Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 april 2012, 19:56
Onderwerp: wist je dat sex gezond is !!!
|
|
|
PIETER649 schreef: | Jazeker Frank, maar dat moet je niet op een forum in het algemeen vragen, dat moet je met een leuke vrouw of man ( net waar je van houd ) op je gemakkie proefondervindelijk ervaren |
heeeeeeel gezond...rood fruit zit barstensvol zink en dat is heeel goed voor je libido....met name bij de heren......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 april 2012, 19:33
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik vind dat stom ding alweer niet meer...en ik heb ook een ander nummer denk ik... |
tja....dan blijft er weinig over dan een mailtje sturen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 april 2012, 16:00
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
mooi werk miss X!! beter dan wat ik heb gedaan.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 april 2012, 16:00
|
|
|
FRANKT627 schreef: | oké, Tink, ik zal mijn gsm dan maar aanzetten...eerst zoeken... |
wil ik je sms-en?? ik krijg toch nix terug.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 april 2012, 15:59
|
|
|
PIETER649 schreef: | Schijnbaar vinden velen de bijbel niet zo duidelijk Shanita... Althans, ze lezen het anders dan jij. Jij hebt jouw persoonlijke leefregels uit de bijbel, daarom begrijp jij niet dat een ander kan leven met bepaalde dingen die jij vanuit de bijbel als fout ziet.
Hou je echter in de gaten dat jij vast ook wel dingen doet of niet doet die andere christenen vanuit hun leefregels uit dezelfde bijbel zondig vinden? Zo zijn er zat die bijvoorbeeld geen gas of elektra wensen te gebruiken op zondag in het kader van de zondagsheiliging. Anderen zien juist weer die zondagsheiliging als fout omdat de sabbathsdag geheiligd diend te zijn. Een bischop uit Breda zei ooit dat hongerigen het recht hebben een brood te stelen. Daar kun je het ook mee eens zijn of niet. Een ander ziet er geen kwaad in te genieten van sex terwijl er geen huwelijk is, of zelfs maar een relatie, zolang geen van beiden maar niet gehuwd is. Scheiden mag niet, zijn maar n paar bijbelse gronden voor, hoevelen, ook christenen, zijn niet gescheiden om andere redenen? Een vrouw die vanwege de centjes en de sociale status bij haar man blijft die ze verafschuwd en waar ze omwille van de lieve vrede dan af en toe maar eens sex mee heeft, is die niet ten diepste gelijk aan een hoer?
zo kan ik nog wel honderden voorbeelden noemen Shanita, maar daar gaat dit topic niet over.
Dus om on-topic te blijven: wist jij dat sex gezond is Shanita? |
je hebt gelijk Pieter.... er zijn mensen die dingen doen om God te eren en er zijn mensen die die dingen juist niet doen om God te eren...dus hoe lees en leef je naar de bijbel? Petrus meen ik gaf al aan dat er mensen zijn die bepaalde dingen niet eten om God te e ren en een ander eet ze juist wél, om excat de zelfde reden...... Dus, wat iemand doet is alleen ter verantwoording van die person in kwestie......
Tink, die toch ook wel vind dat er gezonde dingen te beleven zijn in het leven.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 april 2012, 15:55
|
|
|
KLUSSER904 schreef: | als je vodoofoon hebt nu heb je gratis blind date , want je krijgt zomaar iemand anders aan de lijn |
er is er maar 1 die ik aan de lijn wil hebben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 april 2012, 00:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ben je lid van voodoofoon??? Hun 'tecniek' laat het de laatste tijd afweten |
neee, nog eenvoudiger dan dat: simpel....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 april 2012, 23:50
|
|
|
vastgesteld dat tecniek ook niet alles is...kan wel sms-en maar niks ontvangen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 april 2012, 03:43
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wat wil je nu bereiken met deze berichtgeving??? |
eerst begint hij heel algemeen, maar nu gaat het over vrouwen....welke kant gaat dit op? kant van een slotje misschien?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 19:57
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zal nog eens een mooie erneer zetten bedankt ze alleen visser |
en jij óók dank je wel voor je reacties en lieve mailtjes.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 19:22
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
VISSER278 schreef: | Tinkieeeeeeeeeeee.............gefeliciteerd he. |
dank je visser!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 15:57
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | TINK JARIG IS VANDAAG????? |
wist je dat Zeeland óók jarig is vandaag????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 april 2012, 08:53
Onderwerp: Goede Vrijdag
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Zal vannacht ff navragen aan de baas of we vrijdag ook 19.00 sluiten... Scheelt weer een dienst |
in de zorg is het redelijk normaal dat de feestdagen gewerkt moeten worden maar ook dat er gevraagd word, welke feestdagen je wilt werken....in dat geval moet je dus kiezen waar je de meeste waarde aan hect: kerst of oud/ nieuw en pasen en pinksteren......helaas is goede vrijdag geen "officiele" feestdag en zul je zelf op tijd moeten aangeven of je die vrij wilt hebben of niet......en als je wilt werken of je dan een dag, avond of nacht wilt hebben......het leven zit vol keuzes, ook de christelijke feestdagen vallen daar nu onder.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 maart 2012, 03:57
Onderwerp: Lente
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Straks, als jullie nog lekker te slapen, begint de lente om kwart over 6. Dan kraait de haan voor nieuwe jaargetijde. |
Slapen??? ikke??? nee hoor, ik hoor al een paar dagen de vogeltjes al héééél vroeg wakker worden....het is bijna lente
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 16:06
Onderwerp: Venus en Jupiter
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik ben in elk geval blij met je conclusie dat het geen wijzen waren. De grondtekst spreekt van magiërs. In mijn ogen werden ze ook niet door God geleid. Hun komst gaf geen zegen, maar verdrukking en moord. |
maar je weet niet wat ze hebben meegenomen naar hun thuisland?? een keer heb ik daar een mooi verhaal over gehoord....vlak Gods mogelijkheden niet uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 maart 2012, 16:27
|
|
|
HERMAN388 schreef: | vandaag? het is nog maar 7 minuten nog niks gedaan dan alleen maar bij cm gezeten |
verveelde je nou zo dat je nu maar weer terug bent???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 maart 2012, 16:26
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Drink maar eerst koffie, eten doe je altijd, en dan kan je met volle kracht in je huisje aan de slag... |
ben al zover dat ik daar kan koffie drinken....verhuizen is bijna klaar, dus extra genieten....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 22:19
Onderwerp: ga je mee gezellig picknicken in ede op de hei op 28 april?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...breng er zoveel mee als je wilt. Ik ga niet meer eten van die gloeiend hete ei-producerende vogelbeesten...verbrande mond en dan nog een hoop domme foto's kan ik wel missen... |
je vergeet je veters.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 09:18
Onderwerp: ga je mee gezellig picknicken in ede op de hei op 28 april?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ooooooooooooke!! *wacht maar..........komt goed!!* |
het is zij manier om te vragen of hij uit de pan mee mag eten......net als bij mij met het kipje.....
( zal er nog es een paar meenemen, denk ik)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 maart 2012, 19:56
Onderwerp: Multitasken
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | tjonge jonge, wat een vooroordelen zeg tegenover de man. Autorijden is bv. al multitasken, en wil je nu zeggen dat een man niet kan autorijden? Het is niet geslachtgebonden, maar het ligt per persoon verschillend. |
wie heeft hier over auto rijden??? ik spreek in z'n algemeenheid....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 maart 2012, 03:43
|
|
|
GERRIT603 schreef: | Dat komt omdat vrouwen er goed in zijn om mannen aan het werk te houden |
dat hangt er weer vanaf waar die werkzaamheden dan uit bestaan......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 maart 2012, 00:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Onlangs was er op tv nog een onderwerp over multitasken en psychologen die onderzoek deden naar het onderwerp 'multitasken' hebben inderdaad die fabel dat vrouwen dat kunnen en mannen niet gewoon verworpen. |
toch zijn er bedrijven die graag vrouwen in dienst nemen omdat ze kunnen multi tasken en een goed organisatorisch vermogen hebben.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 februari 2012, 16:14
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Het is een grijze en trieste bedoening buiten miezer regen maar niet koud. Nu de zon er nog bij dan ben ik weer blij |
ben ik toch blij dat ik snachts werk...zie ik het weer helemaal niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 februari 2012, 16:13
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Kijk Annette Tink leeft snachts he dan ben je wel eens even het spoor bijster Maarre hoorde vannacht ook de vogeltjes zingen toen ik even wakker was |
spoor??? ik neem voortaan mijn rolschaatsen mee....pffff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 februari 2012, 14:09
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...op het zolderraam??? Op welke afdeling hebben ze je nu weer gepland??? |
ach, ergens en overal...dat weet je toch, als er maar een koelkast staat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 februari 2012, 14:08
|
|
|
PIETER649 schreef: | je vergeet nog te melden dat de zon op dat heidense uur nog niet scheen. |
nee, maar de vogeltjes hoor je dan al wel.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 februari 2012, 04:07
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
het is 4 uur in de ochtend en geloof het of niet, maar de vogeltjes worden al wakker...ongelofelijk.....de winter lijkt voorbij te zijn....welcome springtime
|
|
Naar boven |
|
|