Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 mei 2010, 21:09
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
Had vele goede voornemen voor deze avond. Lekker even werken, dvd-tje kijken. Belt er iemand (foon) erg gezellig. Maar ik zit nu al te gapen. Einde avond dus...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 mei 2010, 21:07
Onderwerp: Ruilhoekje
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Oke,ik begin met mijn sta-in-de-weg-opruiming
Gratis af te halen,hometrainer met alles dr op en dr an,trainingsprogramma's etc.Is gebruikt voor therapie,zeeeeeer weinig dus. Kan niet meer verreden worden en heeft de winter doorgebracht in de garage dus wat het wel doet,ik weet het niet.........
Binnenkort meer...... |
Hmmm, ik wil de bidon wel hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 mei 2010, 10:23
|
|
|
MARISKA601 schreef: | |
Vergeet de chips niet!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 mei 2010, 10:23
|
|
|
MARISKA601 schreef: |
Wie zegt dat? |
Dat zeg ik, de kalender, de krant en de klok.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 mei 2010, 21:15
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Staat je heel goed.. niet langer laten worden |
Nee, het is maatwerk, op de milimeter nauwkeurig!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 mei 2010, 21:14
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Nou,ik moet zeggen,staat je goed Imre! |
Dankjewel. Ik vond het nog even spannend ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 mei 2010, 21:14
|
|
|
[quote=MARIO216]Een leuk liedje over een stad die perfect past bij de vrijdagavond: quote]
Dat was vlak voor hun grootste succes met 'Saturday Night Fever'
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 mei 2010, 21:11
Onderwerp: Voetbalpraat
|
|
|
MARISKA601 schreef: | MOGADISHU - Voetbalwedstrijden op tv bekijken, luisteren naar muziek of een filmpje pakken; het is allemaal verboden in de Somalische hoofdstad Mogadishu. Overtreders worden bestraft met dertig zweepslagen. Dat meldt de website Afrika Nieuws.
De islamistische bewegingen Al Shabab en Hisbul Islam, die het grootste deel van de stad controleren, hebben het verbod opgelegd.
Dinsdag kwamen in Mogadishu veertien Somalische burgers om het leven tijdens gevechten tussen strijders van Al Shabab en aanhangers van de interim-regering. De twee islamistische organisaties leggen al maanden de islamitische wet sharia op. Sindsdien worden de verboden talrijker.
Sinds 3 april mag er al geen muziek meer mag worden gedraaid in de hoofdstad van Somalië. In de wijken van Mogadishu waar Al Shabab het voor het zeggen heeft, gelden mogen nu ook geen videofilms meer worden bekeken of voetbalduels van buitenlandse competitie worden gevolgd.
bron algemeen dagblad |
Geen voetbal en tòch hooligans. Dàt geeft te denken....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 mei 2010, 20:21
|
|
|
Ze staan er.... de man met de baard.... de echte Imre....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 mei 2010, 20:10
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Hoe zal ons voedsel smaken zonder al die E-nummers? En hoe ziet het eruit zonder al die kleurstoffen? |
eh.... zwart wit gekleurd? Of grijs? Bruin wellicht? Of rood?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 mei 2010, 18:31
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb een knipoog gekregen van een...........vrouw (hopelijk een vergissing????) Ik heb die cursus hard nodig! |
Nou, dat is toch leuk! Een afspraakje met een vrouw, vind ik altijd leuk.
Maar goed, les 1: de zin en onzin van knipoogjes en hoe daarop te reageren.
A) altijd even op zijn of haar profiel kijken.
In geval van leuk: een stille hint terug geven.
In geval van niet leuk: camoufleren, blokkeren en zelf een valse pruik opzetten (of baard, voor de heren) en 5 dagen niet online komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 mei 2010, 17:46
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Gewoon nasi met ei en ham.
Inclusief geur-, smaak- en kleurstoffen en 'stabilisator'.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 mei 2010, 17:37
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Kop op,er zijn nog vele mogelijkheden........
Je kunt: sik(keneur)daten behangplakdaten grasmaaidaten afwasdaten blonddaten je-moeder-daten(of:mijn-moeder-daten ) nietdaten
Gewoon een wandelingetje maken schijnt ook erg in te zijn op cm(alsof we daar nog intrappen ) |
Misschien moet ik 's een cursus organiseren: daten voor beginners. Ik hèb per slot van rekening enige ervaring.
Wat dacht je van:
bobslee-daten klimwand-daten museum-daten dierentuin-daten duofiets-daten kano-daten
vermijd in ieder geval:
wijnproef-daten kook-daten grote-stille-heide-daten zang-en-dans-daten en daten met je a.s. schoonmoeder
En wandelen op je eerst date? Ga toch fietsen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 mei 2010, 17:30
Onderwerp: Henk710 & Robbedoes873
|
|
|
Waar blijft de taart? Dat is ook een interessante vraag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 mei 2010, 15:42
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Met een date of een sikje?????
Ik krijg een sik van die dates...
Ik ben in een humeur(behang met enorm patroon(waarom plak ik dat steeds op de kop???),lichtknoppen vernield(kunnen ze dan niets meer gewoon met schroeven maken,ze kennen mij toch onderhand wel bij de bouwmarkt???)),kortom,wereldproblemen |
Er is veel leed....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 mei 2010, 15:38
Onderwerp: Eindtijd
|
|
|
JEFFREY984 schreef: | Van de kaart geveegd? Sinds de terugkeer naar het beloofde land en de stichting van de staat Israel hebben ze toch elke oorlog gewonnen? |
Ze hebben het -tot nu toe- overleefd. Maar ik dacht aan: de strijd van koning Saul tegen de Filistijnen, de Assyriërs, de Babylonische Ballingschap, de Hellenistische (Griekse) koninkrijken, de diaspora nadat de Romeinen Jeruzalem verwoest hadden en dichter bij huis de pogroms en de Shoa. Ik bedoel: je kunt ook zeggen dat Ijsland een teken aan de wand is: land is failliet, die vulkaan die maar blijf roken en koken en misschien moeten alle Ijslanders na 1000 jaar permanente bewoning van hun eiland af en terug naar Denemarken.
Wat mij altijd verbaast aan uitspraken of beter: voorspellingen over de Eindtijd, is dat ze letterlijk al 2000 jaar herhaald worden. Maar niemand, behalve de Heere God kent de duur en het juiste tijdstip. Voor Hem zijn 1000 jaren als 1 dag. Wie weet hoeveel 'dagen' er nog zullen komen? Het zal zelfs voor de meeste volgelingen van Christus een hele verrassing zijn. Daarbij komt dat we ten allen tijde bereid dienen te zijn het einde (dat tevens een nieuw begin zal zijn) onder ogen te zien. Waakzaam en betrouwbaar ons lampje brandende houden en voldoende olie bij ons te hebben. Verder zijn er nog zo veel mensen op deze wereld die niet of onvoldoende de reddende boodschap van het evangelie gehoord hebben, zo veel talen waarin de bijbel nog niet vertaald is: ook zij zullen eerst de mogelijkheid krijgen om het Woord te verstaan en het Wonder te geloven: alle volken en natieën moeten (opnieuw) bereikt worden.
Verder waren er in het verleden ook rampen en epedimieën, aardbevingen en overstromingen, oorlogen en geruchten van oorlogen. Alleen, toen duurde het soms maanden of weken voordat het nieuws doorfilterde en lang niet iedereen wist er van.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 mei 2010, 14:04
Onderwerp: Eindtijd
|
|
|
JEFFREY984 schreef: | Israel is de klok waarop we kunnen zien hoe 'laat' het ongeveer is |
Want? Israël is toch al vaker van de kaart geveegd? (meer historisch gefundeerd, dan bijbels of theologisch, maar ik probeer altijd erg nuchter te blijven onder zulke uitspraken)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 mei 2010, 13:59
|
|
|
LEANNE226 schreef: | OWNED(Op Weg Naar Een Date) dag 8: de hoop op stoppels is bijna verdwenen,hoe redt Imre zich hier uit? |
Nog 2 nachtjes slapen, dan redt Imre zich hier uit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 mei 2010, 10:44
|
|
|
JOLAN931 schreef: | waar blijft die super foto van imre nou? of wil zijn baard niet groeien? |
Hij heeft nog wat kunstmest nodig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 mei 2010, 00:00
|
|
|
Toen kwam er een olifant met een lange snuit.... en blies deze dag weer uit....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 mei 2010, 23:59
|
|
|
MARISKA601 schreef: | |
Slaap zacht lief muisje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 mei 2010, 23:58
|
|
|
[quote=GRACE585]vandaag mijn teckel weer getrimd
Vind-ti dat leuk?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 mei 2010, 23:57
Onderwerp: politieke discussies
|
|
|
ARJAN007 schreef: | Toch wel heel opvallend dat de recessie nu langer duurt dan men verwacht of gewild had...... khad zelf eigenlijk gedacht dat de diepe recessie wat af zou vlakken dit jaar..... tenslotte hebben mensen op den duur toch ook weer nieuwe spullen nodig. |
De meeste spullen kunnen nog altijd een jaartje langer mee. Eigenlijk heel veel spullen. Alleen brood en melk heb ik iedere week opnieuw nodig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 mei 2010, 23:55
Onderwerp: Oldies muziek uit amerika
|
|
|
ERLINE268 schreef: | Ik snap niet helemaal wat je met "Oldies" muziek bedoelt... Zou je dat even kunnen uitleggen, aub? Dan geef ik je graag antwoord op je vraag!
Groet, Erline |
In the USA hebben ze toch van die zenders die hele dagen lang oude hitparademuziek uitzenden of bekende nummers van lp's?
Dus, fifties ('Shake, rattle and hum'), sixties ('Let's go to San Fransico'), seventies ('Mama mia, here we go again') and eigthies music ('With or without you'), ws. vermengd met de nodige bluegrass, country and western en andere muzikale kweek van Amerikaanse bodem.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 mei 2010, 23:50
Onderwerp: Doop in de Geest
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Graag jullie mening |
Nou, eigenlijk geen mening. 'k Vind het allemaal erg vaag....
|
|
Naar boven |
|
|