Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 17:30
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Welke kerkelijke stromingen bedoel je? |
ik denk zelf aan de orthodox-reformatorische hoek in het protestants kerkelijke spectrum. (kort door de bocht gesteld: hoe zwarter de kleding hoe groter .......). mijn ervaring is namelijk dat als ik iemand uit die kerkelijke richting in d'r jas help, er onwennig gereageerd wordt. hieruit maak ik op dat men het in die kringen niet gewend is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 17:23
Onderwerp: kan je een relatie met een meisje van 19 als jezelf 30 bent
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wie of wat is kerstweek??? Is dat een man of vrouw?? Snap deze reactie totaal niet! Cross snap ik weel haha |
't zal wel iets te maken hebben (gehad) met automatisch aanvullen van woorden door 'n smartphone/i-pad, soort van T9 van een 'normale' mobiele telefoon, een regelrechte ramp voor het opstellen van berichten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 17:04
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als een man de deur van zijn auto opent voor een vrouw, weet je een ding zeker: Of de auto is nieuw, of de vrouw. |
of de vent is gewoon Galant, dat kan natuurlijk ook.
overigens komt dat in bepaalde kerkelijke stromingen niet voor, daar zijn de heren bijna h*fters. ze zullen de dames niet effe in d'r jas helpen of zo...
(nou is Galant zijn moeilijk bij mij, ik rijd namelijk niet in een Mitsubishi... )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 18:00
Onderwerp: Het Uiterlijk
|
|
|
ooit eens ergens gehoord:
'een mooie vrouw heb je nooit alleen'
voorwaar een waarheid als een koe (de uitspraak dan, he. begrijp me niet verkeerd )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 mei 2011, 12:45
Onderwerp: eeuuhmm
|
|
|
DAVID923 schreef: | let wel dit is een voorganger...die het Woord bespot
@ lisa, om te kijken wat men denkt en wat voor vlees we in de kuip hebben. Ben ook benieuw hoe eventuele voorstanders dit Bijbels kunnen verdedigen. |
ach, je kan mij niet rekenen, he. ik ben tenslotte (al) 'fijn heiden'. met een ander gevoel voor humor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 mei 2011, 11:43
|
|
|
ARNOLD765 schreef: | van het eerste filmpje kan je de humor wel van zien? sorrie hoor maar dit is om te huilen |
IK wel, ja
gelukkig heeft ieder een eigen/ander gevoel voor humor. sommigen hebben dat helemaal niet.
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zaterdag 7 mei 2011, 11:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 mei 2011, 09:36
|
|
|
het tweede filmpje hoeft van mij niet, maar van het eerste kan ik de humor wel inzien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 mei 2011, 09:55
Onderwerp: roddels
|
|
|
ach, Leonard: Christenen zijn ook maar mensen, hoor.
maar je verwacht het niet zo snel op een site als deze. en als je (zoals ik) er dan zelf mee te maken hebt gehad, heb je een kater van hier tot ginder en ben je een ervaring rijker en een illusie armer...en verleng je dus (ècht) niet, en kijk je je MSN-lijst nog eens na om te kijken wie wel en wie niet 'mag blijven'.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 april 2011, 18:44
Onderwerp: hoelang ben jij vrijgezel ?
|
|
|
THIRZA120 schreef: | eeeeh je kon het niet lang uithouden zonder CM Stiekem toch op zoek naar iemand om ruzie mee te maken |
bied jij je aan als proefkonijntje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 22:49
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
MARIO216 schreef: | quote=GRIFFIN748]ik mag morgen werken: dagdienst. ik zal er dus weinig van meekrijgen |
Om 19.25 uur samenvatting of anders zaterdag morgen of anders internet. Zeg nooit dat je niet heb kunnen kijken.[/quote]
dan zal het bij mij dus een kwestie zijn van ' niet willen kijken'
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 18:42
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je gaat toch morgen wel kijken naar HET HUWELIJK? Of is dat meer een vrouwenaangelegenheid? |
ik mag morgen werken: dagdienst. ik zal er dus weinig van meekrijgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 15:19
|
|
|
gefeliciflapdinges met jullie huwelijk en het samengaan van de twee huishoudens. (altijd weer afwachten of het gaat, he)
als zelfs dit lukt, is er nog hoop voor me
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 18:52
Onderwerp: Stilte
|
|
|
THOMAS968 schreef: | In de hele Griekse en Russische orthodoxie is dat he. Ze begroeten elkaar en de eerste zegt: De Heer is opgestaan waarbij de tweede antwoordt : De Heer is waarlijk opgestaan. Thomas |
Toen wij als gezin nog in de Lutherse kerk kwamen, hadden we op Paasmorgen vaak een ontbijt in de kerk. Als we dan binnen kwamen werden we begroet door onze voorganger met de groet 'De Heer is opgestaan', die wij dan beantwoordden met 'De Heer is waarlijk opgestaan'. een goed gebruik op de Paasmorgen in de Lutherse kerk Hilversum.
in 2005 heb ik in Roman, Roemenië de Paasnachtdienst mee mogen maken in de BOR (Biserica Ortodoxã Romãna) aldaar. een zeer indrukwekkende dienst. de hof rond het kerkje stond BOMvol, en de dienst werd vanuit een 'feesttent-achtig' bouwsel geleid door de regionale Patriarch, uit Iasi. alles werd uit het hoofd en a capella gezongen en na afloop van de dienst werd het Licht de kerk uitgedragen en verdeeld over alle aanwezigen die daarvoor van huis een kaars hadden meegenomen. zeer indrukwekkend te zien hoe het Licht zich verspreidde over de hof.
Pasen in de (Roemeens) Orthodoxe Kerk is HET hoogtepunt van het kerkelijk jaar. belangrijker dus nog dan Kerst. Want dat is toch de kern van het Evangelie: Christus voor onze zonden en vrijmaking gekruisigd en de dood overwonnen door de wederopstanding, met Pasen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 18:27
Onderwerp: strandwandeling voorjaar 2011
|
|
|
nog even los van de vraag of ik het kan vinden meld ik dat ik niet kan. ik zit dan als het goed is in Trollhättan, Zweden, Saabies gapen.
als het een beetje meezit, met de Oude Schicht...
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op dinsdag 26 april 2011, 18:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 10:22
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
Bovendien is elk verhaal of recensie zo persoonlijk, dus subjectief, als maar zijn kan. Ook ik heb gemerkt dat de sfeer veranderd is en ik vind het daarom ook begrijpelijk dat mensen niet verlengen en weggaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 20:43
Onderwerp: waar knap jij op af bij een man of vrouw ?
|
|
|
LISA610 schreef: | Tja, de term "een beetje voorzien" kan erop duiden dat de dame in kwestie nog van niets weet, maar mag zijn pret natuurlijk niet drukken.
P.s. Leonard: het laatste nieuwe CM-setje dat werd vermeld is al weer even geleden, dus schroom vooral niet om dat topic ff bij te werken... |
Leonard kan alle kansen en mogelijkheden weer benutten, aangezien ik pas ga trouwen als mijn moe d'r hoofd neerlegt. Als ze de lichamelijke conditie van haar vader heeft, gebeurt dat pas als ik 55 ben.
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zaterdag 23 april 2011, 20:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 19:41
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
Ivm privacy van leden en kids van leden zeer waarschijnlijk nergens.
Ik heb ze van vorig jaar ook niet gezien.
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zaterdag 23 april 2011, 19:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 17:39
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Nou fijn dat je er weer bent Griffin |
Dank je, al heb ik er inmiddels al weer spijt van.
(ja ik weet het: 't is weer lekker negatief)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 13:43
|
|
|
hoe zat het ook alweer:
'Laat uw ja ja zijn en uw nee nee'
barst, weer niet gelukt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 13:39
Onderwerp: wie gaat er 21 mei weer mee picknicken in ede op de heide?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | personen die mee hopen te gaan;
hannah810, 38 jaar, regio 073, met pleegdochter van 5 madelief 40 jaar trijnie671, 49 jaar, regio 0594 SweetLady, sweet 40, regio 026 maria576 en partner; regio 038 dini968, 52 jaar susannah475, 45 jaar jennifer645 43 jaar regio 345 Erika129 36 jaar regio 0318 Thirza120 (30 jaar), regio 0318
eloy997 45 jaar + zoon 12 en dochter 10 crossroad317 regio 0524 maded 46 jaar regio 0183 jan578 52 jaar regio 0172 Billy701 49 jaar regio 0594 jan935 61 jaar regio 0182 frank627 47 jaar regio 076 visser278 43 jaar regio 113 |
nou, daar zal mijn hond blij mee zijn, vooral als het gele balletje meekomt. maar die feestvreugde zit er voor haar niet in, want Saabmans heeft vakantie en kan dus niet komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 13:37
|
|
|
LEONARD480 schreef: | De liefdestaal is grenzeloos Hannah...
Ja en ook ik zou wel eens weer een feestje willen meemaken... Dus de feest mutsen uit de kast
|
okee, klein feestje dan...
(ik ben er weer effe)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 april 2011, 18:53
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
We weten nu onderhand wel hoe Chat over de picknicks denkt. Laat maar rusten. En nu weer on-topic, laat ik niet merken dat jullie dat niet lukt, anders zie ik me genoodzaakt mijn abonnement te verlengen!
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op dinsdag 19 april 2011, 19:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 april 2011, 09:17
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
LISA610 schreef: | Nou en? Ik zit al aan mijn tweede bakkie |
koffieleut
aan de andere kant: op één been kan je niet lopen, he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 april 2011, 09:10
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
nu al? mensch, het is net 9 uur geweest!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 19:44
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Ach Suus ...volgende maand is hij er weer ... Komt allemaal wel goed. Kreeg toch echt wel het idee dat Griffin er niet zou zijn en toch was hij er. |
Never trust a bus driver...
Ik zeg wel vaak 'nee', maar 't loopt nog wel eens anders.
(voilà, nummer 1000!)
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op maandag 18 april 2011, 19:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 16:56
|
|
|
LISA610 schreef: | Foutje Leonard: Griff was wel op de heide en daar was het erg gezellig dus je hebt heel wat gemist |
Nou ja, zóveel heeft-ie nou ook weer niet gemist, he.
|
|
Naar boven |
|
|