Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 18:27
Onderwerp: Verzoek Ambulancedienst
|
|
|
Ook ik vind het een goede tip....maar heb dit al 6 jaar!! Is het dan niet nieuw??? Ken de niemand dit???? Heb er ook 3 in staan.... Mijn zoon staat daar met zijn mob.nummer als eerste...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op dinsdag 17 januari 2012, 18:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 17:34
Onderwerp: Trouwen
|
|
|
Alle goeds voor de toekomst.....
Gods nabijheid in jullie leven....
Veel liefde van en voor elkaar!!!!
Ineke...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 17:16
Onderwerp: Donderdaggebedsroom 20 - 21u. - gezegende dankbaarheid
|
|
|
Oke...het is goed ..ik begrijp je.
Overigens...ook ik kom niet in de gebedsroom.... Ik ben sowieso al vlug de concentratie kwijt...en vind het ook erg rommelig..
Bidden?? Oke, maar dan op een rustige plaats...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 12:14
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Heerlijk zonnetje...wel koud , maar zo gezond!!! Vanmorgen ruiten krabben maar ook dat is niet erg...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 12:12
Onderwerp: Donderdaggebedsroom 20 - 21u. - gezegende dankbaarheid
|
|
|
MARY052 schreef: | Lieve mensen waar gaat dit over???? Het gaat erom dat er voor iemand gebeden is!!! Is dat nu zo slecht??? Is dat nu een reden om hier een discussie over te voeren??? Als er nu slechte dingen gezegd werden of er werd vreselijk geroddeld in de gebedsroom, oke dan kan ik me voorstellen dat er drukte van komt, maar omdat er voor iemand gebeden is??? Waar gaat dit over?? Ben ik nu zo dom of eh????? |
Nee...je bent zeker niet dom... Integendeel dit was een wijs en verstandig woord...ben het ook helemaal met je eens...
En inderdaad soms wordt er prive heel veel verteld..(doe ik soms ook)
Kijk ze hoeven voor mijn dode poes niet meer te bidden..maar net wat je zegt zolang het geen roddels zijn.. Voor elkaar bidden??? Ik ken dingen die slechter zijn. Maar geloof dat dit in het allerminst niet kwaad bedoeld was!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 11:13
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Er komt een grote pan zuurkool....uiteraard met worst...
Dochterlief is niet zo enthousiast, maar hier zijn 4 extra benen onder tafel...dat is gezellig, dus trekken we ons er niet van aan en wordt het zuurkool...
Grote eters...dus nu even aan de schil...(van de aardappels)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 19:14
Onderwerp: Reacties op profiel
|
|
|
kMoet even wat kwijt...het is wel erg ondeugend... Niet hier...maar wel eens ergens anders kreeg ik ook wel eens echt een aanzoek...van een 22 jarige jongeman... Hij gaf ook eerlijk toe dat hij viel op oudere vrouwen...gewoon om hun levenservaring... Natuurlijk had ik dat netjes moeten beantwoorden.... Maar er stond ook een stukje tekst in...wat ik minder fraai vond.... Daarom gaf ik hem dit antwoord.... Als hij zonder slabbetje kon eten en geen pamper meer aan hoefde mocht hij het nog een keer vragen.. Dat was natuurlijk niet netjes...maar sorry ik kon niet anders...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 12:42
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Een heel eind verder...dus heel veel dorpjes...steden....veelweegsweg(ja ik weet het...het is geen nederlands woord) Eten ze frietjes....(het gaat nog even niet Erika!!!!)
Voor morgen staat er al een grote pan soep, want vanavond gaan we naar een verjaardag...(zuslief)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 12:02
Onderwerp: ZIN IN .......WOKKEN????
|
|
|
Nee...ik doe het ook niet op 26-6...
En nu even serieus reageren....en geen opmerkingen over en weer...
Alleen als je mee wilt...of een idee of een vraag...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 10:50
|
|
|
HERMAN388 schreef: | niet mokken maar wokken bij visser zijn veel logeerkamers voor de mannen en bij zeeland voor de vrouwen
gewoon aanmelden Billy |
Enne.....Herman regelde dit even?? Zonder toestemming??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 10:47
Onderwerp: Lente
|
|
|
Sta vanmorgen in mijn keuken te kokkerellen, met uitzicht op de tuin.... Een mager zonnetje werpt een streep over het geheel... En ik verlang naar de zomer...oke...niet te snel, naar de lente dan... Maar ik voel me daardoor ontzettend blij... Het krioelt van de duiven...(zij maken het voer op en de kleine vogeltjes krijgen geen kans) En ook mijn hortensia"s hebben knoppen...en zij niet alleen.. Maar ik zal niet te hard gaan juichen...want ook februari kan verrassingen geven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 10:31
|
|
|
BILLY701 schreef: | Oeps wat ver !! |
Klopt...je hebt volkomen gelijk, maar das wederkerig als ze iets in het noorden organiseren. Maar 1 voordeel: Wokrestaurants hebben ze overal!!! Dus ga wokken in het noorden!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 00:25
|
|
|
Er was een vraag van Fredbunt over een avondje wokken en dan voor de regio Zeeland.... Uiteraard zijn al uit alle windstreken mensen welkom... Laat eerst maar eens horen of er belangstelling is.... Jong en ouder is welkom.... Wij gingen uit van de lokatie Goes....
Moeilijk om nog even een datum te plannen... Misschien eind februari.. Kom op Zeeland klim in je pc en laat wat van je horen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 19:36
Onderwerp: Engelse taal op het forum.
|
|
|
DIT IS ALLEMAAL NOG VEEL ERGER DAN .......ENGELS OP HET FORUM!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 19:31
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Kijk dat zijn betere berichten |
Maar wel een zere voet!!!!!!!!!!!! Met een knobbel zo groot als een stuiter...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 15:42
|
|
|
1. Het was een fijne dag.....(das al een mooi moment) 2.Bijna de hele dag een heerlijk zonnetje!!!! 3.Dochter neemt de tuin voor haar rekening, en mijn ramen blinken!!!!!! 4. Ik bemerk dat ik fluit en zing(das een mooi teken) 5. Mijn hele huissie blinkt weer...
En ik ben gezond moe....HEERLIJK, wat een voldoening!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 15:37
|
|
|
MARISKA601 schreef: | mijn iq is niet hoger dan die van een dooie cactus dus ik zal wel vaker een taalfout maken in mijn bijdrages op het forum.
maar mijn vraag blijft:
Wat is het nut ervan om dingen in een andere taal neer te zetten? |
Zoals ik al zei....Geen nut... Niks-nut...dus.... Maar dat moet je snappen, want dat is duidelijk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 14:59
|
|
|
Maar dan mogen wat mij betreft ook al die dure Nederlandse woorden wel achterwege worden gelaten!!!!!!!!!
Ik ben een simpel mens...die geen engelse woorden gebruik, en soms ook nog wel eens een taalfout maak....(val mensen daar OOK niet over aan)
Mijn IQ is middelmatig....dus zul je me ook geen DURE woorden zien gebruiken...!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 14:54
|
|
|
PAULDIJK025 schreef: | When you stop learning you start dying'... mooi gezegd Frank! |
NEEEEEEEEEEE...dan ook stoppen met dat Engels!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 14:53
|
|
|
LOVEJEZUS310 schreef: | Engels ontwikkelen is heel nuttig omdat het een wereld taal is.
Voorbij de beperkte grenzen van het nederlands
|
Zij...die dat willen.... Zij...die de Engelse taal nog niet goed machtig zijn.... Komen hier niet om dat te leren , maar die schrijven zich in bij het L.O.I!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 07:53
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het is vandaag vrijdag de 13de...occult of niet, ik blijf gewoon binnen. Een zwarte kat (gelukkig is Floshke niet zwart), een ladder waar je niet onderdoor mag en welke zaken heb je nog allemaal vermijd ik maar liever...Ik zal morgen wel naar de winkel rijden... |
Als je er in geloofd ja...maar dat doe ik niet... Hou me niet bezig met occulte zaken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 16:45
Onderwerp: Voor de dames die het toch niet kunnen laten!
|
|
|
PIETER649 schreef: | Waar de man woon... das gewoon keurig rotterdams. daar kan dat smerige dialect dat jullie in zeeland spreken niet aan tippen en nou we t er toch over hebben... noordhollands, haags, drenths frysk en grunns zijn ook smerige dialecten |
Moest eigenlijk tegen deze gericht zijn...Annette... Die zijn mond zo groot maakt als het op Duitsland aan komt... Eigenlijk is het ook maar gewoon een Nederlander ...toch???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 16:32
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Herman...als dat zo was .....dan had ik er geen 150 km verderop in het buitenland gezocht he |
Ben ik TOCH blij...dat er in Nederland wel degelijk leuke en lieve mannen rondlopen.. Je zal er toch helemaal voor naar Duitsland moeten....pffff..!!!
Doe ik het met 14 km verderop niet slecht!!!! Niet ver...en nog lief ook!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 15:29
|
|
|
Gisteren een nieuwe pc-monitor..... Vandaag een nieuwe bril uitgezocht.....Even een meevaller en dan is dat heerlijk als je dat even kunt doen.... Mijn zusje tegenkomen in de stad...en terstond gezellig koffie gaan drinken...
Das ook weleens fijn.... En...om 12 uur is het weekeind al begonnen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 08:25
|
|
|
waar de man woon draag hij de kroon!
Bij het woord WOON...ontbreekt een T
Maak je er dan een zin van...rijmt het meteen niet meer...
Dan mag die man met een kroon oplopen, maar het maakt hem nog geen AANRECHTAANWIJZER!!!!!!
Je kunt goed zien wie hier hardleers zijn( en dus moeilijk dingen begrijpen)
Tjsa..je draagt een kroon of niet... Fijne verjaardag....Het is te hopen dat Annette aan het aanrecht heeft gestaan, maak jij weer kans op een stukkie eigengemaakt gebak....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 23:37
Onderwerp: inzegening tweede huwelijk
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik kan je in deze redelijk volgen en wacht op je verdere bijdrages, waarom je bij een tweede huwelijk als voorganger wellicht liever zou kiezen voor de soberheid van de huwelijks inzegening, in een zaaltje of tijdens een gewone zondagse dienst. |
Ik snap nog steeds niet wat nu bedoeld wordt met de soberheid van een huwelijks inzegening.... Nogmaals ...toen ik trouwde met mijn ex....(voor hem de 2e keer) was dit gewoon zoals een andere bruiloft!!! In de kerk...waar wij allebei belijdend lid waren...een speciale trouwdienst !! Hoe is die andere manier van sober dan??? Dat zou ik nu wel doen... En dan bedoel ik...samen met de kinderen...misschien later nog eens een gezellige avond thuis met broers en zussen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 16:35
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Laten we dan maar hopen dat er geen aardbeving op komst is. Of dat er geen onweer losbarst met dodelijke bliksemschichten. Ik vraag me af of je lieverd, al dan niet met dochter, nog wel ergens veilig is.
Het is bijna Pasen...misschien tijd voor een andere foto waar geen kerstboom opstaat... |
Heb je nu helemaal geen andere leuke opmerkingen Frank? Het is niet altijd leuk!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 januari 2012, 16:07
|
|
|
LEANNE226 schreef: | (de quote doet het niet )
Maar wat als een persoon na een misstap(laten we overspel nemen)spijt betuigd,wordt hem dat dan niet vergeven zodat ook de weg naar een nieuw kerkelijk huwelijk weer open staat? |
Jazeker Leanne, dan kunnen ze bij ons schuldbelijdenis doen... Maar...(en zo denk ik nu nog) Als ik mezelf schuldig zou voelen over de scheiding...oke...dan zou ik toch terug gaan naar mijn ex??? En dan denk ik aan een eerder genoemd punt hier.... DAGELIJKS...moet ik schuldbelijdenis doen...toch???
Iedere dag heeft genoeg aan zijn eigen kwaad!!!!
Iedere dag ga ik weer de mist in...Ik struikel dagelijks in vele dingen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 januari 2012, 16:02
|
|
|
Helemaal mee eens Erika.....
Ik heb een lieve vriend....maar ook hij is bedrogen..... Zijn ex had alvast even alles geregeld....ook was er al een vervanger... Dan heb je te maken met overspel..... Hij is echter daarna erg in de steek gelaten door de kerk...en daardoor ook naar een ander kerkgenootschap overgegaan... Mijn huwelijk is niet beëindigt door overspel.... Doordat er geen overspel was....wordt mijn scheiding gezien als een reden...dat ik dus NIET meer opnieuw mag...en kan trouwen...(in de kerk wel te verstaan)
HIJ zou dan als het ware WEL...mogen en kunnen trouwen...maar ik niet...
Dan zou ik er net als Jolan en W voor kiezen...om toch een dominee te vinden die ons WEL zou willen trouwen, ook al zou ik dan niet tot die geloofsgemeenschap behoren....
Of...dan helemaal niet in de kerk... Maar( en ik zeg het met alle eerbied) dan samen op de knieën in het gebed!!!
|
|
Naar boven |
|
|