Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 maart 2011, 12:06
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Echt een om over na te denken en mee te nemen, Mario. Dat kan in het dagelijkse leven gelden, maar ook in het geloof. God schenkt ons Zijn onvoorwaardelijke liefde en zoekt ons op. |
Ik las eens in een wijs boekje van Martin Buber: God is daar waar je Hem toelaat, en is dat ook niet zo?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 23:36
Onderwerp: Mama, `k wil een man hé!
|
|
|
[quote=BEUN656]
Bedoel je nu te zeggen dat je altijd zo kort door de bocht bent? Dat kan ook natuurlijk, had ik nog niet aan gedacht.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 21:27
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
IMKE917 schreef: | Dat nu een man ons dit door moet geven he ..........
best wel een beetje dom van me |
Tja, dat zijn jouw woorden, niet de mijne...... , maar ik dacht het wel........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 21:09
Onderwerp: Mama, `k wil een man hé!
|
|
|
[quote=VISSER278]
Ach Visser, hij heeft vast slecht geslapen en een beetje uit zijn hum denk je niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 21:08
|
|
|
IMKE917 schreef: | Jaja, dat wist deze dame wel hoor....
Alleen niet aan gedacht om dat ff te delen |
Jammer Imke, was wel even belangrijk nieuws.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 21:03
|
|
|
THOMAS968 schreef: | http://www.shownieuws.tv/video/sonja-heeft-boer-toch-gevonden/
Jaja, wat was iedereen verdrietig toen SONJA haar liefde verklaarde aan BOER MARCEL en die haar als eerste WEGSTUURDE. Jaja, die slijmerige, immer sociaal wenselijke BOER MARCEL had al POOLSE DROMEN. Toen die arme huilende en vreselijk verdrietige SONJA thuiskwam, lagen er allemaal brieven van LIEVE BOEREN en zij vond BOER FRENS een stuk. En ze lieten er geen GRAS over groeien want ze hebben samen al een kalfje en die heet SONJA.
Thomas, jaja dit wisten de dames nog niet!!! |
Dus haar verdriet was maar betrekkelijk..............en ik vond het nog wel zo zielig...... Maarre......kijk jij shownieuws?????? Dat kijk ik inderdaad nooit naar....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 20:39
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Morgen mooi weer, lenteweer dus en vijftien graden, kijk nu schiet het eindelijk op. Nog twee weken en de zomertijd begint weer. Tot acht uur licht, heerlijk is dat. Thomasiaans Nieuwjaar wat mij betreft. Ok, ok het is nog te koud voor de zeilboot maar ook dat komt steeds dichter bij. Genieten mensen, als je morgen buiten bent! Sneeuwklokjes en krokusjes waren er al - de natuur komt langzaam weer tot leven.
Thomas, geen winter- en donkerheidsmens. |
Laten we inderdaad ook maar naar de mooie dingen van de natuur kijken........Vandaag hebben we de grilligheid ook weer gezien in Japan........vreselijke beelden..... Maar wij zijn in de goede omstandigheid dat we kunnen genieten van de komende lente........wat een voorrecht......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 09:49
Onderwerp: Onze last te zwaar???
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Gymnasium, allemaal kinderen van professoren... |
En? Wat wil je daar nu mee zeggen??? Er zitten vast wel kinderen van niet professoren ook op het gymnasium dacht je niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 09:47
Onderwerp: Onze last te zwaar???
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Wat erg als je zo denkt..heeft ze wel opvoeding genoten? en wat een vreemd voorbeeld.
Marian, woont ( super gelukkig ) in een rijtjeshuis. |
Zij weet misschien niet anders????? En als ze verstandige ouders heeft zal ze ook wel kunnen aarden in een andere woonomgeving?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 17:48
Onderwerp: waar knap jij op af bij een man of vrouw ?
|
|
|
LEONARD480 schreef: | mar is van slag lisa ziet het verschil blijkbaar niet meer |
Komt vast door zijn vertrek van CM, denken jullie niet Maar een beetje mild naar kijken dus....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 17:38
Onderwerp: Rol vader na echtscheiding
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | KLopt! Dat boek bedoel ik dus. |
Ik zat even de recensie te lezen en inderdaad het lijkt me wel een indrukwekkend boek.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 maart 2011, 19:00
|
|
|
MAR907 schreef: | Tja, het huwelijk blijkt afhankelijk te zijn aan de man. Geweldig zo,n boekje... Je zou beter moeten weten... |
Niet zo kort door de bocht Mar........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 maart 2011, 17:23
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | ...of zaten mensen 'gevangen' in een huwelijk. 'k Heb ooit een heel indrukwekkend boek gelezen (ben helaas de titel kwijt) over een vrouw die, vanwege de ellende in haar huwelijk, haar man vermoordde/vergiftigde. Ik begreep haar, maar ze kreeg uiteindelijk de doodstraf. Toen waren er minder echtscheidingen, maar of het toen (heb het nu niet over de tijd van de jagers) beter was? |
Was dat niet duizend schitterende zonnen???? Hoewel, dat speelde in de hedendaagse tijd......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 17:47
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Kijk kijk, dat wilde ik horen.... |
Jouw dag (en de mijne ) ook weer goed.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 17:37
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik ben blij met je toevoeging, maar je eigen verhaal is natuurlijk nooit de norm. Het is mij gewoon te mooi om waar te zijn, en helaas blijkt dat er teveel mensen zijn die een vechstcheiding doormaken of waarbij de ene ouder bewust of niet niet meer omkijkt naar de kinderen. Om dan niet te spreken over vrouwen die zich als borderliners gedragen en de mannen als autisten... |
Maar Chatuliem, mooie verhalen schrijf je makkelijk op het forum. Vechtscheidingen en ellendes schrijf je hier niet op het forum lijkt mij...... Daar zit ik in ieder geval niet op te wachten........Maar om dan te zeggen dat alles wat je leest te mooi is om waar te zijn??????? Het is fijn als het goed gaat en dat gun je iedereen. Maar realiseer je wel dat dit een openbaar forum is en dat je veel verhalen daarom juist niet hoort.........
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op dinsdag 8 maart 2011, 17:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 16:57
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Ik zat vanochtend heel vroeg in de trein, tegenover mij zat een moeder met haar dochtertje van ik schat een jaar of drie. Uit het verhaal begreep ik dat de oppas ziek was en zij een dagje naar haar oma ging terwijl haar moeder ging werken... Haar moeder vroeg haar een beetje stil te zijn omdat er veel mensen om die tijd in de trein nog even slapen, dat was ze ook, één minuut en toen begon ze vrolijk te zingen: ik ben zo blij, zo blij dat mijn neus van voren zit en niet opzij....... Ik vond het echt een mooi moment zo op de vroege dinsdagochtend......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 maart 2011, 22:02
Onderwerp: Autisme
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Een echt ochtendmens dus ...maar sociale controle heeft ook zijn voordelen ..... |
Als ik nu één ding niet ben leonard, is het een ochtendmens......... Maar ja, een zorgend beroep he, dan moet je soms onwijs vroeg je bed uit en dat went nooit...... Dus niet te gauw invullen he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 maart 2011, 21:58
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Wat zijn jullie ineens close | Misschien gaan ze volgend weekend wel samen daten. [/quote]
Als ze ons dan maar wel op de hoogte houden Marijan......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 maart 2011, 21:14
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Zo is dat Leo, 6 dagen zult gij arbeiden hé. Maar volgens mij had jij dit weekend niet genoeg aan die ene dag. |
Dat is helemaal waar Visser ...en we worden ouder he en als je gaat daten pfff ....merk je dat wel de volgende dag.... [/quote]
Wat zijn jullie ineens close
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 maart 2011, 17:49
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Volgens mij zitten er hier genoeg boeren hier op de site.... |
Denk het ook Chatuliem, maar of die ons nu laten meegenieten van hun dates en romances???? Mag best natuurlijk.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 maart 2011, 15:19
|
|
|
MARIO216 schreef: | En toch ondertussen dit topic omhoog blijven houden. |
Hoop niet dat CM er een slotje op gaat zetten nu het afgelopen is
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 7 maart 2011, 15:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 22:52
Onderwerp: traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggggggggggg
|
|
|
MARIO216 schreef: | Sorry Judith, in deze omgeving heel de dag last van traag internet. |
Op de Veluwe nergens last van......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 18:16
Onderwerp: Privacy op CM is niet gegarandeerd
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Volgens mij zijn jullie stiekem broers. |
Straks zijn het nog tweelingen Zit jouw tweelingzus hier ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 18:15
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Tjonge, Wmijn 5 uur vanochtend, kon je niet slapen??? |
Sociale controle is groot hier merk ik....... Maar ik kwam niet net uit de kroeg, nee , ik kon niet slapen en je weet ook best waarom........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 15:43
Onderwerp: traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggggggggggg
|
|
|
MARIO216 schreef: | Judith, ik kan haast niet op CM komen vandaag, alles is weer zo traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggggggggggg. |
Kan het niet aan jouw computer liggen Mario??? Ik heb nergens last van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 15:35
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=dHbOOe8n2gY
Een prachtig stuk uit de Mattheus Passion... As woensdag beginnen de veertig dagen naar Pasen......ik heb me aangesloten bij een groep van de kerk die 40 dagen op weg gaat...... Mensen die in deze periode bewuster willen leven en hoe je in het invult bepaal jezelf......Wel is het de bedoeling dat je iets gaat loslaten wat je gaat missen......Iedere week is er dan een kort avondgebed, we delen dan onze gedachten en staan stil bij de betekenis van de veertig dagen en wat het met je doet.... Ik kijk er naar uit en zie er tegen op.....Ben er ook nog niet uit wat ik veertig dagen aan me voorbij laat gaan....Ben ook benieuwd of ik de compliance heb om me er aan te houden.......ben wel een genieter.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 5 maart 2011, 15:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 12:22
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hij komt wel weer terug hoor Visser.. even één dagje geduld | Relaxed...... [/quote]
Het is wel erg stil op het forum Visser, vind je niet????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 05:10
|
|
|
MARIAN519 schreef: | In een onderzoek van een studente naar ASS las ik dit:
“Wees niet mijn rem…. Maar geef mij tijd om zelf te remmen
LUISTEREN Als ik je vraag naar mij te luisteren En jij begint mij adviezen te geven Dan doe je niet wat ik je vraag.
Als ik je vraag naar mij te luisteren En jij begint mij te vertellen, waarom ik iets niet zo moet voelen als ik het voel Dan neem je mijn gevoelens niet serieus.
Als ik je vraag naar mij te luisteren En jij denkt dat je iets moet doen om mijn problemen op te lossen Dan laat je me in de steek, hoe vreemd dat ook mag lijken.
Dus, alsjeblieft, Luister naar mij En probeer me te begrijpen En als je wilt praten, wacht dan even En ik beloof je Dat ik op mijn beurt naar jou zal luisteren. |
Blijft mooi Marian, ik had het hier al eens onder het topic gedichten gezet omdat ik eens in de chatbox was en iedereen door elkaar zat te kakelen.....Had het jaren op mijn toilet hangen toen mijn kinderen nog thuis woonden......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 17:24
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ik hoop 't wel, Suus.
En toch......als je haar (voor je eigen gevoel) maar goed zit.
Wat heeft dit ook alweer met BZV te maken , oh ja.......het haar van Gijsbert. |
Wat het haar van Gijsbert al te weeg kan brengen he???
|
|
Naar boven |
|
|