Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 16:45
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | GTST...is walgelijk...dit noem ik soms flaauw...en soms ook kostelijke tijdverspilling...maar doe er wel aan mee ja... |
Nee aan GTST doe ik dus echt niet mee Doe wel mee aan cm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 16:43
Onderwerp: Het weer
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Nee Griffin, niet bij de nr 1 nummers.....
oeps, weer off opic.....tweede keer vandaag..... |
t'most niet magge
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 16:39
Onderwerp: Het slap ouwe **** topic
|
|
|
[quote=YELNIN491]
bedoelde dat andere dame
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 16:24
Onderwerp: Het weer
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | 't is ook niet gauw goed, he...wees blij dat het droog maar somber is. voor 't zelfde geld had je -15 en een pak sneeuw en ijs gehad...
(wat dan wel weer lekker weer is, vind ik..) |
A meneer Griffin is er weer Lekker hoor een pak sneeuw heb ik niks op tegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 16:18
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ach het zit meer naar de kant van aanstelleritus |
Ben blij dat je het zelf zegt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 16:17
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
FRANKT627 schreef: | jouw recept is om een appelkeek te maken. Ik wilde echt Bolognese-saus maken hoor... |
Lieve Frank dit recept is voor Hachee zo lekkerrrrrrrr
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 16:11
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Tja wat zal ik zeggen... Ik wil niet klagen... Maar ziek wakker worden is niet fijn...
Afijn, ik overleef het wel...
(hopelijk ) |
Ow je bent dus toch echt ziekies geworden Beterschap buuf!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 13:04
Onderwerp: kerst en nieuwjaarswensen
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Voor mensen die mij een gebrek aan empatisch vermogen verwijten, zowel voor mens en dier: onderstaand artikel vond ik in een weekkrant:
Ik vraag me af, wie meer liefde voor dieren heeft. Iemand die zijn eigen angsten projecteert op het dier, of iemand die begrijpt wat er in het dier omgaat en daar adequaat naar handelt. Zelfs dierenartsen vinden een pilletje zielig voor het best. Ik vind het ronduit mishandeling. Laat een kat zelf een plekje opzoeken en ze komt er vanuit zichzelf uit. |
Nogmaals dus ik heb mijn katten niet aan pilletjes zitten ze zijn niet suf maar hollen lekker buiten! Ben het met het stuk eens dat dieren als je ze aanhaalt en gaat troosten het niett beter met ze gaat wat ik dus ook niet doe. Ze liggen waar ze willen liggen ik sluit mn luiken en voor de rest zoeken ze zelf een fijn plakje waar ze willen liggen.' Waar deze dierenartsen het over hebben is over drogeren en daar ben ik fel op tegen ook mijn dierenarts is daar fel op tegen, dus hier twee spinnende en spelende katten binnen en buiten en dat terwijl ze al twee weken een middeltje krijgen die hun angsten wat intomen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 12:58
|
|
|
FRANKT627 schreef: | hoe kom daar nu weer bij dat te denken??? Ik laat Erika vertellen om haar geheugen te trainen...het is dus pure bezorgdheid voor mijn medemens. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 12:57
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Erika, wat dacht jij dan? Vertel vertel vertel... |
Euh weet je ikke ehhhhhhhhh mag het niet zeggen van dr wil geen ruzie en tja dan moet ik mn mondje houden
Kom maar dichterbij dan zal ik zegge dat het met een b begint
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 21:46
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Sja ik dacht toch werkelijk met zonder letter |
Ow bedoelde je die Dan heb ik de goeie voor me
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 21:08
|
|
|
MOMO697 schreef: | oooh ik dacht dat je een hij bedoelde waarvan de naam begint met een F |
Met een F OW ik dacht met een ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 21:04
Onderwerp: Vandaag ben ik dankbaar voor ...
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ik ben vandaag dankbaar dat ik de hoofdprijs in een loterij heb gewonnen, ik mag n mooie koi uitzoeken |
Laat ik nu denken dat Annette jou hoofdprijs was maar nee het is een vis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 18:52
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik hoor het al.....laat maar. Straks kan ik nog gaan afwassen ook. |
En ik bedoelde het zo goeeeeeeeeeeddddddddddddd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 18:49
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nu kan hij het met die zelfkennis eens zijn Erika...maar ik woon er ook ..mot ik toch ff nadenken...
WANT...ik ben het namelijk NIET met hem eens.... |
Tja ehhh denk dan maar zo wie de schoen past trekke hem aan he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 17:59
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar dan kan je niets meer leuk vinden, dronken mensen rijden ook auto en veroorzaken ongelukken, slaan ook mensen in elkaar en komen in een coma als ze veel te veel op hebben....en ga zo maar door... Maar daar zijn wij niet verantwoordelijk voor, dan zou je ook niet meer je glaasje wijn kunnen drinken...... Zo is het dan met vuurwerk toch ook? Ik ga er lekker van genieten..... |
Dat is zeer zeker waar en ook ik neem een wijntje hoor hoef alleen de weg niet meer op. Maar denk dat we het allemaal eens zijn dat je met een glaasje teveel op al de dingen die je hierboven beschrijft wel meer in de had werkt he! en gelukkig ben ik idd niet verantwoordelijk voor die mensen wel voor degene die bij mij zijn als ik zou merken dat ze teveel dronken dan zeg ik er wat van, gelukkig ben ik in het rijke bezit van familie en vrienden die goed hun maat weten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 17:55
Onderwerp: Ben ik sexverslaafd
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Nu reageer je alweer in dit topic Erika |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 17:46
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Op zich ben ik niet zo tegen vuurwerk.
Maar ik baal van het gestunt met vuurwerk. Hoeveel mensen missen geen ledematen omdat ze aan het stunten waren om een zo'n grootmogelijke vuurwerkbom te maken...
Arbeidsgehandicapten...
Niet voor niks heeft nederland zijn regels over hoeveel kruit het vuurwerk mag bevatten.
Maar hoeveel mensen spelen niet met vuurwerk terwijl ze al stomdronken zijn? |
Helaas denk veel te veel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 17:46
Onderwerp: Ben ik sexverslaafd
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik vind je nu echt te ver gaan Shanita,denk je echt dat mensen het fijn vinden dat je ze in een topic over seksverslaving sterkte wenst met het verlies van hun partner?
En een scheiding net zo erg als de dood?Wat maakt het uit????!!!!!Ieder mens beleeft het anders en daarom heeft generaliseren geen zin(als ik nu roep;scheiding is altijd eigen keus dan ga ik ook heeeeeeeel krom door de bocht!) Honger hebben voelt net als op dieet zijn? Armoede voelt net als een erge ziekte?
Dit heeft totaal geen nut.........laat ieder in zn waarde,wat iemand ook meemaakt,verdriet is verdriet,vergelijken heeft alleen zin als je jezelf zieliger wilt vinden dan de ander.......... |
AMEN!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 17:44
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Jullie zijn wel lekker aan het slow chatten......met de nadruk op jullie Hopelijk heeft Judith kerstvakantie....... |
BEn blij dat ik hier niet mee deed Kan w-tje mij niet erop aanspreken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 17:43
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vind ik ook . Zulke acties daar hou ik wel van. Ben desnoods nog bereid om er een paar uur voor te rijden ook . Dus Erika , als je gaat gourmetten en je ziet problemen dat het niet opgaat dan bel je maar. |
Dan mag ik wel gaan bellen als we beginnen dan ben je misschien op tijd voor de kliekjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 17:41
|
|
|
LEANNE226 schreef: | We zijn nog thuis,hij is zn geld aan het tellen,hij dacht dat ik een voorkeur zou hebben voor de duurdere merken en daarom geld bij zou leggen...............mannen zijn *piep* he?
Daarbij vergeet hij de koffie met wat lekkers,dat hoort er bij toch,dat je daar je moeder op trakteert? Wat een leuke dag |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 17:38
|
|
|
VISSER278 schreef: | 6.30 uur vanochtend hè. En dat terwijl ie vakantie heeft. 7.30 uur in Zoutelande op het strand, verhip... vergeten een hoofdlampje mee te nemen. Kon ik nog een half uur wachten totdat ik wat zag. Zeeuwen , het blijft een raar volk. |
Blij met je zelfkennis scheelt ons het weer te zeggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:08
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Sommige dingen wennen nooit en daar is vroeg opstaan er één van..... |
Nou had er eigenlijk nooit zo'n last van al is het in de zomer makkelijker dan in de winter. Tja hadden we maar een beroep moeten leren he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:07
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Leuk Erika!!! ging het een beetje?? Je zag nu zeker wel dat het 's morgens langer donker is....... |
Weet je dat als je om acht uur je bed uitrolt het nog net zo donker is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:06
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Mijn Floshke moet niet in een creche zijn om een middagdutje te doen... Hij zou beter 's nachts slapen ipv met levende muizen binnen te komen zodat dit oud versleten fossiel niet op handen en knieën moet om dat piepbeest te vangen... Waar kan ik die verdoving halen??? |
Ehhhhhhhh gewoon beter opvoeden Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:04
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik was even bang dat je weeeeeeeeeeeer "peertjes" zou zeggen
Ik hoef effe geen eten meer.......ik heb genoeg aan de gedachte aan de gourmetlucht van dagen........
Ik ga zo shoppen met zoonlief die zijn eerste kleedgeld uit gaat geven,ik verheug me nu al op zijn blik als hij voor het eerst de prijskaartjes bekijkt |
Geen beter vermaak dan leedvermaak Leanne
|
|
Naar boven |
|
|