Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 23:36
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | dank je voor de tip, Pieter...maar weet je, ik ben echt, en dat meen ik, niet op zoek naar een vrouwtje...laat me dus maar gewoon lekker verongelijkt doen en klagen... |
das dan gruwelijk sonnnnnde van al je contributiecentjes frankie.....kan je beter een avondje voor uit eten gaan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 23:34
Onderwerp: kerst en nieuwjaarswensen
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Wij ook
|
Mooi he....al die jonge liefdes....ik geniet alleen al van al die foto's....heerlijk dat het toch nog bestaat!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 22:15
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARCANTI664 schreef: | Die moet nog komen als al dat vuurwerk eindelijk achter de rug is. Vanaf 0.00 is het even voor zo'n kwartiertje leuk, maar al die maanden of nog langer voorafgaand mogen ze van mij verbieden. |
Helemaal mee eens Marcanti.....ik ben die klereherrie al lang zat!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 21:29
Onderwerp: Nog even.....
|
|
|
Nog een dikke twee en een half uur..... Dan is dit jaar weer voorbij..... En ik maar denken..... en peinzen..... wat ging er nou ook dit jaar weer fout?... Waarom zit ik ook dit jaar nog steeds alleen?.... Wat had ik beter kunnen doen?.... Waarom deed ik dat dan niet?..... Een blik naar boven.... Een schreeuw die niemand hoort.... Hier knalt heel de avond al vuurwerk.... Zou God over die vuurpijlen, rotjes en donderslagen heen kijken? Zal eens, op die grote morgen.....klinken (ander) bazuingeschal? Wat zal de wereld mooi zijn op die dag! Goede jaarwisseling iedereen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 20:26
Onderwerp: 7 januari nieuwjaarsborrel
|
|
|
MOMO697 schreef: | Ja Marry, het is een pokke end rijden vanaf Gouda maar wel de moeite waard |
das balen Mo....zal kijken of ik een fiets kan lenen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 20:22
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
PIETER649 schreef: | en wegspoelen met een wijntje zekers? | neeeejjjj vanavond geen wijn voor mij Pietje: Ik ben vanavond samen met...eh... mijn ressie ouzo..... HIPSSSS
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 16:28
|
|
|
VISSER278 schreef: | Duidelijk , maar wat wil je met al die koffie , limonade , bier en broodjhuuuuuuuuus. |
koffie is om te overleven, limonade mag ik niet van de dok....bier drink ik alleen als de kraaien met de bek open uit de boom vallen bij meer dan 30 graden....en broodjes bezit ik nie....ik eet gewoon een sneetje volkoren.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 16:25
Onderwerp: De klik...
|
|
|
VISSER278 schreef: | Die werkster, nou ja ...oke. Maar die tuinman? Denk dat je iedere dag op zoek moet naar een andere |
Nou visser, als je nu mijn handjes ziet....dat benne geen dameshandjes meer hoor...kloven....sneetjes...wondjes....ik ben nie in de wieg gelegd voor tuinvrouw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 16:04
Onderwerp: kromme kinderbabbeltjes
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ooooo, zeg het maar hoor Marry, stort je hart maar uit. Problemen zijn er om opgelost te worden. |
nou visser, ik hou nie so van haken....das nie echt een probleem....maar toch.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 16:02
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Me niet prettig voelen...Hoofdpijn die niet weg wil... Zal ik onder de dekens kruipen...en dan morgenochtend er pas weer uit??? |
Nou Zeeland, doe wel oordoppies in en neem een extra paracetamolletje .... Sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 16:01
Onderwerp: A beautifull card for You
|
|
|
PIETER649 schreef: | dat geelgroengestreepte kleine wezentjes met 7-vingerige handjes en 3-dubbel gebekt kunstgebitje....
enne, ik kan hooguit nog wat oud-gouds... dat nieuw-gouds van tegenwoordig lijkt mij te veul op marokkaans |
ow jeempie wel hooggegrepen hoor....geelgroengestreept...ja dan zijn de citroenen hier aan mijn citroenplant....kleine wezentjes.....nee ik heb geen vlooien luizen of iets van dat soort....ik heb wel een vingerplant...maar die heeft maar vijf vingers per blad...enneh...ja ik heb een kunstgebitje.....niet driedubbelgedekt.....gewoon zo'n plastikke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 15:57
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Loslatingsprocessen bedoelt hij eigenlijk......Het zou ook niet goed zijn als je kinderen nog bij mama zouden zitten op Oudejaarsavond...... |
gij zegtet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 15:56
Onderwerp: kromme kinderbabbeltjes
|
|
|
VISSER278 schreef: | Sja , niet iedereen slaat een jonge blomme aan de haak zoals jij |
slaat aan de haak....oeffff okay....Visser zegtut....ik had dr effe moeite mee...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 15:52
Onderwerp: A beautifull card for You
|
|
|
PIETER649 schreef: | billebijterts zitten dr vaak wel |
eh..wat benne billbijterts Pietje? ken je dat effe vertalen in Gouds?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 15:51
Onderwerp: 7 januari nieuwjaarsborrel
|
|
|
MOMO697 schreef: | Zoals beloofd: mijn huis staat open op 7 januari voor een gezellige avond met nieuwjaarsborrel (graag zelf de borrel meenemen).
Samen ouderwets gezellig een spelletje doen? Of een film kijken?
Wie o wie doe ik hier een plezier mee? Behalve mijzelf uiteraard |
Eh....waarzo woon je precies mo? is ut ver van Gouda?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 15:50
Onderwerp: Het weer
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zoek een goeie buurvrouw, frank! |
over het algemeen hoef je nie te zoeken naar buurvrouwen toch? toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 15:47
Onderwerp: De klik...
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik weet wel wat je bedoelde, Maris. Daarom dat ik het ook even aanhaalde van die 2de plaats. Pffff... |
Ik wou dat ik Susan's stem had.....dan nam ik een werkster en een tuinman....en dee heel de dag nix anders dan zingen! (haar uiterlijk heb ik al)
Laatst aangepast door
|
MARRY942
|
op zaterdag 31 december 2011, 15:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 15:46
Onderwerp: Het slap ouwe **** topic
|
|
|
PIETER649 schreef: | jaja dames... Saab is failliet en 3500 medewerkers hebben vlak voor kerst hun baan verloren. Mede dankzij al die slimmerikken die liever japanse auto´s kopen
Gelukkig kunnen we nu met elkaar die 3500 extra werklozen onderhouden... hadden we beter indertijd een Saab kunnen kopen, dan hadden die mensen dr baantje nog... |
Och arme Griffin....wat zal hij hieronder gebukt gaan...ik huil effe met je mee griff....
Laatst aangepast door
|
MARRY942
|
op zondag 1 januari 2012, 12:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 15:44
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nog al liefst OP de trein?'t is zonde en dat met dit weer. |
oh zucht...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 15:43
|
|
|
PIETER649 schreef: | joh, wat ken jou dat schelen... kind´ren zijn hind´ren, geniet van je vrijheid en de rust |
Pietje ik ga je kielhalen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 15:43
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Gelukkig heb je nog de olieflappen en appelbollen...smakelijk alvast...en kom morgen niet klagen dat je enorm bent aangekomen... |
hihi...heb nix gekocht frank....mijn trekkie is altijd over als ik mijn dochter op de trein zet...kom alle lekkernijen moeiteloos voorbij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 15:41
Onderwerp: Het weer
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ben lekker met de wagen naar de winkel gereden... Er was niet veel te proeven... |
balen frank, moet je zelf nog aan de oliebolbaksel..hihi....ik lach nie...klein beetje maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 15:39
|
|
|
Ik wou al die oliebollen en appelflappen en nog meer lekkers inruilen als ik naar de kerk kon vanavond...maar het lijkt hier wel oorlog....en ik heb 6 katten.....die ik zelf gewild heb...dusseh...geen kerk voor mij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 15:37
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Vandaag genoten van het laatste ochtendje met mijn dochter... Geen oliebollen Geen appelflappen.... maar wel liefde....daar moet ik het weer 14 daagjes mee doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 15:32
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Oké, dat weten we dan ook weer... Het is maar hoe je je vraag stelt dat je wat te weten komt... |
ow ow ow ow
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 20:19
Onderwerp: stapavondje
|
|
|
MOMO697 schreef: | ik wil wel mee als ik met iemand mee kan rijden ... en als de kosten niet al te hoog zijn heb er dan zelfs mega veel zin in |
Ik kom ook onder voorbehoud hoor Momo....de conducteur moet mijn kaartje willen knippen.....en het zou fijn zijn als iemand me van station Amersfoort zou kunnen/willen halen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 20:16
Onderwerp: mijmering
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | ik denk toch echt maar dat Frank en Marry hun oudejaarsavond bij elkaar moeten doorbrengen....ze zitten op één lijn....... |
studeer je voor Cupido Willemijn??? Gezakt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 18:51
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Ach...troost je....ik heb ook geen oliebol geproefd hoor....en ga ze ook nie proeven....voor mij alleen in zakken van 10 stuks? Dan eet ik volgend jaar nog oliebollen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 18:49
Onderwerp: Liefdesliedje
|
|
|
PIETER649 schreef: | Het topic begon zo mooi met muziek van Rod
Waarom verziekt de rest het weer door er zeikmuziek onder te plaatsen? |
Ho ho ho Pietje...het lied van Marianne: Heer ik kom tot U....das geen zeikmuziek hoor!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|