Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 13:48
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Het was half 10 en ik had opdracht hem om 9 uur wakker te maken Frank, t was niet om 6 uur ofzo hoor, zo n beul ben ik nou ook weer niet |
wat is Pieter een luilak zeg... groot gelijk had je Annette dat je hem eruit rolde...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 13:38
Onderwerp: De klik...
|
|
|
IESJE369 schreef: | Toch zijn er zat mensen met een minder "mooi" uiterlijk gelukkig getrouwd. |
Weet ik ook wel Iesje...en je hebt ook best gemengde huwelijke of relaties...op uiterlijk gebied dan...ik ga echt niet beweren dat mindere mooie mensen niet aan de bak komen. Trouwens, wat is mooi? Het is allemaal relatief of toch ook weer niet...het is steeds zo'n schemerzone. Je hebt mensen die weten dat ze mooi zijn, en dat zijn ook wel, en die willen dan ook een uterlijk mooi iemand, en zo kan ik er hier van CM enkele opnoemen, en daar laten ze dan de 'klik' van af hangen. Eigenlijk het is weer zo'n onderwerp waar je nooit een pasklaar antwoord of omschrijving voor kan vinden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 13:27
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | De Klik,
Ik las op de BZV vrouw site een tekst van Peter: die met die paarden weten jullie nog, en die vertelde:
De klik, die is niet uit te leggen dat gebeurd gewoon.....Je kan alles uitleggen behalve de liefde...... |
Dat is toch ook wat ik bedoel. Wat is de definitie van een klik??? Dat is net hetzelfde vragen aan een religieus wat hij of zij verstaat onder een roeping. Sommige zaken zijn niet uit te leggen, of ze zijn wel uit te leggen maar dat is voor ieder een andere ervaring. Soms komt er maar een klik na enkele ontmoetigen. Dat las ik hier ook eens op het forum of in de chat en die 2 mensen zijn nu een bekend CM-echtpaar. Niet alles is uit te leggen en niet alles ervaar je direct. Soms moet je effe doorzetten, geduld hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 13:23
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Maar tweede werd weet jij dan ook wie er eerste werd Ik niet Hindje hebben misschien Ga ook zingen . misschien wordt je ook 2e |
Neen Gerrit, ik denk dat je het verkeerd begreep wat ik bedoelde. Het was in de gehele context van het uiterlijke en dergelijke.
Ik bedoel maar dat ze 2de werd, en dat hoorde ik op BBC, omdat ze niet echt die uitstraling, de looks, had om eerste te worden. Susan was veel beter dan het zangeresje dat eerste werd. Alleen was de 1ste veel jonger en oogde ook beter om te verkopen. Helaas voor dat jonge zangeresje is dat anders uitgepakt en is het Susan die poen pakt. Om het maar even in commerciele termen uit te drukken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 12:19
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Nee, toen ik bij het rollen aankwam besloot hij toch maar op te staan |
Als ik de essentie van dit verhaal begrijp dan is: als Annette niet kan uitslapen dan moet niemand uitslapen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 12:12
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Er was eens een vrouw van 50 jaar. Ze was een gewone huisvrouw. Gestudeerd had ze niet wegens leerproblemen. Ze ging vrijwilligers werk doen bij de plaatselijke kerk.
Getrouwd is ze nooit, misschien omdat ze werd afgewezen omtrent haar uiterlijk.
Op een dag besloot ze mee te doen aan een een of ander talentenjacht.
Daar stond ze op het podiumvoor een groot publiek, de tv camera op haar gericht.
De jury dacht bij zichzelf, moeten we deze dame met deze leeftijd,geen sexy uitstraling laten zingen?
De muziek begon te spelen, de eerste klanken kwamen uit de mond van de dame...
... iedereen werd stil....
na afloop kreeg ze een staande ovatie...
ze werd 2de...
Haar naam is Susan Boyle...
Wat een eenvoudige, niet aantrekkelijke vrouw wel niet kan...
|
Heb je je al eens afgevraagd waarom ze maar 2de werd?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:41
Onderwerp: stapavondje
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | En dan, in je uppie op cm gaan zitten terwijl de rest wel in Amersfoort zit? Das niet slim joh, gewoon lekker meegaan. |
Ja, ik heb er wil zin in...ik moet toch van W-tje...alleen ben ik niet zo'n saunafiguur...met de klemtoon op sauna...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:40
Onderwerp: Het weer
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Logisch Frank, dat is vaste tijd voor plaatselijk regen boven je hoofd |
Ben lekker met de wagen naar de winkel gereden... Er was niet veel te proeven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:39
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
MARISKA601 schreef: | stofzuigen e.d....
oliebollen heb ik niet...
wel frituureten... |
zuig maar eens een andere keer stof...moet je vandaag niet doen. Er is al genoeg lawaai buiten.
Ondanks het feit dat ik een Belg ben, en daardoor uit het beste gedeelte van Europa kom, is frituureten niet zo aan mij besteed. Ik zal dus hier maar blijven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:37
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dan moet je afwachten tot we er zijn, want afmeldingen gaan door tot op het laatste moment. |
dat beloofd...ik denk dat ik me al maar ga afmelden dan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:36
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Wie zijn jullie? We zijn nog niet getrouwd hoor. Ik slaap alleen thuis Frankie |
Oké, dat weten we dan ook weer... Het is maar hoe je je vraag stelt dat je wat te weten komt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:35
|
|
|
MARISKA601 schreef: | je mag mij helpen... |
Met wat helpen??? Ik eet echt geen oliebollen hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:34
|
|
|
MARCANTI664 schreef: | Er zijn mensen die te hoge verwachtingseisen gaan stellen, er zijn er ook die in de eerste plaats gaan voor vriendschap. Maar het lijkt wel of veel mensen geen zin hebben in vriendschap maar al snel voor meer gaan dan dat alleen. En natuurlijk ben je daar in je achterhoofd misschien ook wel mee bezig, maar je kan bijv. ook eerst een vriendenkring o.i.d. opbouwen. Een evt. "klik"moet je i'll think toch eerst opbouwen door vriendschap. Door vriendschap leer je elkaar beter kennen en daaruit zal blijken of er dan (uiteindelijk) wel en/of niet "een klik" kan zijn. |
Soms zeggen mensen alleen vriendschap te willen. Dus geen liefdesrelatie. Als je die mensen dan schrijft of ze een vriendschap willen aangaan krijg je soms het antwoord dat je hun type niet bent. Als je dan even doorvraagt willen ze iemand die groter is of meer haar heeft of slanker is of wat dan ook. Dus voor een vriendschap is het uiterlijk ook belangrijk, blijkbaar. Het innerlijk, waar de vriendschap toch zijn kracht uit put, is helemaal niet van toepassing. Tja, wie zit zich zelf dan voor de gek te houden, hé?
Het woordje 'klik' is een modewoord geworden. Heeft het een definitie? Heeft het inhoud? Het wordt te pas en te onpas gebruikt. Als je kop de mensen niet aanstaat dan mag je innerlijk nog zo goed zijn en dan mag je nog de mooiste teksten schrijven dan mag je nog zo hulpvaardig zijn, je komt er helaas niet in. Dan mag je, of ze denken, dat je al mag blij zijn dat ze met jou willen mailen of chatten. Zo is het nu eenmaal. Als de andere de mindere mooi geen kans geeft om zich innerlijk bloot te stellen zal het een frustie-gedoe worden. De macht is aan de mooie mensen of het nu vrouwen of mannen zijn. Ik bedoel dan aan de uiterlijk mooie mannen en vrouwen. Er zijn wel mensen die de andere afwijzen omdat zijn of haar sterrenbeeld niet goed is. Tja, wat doe je dan met zo iemand? Diegene die steeds in de kou blijven staan worden er niet gelukkiger op. Diegene die de lat zo hoog leggen worden ook niet gelukkiger hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:17
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wordt al een gezellig cluppie |
Dat zullen we moeten afwachten tot de laatste dagen...want aanmeldingen en afmeldingen gaan vaak hand in hand...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:16
|
|
|
Ik verveel me enorm...en ik vermoed dat het in de loop van de dag en avond het er niet beter op gaat worden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 10:59
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Doe nu al aardiger tegen je En dat zonder cursus |
ben eens benieuwd hoe lang het gaat duren...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 09:23
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
Ojee, dit klinkt dramatisch...een mens zou er al bepaalde gedachten bij krijgen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 09:00
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Het regent niet...wedden dat wanneer ik op de fiets naar de AH rijdt dat het begint te regenen. Dat was gisteren ook zo...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 08:57
|
|
|
COOTJE711 schreef: | jij mocht helpen?? |
Tja, die meid was er zo erg mee bezig en dan kwam ze me opchatten om effe te luchten...zelfs op haar vrije dagen was ze er mee bezig...Ik kon het woord 'Rooster' niet meer horen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 08:54
|
|
|
COOTJE711 schreef: | was't maar waar.... Nee hoor, 't lijkt me het ondankbaarste werk.... |
Tink heeft zelf eens een rooster gemaakt...Vond ze heel stresserend...en ikke ook...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 08:37
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zeker ..... soms KAN frank best wel aardig zijn he? |
Ze zou wel graag eens met mij gaan eten maar ik durf het niet goed aan. Wie weet wat haalt ze allemaal uit...en dan nog eten met een snij-ijzer en steekijzer...het is gevaarlijk tuig in de handen van C-tje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 08:34
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
COOTJE711 schreef: | ehhhhh.....wordt ik nu echt al vergeetachtig? k herinner me een andere naam |
Welke naam dan, C-tje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 08:29
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Heeft Frank bij jou in de buurt rotjes gegooid? |
wat doen jullie zo vroeg uit bed, Herman?
W-tje heeft vast wel een andere reden dan die stomme rotjes om niet te slapen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 23:17
|
|
|
COOTJE711 schreef: | nee Maar ik hou er over op, ze zal niet blij zijn om hier zo op het forum te staan.... |
Is ze dan ook een Cm-lid? En wat is haar nicknaam?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 23:14
Onderwerp: mijmering
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | ik denk toch echt maar dat Frank en Marry hun oudejaarsavond bij elkaar moeten doorbrengen....ze zitten op één lijn....... |
W-tje, ik kom net uit een zware periode...mag ik even rust, ja...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 23:11
Onderwerp: A beautifull card for You
|
|
|
COOTJE711 schreef: | hmmmm.... kben pas ziekgeweest..... Voor mij geen krokodillen houding.... Dat doen willemijn en (misschien mario?) wel |
zijn er in een sauna krododillen??? Of krokobillen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 23:10
Onderwerp: A beautifull card for You
|
|
|
MARRY942 schreef: | Oh dan haak ik af...wie mij in me blootje ziet gaat onderuit....das nie gezellig voor...eh...mij...want ik alleen blijf over |
Ik heb echt al veel meegemaakt hoor, Marry...
|
|
Naar boven |
|
|