Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 18:46
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
Echt geen leuk nieuws hoor Hannah, en dat op Valentijnsdag.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op maandag 14 februari 2011, 18:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 18:45
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
LEANNE226 schreef: | G 5 L 12 |
Echt geen leuk nieuws hoor Leanne, en dat op Valentijnsdag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 17:28
Onderwerp: Tips voor de eerste date
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Inderdaad Visser zucht ...best spannend allemaal al die vrouwen...hoop dat er een vluchtweg is...... |
Misschien dat ik je een beetje kan geruststellen? Tip: neem een doos frikandellen mee, zak houtskool, ga met de kids frikandellen barbequen , en de dames doen je écht niks meer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 16:51
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Natuurlijk kijkt hij, anders kun je niet weten wie Annemarie is hè. Is logica... 'k Zie uit naar de analyse van een man (boeiend!), misschien kunnen wij daar ook nog iets van leren. Dus Visser, vanavond of morgen lezen we vast meer van je. |
misschien.............als het niet té emotioneel wordt vanavond.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 16:49
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Leonard...zo erg is het niet hoor! En anders kom je maar op het puntje van ons kleedje zitten. |
Kan wel merken dat ie nog geen ervaring heeft met picknicken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 16:44
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Eh....ik dacht bij Adriaan, niet aan mezelf hoor. 'k Vind Annemarie wel een beetje jong voor jou.
Ach.....wat is ook eigenlijk 10 jaar verschil in leeftijd. |
Weet ik veel hoe oud ze is? Maar ik dacht als ze nou op Cm komt , kan ze heel het jaar het BZV-topic bijhouden met al haar belevenissen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 16:14
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ook toen het over samenwonen ging, waar Annemarie een groot voorstander van is, keek hij nogal bedenkelijk. Wordt 't niks tussen die twee, dan komt Adriaan misschien nog wel op CM! Dat zou wat zijn zeg, leest hij het BZV-topic. (Ach, eigenlijk best positief over 'm) We wachten het af..... |
Offfff..........Annemarie kan helemaal niet kiezen en kapt ze er mee. Wie weet ...........Annemarie op CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 14:55
Onderwerp: SPREUKEN
|
|
|
De dag dat Jezus terugkomt is niet te berekenen.........maar je moet er wel rekening mee houden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 21:31
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dat ik vanmiddag naar de kaakchirurg moet om twee kiezen te laten wegsnijden HELPPPPPPPPP |
Wouw .....maar ééntje meer dan mij dan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 16:01
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
LEONARD480 schreef: | huh komt dat door de valentijn |
Weet ik veel . Hiér in zeeland moet het nog valentijn worden maar weet niet of het op dát eiland ook zo is. Maar 't zóu kunnen hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 15:51
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Zijn er nog meer zeeuwen.... |
Ja zeker maar die beste man verkeert op het ogenblik in een roze wolk . Dus ook maar de vraag of ie dan tijd heeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 15:46
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | Hoezo daten?
Gewoon lekker gaan picknicken, en dan kom je er na een half jaar ineens achter: tje, die is echt leuk
Geweldig, |
Zo Chat ...........wat dacht je daar van????????
Toch maar gaan picknicken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 15:42
|
|
|
HANNAH810 schreef: | VISSER278 schreef: Haha,voelde em al aankomen ja. 3 dozen voor Marieke, 2 voor Hannah , 1,5 voor Suus, 0,5 voor Hannah's dochter, 13 voor de overige picknickbezoekers.....dat is 20 dozen . x25 stuks ............kan ik boedelbak ook wel afhuren. Maar of visser 16 april in Ede aankomt , dat is nog maar de vraag. Zo niet , dan is mijn vraag : Kan je de volgende picknick dan eind juni / begin juli organiseren? Dan hoeft visser niet eerst te sparen om al die bolussen te kunnen kopen maar kan ie z'n vakantiegeld mooi besteden voor picknickgangersliefhebbersboluseters.
Maar even iets veel belangrijkers...............
MARIEKE 897..........WELCOME BACK visser, die ook wel een bolus lust, maar een bossche bol lekkerder vindt
MARIANNE129schreef; Ohhh Lieve Visser (ik hoop dat Duckie niet kwaad wordt) maar mag er nog een doosje bolussen voor mij bij .
Die dingen zijn zo ontzettend lekker, en dan ook nog puur jeugd sentiment.
Vakanties waren vroeger altijd bij Nieuwvliet in de tent, en dan mochten we 1 keer per week bij het bakkertje als ontbijt bolussen halen. We renden dan zo snel mogelijk terug naar de tent, zodat ze inderdaad nog warm waren. HEERLIJK, OM JE VINGERS BIJ AF TE LIKKEN. Ik doe 16 april NIET aan de lijn.
marianne, help mij dan even om die twee dozen leeg te krijgen alsjeblieft joh; anders kan ik weer gaan sonja-bakkeren straks...... en mijn meisje heeft ook aan een hapje genoeg, dus als jij nu eens gezellig bij mij op het kleedje kruipt???
deal?
ps. visser; reserveer je vacantiegelden maar vast, hoor!! |
precies ja ............hoe was die spreuk ook al weer???? Eén keer door de mond is 10 jaar aan de kont ?? Zoiets toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 15:38
|
|
|
Oh no..........nou wordt visser toch wel een beetje ontroerd. Marianne , je bent de zoveelste die naar m'n komst ( uhhh....de bolussen) uitziet. Maar ik heb toch al gezegd: VISSER KÁN DIE 16e APRIL NIET!!!!!
Helaas , helaas , helaas, dat wordt dan een boterham met pindakaas.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 16:55
Onderwerp: Privacy op CM is niet gegarandeerd
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | simpele oplossing: óók om het forum te kunnen lezen moet je ingelogd zijn. jammer voor degenen die het forum lezen zonder ingelogd te zijn, maar 't zij zo. pas dan kan je eigenlijk pas schrijven wat je wil, zonder dat je non-CM omgeving je erop afrekent.
Juud, ideetje misschien? |
Griff, verklaar je nader . Ik kan je niet volgen. Eerst zeg je dat je ingelogd moet zijn om het forum te kunnen lezen en dan jammer voor degenen die het forum lezen zonder ingelogd te zijn .
Visser, de ziw.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 16:29
Onderwerp: Privacy op CM is niet gegarandeerd
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Dayspring schreef in een ander topic:
Even een huishoudelijke mededeling: ik heb een aantal van mijn reacties aangepast, omdat ik erachter kwam dat dit forum door iedereen gelezen kan worden (ook zonder ingelogd te zijn dus) via zoekresultaten van Google. Privacy is hier dus niet gegarandeerd.
Als CM stelt dat de privacy op CM gegarandeerd is dan moet CM dat ook doen en dat is dus niet het geval. Het forum hoort dan ook alleen bereikbaar te zijn voor leden van CM. Het is kwalijk dat dit niet duidelijk wordt vermeld. En hoe zeer ik Liesbeth het lezen van het forum gun, het hoort niet zo te zijn dat iedereen via Google kan vinden wat we hier schrijven. Het werkt ook remmend op het uitspreken van opvattingen, die immers voor de leden van CM bestemd zijn
Er is wel eerder over gesproken maar het blijft een serieus punt. Ik heet in het echt ook Thomas en ik heb een schrijfstijl die door mijn omgeving zeker wel wordt herkend. Toen ik er achter kwam dat CM het forum voor iedereen beschikbaar stelde, voelde ik me in hoge mate beso.....terd. Ik begrijp het commerciële argument wel dat mensen door het lezen van het forum weer lid zouden kunnen worden maar van een organisatie met de uitgangspunten van CM zou je een meer principiële opstelling mogen verwachten. En ik vind het een kwestie van fatsoen van de kant van CM dat er een antwoord wordt gegeven op vragen hierover die al eerder gesteld zijn.
Er zijn van die radioprogramma's waarin je de groeten mag doen:
Thomas, doet de groeten aan zijn omgeving via het forum van CM
......en aan Liesbeth, dat dan ook wel weer |
Thomas, 'k ben het helemaal met je eens . Ik heb ook verschillende keren gehad dat ik ergens op wilde reageren en dat ik dacht: nee, ik doe het maar niét, je weet maar nooit wie het leest. Best jammer en ik hoop dat de redactie hier wat aan gaat doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 15:34
Onderwerp: eer uw vader en uw moeder???
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | Gibby, je plaatste vandaag dus duidelijk een reactie om ze nadien te vervangen door "vertrokken" wat wil je nu eigenlijk?????
voor mijn part vertrek je gewoon! |
Gibby heeft eerder al duidelijk aangegeven waarom hij dat doet .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 15:16
|
|
|
MAJARO438 schreef: | een oud cm-er die boer is en hier een vrouw heeft gevonden??
gr majaro |
Ja, en 43 jaar , blond haar en hele mooie (zwijmel)ogen ....volgens Cross.
Kan jij ons uit de brand helpen , Majaro want we worden zeeeeeeeeer benieuwd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 12:40
|
|
|
XABIA794 schreef: | zouden het zoals onze babelutten kunnen zijn |
Nee, babbeluten zijn van die keiharde snoepjes met wit poeder er om. Ook lekker trouwens.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 februari 2011, 23:53
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | ZEEUWSE BOLUSSEN
Herkomst : Nederland Categorie : Gebak Bereidingstijd: 1 uur en 50 minuten ..........
dus heb weeral iets bijgeleerd, dacht eerst aan zeeuwse oesters (hmmm) maar dat was niet zo direct geschikt voor een picknick hé |
'k zal je een beetje helpen voor zover het me lukt ( ben nl. geen bakker)
het is brooddeeg wat ze wat ze draaien , rijk bestrooien met bruine basterdsuiker , en dan afbakken in de oven. lekker bij de koffie, liefst nog wat warm met een dun laagje boter.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 februari 2011, 23:48
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Huh ......wat is dit nou weer ....ben jij een import Zeeuw of en op Flakkee vertelde ze mij altijd over Zeeland .......zelfs de wind die er van dan komt deugt al niet..... |
Nee hoor , ze hebben me niet geïmporteerd. Maar ik ben wel een nepzeeuw.
En de wind .........overal hetzelfde joh. Mooi he , gisteren .........'t was echt hoog water op de schelde. Vanuit m'n dakraam zag ik de containerschepen boven de dijk uitsteken .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 februari 2011, 23:32
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Aangezien mijn moeder uit Flakkee kwam ....maar dat is nog net Zuid-Holland roep ik alle Zeelanders op ...even hier uit te leggen wat de definitie van de Zeeuwse Bolus is |
Weet je wat jij kan? De pot op. Een bolus is bij geen één bakker hetzelfde. Iedere bakker heeft z'n eigen recept en bij elke bakker smaakt ie anders. Dus Leonard .............ff goochelen dan maar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 februari 2011, 23:09
|
|
|
HANNAH810 schreef: | visser; je voelt em al hangen zeker?? drie dozen zeeuwse bolussen voor marieke895, oke? hoe je vrij regelt om te komen maakt niet uit; als er maar bolussen komen!!
o, ehhhm, crossroad; als ik toch bezig ben; als je iets aan een drent vraagt komt het in orde, zei je? doe maar pond belegen in stukjes gesneden asjeblieft........ |
Haha,voelde em al aankomen ja. 3 dozen voor Marieke, 2 voor Hannah , 1,5 voor Suus, 0,5 voor Hannah's dochter, 13 voor de overige picknickbezoekers.....dat is 20 dozen . x25 stuks ............kan ik boedelbak ook wel afhuren. Maar of visser 16 april in Ede aankomt , dat is nog maar de vraag. Zo niet , dan is mijn vraag : Kan je de volgende picknick dan eind juni / begin juli organiseren? Dan hoeft visser niet eerst te sparen om al die bolussen te kunnen kopen maar kan ie z'n vakantiegeld mooi besteden voor picknickgangersliefhebbersboluseters.
Maar even iets veel belangrijkers...............
MARIEKE 897..........WELCOME BACK.
visse, die ook wel een bolus lust, maar een bossche bol lekkerder vindt
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zondag 6 februari 2011, 23:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 februari 2011, 21:50
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
En nou weer even off-topic he.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 februari 2011, 18:01
Onderwerp: Weer de SNEER ...
|
|
|
Dikwijls ziet men dat de zotten met de wijze lieden spotten Maar wie zich naar wijsheid stelt , laat de gekken ongekweld.
J. Cats
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 februari 2011, 21:33
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat weet jij dan van boer Gijsbert Ik hoorde vandaag wel op mijn werk dat de poolse vrouw van marcel al zwanger is............maar ja, of dat waar is????? |
Ooooooh ............duurt maar 9 maanden hoor!
|
|
Naar boven |
|
|