Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 10:25
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ROOS575 schreef: | nou vanmorgen lagen er opeens 2mannen en 1 dame in me bed |
En dan durf jij nog te klagen over kou hier op de Utrechtse heuvelrug tsssss Want ja het is koud
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 10:23
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Gevulde eekhoorn, met bosbessensaus frambozengelei oesterzwam gebakken aardappeltje (krieltjes) |
Kolder in de kop???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 10:21
Onderwerp: Wokken 9 maart!!!!
|
|
|
In overleg met Joop willen we nu dan toch echt gaan wokken met elkaar!! De vorige keer is het tot twee keer toe geannuleerd, nu willen we er toch echt voor gaan om het door te laten gaan of het nu met 5 of 20 man is (we hopen natuurlijk op een leuke groep)
Datum: 9 maart 2013 Waar: Veenendaal WOK plaza Tijd: zal rond half zeven/ zeven uur worden
http://www.wokplaza.nl/index_002.html
Op de site alle info te vinden, maar even kort uitgelegd. Kosten zijn €19,95 p.p exl. drinken Wat zit erbij in??? alles behalve de drankjes Twee soorten soep Teppan jakki (grillplaat) Wokbuffet Buffet met chinese gerechten rijst enz ,maar ook patat e.d. saladebuffet, dessert/fruitbuffet, ijsbuffet,
Nou ik zou zeggen kijk op de site wordt enthousiast en meld je aan. Liefst opgeven voor 2 maart ivm reservering! WOK plaza Veenendaal ligt bijna aan de snelweg de A12 en is dus goed berijkbaar, heeft een grote parkeerplaats (gratis parkeren) en voor de mensen die met openbaar vervoer komen is het ook goed te bereiken via station Veenendaal de klomp!
mee hopen te gaan:
Joop430 46 jaar (regio 0598) Erika129 38 jaar (regio 0318) Trijnie671 51 jaar (regio 0594) Hollevoet284 46 jaar (regio 0575) Pieter649 45 jaar (regio duitsland) Annette792 33 jaar (regio Duitsland) Sandra 206 42 jaar (regio 0318) Foktje390 51 jaar (regio0594)
Het lijkt weer een aardig vrouwenuitje te worden Zijn er nog mannen die het aandurven om gezellig mee te gaan eten??? Vrouwen ook altijd nog welkom hoor
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zaterdag 23 februari 2013, 18:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 21:30
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Longen waren goed en ik heb lichte form van slaap abneu. Alleen op mijn rug adem stilstand zo'n 8 a 9 keer pernacht. Nog afspraak met KNO arts |
En nu dan?? want zovaak snachts is toch niet dat je echt rustig slaapt lijkt me!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 20:20
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Het zout van mijne ziel, is zacht en teder, en ik houd dat graag steriel |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 20:17
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 18:56
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Thnx!
Jij ook succes! |
We gaan gewoon samen het gevecht aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 17:37
|
|
|
SHANITA130 schreef: | He? Sanctie? Wat heb je gedaan? of niet gedaan? Kan ook...
Kan je weer rechtzetten hoor. Dan moet je natuurlijk wel even een afspraak maken. |
Ik heb niks gedaan het gaat erom wat mijn werkgever heeft nagelaten te doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 17:11
|
|
|
JOSINA022 schreef: | WIA-uitkering aangevraagd |
Succes ermee hoop dat ze bij jou op het werk het wel goed hebben gedaan want die van mij heeft een sanctie en is de ellende nu echt lekker bezig hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 17:10
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ooowwww, oeps!! FrankT weer een mazzeltje
En die zon houden we nou hier es een keertje |
hebbertttttttttttt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 15:10
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Tsja, maar als een Nederlands weerbericht het heeft over sneeuw in het zuiden, bedoelen ze toch echt de grensstreek van België met Nederland...... Je denkt toch zeker niet dat ik het Luxemburgs, Duits of Fran(k)s weerbericht ga beluisteren?? |
Ze bedoelen de grenssstreek Nederland/ Duitsland Gelukkig zijn het met vlagen vlokjes die nie blijven liggen nie Maar ze vallen dus wel met regelmaat en daarbij kouwe wind brrrrrrrr ik wil de zon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 10:45
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja, het deed raar...het begon te galopperen... |
En toen?? JIj erachteraan hollen
Zie het al helemaal voor me
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 10:28
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Ik vraag mij af wat de long arts gaat zeggen? |
Hij zegt vast u snurkt te hard meneer Nee hoop voor je dat ze wat voor je kunnen doen!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 10:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | vandaag heb ik niets om me af te vragen... |
Eindelijk hebben wij een daggie rust
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 februari 2013, 22:58
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | dat is nu even |
Kusje erop???? of glaasje roosvicee sterkte wat het ook is!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 februari 2013, 22:57
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Gisteren avond erg geschroken, nu met wakker worden, voel ik nog steeds de nare bittere pijn, in mijn hart! ( verdriet) |
Ow das nie zo mooi sterkte ermee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 februari 2013, 22:56
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Nah..... dat kan ik me van beide niet indenken. Ik ben alleen benieuwd of dit nu ook van die KitKatKatertjes zijn |
Nee wel hongerlappies
ze benne een bietje aan de grote kant maar das het vrouwtje ook, maar het is groot soort kat das een feit...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 februari 2013, 22:55
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Of heeft ze misschien een dubbele kater?
Leuke katten, Erika! |
Het zijn poezen Lapjes katten zijn nooit katers weer een weetje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 februari 2013, 22:54
|
|
|
ANNA415 schreef: | Wat ik me afvraag?
Wat ziet Erika er ineens poezelig uit?
. |
Zo lief ben ik nu gewoon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 februari 2013, 21:17
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
PETRA373 schreef: | en wist je dat ik spijt heb, dat ik mamalou zo heb afgebrand op het forum. sorry mamalou wil het graag effe recht zetten, ik ondek inmiddels inderdaad, ieder zo zijn , haar beleving in het hele gedoe verhaal. Wie was er fout? iedereen wat fouten gemaakt, iedereen gebroken.
petra die denk ik me lidmaatschap maar ga opzeggen, dicht bij jezus wil zijn en helemaal geen ruzie wil maken met mensen |
meid je bent nu weer eerlijk en opracht!! Wil je dan zeggen niet dicht bij Jezus te leven??? Blijf gewoon lekker op cm blijf vooral jezelf.... en geniet van wat je krijgt en pak het met twee handen aan...
We willen je heel niet missen hier geniet altijd van je bijdrage's
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 februari 2013, 19:41
Onderwerp: Wokken 9 maart!!!!
|
|
|
ERIKA129 schreef: | In overleg met Joop willen we nu dan toch echt gaan wokken met elkaar!! De vorige keer is het tot twee keer toe geannuleerd, nu willen we er toch echt voor gaan om het door te laten gaan of het nu met 5 of 20 man is (we hopen natuurlijk op een leuke groep)
Datum: 9 maart 2013 Waar: Veenendaal WOK plaza Tijd: zal rond half zeven/ zeven uur worden
http://www.wokplaza.nl/index_002.html
Op de site alle info te vinden, maar even kort uitgelegd. Kosten zijn €19,95 p.p exl. drinken Wat zit erbij in??? alles behalve de drankjes Twee soorten soep Teppan jakki (grillplaat) Wokbuffet Buffet met chinese gerechten rijst enz ,maar ook patat e.d. saladebuffet, dessert/fruitbuffet, ijsbuffet,
Nou ik zou zeggen kijk op de site wordt enthousiast en meld je aan. Liefst opgeven voor 2 maart ivm reservering! WOK plaza Veenendaal ligt bijna aan de snelweg de A12 en is dus goed berijkbaar, heeft een grote parkeerplaats (gratis parkeren) en voor de mensen die met openbaar vervoer komen is het ook goed te bereiken via station Veenendaal de klomp!
mee hopen te gaan:
Joop430 46 jaar (regio 0598) Erika129 38 jaar (regio 0318) Trijnie671 51 jaar (regio 0594) Hollevoet284 46 jaar (regio 0575) Pieter649 45 jaar (regio duitsland) Annette792 33 jaar (regio Duitsland) Sandra 206 42 jaar (regio 0318) |
Ben net wezen voorproeven heerlijk echt waar zijn er nog liefhebbers om mee te gaan kom op en meld je aan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 februari 2013, 19:32
Onderwerp: Zou je nog kinderen willen?
|
|
|
HAAS141 schreef: | ik zit hier sinds de oertijd en heb ook 1 x gedate. inmiddels getrouwd. mijn man zit achter de WII ... kind ziek op bed en moeders maar weer op cm |
Hey daar is haas weer Kleine grote man ziek dus das minder verder alles goed??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 februari 2013, 18:23
Onderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
|
|
|
JOOP430 schreef: | Regio 430 bestaat niet, Joop430 wel, regio 0598 |
Das een nieuwe regio snap dat dan Gruningen gaat samen met drenthe en overijssel
Net als dat ze utrecht, noord-holland en Flevoland willen samen voegen wat een dom iets
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 februari 2013, 18:13
|
|
|
JOL252 schreef: | eh... een of andere kipschotel met veel groente... en couscous.
En een experiment op verzoek: pindakaas/bananenijs maken ... |
Klinkt ehhhh maar goed wie ben ik hihi... Hier een pasta ovenschotel ruikt al heerlijk krijg hongerrrr
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 februari 2013, 13:35
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | kleine bergje dan................pffft was wel een geklim hoor, zonder ondersteuning.............
door de bos richting otterlo, zo huchtje! alles waar ik tegen aan moet klimmen noem ik bergjes
Ga maar eens richting arnhem fietsen langs de spoor en dan bij oosterbeek , tjeetje die is steil........... |
Ow die daar nee dank je wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 februari 2013, 13:33
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Ha Shanita,
gefeliciteerd met je verjaardag maak er een mooie dag van en nog vele goede jaren gewenst!
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op woensdag 20 februari 2013, 13:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 februari 2013, 13:30
Onderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...neen, ik...Weet je wat: ik koop al niets meer, voila |
Wel goed voor de lijn Ow je gaat zeker gewoon proeven
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op woensdag 20 februari 2013, 13:31
|
|