Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 23:08
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Tuurlijk, doen we....ook ik heb voor aankomend jaar goede voornemens..... |
Ik ben eens benieuwd of die cursus zijn geld waard is en dat jullie wat liever tegen mij gaan doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 19:08
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Niet altijd de teamleider of wie dan ook de schuld geven, das zo makkelijk....... |
ja maar dat blonde mens heeft wel onaardig gedaan tegen Coot...
(ik weet eigenlijk niet waarom ik voor Coot opneem want ze doet steeds erg onbraaf tegen mij )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 18:37
Onderwerp: A beautifull card for You
|
|
|
COOTJE711 schreef: | heb nog steeds niet gelezen waarnaartoe in Amersfoort.... Het dierenpark soms?? |
Willemijn had een goed idee... Het was iets met een gemengde sauna en dan nog zo van die gezondheidsdinges...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 18:35
Onderwerp: Het weer
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Haha, ff wachten en de waarheid komt vanzelf boven tafel Maar wees gerust...geen haar op mijn hoofd die erover denkt om mijn Utrechtse stadje te verruilen voor het "buitenland"
Pfft, als het zo moet ...dan maar slecht weer in het midden van het land |
Blijven jullie maar lekker in de 'einde beschaving' wonen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 17:44
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Gewerkt..........om 12 uur rook ik snackjes dus client afgehandeld........zijn de snackjes al opgesnaaid Geen nood,straks komen ze met oliebollen .........weer client afgehandeld.......alle oliebollen op
Nu begrijp ik waarom ik het zo druk had,mijn collega's hadden hun mond de hele dag vol
Toen mijn baas lekker geknuffeld en gezoend(oefenen voor maandag)en zowaar..........ik mocht een uur eerder naar huis .Ik heb uitgebreid gezwaaid naar de beteuterde collega's
Ooit leer ik hoe het werkt en heb ik een snack in de ene hand,een oliebol in de andere terwijl ik bij de baas op schoot zit en geen fluit hoef te doen |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 17:41
Onderwerp: stapavondje
|
|
|
COOTJE711 schreef: | komt weer een bij...
Kopieer onderstaande lijst en zet je eigen naam eronder
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Frank josina (o.v) Erika (o.v ligt aan mn gezondheid) Marry (o.v.) Bert Cootje |
aha, Cootje gaat mee... wacht maar...mijn wraak zal zoet zijn
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 30 december 2011, 17:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 15:45
|
|
|
COOTJE711 schreef: | den Bosch toch?? |
Welja, dat bedoelde ik dus...klikspaan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 15:44
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Vanavond uit eten; menu onbekend. Uitnodigingen moet je nooooit afslaan.... |
menu onbekend??? En je gezelschap??? Is dat ook onbekend? En wil je bekend maken met wie je gaat eten???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 15:26
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Vraag even of Josina soms cursussen geeft? Ik declareer dan de kosten bij jou |
Pieter, herman, Visser, Mario, Chat, Gerrit...zijn ook mannen...plaag hen eens, aub???
je houdt dus echt niet van mij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 15:24
Onderwerp: A beautifull card for You
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Dat noemen ze goede voornemens, Frank! |
Neem maar het voornemen om mee te gaan naar Amersfoort...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 15:23
|
|
|
COOTJE711 schreef: | forum beheerder van CM? |
Ahzo, omdat ze jou gepest heeft wil je nu graag dat ze ons komt pesten...neen, dank je...hou ze maar bij jullie...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 30 december 2011, 17:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 15:21
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Zeg ik blijf niet slapen hoor Enne...je hebt over mij niet echt wat te klagen hoor, heb mij nog aardig in weten te houden, de laatste weken
Maar wat was het moeilijk om mij in te houden |
Is ook weer waar, Josina, waarvoor mijn oprechte dank. Als die rebelse Coot nu ook maar eens een voorbeeld aan jou wilde nemen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 15:19
Onderwerp: kromme kinderbabbeltjes
|
|
|
HANNAH810 schreef: | tja................ wie kan nu wél de verleiding van het gourmetselen weerstaan?
(en ik sleep nog anderen mee, ook!! hoeveel degelijkheids-bonus-punten kost me dat???) |
je zat al aan -12 punten...hoe veel verder wil je nog onder nul gaan???
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 30 december 2011, 15:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 15:18
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
COOTJE711 schreef: | www.omo.nl? |
Ik ga niet wassen hoor...
Trouwens die wasmiddelproducent had ook een schrijffoutje neergekwakt. Het moest eigenlijk zijn: 'Oma wast veel beter...'
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 15:16
|
|
|
COOTJE711 schreef: | na wat heneweer gekissebis, vandaag het prachtige bericht gekregen dat er èècht niemand anders gevonden is om op nieuwjaarsdag te gaan werken... Dus Cootje kan alsnog opdraven.... Eerst 160 km hiervoor rijden....
Iedereen alvast een goed nieuwjaar gewenst |
Nu heb ik echt een gevoel van medelijden met jou maar dat zeg ik dus niet omdat je echt heel onlief bent tegen mij.
Anderzijds kan die blonde team-incompetente-leider misschien maar beter iets anders doen dan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 15:03
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Maarre...in het kader van mijn volledig genzingsproces word ik ook geacht te oefenen, zo ook vingertraining...handig hoor zo'n computer |
Die oefeningen heb je de afgelopen 7 maanden gedaan...helaas moet ik zeggen dat je geslaagd bent...dus ga nu maar effe naar bed...truste meid....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 15:02
|
|
|
COOTJE711 schreef: | tmot niet gekker worden....... |
...schrijf ik eens in heel mijn CM-loopbaan 1 taalfoutje en wie denk je dan die er gelijk opspringt??? Inderdaad, ons Cootje...Je ziet haar niet online maar owee als er wat op het forum verschijnt waar ze lekker op kan reageren....
Mijn besluit staat vast: ik ga homo worden...nu nog een goeie datesite vinden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:58
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Voor zover je ooit echt iets begrepen hebt van ons, vrouw-mensen |
in het kader van je volledige genezinsproces stel ik nu voor dat je een middagdutje gaat doen ipv aan de pc te zitten...tot morgen, Josina...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:57
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Pas maar op en weet wat je zegt...voor je 't weet is het gedaan met je rust. |
Ik zei opzettelijk Hoeven want eigenlijk woon ik in Eindhoven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:55
Onderwerp: kerst en nieuwjaarswensen
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Kan het me allemaal voorstellen Frank, soms voelt het zo en is het zo.... Maar ik hoop van harte dat ook jij in 2012 het vertrouwen in God hebt dat alles op zijn plek terechtkomt, op Zijn manier en Zijn Wijze......en dat is ook iets wat ik je van harte gun......en dat meen ik oprecht...... |
Het vertrouwen in God heb ik niet verloren hoor, W-tje. Ik weet wel wat je bedoelt en ik vind het mooie wens van jou. Het is wel echter zo dat God ons veel moois toewenst maar het zijn soms andere mensen die ons leven bepalen, en ja, mensen, dat kan best ook al zal je zeggen dat je dat niet moet laten gebeuren. God kan zoveel goeds voor ons willen maar als de mens niet meewillen zijn we er ook niet veel mee.
Je bent best wel heel lief, W-tje, ook al hadden wel eens onenigheid...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:51
Onderwerp: kerst en nieuwjaarswensen
|
|
|
MARRY942 schreef: | Ik blijf ook thuis bij Tommy, Sara, Wozzy, Miep, Moos en Appie.... |
je bent dus ook alleen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:50
Onderwerp: mijmering
|
|
|
TJOKLAT313 schreef: | weer gleed een jaar voorbij de dieptepunten deden pijn de mooie dagen waren fijn het hoort er allemaal bij... |
tja, 6/12 van het jaar was mooi...heel mooi...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:49
Onderwerp: Liefdesliedje
|
|
|
MARRY942 schreef: | brrr....klef hoor! |
Ik vind het wel een mooi lied... dus helemaal niet klef...dat had ik ook graag opgedragen aan iemand...
Het hoeven niet allemaal hallelujah gezangen te zijn waar de grootsheid van die Ene geprezen wordt en waar er met vaandels gezwaaid wordt waar de windmolens als gek gaan draaien...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:46
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Mijn neefje van 3 is zindelijk..... tenminste... meestal blijf-tie droog
Als je moeder dan zegt 'moet je plassen' zeg je natuurlijk 'Nee hoor ik hoef niet' De nieuwe gewoonte is, dat als een ander even later wel gaat, je dan opeens heeeel nodig moet en dan zorg je dat je net iets eerder op het toilet zit.
Toen ze op visite waren, dacht mijn schoonzus slim te zijn. Dus toen meneer niet naar het toilet 'hoefde' zei ze: okee dan ga ik wèl even..... Neef springt overeind en rent naar de deur richting de hal/ toilet... Toen hij zag dat z'n moeder weer ging zitten en die vroeg 'Wat ga je doen?' Antwoordde hij heel parmantig: 'de deur voor u openhouden!' |
...die bijdehandsheid zit dus in heel je familie...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:44
|
|
|
MARRY942 schreef: | Ik denk niet dat jij begrijpt wat ik wou zeggen Frank |
Dat kan best...ik begin hoe langer hoe minder de vrouw-mensen te begrijpen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:43
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Het zuiden natuurlijk weer wel...in Utrecht hagelde het daarnet |
Zoals ik al eerder zei trekken de middenlanders al dat slechte weer aan...je kan beter in deze contreien komen wonen...Nou ja, nu ook weer niet te dicht bij Hoeven want ik wil ook mijn hemelse rust behouden in dit dorpke...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 30 december 2011, 14:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:41
|
|
|
MARRY942 schreef: | Mijn mooiste moment vandaag: thuiskomen uit mijn werk en daar is mijn dochter : mam..je zult wel moe zijn, ik heb vast gestofzuigd en het eten is klaar..... Das pas verwennerij!!! |
Dat deed ik ook voor mijn mam toen ik een jaar of 15 was...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 30 december 2011, 14:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:40
|
|
|
Soms ben ik wel lief hoor, heel zelden.... als ik slaap.... (maar dat doe ik gelukkig makkelijk èn veel (voor sommige mensen is dit anders) [/quote]
En je slaapt vast héél alleen en dan is je verhaal niet te staven...dus je kan zeggen wat je wilt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 12:55
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Zit jij bij de gourmetselarij Hannah? |
Ik zie ze er nog goed voor in staat. En maar zeggen dat ze erg christelijk is...ja ja...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 12:54
|
|
|
VISSER278 schreef: | Druk leven heb je met al die hapjes na te lopen.
Hier schijnt heel de dag de zon, tenminste vanaf het moment dat ik uit bed kwam. En waaien doet het ook maar dat schijnt normaal te zijn aan de kust. |
Ik loop helemaal geen hapjes na, ik moet 'toevallig' in de AH zijn en dan word ik haast verplicht om te proeven .
ik denk dat je dan laat uit je bed bent gekomen. Dat waaien gebeurt ook in het binnenland en dat komt meestal door de wind...
|
|
Naar boven |
|
|