: slik er eentje door dan |
ja haha heb jij ze in de aanbieding?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 23:26
Onderwerp: Meerdere scheidingen in een mensenleven
|
|
|
JANS221 schreef: | liever vrijzinnig en bewogen met de medemens, dan rechtzinnig en liefdeloos. |
Ik begreep hier ook uit dat volgens Jans rechtlijnig en liefdeloos bij elkaar horen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 23:21
|
|
|
KLUS667 schreef: | De mijne is 26,3, haal ik er 5kg af, dan krijg ik de melding dat m'n gewicht goed bij m'n lengte hoort en "houden zo!" Verder de opmerking: krijg je ook genoeg vitamines en mineralen binnen? |
Mijn BMI is 25,3 ik krijg de opdracht om nog wat af te vallen als ik gezondheidsproblemen in de familie heb welke problemen hebben ze het dan over, mn opa had een lintworm is dat er een
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 23:16
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
KLUS667 schreef: | Ik heb vakantie: huis van top tot teen opgeruimd, gestoft, gezogen, gedweild. Vrieskist ontdooit en schoongemaakt. Gras gemaaid + kantjes geknipt. Mèn, je kan beter werken
Morgen badkamer schrobben, wc's schoonmaken, ramen binnen lappen en daarna: vakantie......hoop ik. |
He en nu rust nemen he . lekker vakantie met je kids geniet ervan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 juli 2013, 15:09
Onderwerp: Het Nieuwsch hoekje
|
|
|
LANFY127 schreef: | Deze kwam ik vandaag tegen! Hilarisch......!
|
Ik vond het wel erg grappig! Het is wel echt engelse humor daar moet je van houden. Maar ook wel iets wat tot nadenken zou kunnen stemmen
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op dinsdag 30 juli 2013, 19:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 juli 2013, 13:49
|
|
|
ROLF230 schreef: | Ik zag wat over een chemische reden dat mensen aankomen. Dat komt vaker voor dan men denkt. Zelf woog ik altijd hetzelfde totdat ik een bepaald medicijn kreeg. In zeer korte tijd kwam ik bijna 15 kilo aan. Medicijn weg, kilo's ook zo weer weg.
Een leuk boek wat dit ook wel bevestigd is geschreven door Julia Kang, iemand die jarenlang worstelde met overgewicht. Door gifvrij te eten en te leven vlogen de kilo's eraf en die kwamen er nooit meer aan. Terwijl ze 2500 tot 3000 calorieën per dag eet. |
Ja klopt Rolf, ben ook zo gaan eten en viel toen heel makkelijk 5 kilo af. Maar helaas stopte het daar. Heb toen dus toch nog een dieet moeten doen. Maar eet wel 90% biologisch en suiker en Enr vrij. En dat helpt heel goed!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 juli 2013, 13:36
|
|
|
ANNA415 schreef: | http://www.telegraaf.nl/vrouw/inbeweging/21765648/__Sporten_en_overgewicht__.html
vond 2 dingen in dit artikel wel interessant: - Een nauwkeuriger manier om te bepalen of er sprake is van overgewicht is door meting van het vetpercentage via de huidplooimeting. Daarbij wordt niet alleen rekening gehouden met lengte en gewicht, maar ook met de daadwerkelijke lichaamssamenstelling, want hoeveel je weegt wordt natuurlijk sterk beïnvloed door je lichaamsbouw en hoeveelheid spiermassa Waarheid als een koe. Had vorig jaar een bedrijfskeuring, heb de hometrainer zowat in brand getrapt dus uitstekende conditie (van een duursporter), maar mijn BMI was niet goed. Ik heb de beste man gevraagd waar ik het gewicht dan moest afschrapen Overigens staat de BMI al heel lang ter discussie.
- Nog opmerkelijker is dat bijna 6% van de sterfte in Nederland wordt veroorzaakt door inactiviteit. Dit betekent dat je eigenlijk beter iets te zwaar, maar actief kunt zijn, dan slank en inactief! Ik ken slanke mensen met een cholesterol waar je u tegen zegt. Die liggen eerder op de intensive care dan iemand met een wat hogere BMI |
Ja klopt, de BMI wordt heel voorzichtig toch wat los gelaten. Ook omdat duidelijk is dat een iets hoger BMI ook voordelen heeft. Kijk heel sterk overgewicht is natuurlijk niet gezond en geeft meer kans op allerlei ziekten. Maar het idee dat iedereen jong en oud met verschillende lichaamsbouw en levenstijl in dezelfde BMI groep zou moeten zitten is natuurlijk vreemd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 juli 2013, 08:48
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Ga zo naar de kerk fietsen (7km) Geloof dat ik waarempel een vestje aan kan doen. Weet niet meer hoe lang geleden dat is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 22:33
Onderwerp: ga je mee? picknick/bbq, zaterdag 27 juli in ede op de heide
|
|
|
ANNA415 schreef: | je vergeet te vertellen dat je op de heenweg verdwaald was (wij allemaal ongerust ) en dat Klus cake gebakken had |
Die cake van Klus was echt lekker, hij bakt van die speciale natte cake Ik verdwaald Was ik alweer vergeten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 21:48
|
|
|
Het was heerlijk weer daar op de hei Het was een klein groepje heel gezellige mensen. We hebben lekker geklets en gebarbequed. sommigen wilden er zelfs gaan kamperen zo lekker vonden ze het. Daarom hebben we besloten dat we het in September nog eens doen rond half negen vertrokken we naar huis. Ikzelf heb dat op de fiets gedaan was een heel mooie tochT van 18 km over de hei en langs boerderijen en allemaal plekjes waar ik zo'n 23 jaar geleden heb gewoond. Was een wel heel mooie afsluiting
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 12:22
|
|
|
DAANTJE635 schreef: | Ja hier is het ook noodweer nu, regen en onweer. Ik zou nu niet op de hei gaan zitten |
het is hier (valkbij ede ) een half uur geleden begonnen Volgens buienradar duurt het ongeveel 1 a anderhalf u dus mooi op tijd klaar
En vanavond later komt er pas weer een dus niks diehards Zonnebrand creme mee
en in geval van nood hebben we de auto's en jufrouw Tok
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 12:15
Onderwerp: Het weer
|
|
|
haha zat net in die bui moest boodschappen doen. net te laat he ? Helemaal kletsnat Alleen jammer dat ik mn zorgvuldig uitgekozen outfit voor tijdens de picknick nu niet meer aan kan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 09:33
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
begonnen met yoghurt met aardbeien bij de koffie een cracker met pindakaas en later een groene smoothie met mango en appel nog laters een barbeque en misschien heel misschien kan ik dat afsluiten met een plakje cake (als klus niet weer alle cake zelf op gegeten heeft )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 09:09
|
|
|
Gelukig maar hoef je je niet in te smeren. En het was toch ook geen zonneque Volgens buienradar komt er een megabui die voor 14.00u over de edese hei trekt en dan pas om 22.00u weer. Dus het komt goed maar ik wacht als ik in ede uit de trein stap ff de bui af als dat nodig is voor ik ga fietsen. Dus misschien ietsje laterTot zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 13:43
|
|
|
Beste picknikkers, vraag me af of we het wel door moeten laten gaan. Hannah en Willem niet en volgens Hannah komen er verschillende mensen die anders even aan komen waaien niet (heb ik uit de 2e hand dus weet niet zeker of dit klopt) Pieter niet dus geen tentzeilen voor de regen. En volgens mijn weerapp valt er morgen daar bij de hei 18,7 mm regen. T wordt wel 28 gr dat dan weer wel. Maar zonder schuilgelegenheid lijkt me dat niet leuk. Dus reageer even en zeg wat je ervan vindt als je mee zou gaan. Misschien zijn er alternatieven?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 22:57
Onderwerp: chatten in chatbox!!!
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Chatten en de klaagmuur ineen!!!
Vandaag klik ik...(zomaar) even midden op de dag de chatbox aan... Normaal doe ik dat niet, want overdag zijn er meestal weinig mensen... Op dat moment zijn er 2 mensen in de chat...( 2 mannen) Ik ken ze wel, maar heb verder geen behoefte om in de chatbox te blijven...dus verdwijn direct weer... Krijg ik nu net een mailtje...DAT IK ONBESCHOFT BEN...!!! Het heerschap in kwestie...verteld dat hij me aansprak...(wat ik niet heb gezien omdat ik direct weer verdween) Omdat ik geen antwoord gaf...was ik dus onbeschoft.. Ik wilde het uitleggen door terug te mailen...en te zeggen hoe de vork in de steel zat...maar ben per direct geblokkeerd(waar ik niet van wakker lig)
Zegt dat iets over mij??? Denk het niet, maar leuk en netjes is anders!!!!! Dit getuigt niet van fatsoen...(waarschijnlijk last van de hitte) |
Haha ja beetje oververhitte reactie. Maar kan best zijn dat je alde 88e was die dat deed. Dat is dan ook niet leuk. Vaak komen mensen binnen (je zegt netjes gedag als je al in de chatbox bent) en verdwijnen ze meteen weer. Als dat vaak gebeurt en er is nog bijna niemand word je daar niet vrolijker van en zou je kunnen gaan denken dat jij helemaal niet leuk genoeg bent. Dus ik snap het wel een beetje. Maar blokkeren is wel erg dratisch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 22:09
|
|
|
DAANTJE635 schreef: | Hallo, Wat een ontzettend leuk idee. Ik ben nieuw hier maar hou wel van een bbq, en zo dicht in de buurt dat is een thuiswedstrijd. Komen er ook nog kinderen mee? |
Er kunnen ook kinderen mee. De kids die zouden komen van Hanah en die van Willem zijn ziek dus die komen niet. Het is er erg leuk voor kids hoor dus neem ze gerust mee is alleen maar gezellig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 12:01
Onderwerp: Aandacht voor single-zijn in kerk...
|
|
|
JOKE969 schreef: | Bij ons zijn er ook kringen, ingedeeld opmensen die bij. je in de buurt wonen, het functioneren verschilt heel er per kring, gelukkig loopt die van mij wel goed,
Maar los hier van is er ook aandacht voor, gezinnen, kinderen, jeugd, jongeren, kinderloze stellen, maar niet echt voor singles.. dat vind ik. wel jammer ja. |
Ja dan is het wel een gemis inderdaad als ze alle groeperinge doen behalve de singles. Zou je nog weer onderscheid kunnen maken in singles met en singles zonder kids. Misschien kun je zelf iets opstarten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 11:58
Onderwerp: Boekentip
|
|
|
Oeps je hebt 2 forumdraadjes geopend en die kun je zelf niet meer sluiten. Bovendien was er al eentje: welk boek lees jij momenteel. deze vind je onder "van alles wat"2e pagina. (door de warmte lezen we denk ik minder boeken) Misschien kun je het daarin zetten? CM sluit deze 2 dan vast wel weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 11:53
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Ben al zooolang terug van mn vakantie (3dagen) dat ik maar een hotelbon heb gekocht voor een weekendje weg ofzo. Ben er weer helemaal aan toe haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 10:14
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | we willen op zaterdag 27 juli voor de zestiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....) bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
anna415, al jaren 25 jaar, regio 0546 roelande354, 54 jaar, regio 342 natascha642, 43 jaar, regio 0546 shanita130, 41 jaar, regio 078 Rainbow930, 35 jaar (ovb) Mira349, 43 jaar (ovb) Anja509 , 48 (ovb)evt met gezelschap
harald940, 38 jaar, regio 038 pieter619, jong van geest; binnevaartschipper in opleiding lanfy127, 43 jaar, regio 0318 crossroad317 (ovb) frankt627, 49 jaar (ovb) | cor694, 63 jaar , regio 0516 meelifters welkom[/quote] gert577, 53 jaar, regio010 (ovb)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 10:01
Onderwerp: Aandacht voor single-zijn in kerk...
|
|
|
Bij ons in de kerk ook niet speciaal, maar er is ook geen speciale aandacht voor gezinnen ofzo. Eigenlijk alleen voor 65 plussers. Vind jij dat die aandacht er wel zou moeten zijn? Wij hebben wel kringen waar je bent ingedeeld en die hebben wel aandacht voor elkaar of je nu vrijgezel 65plus of getrouwd bent maakt niet uit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 23:41
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Die kinderen zo zien,dat raakt je want die hebben geen keus...........ik begrijp uithuisplaatsingen nu wel beter. |
Moeilijk werk lijkt me, heb je ook een vangnet voor jezelf waar je over dit soort dingen kunt praten? Of wordt je geacht gewoon door te gaan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|