Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 11:54
Onderwerp: rells hoekie
|
|
|
HENK710 schreef: | Zeg nooit nooit Maar we hebben Arjan's hoekje ook nog he | en
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 10:34
Onderwerp: rells hoekie
|
|
|
dus nooit relloks hoeje meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 10:27
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
IMRE695 schreef: | Eikeltjeskoffie? | is uit te proberen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 16:10
Onderwerp: Rekkelijken en preciezen
|
|
|
[quote=LEANNE226]Yep Maris,maar wel heeeeeel romantisch en een tikkie..........euh....... [/quoteondeugend?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 15:51
Onderwerp: Kinderdoop
|
|
|
MARISKA601 schreef: | als je bijbeltekst neemt:
wie gelooft en zich zal laten dopen, die zal behouden worden.
als je komt te overlijden nog voordat je de geloofsdoop hebt ondergaan, ben je dan verloren? | Ik geloof dat als je keus gemaakt zou hebben om de geloofsdoop te doen en je komt daarvoor te overlijden dat je niet verloren bent want God heeft dan al je hartsgesteltheid/verlangen gezien om je te laten dopen in geloof
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 mei 2010, 14:03
Onderwerp: ingekakte cake
|
|
|
JOLAN931 schreef: | zeker weten, hij is al bijna op iedere avond een taart geloof ik, want volgens mij moeten we cm van ontbijt gaan voorzien als ik goed lees | geen slecht idee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 mei 2010, 14:01
Onderwerp: De 7 geheimen die vrouwen verzwijgen
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Vind dit een raar gedichtje hoor... of wil je kijken wat de reakties zijn naar aanleiding hiervan ?? | tegenwoordig laat mij dit soort gedichtjes me koud of ik wel of niet verloren ben zonder een vrouw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 16:51
Onderwerp: verbeter punten op cm
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op vrijdag 7 mei 2010, 17:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 16:24
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
HERMIENA254 schreef: | ik ga niet weg........ze zullen het ooit leren!! | dan zouden de wonderen de wereld nog niet uit zijn als dat waar is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 16:15
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
HERMIENA254 schreef: | .....leren jullie het nu nooit???? | Dat is ook de reden dat ik spijt heb dat ik pas voor een maand verlengd had
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 april 2010, 18:34
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
KLAAS584 schreef: | 10 Mei is mijn lidmaatschap voorbij helaas verleng ik niet. Ik wens jullie allen een voorspoedige tijd en zegen toe. Veel plezier hier op CM
Groetjes,Klaas
| Een goede toekomst toegewenst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 april 2010, 11:40
|
|
|
MARY052 schreef: | Hier lekker niet | een dichtgestopte vergiet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 april 2010, 11:16
|
|
|
MARISKA601 schreef: | het regent. |
dat het giet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 april 2010, 18:14
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
RELLOK036 schreef: | Tja als iedereen op zichzelf past raakt niemand kwijt | pas maar op dat je toetsenbord niet kwijtraakt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 april 2010, 18:10
Onderwerp: verbeter punten op cm
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op vrijdag 7 mei 2010, 16:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 april 2010, 14:11
Onderwerp: De rooie balk deel 2
|
|
|
RELLOK036 schreef: | mensen blijf dan ook van die bus rode verf af | schop hem dan ook niet om
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 15:42
Onderwerp: hier kunnen mensen die willen z... lekker z... tegen mekaar
|
|
|
HANNAH810 schreef: | tja leanne........je wilt iets om te zwijmelen en zachtkens te zuchten?? haha, ik zie je al zitten op een bankje onder de geurende appelbloesem, terwijl de hyacintjes aan je voeten hun parfum op laten stijgen.. je koppie scheef, je ogen ten hemel geslagen met smachtende blik, terwijl gij zachtkens zuchtende opwaarts droomt.....naar de vormen van de wolken; witte prinsen op witte paarden, galopperend over de blauwe hemel-vlakten om maar zo snel mogelijk neer te kunnen strijken naast leanneke onder de appelboom......
wat in t vat zit verzuurt niet leanne; ooit, op een dag......komt er een prins uit de hemel gevallen, speciaal voor jou!! (zorg wel dat je dan klaar zit om hem op te vangen, anders heb je straks nog een prins met een gebroken pootje....)
afijn; ik zwijmel maar wat.........*zucht* | kalverliefde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 11:52
Onderwerp: De rooie balk deel 2
|
|
|
HENK710 schreef: | Tja de server kent het christelijke verhaal niet he Evenmin als het joodse en islamitische verhaal Een server kent enkel het verhaal van de 24-uurseconomie | Goh sinds wanneer ben jij 24/7 op cm ingelogd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 april 2010, 11:42
Onderwerp: Buddha beeld
|
|
|
Dit schokkeert me erg als je dat meent. Dan zal je dus volgens jouw alle foto's en portretten van dierbaren ook moeten verscheuren cQ vernietigen ik hoop dat ik je verkeerd begrijp
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 16:46
Onderwerp: Het woordje eerlijkheid in een profiel...
|
|
|
Met verbazing zit ik delen van deze topic te lezen. Er wordt hier gesproken over eerlijkheid ten aanzien van je profiel. Ik heb heb namelijk gemerkt als man zijnde dat vrouwen je vreemd aankijken als je hem wel naar waarheid invult. Ik kreg namelijk per mailtje namelijk eens de opmerking of mijn profiel naar waarheid was ingevuld. waar blijft dan het vertrouwen in de waarheid mensen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 16:29
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik sluit mezelf dan uit van discussies. | zou ik als ik jou was juist niet juist niet in topic die jezelf geopend hebt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 16:11
|
|
|
MARISKA601 schreef: | mensen beledigen mag dat dan wel? ik voel me op dit moment aardig beledigd door iemand. ik laat me niet meer beledigen omdat ik anders denk en anders geloof dan die persoon. | iemand beledigen om een mening is wat wat anders dan iemand uit te sluiten van een discussie. Maar toch is het beiden niet goed denk ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 16:04
|
|
|
MARISKA601 schreef: | in andere discussies, werden de termen onbijbels, en valse kerkleer genoemd. ik krijg dan het idee met al die termen erbij, dat ik geen goed christen ben. verder hou ik op maar bij bij bepaalde discussies. omdat er geen ruimte is voor anders denkenden. | Dan denk ik toch dat chris helaas gelijk heeft om maar dan het hele forum maar dicht te gooien als er geen andersdenken op het forum mogen komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 15:47
Onderwerp: Hokjes
|
|
|
GRACE585 schreef: | wie durft er uit zijn hokje te komen | heb je een vuurtje voor me
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 13:43
|
|
|
MARISKA601 schreef: | jaren geleden heb ik ergens een discussie gevolgd en dat ging over dopen van adoptie kinderen. er waren mensen die bezwaren hadden, omdat ze niet wisten of de kinderen wel geboren waren uit gelovige ouders.
graag alleen reacties van mensen die de achter de kinderdoop staan. | jammer dat je met deze reactie mensen uitsluit die mee willen discussieren mariska, dat ben ik jammer genoeg van jou niet gewent.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 12:52
Onderwerp: Buddha beeld
|
|
|
LAURENS814 schreef: | Wat is er mis met een afbeelding van Jezus? Heb je dan ook geen foto's of portretten van jouw dierbaren in huis? | Hoi Laurens Ik neem aan dat voor jou foto"s of portretten van dierbaren ook toch een wezenlijk verschil is dan anderhande beeldjes in huis te hebben
|
|
Naar boven |
|
|