Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 februari 2011, 21:31
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Soms, heel soms, is een vergadering nog weleens zinvol. Zo'n vergadering had ik vanavond.
Marijan, voor wie vergaderen ook geen hobby is. |
En.............over welke boer(in) werd er vergaderd?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 23:55
Onderwerp: strandwandeling voorjaar 2011
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | dank je Visser, is heel vriendelijk! is je zoon op vakantie of verblijft hij langere tijd in Bangladesh? hoe dan ook ik zou in zulke situatie ook willen thuis zijn, geniet dat weekend maar van je zoon! |
Nee , hij gaat samen met nog 14 scholieren daar 2 weken werkstage doen , een project opzetten voor stichting Woord en Daad . Doel is om daar onderwijsvernieuwingen bij te brengen aan de christenen die daar wonen( nog geen 2% van de bevolking) , mensen beter bewust maken van hygiëne, en de christenen daar te helpen met hoe ze makkelijker kunnen werken met de omstandigheden waar ze mee moeten leven. Beetje vakantie zal er ook wel bij zijn , 't is ook de bedoeling dat ze wat van de cultuur zien die daar heerst ,met name de armoede . Overdags werken is haast niet te doen , de temperatuur daar is rond die tijd ongeveer 35 graden.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op dinsdag 1 februari 2011, 23:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 23:27
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | Dank je visser, ga verstek geven, is wat ver voor een wandeling en dan terug huiswaarts te keren, |
Als ik zou gaan had je mee mogen rijden vanuit goes maar ik ga niet. Mn zoon hoopt nl. dat weekend terug te keren vanuit Bangladesh.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 23:24
Onderwerp: vraagje over Leeuwarden
|
|
|
las vanavond in de krant: De Kleine Kerkstraat in Leeuwarden is uitgeroepen tot de leukste winkelstraat van Nederland aldus de website nlstreets.nl.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 21:18
|
|
|
HERMAN388 schreef: | met HSL gaat veel sneller |
Ooh...zeg dat dan . Dacht dat het in Katwijk te doen was. Wist ik veel dat je 's avonds nog wou gaan stappen in Parijs.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 18:56
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | sommige moeders stimuleren de talenten van hun kinderen, visser.......... |
Nou , ben wel benieuwd waar de kinderen nu dan toe worden gestimuleerd. Sneeuwballengevecht, tent omver trekken ?
Visser gaat nog eens een poging ondernemen om z'n verplichtingen die dag ongedaan te maken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 18:40
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | is dit haalbaar vanuit België? Katwijk is zeker niet hetzelfde als Cadzand? |
'k zal je even helpen Marylien, want Leiden en Wassenaar zegt je misschien ook niet zo veel. bij Cadzand ga je richting Terneuzen , dan door de tunnel richting Goes en dan ongeveer nog 120 km. naar het noorden. Ik schat dat het vanuit Cadzand ongeveer 2 uur rijden is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 22:44
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Zeker waar kids bij zijn, sta daar eens even bij stil man...Nee hoor, mij nooit gezien daar. |
Inderdaad Chat.........één van de keren dat ik erbij was: Een kind dat van d'r moeder opdracht kreeg om een bak water over een wildvreemde man heen te gooien. 'k werd er stil van. maar ja , nu is het in april , vrees dat er geen waterballet bij zit van de keer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 21:57
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
[quote=MARIJAN072]'k Was vanmorgen te laat op mijn werk. De enige reden die ik kan bedenken is, dat de wekker - in mijn beleving - zo vroeg ging.[/quote
Juf is er lekker niet dus de hele klas vrij? Marijan toch , kan je toch niet máken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 21:53
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het is dus duidelijk een date-picknick, fijn dat we dat nu eindelijk eens boven water hebben.... |
Zeeeeeker, Chat.....wat dacht je dan?????? 25 dames om mee te daten en het is nog lang geen april ......worden er misschien wel 40. En dan een hele middag .........wat wil je nog meer man! Daarom zo jammer dat ik er niet bij kan zijn hé . Maar ja ......zaken gaan voor het meisje , toch? En heb je niet genoeg aan een hele middag.......pak het slim aan en zoek iemand die op de route woont van je terugreis. Kan je ze gelijk thuis brengen en verder daten. Man , wat wil je nog meer , grijp je kans en ga naar Ede.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 22:44
Onderwerp: Weer de SNEER ...
|
|
|
AREND003 schreef: | Forum daarover ga ik niet lezen! Zo nietszeggend! Omdat iedereen dat kijkt moet ik het ook doen? Sorry, ik heb m'n eigen leuke leven! |
Nou.....loop dan ook niet te klagen dat je wat gemist hebt dan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 21:44
|
|
|
IMKE917 schreef: | Zou't dat zijn denk je ...... |
Ja, of..........................Cross kan niet wachten tot morgen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 21:35
|
|
|
IMKE917 schreef: | Wat nou Crossie...
Wil je er over praten.....?? |
Al die verschillende namen natuurlijk. Cross, ziet door de bomen het bos ............................niet meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 21:29
Onderwerp: zat 5 februari wokken boven de A4 t/m 35 jaar
|
|
|
HANNA566 schreef: | Helaas hebben zich te weinig mensen zich opgegeven. Dit uitje gaat niet door. Jammer en sorry voor diegene die zich opgegeven hebben. |
Hanna, je bent een kei. Jij hebt het in ieder geval geprobeerd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 21:27
Onderwerp: Griekenland
|
|
|
BILLY701 schreef: | Hoe moeten we dit noemen dan ??? |
Lijkt wel wat op VISSERSLATIJN.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 18:41
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Weet je wat ik niet begrijp?Ze meldt zich aan voor het programma,dan kun je verwachten dat er mannen op je stoep zullen staan en dat die gesprekken verwachten...........meer contact dan nu in ieder geval..........het is een vlotte tante met het mondje op de juiste plek,niet bepaald verlegen en tóch komt ze niet bij de mannen in de buurt........geen arm,geen aanraking,geen blik....... |
't is er gewoon één van de oude stempel : Geen gelul, werken met dat spul . Vakantie vieren kunnen ze ook als ze weggestuurd zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 13:19
|
|
|
IMKE917 schreef: | ....wat dacht je Visser....dan zitten de dames (en ook veel heren) weer gekluisterd aan de buis want..........boer Richard gaat meer vertellen en........ we willen natuurlijk weten of hij nog een dame overhoud aan dit avontuur |
Had al zo'n bruin vermoeden. Maar Richard.........pffffffff , laat hem eerst de spelregels nog ff doornemen! 't is gewoon schending van de men......sorry....BZV-rechten. en Annemarie........komt ie morgen ook nog aan bod?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 10:34
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Nog 1 nachtje slapen...... |
En dan???????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 10:33
|
|
|
Beginnen jullie er nu pas over te DENKEN?
Visser denkt er al heel lang over en heeft er ook weer veel zin , maar hij zit nog met andere verplichtingen die dag en weet nog geen oplossing.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 23:35
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
Je weet wel waarom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 21:05
|
|
|
Sjonge.........wat hebben we toch heerlijke knuffelbeertjes op CM.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 20:57
Onderwerp: Weer de SNEER ...
|
|
|
AREND003 schreef: | Heb ik wat gemist? Wat voor "gesneer"? |
Zéker wel wat gemist . Wat dacht je van al die op- en aanmerkingen over de boeren en boerinnen die meedoen in het programma Boer zoekt Vrouw? Iedere dag was er wel wat te lezen op het BZV-topic. 'k zou als ik jou was maar gauw forum gaan lezen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 20:47
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARIO216 schreef: | Dit is voor mij bericht 2000 |
In 12 dagen tijd dus 47 berichtjes. Da's gemiddeld 4 per dag . Dat kan meer MARIO !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 06:24
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | nou....hihi.om op het oude onderwerp terug te komen...ik ga een superdikke mega heftige turboknuffel aan roseve geven...
enneh...hihi...hij weet wel waarom
roseve...dankie wel he
(sorry ...kon het nie laten....)
niet storen...ik lees nu! |
En nu maar hopen dat ie hem kan waarderen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 23:13
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
PIETER649 schreef: | nee joh, ik ben geen psychiater... ik hou wel van fantasy, fictie etc |
EN WERKELIJKHEID TOEVALLIG OOK NOG?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 22:43
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
PIETER649 schreef: | is het al hoor... lees maar de intro van het topic LEVENSBOEK.
zelf ben ik een man van weinig woorden, dat gecombineerd met een saai leven, dus mijn leven past eerder in een notendop
laten we gewoon Angy dr boek gaan lezen |
Zo is dat : VAKLITERATUUR.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 16:21
|
|
|
EVA685 schreef: | Leuk idee nieuw topic....wie is de eikel van het jaar Hoe noemen we een vrouw eigenlijk eikelin kan niet |
Zie topic van Pieter. Uitslag lijkt me al bekend.
Yep..........Visserrrrrrrrrrrrrr
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 13:05
Onderwerp: goed nieuws voor sommigen
|
|
|
PIETER649 schreef: | Mijn abo op cm verloopt volgend weekend. Waarschijnlijk tot vreugde van sommigen verleng ik het niet.
In bijna vier jaar heb ik vele leden persoonlijk ontmoet. Daar zaten mensen tussen waar het contact mee zal blijven. Ook mensen die ik inmiddels alweer vergeten ben. Zelfs mensen die ik niet meer tegen hoop te komen.
Ik wens u allen ( dus ook de eikels onder u) een prettige voortzetting op cm. |
Nuo, hier dan ééntje van zo'n eikel.
Pieter en Annette, het allerbeste toegewenst samen met de kids. Heb ( vaak) van jullie bijdrages mogen genieten.
Groet , Ziw, ( misschien wel de allergrootste eikel van CM)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 22:18
Onderwerp: Valentijnfeest
|
|
|
MARIO216 schreef: | Kreeg vanavond een mail van CM dat er mannen gezocht worden. Minstens 60. |
En gráág zo spoedig mogelijk aanmelden he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|