Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 19:50
Onderwerp: Morgen
|
|
|
INKTVIS960 schreef: | Omdat het bijna kerstfeest is schrijf ik :
De wijzen.............en Leanne,........ komen uit het oosten.
Tevens wens ik iedereen ( ook die uit het westen komen ) fijne dagen toe. |
ik dacht dat Leanne zich in het noorden bevond...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 16:41
Onderwerp: Heb je wat te klagen, dan is dit jou kans
|
|
|
HANNAH810 schreef: | @leanne een vrouw van 18 - 25 jaar die per direct "beschikbaar" is en binnen het jaar in het huwelijksbootje wil stappen, moet toch lukken, denk ik?
je kunt je wensjes altijd nog naar beneden bijstellen! |
ach, zijn verwachtingen zijn al zo goed als zijn Frans...waardeloos...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 16:40
Onderwerp: Het slap ouwe **** topic
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zijn de vrouwen weer eens allemaal tegen je joh? Arme man |
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 23 december 2011, 03:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 16:39
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
PIETER649 schreef: | vanavond het restje sletteslierten van gisteren voor recept melden bij annette |
eet je restjes van euh...sletjes???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 16:38
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Mee eens Leanne dan is het idd erg mooi. Maar die opmerkingen komen voort uit een ander en eerder gedicht van hem vandaar! |
Laten we niet rond de pot draaien...dingesvis en Laika waren close...kijk maar naar de reacties die ergens in september werden geplaatst...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 14:49
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ach Frank, daar heb je al vaker mee gedreigd...nu maar 's waarmaken dan hè? |
die vorige was om te oefenen..maar blijkbaar hebben jullie graag dat ik mijn vingers stil houdt...pffff, wat een mensen, sorry vrouw zijn jullie toch...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 14:47
|
|
|
Ik ben net terug van de AH...er lag kaas om te proeven, ook enkele vleesjes, koek was er ook en nog iets wat ik niet ken maar wel erg pikant was ...dus ik eet vandaag niet meer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 12:43
|
|
|
COOTJE711 schreef: | is een spraak PC een optie? |
ik vertel je nooit meer wat...weer een les die ik geleerd heb...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 12:41
|
|
|
MOMO697 schreef: | ik ga zaterdag biefstuk bakken/braden voor een speciaal iemand heb er echter geen ervaring mee iemand nog tips? |
als je nu zegt wie die speciaal iemand is kunnen we je misschien tips geven...trouwens zo onervaren ben je toch niet, zeker?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 12:38
|
|
|
COOTJE711 schreef: | daar zijn we Hollanders voor Erika.....
(een enkele Belg ook natuurlijk ) |
nu schrijf ik nooit meer wat... mijn vingers gaan ook in staking...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 11:22
|
|
|
COOTJE711 schreef: | vertel je het deze x je geliefde zelf eerst wel?? |
Misschien gelooft ze hem niet meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 11:17
|
|
|
TINK100 schreef: | slowchatten...net zo iets als langzaam schrijven?? Ik wil een witte kerst...... |
Ja ja...en als het gesneeuwd heeft en glad is ga je weer over wat anders klagen... Alsof het dan niet nat en koud is
Laten we maar hopen dat die vervelende dagen vlug achter de rug zijn...pffff, een witte kerst...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 11:11
Onderwerp: Het weer
|
|
|
HERMAN388 schreef: | en ook graag bruisende romantische kerstdagen het blijft lekker droog binnen |
Romantisch en dan droog blijven???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 09:15
|
|
|
JOHNJOHAN952 schreef: | als ik in mijn profiel kinderwens ja hebt,moeten er geen vrouwen reageren waar in hun profiel kinderwens nee hebben sataan.ik zoek dames van 18 tot 25 jaar met kinderwens ja,die ook nietrokers zijn en tot GOD gebeden hebben voor een man met serieusche huwelijksdoel en hem in JEZUS naam nu durven te bellen op 0681891055 in lelystad bataviahaven.johnjohan 952. je taime. je amourez tu toi. |
Zalig de arme van geest...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 09:14
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Het begint op te vallen tussen al die normale mensen he |
normale mensen??? Ben je dan ook actief op een andere site?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 07:21
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Iemand attendeerde mij erop dat mijn woonplaats genoemd werd in het avondjournaal van acht uur. En idd het topic over gladheid begon ermee...het lijkt nu wel of ik in een heel belangrijke plaats woon... |
Kunnen we dan aannemen dat je in een gevaarlijke omgeving woont?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 19:40
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
GRACE585 schreef: | lekker intrappen dus in al dat geld verzamelen een zielig verhaal en foto is zo gemaakt ,dacht dat je op de kleintjes moest letten |
...het was een zware keuze...ofwel naar een concert gaan of wel doneren voor zo'n dierendingesstunt...Het leven is nu eenmaal niet goedkoop, Grace. Dus, op de kleintjes letten of iets geven aan...ja, aan wat...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 19:34
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Mn zoontje is ziek, eind van de middag opeens vreselijk hoesten en een beetje benauwd. Om 17.30 toch maar even de spoeddienst gebeld want zo slaapt er niemand hier in huis vannacht. Ik had al blij geweest als ik gewoon even langs had kunnen komen met hem, maar tot mn grote verbazing zegt de arts nadat ik uitgelegt had wat er aan de hand was: ow, dan kom ik toch gewoon even langs. Ik ben zo dol op dit land, niks huisartsenposten en met koortige kinderen door de kou moeten, de dokter komt gewoon zelf even. |
Zoals ik eerder deze week in de chatroom schreef heeft Duitsland op vele gebieden een zelfde systeem als in België. Men kan wel lachen wel met de Belgen, en zo voor de gek houden, maar ze hebben één van de beste sociale voorzieningen ter wereld. Wij betalen 54 euro voor de ziekteverzekering. Oja, 54 euro per jaar. Ja, natuurlijk hebben we niet hetzelfde voorzieningssysteem als in Nederland. De vraag is wel of dat voorzieningssysteem echt wel zo goed is als gepromoot wordt op tv en andere media.
Ik wil niet voorbij gaan aan de essentie van je bijdrage, Annette, en ik hoop dat je zoontje vlug herstelt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 16:19
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Volgens een consumententest was de snert uit blik van de Lidl de beste en de beste rookworst kwam uit de C1000. Ik kan me best voorstellen dat zelf snert maken wel het lekkerste is maar het is wel bewerkelijk. Soep is overigens met weinig moeite goed te maken. Voedsel met een korte bereidingstijd is niet noodzakelijkerwijs slechter of minder smakelijk. Een uitsmijter met een goede hoeveelheid aangemaakte sla en volkorenbrood is helemaal niet slecht voor je.
Thomas |
Radijsjes, komkommer en tomaten is nog minder werk en doet ook iets aan het gewicht...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 16:17
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Misschien minder op cm en msn zitten Houd je een berg tijd over joh |
Of je kan dan langer op CM of msn zitten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 13:31
|
|
|
ERIKA129 schreef: | |
Ga je na het ontwaken nooit naar de wc dan? Of ga jij vóór het ontwaken naar de wc...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 13:30
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ehh weet ik zo snel niet; ik zal eens checken hoe vol mijn composthoop zit, oke? |
Lekker verse dikke wormen moet je schoonwassen, dan in kokend water leggen...zo deden wij het tijdens de legerdienst. Het is heel voedzaam
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 13:29
Onderwerp: vreemdgaan
|
|
|
THOMAS968 schreef: | We doen het allemaal voor het huwelijk of hebben het allemaal voor het huwelijk gedaan.
Thomas, ik lieg nu in ieder geval veel minder, als snap ik Frank natuurlijk wel. |
Ik heb opzettelijk het knipoog-poppetje weggelaten, hoewel het schrijfsel wel met een knipoog bedoeld was.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 11:39
|
|
|
GRACE585 schreef: | denk dat ie netjes gehoorzaam geweest is want hij wil toch vast dat er bij hem ook goed geschilderdt wordt |
Ja, dat denk ik ook wel. Eerst stoer mopperen en nadien braafjes ja-knikken en koffie maken voor die kladschilders
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 11:28
Onderwerp: Liefdesliedje
|
|
|
Tender falls the rain As I speak your name And what it means to me Tender falls the tears As I think of all the years And all the joy we shared
Leaving me this way Theres just no more words to say Except I love you baby I still love you baby
I guess I couldn't see Just what you mean to me Until the rain began
Tender falls the light Lyrics www.allthelyrics.com/lyrics/randy_crawford/ As I hold our pillow tight In place of you dear Gently calms the pain As I call out your name He no longer hears No longer hears
Leaving me this way Theres just no more words to say Except I'm sorry baby I'm so so sorry baby I guess I couldn't see Just what you mean to me Until the rain began
Leaving me this way Theres just no more words to say Except I love you baby I still love you baby
Deep inside I know This love vould grow and grow Forever more
Tender falls the rain Tender falls the rain
(Randy Crawford)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 11:22
Onderwerp: vreemdgaan
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Ik las pas op het nieuws:
Als je wilt weten of je partner vreemdgaat kijk dan naar wat zijn vader allemaal heeft gedaan. Vreemdgaan zou in de genen zitten.
Ik ga zoonlief maar vast in de gaten houden |
Tja, sommige zenders hebben inderdaad het niveau van de Privé of Story...misschien kunnen die zich maar beter bezighouden met het vermelden van welke sokken een BN-er aan heeft of met de one night stands van de nationale relnichten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 11:18
Onderwerp: Ben ik sexverslaafd
|
|
|
MOMO697 schreef: | ik ben niet verslaafd ik ben een liefhebber
maar als vrouw schijnt dat soms niet te mogen |
Oh jawel hoor momo, ooit was er eens een Cm-lid die er ook voor uitkwam met een beschrijving van haar wensen er dan nog bij...maar dat was geen gepast forum-schrijfsel wat ze toen deponeerde...
|
|
Naar boven |
|
|