Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 10:13
Onderwerp: stapavondje
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Even voor de duidelijkheid...gaan we nu naar Apeldoorn of naar Amersfoort? |
Amersfoort Frank!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 19:40
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Wilde graag de dienst van mijn kerk volgen via internet omdat persoonlijk gaan even niet lukte. Doet internet van de kerk het niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 18:21
Onderwerp: De klik...
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Precies dus dames niet me foto |
Neeeeeee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 18:21
Onderwerp: Het weer
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Het weer in ede om 00.00.00 uur:
Verwacht word een wolkbreuk met veel onweer |
A en een half uurtje later in Veenendaal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 18:17
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | De kat is terug...een bibberend beessie... Dochter blij en ik ook!!! |
Wist het wel ze komen wel terug
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 16:42
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
LEANNE226 schreef: | 480 oliebollen,krentenbollen en appelbollen gebakken...........never nooit niet dat ik weer aanbied om te bakken voor familie en zo........ sommige willen ze nog aan huis geleverd hebben ook (doe ik straks alleen bij de 70 plussers)en de rest verwachtte een bakje koffie met een bolletje........ik ben af..........straks een broodje knakworst of zo.......
Knappe kerel die mij vanavond nog van de bank krijgt (lukt hem wel,met "vuurwerk" )
Fijne jaarwisseling allemaal! |
Wilde al zeggen die vent van jou krijgt je heus wel effe van de bank af Jij ook een goede jaarwisseling met je bollen en zieke kids
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 16:20
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | het medeleven is roerend weer..... |
Lief ben ik toch he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 16:15
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als je nu gaat slapen kan het misschien zijn dat je ergens vannacht wakker wordt en niet meer kan slapen en dan duurt de nacht ook lang en ben je morgen een wrak...probeer effe door te bijten en neem een paradingetje in... |
Frank wat worde gij toch verstandig aan het einde van het jaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 16:13
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Frank! Het was die maandag erg glad hoor...... Maar inderdaad, vrienden en familie waren niet echt verbaasd dat is ook wel weer zo..... Zijwieltjes is wel een mooie optie...zie je het al voor me op mijn snelle fiets met tig versnellingen en dan zijwieltjes? |
Nou meid dan neem je toch een driewieler? Ken ook met versnellingen en motortje hoor Enne valkans wordt dan wel erggggggggggg klein en als je valt danne ehhh......... is het echt hopeloos met je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 12:02
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik heb hem laten liggen hoor, heb net als jij op school geleerd bed verschonen met patient erin Maar geloof dat tie me beetje irritant vond.... |
Aha dus hij werdt netjes van links naar rechts over het bed gerold wat lief van jou toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:57
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Had ik dat geweten, had ik ook op cm gaan zitten, samen wakker is altijd gezelliger he. Ik heb het echt nooit maar heb echt geen oog dichtgedaan vannacht. Vrees dat ik de reden nog weet ook: ik heb heel de week uitgeslapen en vrijwel niets gedaan overdag Ben gewoon niet geschikt om vakantie te vieren, vandaag eerst het huis maar eens een grondige schoonmaakbeurt geven dus.
(owja, sorry Pieter, volgende keer zal ik wachten met het bed verschonen tot je eruit ben ) |
Whaaaaaaaaaaaaa hahahaha kijk Annette ook een manier om je man uit zn bed te plukken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:55
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
EVIE747 schreef: | Leuk ik heb morgen helemaal niks ja naar de kerk
|
Het is voor vanavond hoor MAar morgen komen we allemaal bij mn ma en tja denk dat het daar gewoon verder gaat Pfffffff nog meer kilo's om af te vallen Maar goed het is maar 1 keer per jaar oud en nieuw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:52
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja, ik heb er wil zin in...ik moet toch van W-tje...alleen ben ik niet zo'n saunafiguur...met de klemtoon op sauna... |
Je gaat gewoon lekker mee hoor Frank!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 10:21
Onderwerp: Het slap ouwe **** topic
|
|
|
TINK100 schreef: | volgens een uirtspraak van griffin moeten we ook nog naar zweden ofzow..... |
Naar Zweden waarom dat dan enne best hoor maar hij betaald dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 10:20
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nee, ik heb morgen oud en nieuw feestje, met een koud en warm buffet voor achttien personen, gerrit; dus twee grote pannen soep en vier salades, en dan nog van alles erom heen aan balltjes gehakt en sausjes ed........
en ja.......voor de kinders wel kindermenu met frietjes, natuurlijk. |
Hier nog een alleen wij doen het met van alles en nog wat en nee geen frietjes kinderen zijn 15 en 13 die doen wel mee met het buffet met van alles en nogwat maar alles is lekker Tja wat je zelf maakt moet wel lekker zijn he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 10:19
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik ben eens benieuwd of die cursus zijn geld waard is en dat jullie wat liever tegen mij gaan doen... |
Doe nu al aardiger tegen je En dat zonder cursus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 10:17
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Goed dan zal ik maar ff on-topic gaan Vandaag geen warme maaltijd voor vanavond lekker een buffet gemaakt ga mn huis zo maar eens verbouwen en alles klaarzetten lekker op tijd klaar zijn en genieten van de dag
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zaterdag 31 december 2011, 11:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 10:07
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het regent niet...wedden dat wanneer ik op de fiets naar de AH rijdt dat het begint te regenen. Dat was gisteren ook zo... |
Troost je het miezerd hier steeds aan een stuk, als dat nu vannacht ron een uur of 1 eens een plensbui mocht worden kennen we lekker slapen
Erika die normaal niet van regen houd
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zaterdag 31 december 2011, 10:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 10:06
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dat ik niet kan slapen terwijl ik toch niet vroeg naar bed ging........ Zo! Heb ik ook eens even een slecht moment...... |
Dacht dat jij daar niet aan meedeed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 10:04
|
|
|
TINK100 schreef: | Chatuliem Pieter Annette Willemijn Frank josina (o.v) Erika (o.v) Marry (o.v.) Bert Cootje Momo Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman
en MArsjg en Tink (ov) |
Wordt al een gezellig cluppie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 10:02
Onderwerp: kerst en nieuwjaarswensen
|
|
|
Allemaal een goed mooi en gezond 2012 gewenst. Ga ook dat jaar met God dan ben je nooit alleen!!
Liefs Erika
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 18:24
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Oooooooooh, Cootje...pas maar op
Ben ik ff blij dat ik mij de laatste tijd zo netjes gedragen heb |
(schijn)heiltje En up maar weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 17:32
Onderwerp: Het slap ouwe **** topic
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hahahahaha, komend najaar? |
Als ik de centjes ervoor heb houd ik me aanbevolen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 17:31
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Gewerkt..........om 12 uur rook ik snackjes dus client afgehandeld........zijn de snackjes al opgesnaaid Geen nood,straks komen ze met oliebollen .........weer client afgehandeld.......alle oliebollen op
Nu begrijp ik waarom ik het zo druk had,mijn collega's hadden hun mond de hele dag vol
Toen mijn baas lekker geknuffeld en gezoend(oefenen voor maandag)en zowaar..........ik mocht een uur eerder naar huis .Ik heb uitgebreid gezwaaid naar de beteuterde collega's
Ooit leer ik hoe het werkt en heb ik een snack in de ene hand,een oliebol in de andere terwijl ik bij de baas op schoot zit en geen fluit hoef te doen |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 17:29
Onderwerp: A beautifull card for You
|
|
|
COOTJE711 schreef: | heb nog steeds niet gelezen waarnaartoe in Amersfoort.... Het dierenpark soms?? |
Stappen Cootje met ons Maar zag ondertussen je naam al staan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 17:27
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Hé, het is de bedoeling dat ik een cursus moet geven...hoe Frank en consorte te plagen Was al druk bezig met voorbereiden |
Nee jij niet goed lezen he Jij mag de cursus geven hoe AARDIG te zijn tegen Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 17:26
|
|
|
COOTJE711 schreef: | ze is van je leeftijd, Frank |
ook nog singel Coot
Waar is plaagnummer Yelnin gebleven nog ziek of zo Tis wel lekker rustig eigenlijk
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op vrijdag 30 december 2011, 17:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 17:24
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Het zuiden natuurlijk weer wel...in Utrecht hagelde het daarnet |
En waarom moest jij het nu weer zonodig met mij delen VAnnacht al giga grote hagelbuien gehad, gisteravond hagel en onweer, ik vind het niet leuk meer Wil sneeuw en ijs en anders zomer
|
|
Naar boven |
|
|