Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 mei 2014, 08:52
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
PETRA373 schreef: | Jaaaaa volgens mij is het |
Ik weet het wel zeker.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op vrijdag 23 mei 2014, 08:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 mei 2014, 09:10
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Grieks eten....verrassing!! |
Heeee!!! Gezellig dat je er weer bent.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 mei 2014, 17:34
Onderwerp: weinig mannen die meedenken / meepraten
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Soms krijg je een cadeau in een hele mooie verpakking....je wordt blij...maar dan haal je idd de verpakking eraf en dan..... ....moet je elke keer als die mensen op bezoek komen dat kitschding weer in de kamer zetten..... |
Gewoon een keertje per ongeluk express laten vallen... Oeps sorryyyy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 mei 2014, 17:31
Onderwerp: Uitje in het Noorden van het Land
|
|
|
FFT360 schreef: | CM-meid (is niet kwaad bedoeld, geef me tips.) Brabant is wel slank maar heel lang. Ik woon tegen Zeeland en je hebt ook Brabant tegen Limburg en dan spreken al meer dan over 100 km enkele reis. |
ook ik lig maar even dubbel... echt top onze FFT weer terug.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 mei 2014, 07:19
Onderwerp: Voorbede voor mijn moeder en broer in Suriname
|
|
|
MSOEHART878 schreef: | Mijn moeder is al 83 jaar en is de afgelopen 8 maanden lichamelijk en geestelijk achteruit gegaan. Ze heeft haar heldere momenten. Mijn broer zorgt thuis voor haar en hij doet heel goed zijn beste voor haar, maar af en toe zijn het heel zware dagen voor hem. En door de afstand is het niet makkelijk voor mij. Mijn enige troost is dat de Here alles in Zijn handen heeft en mijn steun in gebed tot Hem, Zijn Hand toereikend maakt tot mijn Fam. Help mij bidden voor mijn broer voor Kracht en Volharding en Liefde en Zorgzaamheid. En voor mijn moeder meer liefde te ervaren totdat de Here haar tot zich mag roepen. Dank u en God zegen! |
Heel veel sterkte allereerst voor jou, het valt niet mee als iets zo dichtbij komt terwijl je zover van elkaar vandaan woont. Ik denk aan je.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op maandag 19 mei 2014, 07:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 mei 2014, 16:49
|
|
|
Zomer in m'n bol...
Dus voor vandaag couscoussalade met veel groente en verse munt, tzaziki erbij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 mei 2014, 16:36
Onderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
|
|
|
FFT360 schreef: | Hier in het dorp en de buur-dorpen zijn de supermarkten open. Ik heb dus vandaag wat gekocht. Namelijk; witlof, eten voor Floshke, een paar pilskes en nog iets maar ik ben al vergeten wat het ook was.
Mijn geheugen wordt met de dag slechter |
Melk voor Prikkie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 mei 2014, 20:40
|
|
|
SIMSIM368 schreef: | Ik denk een leuk geklede spontane vrouw, die praat en luistert. Een vrouw die zich verzorgt, lichte make up lekker geurtje (channel, noa)en uitstraling. |
Tja dan moet je er ook wel centjes voor hebben voor Chanel... en soms ruiken bepaalde luchies echt niet lekker bij elke vrouw.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 mei 2014, 12:12
Onderwerp: Happy birthday!
|
|
|
Iemand die op het forum uitblinkt in elke keer maar weer het voorzien in de dagelijkse geestelijke voeding is vandaag de 40 gepasseerd. Van harte gefeliciteerd Mario. Fijne dag!
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op woensdag 14 mei 2014, 12:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 mei 2014, 13:32
|
|
|
POONVIS958 schreef: | Ik vind het niet fijn wanneer een vrouw grof in de mond is of veel schreeuwt. Een vrouw mag je liefhebben en voorzichtig corrigeren. Poonvis |
Of je gaat het gesprek met haar aan in plaats van bevoogden ...
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zondag 11 mei 2014, 13:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 mei 2014, 00:27
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
MARENTH030 schreef: | Prachtig, en ontroerend lied Jol. Dank je wel voor het delen, doet mij goed op dit moment!
Gr Marenth. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 mei 2014, 16:36
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Toen Jezus stierf spleten de stenen. Het woord voor deze stenen is hetzelfde woord als gebruikt is voor de stenen tafelen die Mozes heeft gemaakt en waar de wet op geschreven stond. Jezus brak door Zijn dood de macht van de wet, want de wet is eigenlijk een vloek. We leven nu onder de wet van de Liefde...Onvoorwaardelijke Liefde.
(Sorry, verkeerde topic) |
Maar toch bedankt.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zaterdag 3 mei 2014, 16:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 mei 2014, 11:57
|
|
|
Het staat al te stoven en m'n huissie ruikt naar koken met bier ... lekkah!
Bourgondische stoofpot.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 mei 2014, 22:44
|
|
|
ANNA415 schreef: | lekkere karbonaat ( ) met sperzieboontjes en toen lustte ik nog wel wat, dus maar wat spiesjes uit de vriezer gehaald |
Kip in braadzak, friet, snijbonen en voor toe een hele zooi aardbeien (Hollandse natuurlijk)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 mei 2014, 08:07
Onderwerp: Vrouwen in het (kerkelijke) ambt. Vóór of tégen....?
|
|
|
ALBLASY297 schreef: | ------------------------- Dank u wel voor uw reactie. Wat ik met uw reactie aan moet weet ik niet. Het proeft naar een steek, of was het toch sarcasme wat ik merk? Afijn, dat moet niet hinderen, is gezond. Graag maak ik duidelijk dat ik nooit heb gezegd dat mijn spoor de enigste juiste zou zijn, o nee, absoluut niet. En dan eigenlijk liever maar te zwijgen van het verdere van uw mening. Ik zal het respecteren, maar eerbied klinkt er totaal niet in uw antwoord. En dan doel ik niet op eerbied naar mij dat begrijpt u denk ik wel, maar eerbied hoe u dingen ziet en beschouwt in het licht van God. @ ook al zeg je van niet, je houding komt zo over; knap dat u dat kan zien als helderziend [not]. Hoe u het beschrijft daar zou ik zelf ook de griezels van krijgen, als men zo zou zijn, daar heb u gelijk in. Om over de rest dan maar te zwijgen daar het doelloos en nutteloos zou zijn mij verder met uw reactie te bemoeien.
Vriendelijke groet.
Ik denk dat we bij deze afscheid hebben genomen? Het ga u goed. |
Hoezo afscheid? Dit is toch een discussie op een gezamenlijk forum? Is een andere zienswijze iets om afscheid van elkaar te nemen? Hoe moeten we dan als kinderen van God met elkaar hier op deze aarde samenleven? Je nek omdraaien als iemand een andere mening is toegedaan (en blijkbaar toch samen met God kan leven)? Wanneer ik toelicht (omdat je de reactie van Jans niet begrijpt) dat je houding zo overkomt is dat geen helderziendheid maar is dat iets wat er waargenomen wordt in houding en toonzetting. Komt geen magie bij te pas hoor.
Je stelt nogal wat vast: oneerbiedig (dus respectloos (naar God) ... doelloos, nutteloos... Ik verwijs dan maar naar de reactie van Anna, is heel nuttig.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op vrijdag 2 mei 2014, 08:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 mei 2014, 06:32
|
|
|
ALBLASY297 schreef: | Oke, hierbij kwam dit misschien zo over als hoogmoed, maar eerlijk gezegd was dit het niet gelukkig. En nee; indien iemand meent te staan, ziet toe, dat hij niet valt. Daarom heb ik geen reden om boven wie dan ook te staan. En Jans; mijn woorden doen er niet toe, die gelden niet, daar heb u volkomen gelijk in, daarom zijn mijn woorden niet Gods woorden, verre daar van. Ik begrijp enigszins uw woord speling niet, aangaande uw laatste zin.
Vriendelijk groet, |
Ik wil het wel even voor je toelichten... God zag van te voren al hoe het zou worden zonder een vrouw... Jouw reactie naar Mieke toe komt op een bepaalde manier over namelijk: star, geen speld tussen te krijgen want jij volgt toch "het spoor" en spreekt volgens jou hoe God denkt... (ook al zeg je van niet, je houding komt wel zo over.) Dat is een tamelijk griezelige instelling. Een man is bij wijze van spreken dan aan zichzelf overgelaten, blijkbaar ook hulpbehoevend en bescherming van node voor zijn eigen instelling. Vandaar ziehier de vrouw als 2e uitgave... vaak aan verbetering en verfijning onderworpen door de uitvinder.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op donderdag 1 mei 2014, 06:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 april 2014, 17:35
|
|
|
JANS221 schreef: | Ik weet niet wat ``in het spoor`` is, ik volg waarschijnlijk een ander spoor dan jij. Dat kan en dat geeft ook helemaal niet. Jouw spoor is namelijk niet het enige juiste spoor, er zijn gelukkig meerdere sporen, die allemaal dezelfde richting op gaan. Misschien is het goed om dit topic eens goed door te lezen, dan kun je zien dat er ook christenen bestaan die een ander mening hebben dan jij hebt. Het is namelijk wel degelijk jouw mening, en jouw interpretatie van ``Gods Woord``. Jij denkt dat het zo in de Bijbel staat en dat er bedoeld wordt dat het kerkelijke ambt niet voor vrouwen is. Dat mag jij denken, maar zeg dan niet dat het ``Gods woord`` is, het is jouw mening. Misschien kun je jouw standpunt wat verduidelijken en niet alleen verwijzen naar ``in het spoor``. |
Ik ben nog steeds benieuwd naar het antwoord.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 april 2014, 21:11
|
|
|
ANNA415 schreef: | Net thuis, toch maar pannekoek in de magnetron
(haar is aan 1 kan lang, extensions ) |
ja, gaaf!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 april 2014, 11:07
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nog geen idee, iemand suggesties? |
Lekker spaghetti met witte saus en een groene salade ernaast. (Leuk, langer haar staat je goed!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 april 2014, 16:49
|
|
|
ALBLASY297 schreef: | Om kort te zijn; de vraag: vrouwen in het kerkelijke ambt. Voor of tegen? Ik kan niet anders dan kort erover zijn puur gezien, dat niet mijn mening er toe doet, maar altijd dienen we terug te vallen of te wel, Gods Woord te laten spreken. Ik denk dat het dan wel duidelijk mag zijn wat het antwoord ons zegt? Het is eerbaar en goed, dat een vrouw stil zij. Niet dat zij dan niets zou mogen zeggen of inbrengen, integendeel, alleen een ambt voor een vrouw? Helaas zijn er genoeg plaatsen dan wel kerken waar dit is ingesteld. Graag verzoek ik iedereen die hier vragen bij heb eens "in het spoor" te lezen.. |
Welk spoor bedoel je?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|