Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 maart 2011, 23:20
Onderwerp: strandwandeling voorjaar 2011
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Soms doe ik wijs maar ben het eigenlijk niet |
Beter wijs dan eigenwijs. En van de één kan je meer verdragen dan van een ander. Toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 maart 2011, 23:01
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Die scheepswerf heet toch zo?????? |
Ja, daar heb je gelijk in. Maar die ligt niet helemaal op de route van Katwijk naar mijn huis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 maart 2011, 22:54
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Woon jij dan bij Reimerswaal in de buurt???? |
Reimerswaal bestaat al sinds 1500 of zo iets niet meer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 maart 2011, 22:51
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Huh Mariska .....ja als ik in de buurt zou wonen ...was het zo gepiept... |
Opschepper
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 maart 2011, 22:49
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Visser
Ik moet je zeggen dfat ik geen idee heb waar die vlaketunnel is maar ik bedoelde de westerschelde tunnel want daar moet ik om naar nummer èèn te kunnen komen want met de pont duurt het me iets te lang maar wel weer romanties bootje varen. Sjalom. Martin
ps ik ga zoeken waar die vlaketunnel is. |
Op die boot kan je je auto niet meenemen dus je zal wel door de tunnel móeten. Maar het is wel de moeite waard om een keer die boot te pakken. Je ziet de grootste zeeschepen die er bestaan ongeveer. Allemaal via de achtertuin zowat van Visser richting Antwerpen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 maart 2011, 22:25
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Ja normaal wel Visser ....maar Leonardus is in de war....teveel aan zijn hoofd |
hoog tijd dat je eens een rustpauze neemt, Leo. Weet je nog wat Hannah je gevraagd heeft op 11 maart 2011 9.54 uur? Dit: Wil je aub. niet meer reageren op dit topic vóór je een keer de sfeer geproefd heb op de picknick? Na 11 maart heb je al weer 5 bijdrages geleverd. Gá lekker naar de picknick zou ik zeggen ,maar ik kan je alvast 1 ding zeggen : Het is daar niet alleen lol trappen . Ook serieuze gesprekken vinden daar plaats ( mits je daar voor open staat natuurlijk)
Zo, en nu weer on-topic aub.
PICKNICKEN
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 maart 2011, 18:20
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Ga jij ook Visser ...lachen joh ...allenaal op het picknick kleedje |
Ben je daar nou nóg niet achter. Afijn.....ik ga het niet nog een keer vertellen. Lees dit topic nog maar eens door. Dacht dat jij zo'n topic-lezer was.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 maart 2011, 09:54
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Allemaal
Dat ik vanmiddag met mn dochter en man en zoontje de andere auto opgehaald heb uit Breda en dat ze dat helemaal vanuit Leeuwarden gedaan hebben omdat ik met het hondje zat want mn vorige auto kwam niet meer door de apk heen hahaha. en daar hadden ze 600 kilometer voor over . Sjalom. Martin |
En wat is het voor auto geworden Martin? Een dikke BMW 7 serie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 21:22
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Visser Als je die tunnel er nog bij moet rekekenen dan komen er nog weer 7 kilometers bij want ik ga regelmatig naar nummer èèn op zeeuw vlaanderen hahaha. Sjalom. Martin |
Nee hoor Martin, die tunnel is op loopafstand van mijn huis. Dat kan zelfs jij nog te voet. Wacht even , jij bedoelt de westerscheldetunnel, nee ik heb het over de vlaketunnel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 20:35
Onderwerp: Mama, `k wil een man hé!
|
|
|
[quote=BEUN656]Ik kan echt niet begrijpen waarom je dit topic , wat meer dan een jaar van de kaart was, dan omhoog gehaald heb . Daar móet je dan toch een reden voor gehad hebben .
En dan nu zelf spreken over het feit dat dit topic nergens over gaat. Bah!
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zaterdag 12 maart 2011, 20:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 22:02
Onderwerp: geweten
|
|
|
DAVID923 schreef: | Als vertaler en uitgever van dit boek wil ik graag aangeven dat dit een boek is voor stabiele christenen. Het is hoofdzakelijk voor geestelijk leiders geschreven, zoals voorgangers en pastoraal werkers. Pasbekeerde christenen kunnen het boek beter even laten liggen omdat ze er door in de problemen kunnen komen. Dat doet natuurlijk niets af aan de goede inhoud, maar het is speciaal voor een bepaalde doelgroep geschreven. |
Het is dus meer een aanbeveling voor je eigen boek? En aangezien ik geen pastoraal medewerker ben of geestelijk leider en ook liever niet door een boek in de problemen wil komen , lijkt het me het beste om dat soort lectuur niet te gaan nuttigen.
Visser , die het dán maar liever bij een kinderbijbel houdt .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 14:45
Onderwerp: geweten
|
|
|
DAVID923 schreef: | een heel goed boek over het verschil tussen de ziel, geest, geweten en lichaam is: oorlog tegen de heiligen. makkelijk te googelen.
waarschuwing; is niet voor mensne die net tot geloof zijn gekomen, of weinig Bijbelkennis hebben. ook staat het boek in het teken van hoe satan en zijn machten het gebrek aan kennis over deze zaken tegen de christenen gebruiken. |
Niks voor kleingelovigen dus als ik het goed begrijp.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 00:13
Onderwerp: Topics omhoog halen
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Nee, we laten hem zwemmen .... hij kan niet weigeren (een gegeven paard mag je niet in de ......) |
En als die vrouw, waar die de weddenschap mee afgesloten heeft, nou wint?????? Mag ie dan zwemmen én lopen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 16:55
|
|
|
Oké Cross, zullen we hem dan laten kiezen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 08:34
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Ja idd en heb een afspraak met een dame wie als eerste de.............1000 bereikt |
En de prijs?.........Een gesponsorde voetreis naar Rome? Ik weet niet of je dat al weet, maar dat is meestal de hoofdprijs die op CM wordt uitgedeeld.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 maart 2011, 23:32
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Ben weer helemaal terug ....dus Visser is niet alleen |
Je had gisteren en vandaag weer heel wat in te halen zeker?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 maart 2011, 23:08
|
|
|
LISA610 schreef: | Rosé... |
Katwijk, richting het zuiden tot aan Vlissingen , dan de A 58 volgen tot aan de Vlaketunnel en dan bel je maar even . Pik ik jullie wel even op bij de carpoolplaats. En als er nog liefhebbers zijn voor wat anders dan koffie, thee of rosé , laat het maar weten. bolusje erbij?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 maart 2011, 21:44
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Op 16 april is er ook de speeddate van Christan Match. Omdat we niet alle picknickgangers kunnen bereiken laten we deze datum WEL staan voor de picknick!!!
Picknick 16 april 2011
Let op: de picknick is tegenover het restaurant op de hei!! Zie routebeschrijving hier onder.
verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant \"juffrouw Tok\" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
Ieder neemt zijn/haar eigen eten en drinken mee, een kleedje of stoel is handig (denk aan de koude grond het is pas april!)
Een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google \"christianmatch picknicken ede\", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto\'s worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
juffrouw tok heet het restaurant. tegenover de schaapskooi. gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.
Het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDE
Vanuit Utrecht:
• Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. • Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. • Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. • Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
• Volg de A50 richting Nijmegen. • Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. • Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. • Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. • Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. • Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. • Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. • Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. • Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. • Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 simone 40 jaar en kind 11 jaar* arjanne 40 jaar?* gerda 51 jaar* marianne129, 49 jaar evt met kinderen angelique327, 50 jaar susannah475, 45 jaar jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar Joëlle246, 52 jaar Sweetlady, sweets 40er Miekjes285 42 jaar Erika129 36 jaar trijnie671 49 jaar annette965 50 jaar irene200 57 jaar Sofie807 Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud) esther279 32 jaar met kind lydia739 dinie968 52 jaar loretta033 54 jaar kersje453 49 jaar xabia794 met dochter van 11 en belgische smiley* dayspring826 caarolien... 52 jaar brecht936 63 jaar met introducees ingrid800 39 jaar met drie kinderen gerlyn320 37 jaar marieke897 met kids (onder voorbehoud) Marian096 48 jaar jasmyn704 met zoon (leeftijd?) Lisa610 42 jaar carien982 31 jaar wilma729 45 jaar Aatje057 47 jaar Christina 50 jaar Cornelia889 54 jaar
mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17 crossroad317 henduk729, 40 jaar met intro* pimpernel883, 44 jaar benny340 45 jaar jozua159 48 jaar leonard480, 43 jaar, o.v. evt met vriend Billy701 48 jaar eggie949 34 jaar gert182 42 jaar, met zoon van 15 herman388, 48 jaar marcowaal200 40 jaar bob582 32 jaar searching 40 jaar bartje734 51 jaar johannes774 49 jaar roseve569 50 jaar timo194 25 jaar joelbax 24 jaar mydestany349 32 jaar, evt met dochter gibby159 65 jaar winnetou276 35 jaar hannes469 42 jaar willem591 64 jaar maded321 46 jaar robert118 43 jaar arjo182 49 jaar dirkie395 39 jaar met twee kinderen (16 en 18 jaar?) marsjg370 jves252 35 jaar Portio 57 jaar Eloy997 45 jaar
Er kan nog meer bij!! Han en Lief hebben er zin an!! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 maart 2011, 15:51
Onderwerp: Verlegenheid of niet weten hoe te beginnen
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Eggie je krijgt geen spijt van wat je hebt gedaan, maar je krijgt spijt van wat je NIET hebt gedaan....
Thomas |
Werk aan de winkel dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 maart 2011, 15:49
|
|
|
GRACE585 schreef: | wij hebben lekker nog vakantie baas boven bas he |
Nou...'t is hier ook vakantie hoor. Alleen het is haast niet de moeite he? 3 daagjes.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 maart 2011, 09:55
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Volgende keer 2 week van te voren betalen... Gelukkig is alles goed gekomen. Alles mee kunnen lezen en niet reageren is lastig.
hopelijk heeft de roosvicee een beetje geholpen. |
En dan gewoon met Euri's betalen Marylien. Dien Belsen Frankies, die doe het nie meer heur.
Welkom terug , Marylien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 19:20
|
|
|
LISA610 schreef: | Nu al? De week is nog maar net begonnen... |
Sja, er zijn van die mensen.........die verdienen het gewoon.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 maart 2011, 22:29
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Misschien gaan ze volgend weekend wel samen daten. | Als ze ons dan maar wel op de hoogte houden Marijan...... [/quote]
Wil je ook details?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 maart 2011, 22:26
Onderwerp: Rol vader na echtscheiding
|
|
|
MADELIEF469 schreef: | In goed overleg zou dat kunnen, maar ik kies zelf ook voor regelmaat voor de kids, ze weten waar ze aan toe zijn en welke weekenden ze bij papa zijn. (rust, regelmaat en ritme)Dus kerst en andere feestdagen zijn ook al verdeeld..het ene jaar vieren ze wel een kerstviering, en het andere jaar niet... |
Precies. En nu ze op een leeftijd zijn gekomen dat ze zelf hun gang gaan ........maar als ze hier zijn dan ben ik het die het toe staat of niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 maart 2011, 22:22
Onderwerp: Rol vader na echtscheiding
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Met jouw leven Visser heeft de ex ook niks mee te maken, maar ivm de kinderen moeten jullie wel samen een goede werkbare opvoedkundige lijn trekken. |
Ja? En als ze van hun moeder van alles mogen waar ik in principe op tegen ben?
|
|
Naar boven |
|
|