ChristianMatch

Forum

Berichten van KLUS667
Ga naar pagina Vorige 1 ... 10 11 12 13 14 15 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van KLUS667
Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 17:14
BerichtOnderwerp: Date afgezegd

PETRA373 schreef:
maar over date....
je mailt een tijdje met een man waarvan je denkt die lijkt me leuk
zou hem best wel es in echt willen zien en vervolgens vraagt hij om een date
en de volgende dag kom je er achter dat hij een andere vrouw
benadert via mail
wat moet je daar dan van denken????
oke en begrijp ja , eerst vriendschap , als je iemand leuk lijkt en es kijken
hoe iemand in echt is, maar date afspraak maken en onderhand verder op jacht????
ben ik nou zo anders????
wat vinden jullie daar nou van Smiley die vol vragen zit

Ik ben net als jij. Hou het zuiver en richt je op één persoon.
Als ik een mail krijg en die persoon stelt voor om eens te mailen, meld ik ook netjes dat ik "in gesprek ben" met een ander. Het mag natuurlijk ook niet zijn dat je hiermee iemand aan het lijntje houdt. Als je het niet wat lijkt, zeg het dan ook gewoon!

Wil je met meerdere personen in gesprek, ga dan speeddaten ofzo....

Verder houd ik op dit moment ff m'n mond, zeker per mail Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 16:55
BerichtOnderwerp: welke gebeden van jou zijn verhoord?

MAMY994 schreef:
Wat je onder klein noemt...
Gezondheid, een baan, lieve kinderen en Hem kennen!! Tjonge, ja echt klein!!!!! Klus, man, je bent rijk gezegend!!!!! Er zijn heel wat mensen die denken... waarom heb ik dat niet.
Jij kent zoveel zegeningen dat je ze vast niet allemaal kunt onthouden en er veelste veel vergeet. Je bent te benijden.
Het gras bij de buren is altijd groener. Maar de Heere heeft ons geen groene weiden beloofd maar grazige weiden.

Luisteren naar Zijn stem en die goed verstaan is, denk ik, een levenslange leerschool. Stap voor stap groeien en leren de ruis te deleten.
Succes, bofkont Kussende smiley

Helemaal mee eens! Ik voel me ook rijk gezegend!! Het was een beetje krom neergeschreven van me. Ik had beter kunnen schrijven: "Maar denk ik niet te extreem?" en "We mogen het in het gewone van alle dag zoeken....."

Dank voor de aanvulling!
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 juni 2013, 23:48
BerichtOnderwerp: Ik voel me nog;).........

SHANITA130 schreef:
Iemand van 24 met iemand van 70, ja. Wat is de liefde toch mooi....

Kan haar man lekker gaan vissen met haar opa...mooi!!! hoor die liefde... Zieke smiley

Wat denk je dan van zijn kinderen van in de 50, die mama tegen iemand van 24 moeten zeggen.
En een kleinkind van hem zat bij mij in de klas: die jongen van 22 had een oma van 24 Zieke smiley

Zij is helaas veel te vroeg weduwe geworden, ben nog wezen condoleren....(echt waar hoor!!)
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 juni 2013, 23:42

Ik vind het altijd erg bemoedigend om te horen wat God in levens van mensen doet. En dan denk ik....waarom heb ik dat niet? Maar denk ik niet te groot?

Ik moet meer luisteren naar Zijn Stem en doen wat Hij van mij vraagt.
Waarom worden mijn gebeden niet altijd verhoord? Zijn die dan niet oprecht? God geeft zijn kinderen dat wat ze nodig hebben en soms...is dat iets anders dan waar ik voor bid.

Gebed: Heer, leer mij Uw weg te volgen en Uw stem te verstaan.

Ik ben een gezegend mens: gezondheid, een baan, lieve kinderen en ik mag Hem kennen!!
We mogen het in het kleine zoeken, een lied verwoord dat ook heel mooi: "Tel uw zegeningen één voor één"
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 juni 2013, 23:00
BerichtOnderwerp: Humor

ZEELAND736 schreef:
Moet je wel wat langer wachten eer je kunt eten!!! Knipoog smiley

Nee, dat is het warmhoudplaatje.

Bij ons in het dorp heb ik deze BBQ's ook in rijen zien staan. Je mag zelfs kiezen hoeveel je wilt betalen: 50cent of 1 euro.
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 juni 2013, 22:58

CAROLINEA870 schreef:
Mijn zusje van 18 krijgt veel reacties van mannen boven de 30 en 40. Dat is toch niet normaal!!!

Dan vraag ik me sterk af, of die mannen ooit wel volwassen zijn geworden.

Ohw....ja maar ik voel me nog 19 hoor Verlegen lachende smiley

Nee, niet normaal vind ik. Ik verwacht toch ook geen reacties van vrouwen boven de 60?

Maar aan de andere kant, bij ons in de gemeente was een meisje van 24 getrouwd met een man van dik in de 70. Blijkbaar is er toch behoefte aan een jonge blom Smiley die vol vragen zit
Of is er soms behoefte aan een ouwe rot? Liefde kan mensen toch stekeblind maken. Wat is liefde dan mooi Verliefde smiley Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 juni 2013, 22:46
BerichtOnderwerp: Humor

SHANITA130 schreef:
Zo, even lekker barbecueën

Coole smiley met zonnebril

Die wil ik ook!! Als het vlees dan verbrand, kan het op de 2e verdieping!!
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 juni 2013, 22:42
BerichtOnderwerp: Het weer

Dit weer smaakt naar meer!!! Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: woensdag 5 juni 2013, 22:13
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...

JOL252 schreef:
Ze komt nog terug. Coole smiley met zonnebril

Tuurlijk, het smaakt hier naar meer Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: woensdag 5 juni 2013, 20:13

PIETER619 schreef:
Een strijd te strijden al hoe zwaar,
soms die onmacht en voelt zo raar
Tweestrijd is dit van God dus wel of niet,
onbegrijpelijk voor wat men in mij niet ziet.

Iemand kan het goed het bedoelen,
maar niet mijn binnenste strijd, echt mee gaan voelen.
Medeleven is wat men doet,
maar mijn strijd voelt niet zo goed.

Heer het waarom gaat ons niet aan,
Maar u geeft de zekerheid dan U ons bij zal staan.
Heer leer ons om te zien,
dat ik Uw nabijheid toch verdien.

Heer U kneedt en vormt mij naar Uw beeld,
maar de pijn. het lijkt of het u niets scheelt.
Echter pas later beseffen we het meest,
dat we geleidt zijn door Uw geest.

Heer blijf ons vervullen zodat,
het goede de overhand krijgt op ons pad.
Pas als U onze leider mag zijn
Zal verdriet en pijn dan dragelijk zijn.

Zomaar wat neer gezet voor een ieder die er wat mee kan.
Als ik zo zie wat men allemaal meemaakt en beleeft, is het niet mis en geeft het me een gevoel van onmacht. Soms zie je gebeden verhoord worden. soms ijkt het of God niet verhoord, echter ben ik er wel van overtuigd dat God as Vader die Zijn kinderen lief heeft dat wel doet gelijk Hij belooft heeft, echter soms niet zo wij dat zien en het voor ons onbegrijpelijk lijkt

Een ieder wens ik Gods heel dichte nabijheid, dat men zich toch geborgen mag voelen in Zijn hand. Leg al Uw bekommernissen op Hem

WAUW! Zo herkenbaar......
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: woensdag 5 juni 2013, 20:10
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

ROELANDE345 schreef:
Bofkont Clown smiley

Zieke smiley Kotsende smiley Maar ik wil het niet Huilende smiley, smiley in tranen

Was ik ook maar sterk
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: woensdag 5 juni 2013, 20:08

PETRA373 schreef:
lidmaatschap opzeggen, iedereen beste verder toegewenst en gods zegen
petra die het daten via internet opgeeft, wie weet kom ik nog wel es ooit gewoon in echt tegen Lachende smiley

Verraste, verbaasde smiley Zieke smiley een grijze Petra Smiley die vol vragen zit Huilende smiley, smiley in tranen

Petra, als je nog meeleest: komt ie nog één keer:
Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Bedankt voor je leuke manier van schrijven, errug jammer dat je gestopt bent, zal je mailtjes missen. Hopelijk tot ziens en uiteraard wens ik je alle goeds en Gods onmisbare zegen toe in je verdere leven!!
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: woensdag 5 juni 2013, 19:58
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

ROELANDE345 schreef:
allemaal dingen die ik van mn dietiste eigenlijk absoluut niet mag Clown smiley
Maar ik hoef nog maar 2 kilo en vond dat ik wel even stout mocht zijn:
Bami met fou yong hai sate en babipangangen een wijntje Ben& Jerry ijs toe

Zo en nu weer even een paar weken heel streng zijn voor mezelf ( en daarna nog steeds een beetje streng)

Sterkte Roelande!

Ik had vanavond broccoli met aardappelschijfjes en een rundervink.

En om op m'n streefgewicht te komen zit ik nu aan de chocoladepinda's.....nog 6 kilo Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 juni 2013, 18:55
BerichtOnderwerp: maak een vijfje

Yeah!!
Lekker weer!!!
Hup naar buiten!!!!
Weg uit dat forum!!!!!!!!!!
Genieten(?)
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: maandag 3 juni 2013, 23:11
BerichtOnderwerp: Klaagmuur

PETRA373 schreef:
ach Jol, alles wat ik de laatste tijd schrijf, komt vaak verkeerd over of zo iets.
ma ja, wat moet ik er nog opzeggen Smiley die vol vragen zit
misschien geen inteligent genoegge vraag. ha ha , de ander zijn probleem, mijn probleem ga ik er niet van maken.
Toch maakt het het forum schrijven af en toe minder leuk.

Past niet helemaal in topic KLAAGmuur, maar ik hou van je manier van schrijven Petra! You make me smile Lachende smiley
GA ZO DOOR!!
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: maandag 3 juni 2013, 23:08

ZEELAND736 schreef:
IK BEN NIET BANG!!!
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: zondag 2 juni 2013, 23:39
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?

STEENTJE178 schreef:
Nee, dit is dan immers al de second date, als het goed is! Knipoog smiley

Misschien moet jij m'n quote ook ff aanpassen, we waren tegelijk Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: zondag 2 juni 2013, 23:36
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?

JANE410 schreef:
Leuke laarsjes, aantrekken als er een vervolg afspraak komt met die leuke date van je

Kiss your feet @ a second date Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley

Laatst aangepast door
KLUS667
op zondag 2 juni 2013, 23:36
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: zondag 2 juni 2013, 23:23

Dank je Mamaloe...
Het forum is niet bedoelt om je gelijk te willen halen of je frustraties anderen op te leggen. Laten we elkaar respecteren en in liefde met elkaar als broeders en zusters omgaan.

.....tenminste....dat is mijn mening en ik hoop dat jullie mij gelijk willen geven, want anders Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: zondag 2 juni 2013, 23:16

STEENTJE178 schreef:
Tsja, verdeeldheid in een land vol verdeeldheden.
En ook de politiek houdt zich daarmee bezig, las ik recent. Zo willen ze idd de dienstplichtontheffing opheffen voor de Orthodoxen, las ik, in de krant van een paar dagen geleden. Weer een "zorgenkind" minder voor de overheid, maar extra zorgen voor de Orthodoxe Joden.
En daarop zullen er vast nog meer "hervormingen" komen.
Hopelijk leidt dit alles niet tot nieuwe rellen daarzo, al kan ik me voorstellen dat dit bepaald niet uitgesloten is, gelet op hun temperament en het heilige vuur waarmee ze staan voor hun standpunten.
We gaan het zien.

Ik blijf overigens van mening dat je geen mens, dus ook geen Orthodoxe Jood, een parasiet mag noemen. Ruim 70 jaar geleden was er eens een Oostenrijker die een hele groep volgelingen ertoe kon aanzetten om juist het Joodse volk als dieren in beestenwagens af te voeren en te vernietigen. Dat nooit, maar dan ook nooit weer!!

Mooi verwoord Steentje, ik sluit me hier bij aan.
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: zondag 2 juni 2013, 23:07

LEANNE226 schreef:
Mee bemoeien?Petra stelt vragen uit interesse,dat is juist een kans om jouw visie hier neer te zetten en ik lees geinteresseerd mee........ook al ben ik nooit in Israel geweest(jij hebt een mening over vrouwen maar bent er toch ook nooit eentje geweest?)

Vrouwen zijn......nee laat maar Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: zondag 2 juni 2013, 23:06

LANFY127 schreef:
Nou, nog 1 keer dan! De orthodoxe Joden heb je in verschillende gradaties! Net zo als de gereformeerde gelovigen hier! Die bestrijden elkaar ter vuur en ter zwaard! De Israëlisch, die mijn vrienden zijn hebben niets met het geloof! Alles wat hun doen is gebaseerd op traditie! Niks meer en niks minder! Maar toch jammer dat mensen er hier zich mee bemoeien, maar er nog nooit zijn geweest!

Ha! Ik ben er een keer geweest, dus ik mag reageren Lachende smiley
Maar ook al ben je er nooit geweest, dan mag je toch wel je mening geven?
Dat is hetzelfde als dat als je geen homo bent, mag je niet reageren op het onderwerp "homohuwelijk".
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: zondag 2 juni 2013, 23:00

MAMALOE463 schreef:
Ben van plan straks met de jongens naar de kerk te gaan, en als we uit de kerk komen heerlijk een bak koffie met slagroom en appeltaart ala mamaloe Clown smiley

Eigengemaakte appeltaart? Kwijlende smiley
(niet die van 2 weken terug hoor Zieke smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 09:32
BerichtOnderwerp: Zegen? Of vervelend? Of beide?

Ik ben gezegend (door jullie), want ik heb mijn eerste week hier op het forum overleefd Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 01:28
BerichtOnderwerp: Ik wil gewoon even wat kwijt:)...

KLUS667 schreef:
Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

LOL de tranen van verdriet zijn ineens overgegaan naar andere tranen

LOL Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 01:27
BerichtOnderwerp: Ik wil gewoon even wat kwijt:)...

WILLEMIJN232 schreef:
Mag, dat is het prettige van een forum he? ieder mag zijn mening geven. Ik ook......
Je hebt gelukkig nog wel tijd om op CM te zijn tijdens je ziek zijn.....
Knipoog smiley Engeltje smiley

Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 01:21

SHANITA130 schreef:
Ik had laatst Huilende smiley, smiley in tranen , ja, toen had ik een date met een hele knappe man...

Afijn alles ok, belt me ex me op.... Twijfelende smiley

bladiebladiebla......ingekort door Klus.......

Niet dat ik iets te verbergen heb, maar als je een date hebt, dan ga je toch niet bellen of je telefoon opnemen? Smiley die vol vragen zit Gefrustreerde smiley
Het is maar waar je prio's op dat moment liggen.....
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 01:06
BerichtOnderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?

SHANITA130 schreef:
Wáár staat dát dán Smiley die vol vragen zit

In de Bijbel, bedoel ik Smiley die vol vragen zit

Engeltje smiley Coole smiley met zonnebril Smiley die vol vragen zit

Het één vlees worden is een referentie naar de seksuele omgang met elkaar.
Seksuele omgang in een belangrijk principe in een huwelijk. Seksuele omgang word in de Bijbel beschreven als één vlees worden. We zien dat Paulus dit zo gebruikt in 1 Kor. 6: 16.

Paulus schreef ook dat omwille van hoererij een ieder zijn eigen partner moest hebben. (1 Kor. 7: 1- 6)

Paulus beschrijft in die passage dat de man geen macht heeft over zijn eigen lichaam maar de vrouw, en de vrouw heeft geen macht over haar lichaam, maar de man.

Zo is er op het seksuele vlak een verplichting naar elkaar toe om elkaar op seksueel gebied tegemoet te komen. Dit natuurlijk binnen de grenzen van Gods wil.

We zien hier ook iets waar getrouwde mensen goed naar moeten luisteren.
De man heeft geen macht over het eigen lichaam, maar de vrouw. De vrouw heeft geen macht over het eigen lichaam, maar de man.

Dit laat zien dat er goede communicatie moet zijn over wederzijdse behoeften op het seksuele vlak. Seksuele behoeften moeten vervuld worden.

We zien hier een probleem wat zich kan voordoen in huwelijken.

Als er niet goed naar elkaar geluisterd word op het seksuele vlak kan dit leiden dat deze behoeften niet vervuld worden, dit is een reden dat mensen soms intimiteit gaan zoeken buiten het huwelijk om. Als dit gebeurd is dit nooit gerechtvaardigd maar de partner zou toch eens moeten gaan vragen waarom de ander dit heeft gedaan. Vaak zijn beiden schuldig.

Laat dit een goddelijke waarschuwing zijn. Geef elkaar wat de ander nodig heeft. Je lichaam is niet van jezelf. Ook hier zien we egoisme hoogtij vieren.

De één vlees-wording is verder een teken van liefde in het huwelijk. Sexuele intimiteit is de gave van God tussen twee mensen, man en vrouw, die voor het leven aan elkaar verbonden zijn. (Spreuken 5: 15- 19; 1 Kor. 7: 2- 5)

Conclusie:

We lezen in deze dingen dat God een man en een vrouw heeft gemaakt met een duidelijk beeld voor ogen. God heeft deze twee mensen gemaakt om tot elkaar te komen en de mensheid voort te zetten, om deze twee mensen één te maken, om deze twee mensen de bescherming van een verbond te geven en om te genieten van die nieuwe éénheid.

Bron: http://www.webbijbel.nl/bijbelstudies/Studies%20algemeen/Samenwonen%20of%20trouwen.htm
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 00:49
BerichtOnderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?

CAROLA686 schreef:
Voor mij betekent een huwelijk nog wel veel en om het huwelijk bijzonder te maken is het mooi om het mooiste wat God ons gegeven heeft, gemeenschap, ook voor het huwelijk te bewaren. Daarmee ben ik het wel eens dat dat geen makkie is, maar als je er met z'n tweeën voor gaat, zal het des te mooier zijn binnen het huwelijke.

HEIN732 schreef:
De bijbel is er vrij duidelijk over dat je eerst moet trouwen volgens mij. Iedereen kan het anders zien maar het blijft een feit dat je eerst moet trouwen voordat je met elkaar heb bed in duikt.

Ik sluit me volkomen aan bij bovenstaande reacties van Carola en Hein.
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 00:22
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?

PETRA373 schreef:
Ha ha, ben ik niet de enigste, die het niet lukt om bepaalde dingen te folieerden, zonder uitleg. Lol

Wie organiseert er een keer een ImgURL event?

Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van KLUS667
Ga naar pagina Vorige 1 ... 10 11 12 13 14 15 Volgende
Pagina 13 van 15