Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 12:44
Onderwerp: Rol vader na echtscheiding
|
|
|
Chat, ik zou hier een heel verhaal kunnen opschrijven maar dat doe ik niet . Reden: dit forum is openbaar en IEDEREEN ( ook niet-leden) kunnen meelezen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 00:05
Onderwerp: strandwandeling voorjaar 2011
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Pilsje toch zei je tegen Martin? |
is ook goed .........en de dames???????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 23:58
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Goed Martin,
Ik zal loopafstand korter maken van 40 km naar 10 km |
VEERTIG km.? .......VEERTIG?????????? Wouw man , hadden jullie bijna hier om de koffie kunnen komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 23:46
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
He Mario, Je bent er toch niet mee gestopt? Of is je dj-certificaat verlopen . Vrijdag geen, zondag geen , vandaag niet.......hoe zit dat joh?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 23:33
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Nou inderdaad, dat lange haar stond hem echt veel beter! Zou dit een idee van Femke geweest zijn?
'k Denk dat de meeste mannen meekijken, de vrouw levert waarschijnlijk het scherpste commentaar. Dat kunnen vrouwen hè. |
Zolang je het hier op het forum doet , zou ik zeggen: je gaan je gang maar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 23:30
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Visser
Ik heb het al op de kalender gezet en we gaan er gewoon voor het lijkt me leuker om samen toch iets te drinken dan in je eentje in zo een tent . Sjalom. Martin |
He Martin , even wat recht zetten hoor. Ík ga die dag niet mee hoor , m'n zoon hoopt een dag ervoor namelijk terug te keren uit Bangladesh, dus wil ik liever die dag thuis zijn, snappie?
Gr, visser die het wel leuk lijkt om een keer een pintje te drinken met Martin.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 22:58
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Herman
Ik wil me wel aanmelden maar ik weet alleen niet of ik het vol kan houden als er een beetje doorgelopen word maar wil het wel proberen. Sjalom Martin |
Daar moet je helemaal niet mee zitten Martin. Tip: Zodra je moe begint te worden....gewoon wat langzamer gaan lopen , zodra je een strandtentje tegenkomt ga je lekker een pintje drinken. Op een gegeven moment missen ze je wel een keer en gaaan ze je direct zoeken. Probleem opgelost toch? Dus.....gewoon mee gaan als je er zin in hebt, Martin.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op maandag 28 februari 2011, 22:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 22:43
Onderwerp: waar knap jij op af bij een man of vrouw ?
|
|
|
LISA610 schreef: | Wijs advies Jasmyn . Even ter aanvulling: Als iemand iets heeft geschreven wat niet lekker over komt, neem dan even contact met diegene op via de mail of de chat, maar vecht het niet op het forum uit.
En nu back on topic mensen, voordat er mensen afknappen... |
Goed......zal visser dan de draad maar weer oppakken?
Waar visser op afknap? Op mensen die hier op het forum schrijven waarvan je je af vraagt of ze het wel ZELF geschreven hebben. Zo zie je van iemand een lap tekst zonder ook maar één schrijf- of spelfout en even later kom je van dezelfde persoon een hele korte reactie tegen waar 4....5...6 schrijffouten in staan. Vraag me dan wel eens af : die lap tekst....heb je die gekopiëerd? geknipt? geplakt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 februari 2011, 16:57
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Visser is de grootste fan...... |
Maar jij toch ook , Willemijn. Heerlijk onder uit op de bank, colaatje erbij, zak chips, zakdoekjes en maar kijken op de klok hoelang het nog duurt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 februari 2011, 15:53
|
|
|
Nog 4,5 uur ..........dan weten we het allemaal.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 februari 2011, 15:49
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
terug naar de heide.. wie gaat er nog meer mee?
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 simone 40 jaar en kind 11 jaar* arjanne 40 jaar?* gerda 51 jaar* marianne129, 49 jaar evt met kinderen angelique327, 50 jaar susannah475, 45 jaar jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar Joëlle246, 52 jaar Sweetlady, sweets 40er Miekjes285 42 jaar Erika129 36 jaar trijnie671 49 jaar annette965 50 jaar irene200 57 jaar Sofie807 Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud) esther279 32 jaar met kind lydia739 dinie968 52 jaar loretta033 54 jaar kersje453 49 jaar xabia794 met dochter van 11 en belgische smiley* dayspring826 caarolien... 52 jaar brecht936 63 jaar met introducees ingrid800 39 jaar met drie kinderen gerlyn320 37 jaar marieke897 met kids (onder voorbehoud) Marian096 48 jaar jasmyn704 met zoon (leeftijd?) Lisa610 42 jaar carien982 31 jaar wilma729 45 jaar Aatje057 47 jaar
mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17 crossroad317 henduk729, 40 jaar met intro* pimpernel883, 44 jaar benny340 45 jaar jozua159 48 jaar leonard480, 43 jaar, evt met vriend Billy701 48 jaar eggie949 34 jaar gert182 42 jaar, met zoon van 15 herman388, 48 jaar marcowaal200 40 jaar bob582 32 jaar searching 40 jaar bartje734 51 jaar johannes774 49 jaar roseve569 50 jaar timo194 25 jaar joelbax 24 jaar mydestany349 32 jaar, evt met dochter gibby159 65 jaar winnetou276 35 jaar hannes469 42 jaar willem591 64 jaar maded321 46 jaar robert118 43 jaar arjo182 49 jaar dirkie395 39 jaar met twee kinderen (16 en 18 jaar?) marsjg370 jves252 35 jaar Portio 57 jaar Eloy997 45 jaar
35 dames en 33 heren
Je hebt gelijk, Madelief
up
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 23:49
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Helemaal waar Visser en een beetje sorry aan de persoon in kwestie...begreep al van hannah dat het met vorig jaar te maken had en ja toen was ik er nog niet ...maar voor hannah eventjes vertrekt is het wel goed om dit even recht te zetten toch. Was overigens nou niet echt serieus bedoeld en beetje humor.... maar even wat anders...gaat het nog wel goed komen met de bolussen Visser.. |
oke, die sorry's van je heb ik al genoeg gelezen , over vergeven heb je ook al genoeg geschreven. Hetgene wat ik wel heel mooi van je vond was in een ander topic: Leer ons als broeders en zusters te leven uit Uw Woord geleid door uw Geest. Handel daar dan ook naar en denk eerst na over wat je schrijft.
En wat betreft de bolussen : Ze waren weer goed te kanen vandaag
Maar goed, nu weer ontopic: Het ging hier over de picknick.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 20:36
|
|
|
HANNAH810 schreef: | dank je madelief; enneh.....baai baai zwaai zwaai allemaal, tot ziens op de picknickl!! |
Doei doei Hannah, we zullen je missen. bedankt voor al je bijdrages hier op het forum. Kom je gauw weer terug?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 20:20
Onderwerp: Geen foto
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Yep of je neemt een onherkenbare foto |
Of een foto waar je achter een boom staat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 20:10
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Hee Hannah je komt wel uit het Zuiden maar heb je het nou over de Prins Carnaval of iets anders |
Leonard, ik vind dat je hier wel heel wat neer durft te zetten . Iemand die verwelkomt word hier op CM om die dan maar gelijk te vergelijken met prins carnaval. Hoogstwaarschijnlijk ken je die persoon niet eens. Probeer dan eerst die persoon te leren kennen en vraag naar zijn mening hoe ie er tegen over staat wb. carnaval .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 21:24
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Ach wat is ruzie ...??? een meningsverschil klinkt toch veel beter en inderdaad leer je de ander in veel gevallen daardoor beter kennen. |
Een meningsverschil is vaak niet eens nodig. Alleen al op bijdrages op het forum van een bepaald iemand ga je desbetreffende persoon al wat kennen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 18:43
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Oh ja, jullie vieren Carnaval hè. In het Zuiden wordt daar rekening mee gehouden, de vakantie wordt er op aangepast.
Marijan, op de Veluwe ontgaat zulke feesten je hè. |
Carnaval in de biblebelt.....Marijan nou toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 17:08
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Klinkt bijna heftig de term of woord daten Visser. Persoonlijk hou ik de term ontmoetingen hoog in het vaandel...klinkt minder spannend en dus relaxter. Vanuit ontmoetingen kan er een groeiproces ontstaan. Als er vlinders komen of de pijl en boog komt uit de kast ...gaat het zeker goed komen met de liefde |
Wie had het hier enkele berichten terug over een picknick-date
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 17:04
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Hebben ze daar wel mei vakantie ? of wordt dat in Zeeland pas juni ? |
'k zou het éch nie weten suus. Ik dénk 4 + 5 mei .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 16:52
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Bij ons dus ook... |
Bij ons niet. En volgende week ook niet . Maar die week daarop pas.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 16:50
|
|
|
LISA610 schreef: | Denk dat daten nooit de aanleiding moet zijn voor het organiseren van een uitje en dat deelname aan het uitje ook niet de bedoeling moet hebben om te daten. Gewoon leuk kennis maken met andere cm-leden in een ontspannen sfeer. Dat is tenminste wel wat ik tot nog toe leuk vond aan de twee uitjes waaraan ik heb deel genomen... En ik heb er een hele leuke vriendin aan over gehouden.. he Jasmyn |
Zo is dat Lisa, ben het (bijna) helemaal met je eens. Wat Hannah , Chat , Herman en nog meerdere organiseert , zie dat als een leuk uitje, niet meer , niet minder. Wil je naar een uitje om perse te daten ........ ga dan naar een activiteit die CM organiseert, zoals laatst in Veenendaal of afgelopen Kerst in Hardinxveld . Zulke middagen / avonden , die zijn om te daten .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 15:19
|
|
|
MADELIEF469 schreef: | Tuurlijk zijn de koppels welkom!! Zijn ze de afgelopen keren ook geweest.
Maar ik kan me voorstellen dat de (zich steeds herhalende) grapjes over een picknick-date niet meer zo leuk overkomen...Hannah heeft ondertussen al een paar keer geroepen dat het een leuk uitje is en dat het daten NIET de aanleiding is tot het organiseren ervan. |
Zo duidelijk genoeg , Leonard??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 22:25
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Wat het punt is Visser ...als het een soort picknickdate verhaal gaat worden ...moet de boel wel in een soort evenwicht zijn vandaar. |
Ik geloof dat jij het niet helemaal snapt Leonard. Ik dacht dat er al diverse keren geschreven is dat het géén date-gebeuren is . Het is gewoon een gezellige picknick om andere cm-ers (beter) te leren kennen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 22:08
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Loopt uit de hand visser ....waar blijven die mannen |
Bedoelde er alleen maar mee om het onderwerp , waar het hier over gaat/ hoort te gaan, weer naar voren te halen hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 22:05
Onderwerp: Lync score
|
|
|
LEONARD480 schreef: | O Visser foto's van 10 jaar terug zeker...foei |
Dank je Leonard , 'k wist niet dat ik er nog zó jong uitzag.
|
|
Naar boven |
|
|