Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 maart 2013, 08:17
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Proberen te regelen....om een midweek weg te gaan ..met de kinderen.. Lijkt me geweldig....
Maar dat wil nog niet zo lukken.... |
Wat een leuk idee, zeeland
Succes ermee!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 maart 2013, 08:15
Onderwerp: van welke kerk??
|
|
|
Mooi neer gezet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 maart 2013, 08:14
Onderwerp: Wie opgroeit met ....
|
|
|
JANE866 schreef: | Wie opgroeit met kritiek, leert veroordelen. Wie opgroeit met vijandigheid, leert vechten. Wie opgroeit met spot, leert in zijn schulp te kruipen. Wie opgroeit met schande, leert zich schuldig te voelen. Wie opgroeit met verdraagzaamheid, leert geduld. Wie opgroeit met aanmoediging, leert vrijmoedigheid. Wie opgroeit met lof, leert te waarderen. Wie opgroeit met eerlijkheid, leert rechtvaardigheid. Wie opgroeit met geborgenheid, leert vertrouwen. Wie opgroeit met goedkeuring, leert van zichzelf te houden. Wie opgroeit met acceptatie en vriendschap, leert liefde te vinden in de wereld. (Dorothy Law Nolte) |
Mooi!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 maart 2013, 08:12
Onderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we willen op zaterdag 20 april voor de veertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....) bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6) joannie702, 49 jaar, regio 0318 ( 2 hondjes) petra373, 47 jaar, regio 0314, lies146, 27 jaar, regio 0318, met twee kinderen (leeftijden?) en hulp-hond Erika129, 38 jaar regio 0318 Anna415, 25 jaar ofzo, regio 0546 trijnie671, 51 jaar, regio 0594 esther999, 38 jaar, regio 0172 Roelande 345 (oud-lid), 53 jaar, regio 0342 zeeland736, 56 jaar, regio 113 (overweegt te komen) kennis van hannah810, ruim 50 jaar, regio midden nl voormalig cm-lid en kennis van hannah, regio midden, 34 jaar carry445, 34 jaar, regio 0512
frankt 627, 47 jaar, regio 0165 (komt niet onder voorbehoud) berendjan519, 45 jaar, regio 0592 met twee kinderen (leeftijden?) marcowaal100(oud-lid) met zijn vrouw en drie kinderen (ov) pieter619, 57 jaar, regio 0514, (uiteraard MET hond) joop430, 46 jaar, regio 0598 mar907, 49 jaar, regio 0596 willem618, 44 jaar, met twee kinderen (9 en 4 jaar) gerrit084, 54 jaar, regio 071 jona007, 21 jaar, regio 0596 Onbekende gast van Lies , ??? jaar, regio ???
BBQ wordt meegenomen door; - anna 415 - willem618 - pieter619 -
briketten worden meegenomen door; - anna415 (houtskool ook goed?) - -
bij druilerig weer wordt een feesttent meegenomen door; - - -
En up maar weer | [/quote]
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op woensdag 3 april 2013, 14:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 maart 2013, 23:12
Onderwerp: Liefde
|
|
|
Huil maar mijn kind huil maar als een Vader zal ik voor jou zijn Huil maar mijn kind
Wees niet bang ja zo is het goed bittere tranen in overvloed Huil maar, mijn kind huil maar
Morgen zal het anders zijn weg zal de pijn zijn nieuwe leven zal in jou zijn
(HB) Ik merk in mijn eigen leven Dat ik nu mensen tegen komt Met hun diepe verdriet Dat ik ook echt voor hun kan zijn Ik mag hun troosten. En bidden voor deze personen. Deze gedicht heb ik gemaakt voor iemand Met een diepe pijn. Het heeft mij zo geraakt!
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op dinsdag 26 maart 2013, 08:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 maart 2013, 16:20
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dank voor je toelichting..Steen...ik weet nu waar het over gaat... |
Ja zeg dat wel, begon al rare twijfels te krijgen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 maart 2013, 08:24
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Wat was het gisteren heerlijk om erin te lopen.
Nu zonnetje, frisjes en het is droog..........!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 maart 2013, 14:16
|
|
|
FRANKT627 schreef: | een valse profeet dus??? Is dat goed???...
Het sneeuwt hier...en het is enorm koud...brrrr |
Profeet.........? Ik ? Nee hoor! Ik gaf een tip, het is aan jou wat jij ermee doet.
Trek maar extra trui aan, muziekje aan boekje lezen, de lente is al in de lucht, dus even volhouden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 maart 2013, 13:00
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Citroencake met slagroom goed voor me chloresterrol |
Citroen breekt vet af..............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 maart 2013, 12:57
|
|
|
FRANKT627 schreef: | je zet de anderen aan om te wandelen en zelf ga je aan de kachel zitten...mooi voorbeeld ben jij |
Ja goed he.....!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 maart 2013, 12:56
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb zojuist de redactie gemaild met de vraag om mijn account te verwijderen.
Het is weer tijd om even afstand te nemen. Later kom ik nog wel eens terug. |
Jammer Frank, tot de volgende keer weer! Gr. Joannie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 maart 2013, 08:39
|
|
|
Koud,veel wind, zon probeert doorte komen......tip van mij " stevige wandeling maken. En ik...........ik zoek de kachel op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 maart 2013, 23:08
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Oh maar das heel makkelijk hoor obain marie, maar dan in een pan duurt alleen wat langer |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 maart 2013, 22:15
Onderwerp: Liefde
|
|
|
Morgen zal de toekomst zijn. vol met liefde en samen zijn. Samen met U o Here Met U wil ik samen zijn
Al begrijpt mij ziel U niet helemaal Toch weet ik U alleen weet de weg Dicht bij U wil ik wezen.
De weg die ik al samen Met U liep is een weg vol liefde en vol begrip.
Ik prijs U Here Ik dank U Here Ik hou van U Here Mijn hart zingt Voor U o Here
Joannie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 maart 2013, 22:03
|
|
|
ja zo kan het ook gerrit....
ik had eens voor de gemak kant en klaar eten mee genomen, alleen ik vergat te kijken hoe je het best kan klaarmaken....
ik heb namelijk geen magnetron..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 maart 2013, 20:16
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
dubbel
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op vrijdag 22 maart 2013, 20:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 maart 2013, 20:15
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heb glasvezel dus nee daar ligt het niet aan maar sinds 2 dagen is het gewoon weer bal! Zit bijna 3 jaar op cm maar het laatste half jaar is het hier met regelmaat erg traag...
Nee Joannie ik heb geen haast |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 maart 2013, 14:11
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ja ja ik zie jullie al genieten met je donkere zonnebril op |
Kan je zien hoe fel de zon al is............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|