Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 16:59
Onderwerp: A beautifull card for You
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wát is romantisch? Kan je daar een definitie van geven? Wat voor de één romantisch is , vindt een ander misschien wel niks aan. En wat die ander romantisch vindt , vindt de ander weer heeeeelemaaaaal niet romantisch. |
Ik zit liever met een lieve man aan een tafel verlicht met kaarjes en een lekker diner met een mooi muziekie op de achtergrond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 16:58
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat is misbruik? Mijn kinderen zijn zeker weleens dronken geweest en misschien nu nog wel eens(ik wil het niet weten) Hoort ook bij een levensfase...en zo'n comadrinker heeft z'n lesje ook wel geleerd......zijn de levenservaringen waardoor je wijs wordt he? En ik ben altijd een beetje huiverig voor mensen met van die voorbeeldige kinderen........
En inderdaad, ik ben weer even terug, niet omdat ik CM niet kon missen maar omdat ik nog wat te goed had van CM.....en echt Hollands als ik ben maak je daar natuurlijk gebruik van.....dus mensen nog eventjes.... |
Je mag gerust zeggen dat je ons al miste hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 16:55
|
|
|
MARRY942 schreef: | Jullie zijn ook zo AAAAA-romanties he....zie de romantiek, het sprookjesachtige ervan! |
Ben zeker wel romantisch maar heb niks met engeltjes die hebben bij mij echt nog nooit een kaarsje aangedaan hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 16:54
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
MARRY942 schreef: | Nee he....daarom ga ik morgenochtend in de kerk verder met mijn repertoire....en dat zijn weldegelijk kerstliederen! |
Hebbie dan wel stem de kerk moet niet leeglopen he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 16:53
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
VISSER278 schreef: | ....als je langskomt niet zoenen!
Heel CM belooft het je...... DAT ZULLEN WE ZEEEEKER NIET DOEN. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 16:52
|
|
|
VISSER278 schreef: | 'k vind het maar uhhh.... nee, laat maar. |
Euh denk dat dat ook mijn mening is ja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 16:49
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Wat niet is kan nog komen....... |
neeeeeeeeeeee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 13:14
Onderwerp: Het slap ouwe **** topic
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Hij meent het niet zo kwaad als tie is.... |
Nee hij blaft wel maar hij bijt niet die FrankIE
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 13:09
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ach, hoe waren wij, ik bedoel jullie, zelf toen je 15 was? |
Ik dronk nooit en drink nu nog maar zelden en heb nooit gerookt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 13:06
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Vannacht een jochie van 15 opgenomen die in coma was van de alcohol Jammer dat ik zijn gezicht vanmorgen niet meer gezien hebt, toen hij bijkwam.... Zal zich ongetwijfeld rot geschaamd hebben nu hij een luier om had... |
JAmmer Cootje de volgende keer een camera ophangen is een goede voor andere jongeren die het doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 13:05
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Mijn reservedrent(nog eventjes)plaagt mij Heb je niks beters te doen?Trouwen of zo? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 18:33
|
|
|
PEET760 schreef: | ik lach niet , zie het al helemaal voor me, |
A ha Peet is er ook weer En dan gelijk arme annette plagen foei Peet schaam je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 18:32
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Zullen we daar eens flink op gaan bezuinigen? Dan wat minder bezuinigen in de gezondheidszorg......
Ellende is dat als je dàt in de politiek zegt, het je niet populair maakt, dus ieder houd z'n mondje dicht..... |
Ik ben voor!!!!!!!!!!!!!!!! Gelijk starten per 01-01-2012
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 18:31
Onderwerp: kerst en nieuwjaarswensen
|
|
|
MARRY942 schreef: | Helemaal gelijk Frank! Ik vind het zooooo sonde van die eurootjes he..... En onschuldige mensen hebben de last ervan...ik haaaaaaaat vuurwerk! Vooral die rotjes...een supermooie vuurpijl kan ik nog wel waarderen....maar al die herrie....bale! |
Het is hier al zo erg dat mijn katten nu al bijna niet meer naar buiten durven Beide dames dus aan de medicatie op natuurlijke basis ze worden niet duf maar worden niet meer zo bang voor het vuurwerk, maar gaf het liever niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 18:29
Onderwerp: Morgen
|
|
|
COOTJE711 schreef: | morgen? |
Ben jij effe on-topic zeg. Dus morgen he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 17:00
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Beetje meer eerbied voor boeren hè? Ze werken momenteel harder dan jij..... Er bestaat meer dan aardappels rooien, you now? |
Een boze Cootje Weer eens wat anders dan een plagende Cootje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 13:31
|
|
|
HARALD940 schreef: | Lees maar eens op de verpakking van de braadboter wat daar allemaal in zit, das pas smerig
Roomboter is tenminste puur natuur. |
JA en vet genoeg om nog meer in gewicht aan te komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 13:30
Onderwerp: Storingen
|
|
|
MARIO216 schreef: | Even chrome installeren |
Alweer ja En vind chome helemaal niet fijn Maar ja een mens mot was als tie wil mailen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 10:38
|
|
|
HANNAH810 schreef: | kies een biefstukje zonder peesjes (niet alle stukjes zijn even mals en goed bereid door de slager namelijk) kruid het vlees van te voren, zodat de smaak goed door het vlees kan trekken; zout nog niet gebruiken; dat trekt het vocht uit het vlees. doe ruim roomboter in de pan, en wanneer dit bruin is, en het schuim dus is weggetrokken leg je de biefstukken in de pan. "wandel" vier minuten met de biefstukjes door de pan, en ze zijn klaar. (je kunt door op het vlees te drukken een goede inschatting maken hoe gaar de biefstukken aan de binnenkant zijn; gaar vlees veert niet meer terug, en dan heb je "schoenzool-biefstuk) probeer de vier minuten dus aan te houden, mits het stuk biefstuk niet al te dik is. na vier minuten verandert namelijk de eiwit-stolling, en dat heeft effect op de malsheid.
kleine tip voor een lekker sausje; doe de biefstukken op een bordje en leg er een deksel of aluminiumfolie over om hen warm te houden. doe een paar lepels boursin in de pan tot deze zacht is geworden, en maak de saus op dikte met wat koffiemelk. wel gelijk opdienen, want er komt redelijk snel een velletje op. beetje champignons ernaast bakken en je kunt smullen!
veel plezier en gezelligheid, momo.
hannah.........slagersdochter |
Room boter Weet je hoe vet en vies Gewoon een goede braadboter nemen werkt Prima
Erika die gek is op een lekker biefstukkie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 10:34
|
|
|
INKTVIS960 schreef: | Volgens mij is het "de olifant", in die porceleinkast, maar goed, vaak is "iets denken" beter dan zeggen, of het hier neerschrijven.
Hieruit blijkt dat ook Marry uit het oosten komt.
Fijne feestdagen, en groeten van Inktvis. |
Marry uit het Oosten dan moet ze aardig verhuist zijn Maar goed hij heeft zijn bijdrage veranderd dus mensen goede en gezegende dagen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 10:32
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Slechtste moment er alweer opzitten.....
Bezit een enorme blonde teamleider... 2 mnd geleden heeft ze me mondeling toegezegd dat ik zeer w.s. nieuwjaarsdag vrij mag zijn. Dit omdat ik (door slechte planning) eerste kersdag uit de nacht kom. Omdat er bedden gesloten zijn, zijn er minder mensen nodig. Paar dagen geleden gaf ze op mijn vraag aan dat ze nog gen 100% garantie kan geven omdat er wat zieke collega's zijn. Kijk ik vannacht op mijn rooster, zie ik dat ik gewoon ingepland sta en een andere collega geschrapt is.
Conclusie: teamleider zegt dat er altijd al minder collega's ingepland stonden.... ik wist inmiddels wie er van de lijst gehaald was maar alles was ze alweer vergeten..... hoezo dom..... |
Das een harde leerschool meis, dus wat heb je geleerd Zorg dat je een afspraak zwart op wit hebt Balen meis en sterkte met werken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 18:03
Onderwerp: Storingen
|
|
|
JOSINA022 schreef: | En nog steeds... |
grrrrrrrrrrr ik wil mailen!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 16:29
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ach, soms zijn het best schattige klagertjes hoor |
Ach als tie zn buik maar ken vullen is tie al tevreden hihi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 16:26
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Als je niks om te klagen hebt moet je gewoon iets verzinnen om te kunnen klagen he |
Ja das weer een feit! Mannen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 16:23
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Als je zijn profiel gelezen had dan had je kunnen zien dat die geliefde overleden is.........ik denk dat het een liefdeuiting aan haar is,vind ik een mooie gedachte. |
Mee eens Leanne dan is het idd erg mooi. Maar die opmerkingen komen voort uit een ander en eerder gedicht van hem vandaar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 16:22
Onderwerp: Het slap ouwe **** topic
|
|
|
FRANKT627 schreef: | die vorige was om te oefenen..maar blijkbaar hebben jullie graag dat ik mijn vingers stil houdt...pffff, wat een mensen, sorry vrouw zijn jullie toch... |
Zijn de vrouwen weer eens allemaal tegen je joh? Arme man
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 16:18
|
|
|
PIETER649 schreef: | vanavond het restje sletteslierten van gisteren voor recept melden bij annette |
Waarom kijk je zo blij Je liep gisteravond nog al niet te mopperen over die niet te vr**** sletteslierten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 16:17
Onderwerp: Heb je wat te klagen, dan is dit jou kans
|
|
|
RIVIER124 schreef: | Ja het irriteert, dat mensen in de bijstand met kinderen van 18 jaar, het geen wat het kind verdient, word geminderd op de uitkering. kleinvb, je hebt 50 per week omvan te eten, je kind verdient 800 euro, dus alles moet hetkind afstaan,want jewordgekort op je uitkering 800 euro, maar eerst kon jeje werkend kind haar eigen ziektekosten,zakgeld etc. laten betalen,numoetjij je kind watgeven,anders red je kind hetniet. wat blijft er nog over van die 200 per maand om te eten? dus beter gaat je kind op zichzelf,maar ruimte omdaarvoor te sparen voor je kind is erniet, dus dat word niet makkelijk. allemaal om mensen aan het werk te krijgen, maarmen vergeet de groep die inde bijstand zit enniet kan werken, diegroep is er ook en zitin debijstand,niet ineenziektewet.Of de mensen die geen baan kunnen vinden. dus kinderen gaan eerder uit huis bij sommigge, de overheid schiet daar financieel nietveelmee op, wel word het de bijstandsmensen effe nogmoeilijker gemaakt. enzo trappenwe sommigge gezinnen richting armoede heen. en de meeste nederlanders levenvrolijkverder, niet zo bewust dat ze zelfook in zon positie kunnen komen.denken er geen armoe isinnederland, richting armoe komter meer,nu bijminderheden, nog effe een kridietcrisses en misschiendan bij de middenstander,misschiendatmensen dan meer nadenken,warop te stemmen. het is nu een kleine groep die hiermee te maken krijgt, dus je zult die groep niet gauw horen, ze zallen het ookniet gauw durven, want vaaknog worden mensen in de bijstand gezien als profiteurs, misschien dat we af en toe verhalen lezen,van alleenstaande moeders diezichmoeten verantwoorden tegenover hun kinderen waromze die lekkere koek voor hun zelf hebben gekocht. voor mezelf red ikmewelmet mekids, maar maakmezorgen om sommigge gezinnen. gezinnen metmeoilijke pubers dienu hunouders moeten onderhoudentot ze op zich zelf kunnen. en danlees ik hetnieuws,over een lamp die gevallen is indekamer..... en denk ik goh wat erg ikhoop dat dekamer ledener geentrauma aan hebben over gehouden. en mocht het toch, dan gaanzetoch nade ggzvoor begeleiding,hun kunnen120 eigen bijdrage permaand wel ophoesten, of mensen die inde bijstand dat wel allemaalkunnenis een ander verhaal. maakt deze overheid zich niet druk om, dan moetenze ook maar gaan werken. zo dat lucht op om mijn mening in hetopenbaar neer te zetten. zijde vrouw die ooit bv in1 jaar 30.000 belasting betaalde en nu dooromstandigheden, wat belastingterug pakt omte overleven met nu nog 7 inwonende kids en binnen kortmaar 4. zoalsmeerder gezinnen inde bijstand uitelkaar verder gaan. |
Het is ontzettend vervelend en zeker niet eerlijk. Toen mijn vader nog leefde mocht ik als verdienend kind bij mijn ouders wonen zonder dat ze daarop belast werden. Het jaar nadat mijn vader overleed kreeg mijn moeder een giga aanslag omdat ze een inwonende dochter had die verdiende en dat deed ik dus al 7 jaar maar omdat mn moeder weduwe was en een uitkering daarvoor kreeg en zelf een partime baan had werdt ik eigenlijk verplicht mijn loon idd in te leveren bij mn moeder of het huis uit te gaan Hoezo is krom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 11:40
|
|