Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 december 2012, 13:17
Onderwerp: Neerhalen van bolwerken
|
|
|
ROADY558 schreef: | Ik denk dat als je serieus opwandelt met God, dat Hij je wel overtuigt van welke bolwerken je belemmeren of blokkeren. Dat kan voor iedereen weer anders zijn. |
Ik begrijp nu nog steeds niet wat je nu met een new age bolwerk bedoelt te zeggen? Yoga, meditatie? Je hebt een voor mij -bijna new age-verhaal over je eigen geloof. Samengevat: ik kan niet veel kanten op met je verhaal. Het is bijna goddelijk hoe je over jezelf praat en hoe je wilt leven.....ik moet dan denken aan de kreet: Vertrouw op God maar zet je fiets op slot......Wij moeten leven in een aards bestaan met beide voeten op de grond.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 december 2012, 20:49
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | maar goed we salle het accepteren Wat ik heb gedaan??? net weer een heel aantal kerstkaarten gemaakt, verder gewoon rustig zondag gehouden.. |
Hoeveel kerstkaarten maak jij wel niet? Volgens mij hoor ik je daar zomers ook al over? Zijn ze mooi? dan mail ik wel even mijn adres...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 december 2012, 19:29
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Oei........hier was het:een zondagse steek houdt geen week............maar wat dan te doen tegen verveling want ledigheid is des duivels oorkussen he |
Het grappige is dat die opmerkingen je toch bijblijven he? Ook die verveling van die zondagen is me bij gebleven, nu hield ik gelukkig van lezen dat was een meevaller.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 december 2012, 19:27
|
|
|
JANS221 schreef: | Ik heb net mijn abonnement met een kwartaal verlengd. Jullie zitten weer 3 maanden met mij opgescheept. |
Eén troost, mijn abbo verloopt deze week en ik was niet van plan te verlengen........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 december 2012, 19:25
Onderwerp: Gebed gevraagd voor kracht en motivatie huishouden
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Hai Willemijn,
Haha, ja, was het maar zo simpel.
Ja, ik heb eventjes nagedacht over wat Roelande zei, en ben ook even terug in de tijd gegaan...
Ja, er ís(zijn) ook iets anders(andere dingen) aan de hand..waar ik elke keer weer tegenaanloop.
Maar ja, ik kan echt zeggen door het geloof leef ik.
Ik zal eventjes een gewoon dagelijks klein voorbeeld geven, als ik me ff niet goed voel(vertaling: als ik me echt beroerd voel), dan kijk in even een aflevering 'kleine huis op de prairie, 1 of 2 afleveringen, en ja, dan voel ik me weer goed, ja, zelfs gelukkig.
Met andere woorden door het geloof ben ik al jaren in staat om mezelf óók gelukkig te voelen, zeer gelukkig zelfs.
Wel begrijp ik ook de uitdrukking 'schop onder je kont'. Da's eigenlijk hetzelfde als 'stok achter de deur'.
En ik voel ook aan dat zij dat wel goed bedoelen.
En ik ben ook al zover: ieder huis heeft zijn kruis: iedereen heeft wel dit of dat....
Als ik écht niet meer kan, en dan gebed vraag, doet mij dat goed.. ook de eerste reacties. En ook de reacties van jou en Roelande, want je denkt, nou ja 'schop onder je kont ja was het maar zo simpel... Maar ja, ik kan dat op 2 manieren opvatten, en ja, ik ken de mensen al wat langer hier dus ik kan inschatten hoe ze dat bedoelen, goed dus..
Maar ja, voor hetzelfde geld, had ik het wel 'verkeerd' op kunnen vatten, en daarom dank!
Ja, en dan word ik geconfronteerd in het dagelijkse leven met zaken die ik nog veel erger vind dan waar ik op dit moment onder lijd.
Want wát moet je zeggen?
Iig, mij deden de reacties goed, ik kijk ook tussen regels door, beseffende dat de reageerders ook hún kruis hebben, ook al weet ik niet wat.
Snappie?
Zegens en het beste, en iedereen bedankt voor de reacties, alle reacties deden mij erg goed!! |
Ik twijfel ook helemaal niet aan de goede bedoelingen maar het viel me op dat een ieder vanuit zijn/haar eigen situatie reageert.. En geen één situatie is hetzelfde en dus is er ook geen pasklaar antwoord voorhanden.... Jouw situatie is volgens mij best complex dus ik waag me niet aan schoppen onder je kont of wat dan ook.Ik hoop alleen van harte dat je leven weer de goede kant op mag gaan en dat je mensen om je heen hebt die je daar bij kunnen helpen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 december 2012, 19:22
Onderwerp: De vreze des Heren
|
|
|
ROADY558 schreef: | Heb je enig idee wat een bolwerk is Willemijn? |
Ik vraag gewoon wat jij onder een New Age bolwerk verstaat, niets meer en niets minder....jammer dat je er geen antwoord op geeft, nu blijft het vaag....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 december 2012, 14:23
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik doe vandaag lekker mutserig.........de naaimachine was 5 jaar lang opgeborgen maar nu staat hij er weer. Nog een capuchon,riem en de panden afwerken en mijn nieuwe winterjas is klaar!Wonderbaarlijk hoe je begint met een idee,dat uittekent,uitknipt en er een heel eigen iets van maakt..........en er ook nog voor bijna nop een lange suede jas met bontvoering aan overhoudt
Ik geniet! |
zondagswerk is niet sterk zei mijn moeder vroeger altijd......calvinistische opvoeding verloochent zich nooit merk ik....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 december 2012, 14:22
|
|
|
ROADY558 schreef: | Wat leerde de new age mij? Laat god in jezelf ontwikkelen. God zit in jezelf.
Toen ik in de bijbel begon te lezen, ontdekte ik al heel snel dat het gehele new-age-bolwerk geworteld is in de eerste leugen aan de mens verteld: Gij kunt als God zijn.
Als je ervoor kiest om Jezus te volgen, en dat doe je niet omdat dat moet, maar omdat je Hem en de Waarheid zo liefhebt. Die wil je hoe dan ook boven alles houden. Zo waardevol is het. Waardevoller dan wat dan ook. Immers, het eeuwige leven is erdoor te verkrijgen. God heeft slechts 1 middel tot Hemzelf bewerkt: Zijn Zoon Jezus.
Wie wil er niet eeuwig bij God zijn?
Anders gezegd:
Wie wil er eeuwig zonder God zijn?
Road zegt: maak een keuze! Zorg dat je zekerheid krijgt. |
Wat versta je onder een new age bolwerk???? Dat klinkt me zo vaag in de oren......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 december 2012, 21:00
|
|
|
JOL252 schreef: | Lekker zeg... Ik moet nog even wachten tot na de verhuizing maar dan heb ik iets soortgelijks. Had al bedacht eerst speelkwartier te houden met de afstandsbediening |
Ik had diezelfde gedachtes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 december 2012, 20:28
|
|
|
IJSJE204 schreef: | Dat het je bezighoudt is duidelijk. Het verbaast mij ook maar ik denk ook te weten hoe het zou kunnen dat die mensen het niet doorhebben. Veel van deze mensen leven in een eng kringetje en kennen weinig tot geen contacten die andere inzichten kunnen geven. Omdat zij vaak van jongsaf aan opgegroeid zijn met een angstgeloof kunnen ze niet anders dan heel hard 'schreeuwen' dat iets niet goed is. Ik heb er eigenlijk medelijden mee. Het zijn vaak domme (onintelligente) mensen die zo denken, niet gewend om verder te kijken dan hun eigen krappe toko. Hoe griezelig moet het voor hen zijn als een ander iets los maakt waarvan je geleerd hebt dat het niet goed is? Soms lijkt het bijna een vorm van extremisme, ik vind dat er heel griezelige gedachtengangen bestaan binnen bepaalde vormen die zich Christelijk noemen. Voor deze groep mensen moet ik wel bijna de duivel zelf zijn. |
Laat ze het niet lezen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 december 2012, 20:26
|
|
|
Ik heb vandaag een nieuw bed gekocht, zo'n mooi Auping bed waar ik mijn benen omhoog kan doen als ik op het ene knopje druk en bij het andere knopje gaat mijn hoofd omhoog....leuk speelgoed..... En......ik krijg hem/het ook al gauw......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 december 2012, 20:22
Onderwerp: de enige leuke man op CM
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Gelukkig ben ik niet leuk...ik moet er niet aan denken aan al die vrouwelijke aandacht...
...ik was zelfs eens op deze site een leuke man voor...ja, een man...maar hij was mijn type niet... |
Wat is leuk en niet leuk? Ik vond een man met witte sportsokken in sandalen en een buiktasje bij voorbaat al niet leuk maar een ander valt er misschien spontaan voor.....blijft een heel persoonlijk iets..... Ik denk Frank dat jij wel boeiend bent mits je bovenstaande zaken niet hebt natuurlijk.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 december 2012, 20:00
|
|
|
IJSJE204 schreef: | Ik heb er iets van gezien toen ik hier de vorige keer was. Geloof dat ik ook wat moddervlekken op mijn jasje kreeg. Het beschadigen van mensen mag niet, door niemand en zeker niet door personen die de christelijke leer aanhangen. En waarom zou je dat willen, alleen om je gelijk te halen? Ik vind het afschuwelijk voor alle mensen die hier last van hebben gehad. Mij persoonlijk deert het niet omdat ik er boven sta en zelf weet dat het goed is wat ik doe en hoe ik denk. De mensen die zo doen beschouw ik als dom en onontwikkeld. Die zijn blijven steken in een soort afhankelijkheid van wat hen ooit als waarheid is voorgehouden en alles wat daar niet aan voldoet deugt niet. Er is meer dan dat. Ieder mens heeft kwalijke en goede kanten, of je nu hogepriester of heiden bent. Respecteer elkaar in wie je bent en laat de ander in zijn waarde. Ik begrijp je boosheid Willemijn, die is soms heel terecht. |
Ik heb absoluut geen last van boosheid, dan heb je me verkeerd begrepen. het zijn mijn vrienden niet die dat schrijven maar voorbijgangers....dat maakt een significant verschil. Het gaat bij mij wat verder dan boosheid en meer grote verbazing, hoe kunnen mensen met de Bijbel in de hand zulke vileine dingen over anderen schrijven en denken ze nog in hun recht te staan ook? Het is de blik van grote verbazing.......men denkt je te kunnen schofferen door voor jou in te vullen wat DE waarheid moet zijn.... Dat is inderdaad kortzichtig en toont gebrek aan inzicht in de ander maar wat mijn verbazing wekt is dat die mensen het zelf niet doorhebben????? Ze menen te weten waar ze over praten als ze over occulte zaken praten, dat heeft men dan van horen zeggen.......en met een bijna duivelse vasthoudendheid proberen ze je dan te "verketteren".......met een totaal gebrek aan inzicht waar ze zelf mee bezig zijn.... Ja, daar ben ik hoogst verbaasd over en vind het een bijzonder fenomeen dat me bezig houdt.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 december 2012, 13:40
|
|
|
PIETER619 schreef: | Laten er hier meerdere leuke vrouwen en mannen op deze site aanwezig zijn, helaas treed men niet met elkaar in contact, alleen maar elkaar lekker even een beetje een stootje onder de gordel geven. men elkaar beter een hart onder de riem steken. Ga een snaar gezamenlijke bijeenkomsten die of georganiseerd worden door CM of leden van CM, leer je elkaar beter kennen, kun je zo ook misschien je ideale man/vrouw tegen komen. 15 december is er weer eentje, kom op als je durft. |
Realiseer je je wel dat er ook genoeg mensen zijn die niet van die CM bijeenkomsten houden? Het is niets voor mij en heb er ook helemaal geen behoefte aan....Ik ken een aantal mensen van CM in het echt en die kies ik graag zelf uit. Je doet nu net voorkomen of het de kans is om iemand te ontmoeten.......jammer...mensen kunnen ook zonder meetings met elkaa rin contact komen is mijn ervaring.....Het is fijn dat het er is en mooi voor de mensen die daar van houden maar presenteer het niet als de enige manier om met anderen in contact te komen......enne het heeft niets met durven te maken....we zijn toch volwassen genoeg?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 december 2012, 13:40
|
|
|
PIETER619 schreef: | Laten er hier meerdere leuke vrouwen en mannen op deze site aanwezig zijn, helaas treed men niet met elkaar in contact, alleen maar elkaar lekker even een beetje een stootje onder de gordel geven. men elkaar beter een hart onder de riem steken. Ga een snaar gezamenlijke bijeenkomsten die of georganiseerd worden door CM of leden van CM, leer je elkaar beter kennen, kun je zo ook misschien je ideale man/vrouw tegen komen. 15 december is er weer eentje, kom op als je durft. |
Realiseer je je wel dat er ook genoeg mensen zijn die niet van die CM bijeenkomsten houden? Het is niets voor mij en heb er ook helemaal geen behoefte aan....Ik ken een aantal mensen van CM in het echt en die kies ik graag zelf uit. Je doet nu net voorkomen of het de kans is om iemand te ontmoeten.......jammer...mensen kunnen ook zonder meetings met elkaa rin contact komen is mijn ervaring.....Het is fijn dat het er is en mooi voor de mensen die daar van houden maar presenteer het niet als de enige manier om met anderen in contact te komen......enne het heeft niets met durven te maken....we zijn toch volwassen genoeg?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 december 2012, 11:09
|
|
|
IJSJE204 schreef: | Het lijkt me juist goed om, door gewoon jezelf te zijn en te laten zien wat je zelf nastreeft, deze kleine groep mensen iets mee te geven van hoe het ook kan. Of je gelooft of niet. Blijf respectvol, geinteresseerd en handel vanuit je overtuiging. Dan en alleen dan, heb je geen last van mensen die je bewust onderuit willen schoffelen. Die personen zullen er altijd zijn, dat verander je niet, al zou je dat nog zo graag willen. |
Dat is theoretisch ook zo maar vergeet niet hoe je beschadigd kan worden door die kleine groep mensen..de bagger die over je heen gegooid wordt is hier niet mis hoor.....mensen waar je voorheen leuk mee omging veranderen dan in een soort haatwezens en denken dat ze van alles over je mogen schrijven en vinden en dat allemaal in de naam van God.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 december 2012, 11:06
|
|
|
IJSJE204 schreef: | Ik zocht een tijd geleden, op advies van de dominee, op deze site. Omdat mijn wortels verankerd zijn in het christelijk geloof. Ik ben destijds geschrokken van de felheid waarmee sommigen in het leven staan. Daarom heb ik mijn abonnement niet verlengd. Een man met een zelfde achtergrond als ik heb is van harte welkom, maar ook een christelijke man die daar zelf voor gekozen heeft is dat. Ik zoek iemand waar mijn normen en waarden bij passen en die zou hier best eens rond kunnen huppelen. Nu heb ik heel even toegang en heb me aangemeld met de bedoeling om even terug te zijn. Niet om in drie dagen een partner te scoren. |
Dus eigenlijk zoek je in al je ongeloof een christelijke man(wat dat dan ook mag inhouden...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 december 2012, 10:39
|
|
|
JANS221 schreef: | Je schrijft: Zo hoort het, juist ook vanuit het christelijk geloof. Ja, verhef je jezelf (als christen) niet boven de ander maar ga het gesprek aan en luister. Em ik denk dat God de mens ook zo bedoeld heeft: verantwoordelijkheid dragen voor je eigen handelen, maar ook verantwoordelijk zijn in hoe je omgaat met je naaste! Laat zien dat je christen bent als je zegt het te zijn! |
Dat zijn mooie woorden maar de realiteit is wel wat anders, kijk alleen maar hoe men hier op het forum soms met elkaar omgaat......en dan heb je het nog maar over een kleine groep mensen........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 december 2012, 10:36
|
|
|
IJSJE204 schreef: | Lijkt me duidelijk. Ik wacht. |
Maar de hamvraag is natuurlijk...waarom zoek je hem op een christelijke site??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 december 2012, 09:13
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
MARIO216 schreef: | Gewonnen met Wordfeut van W'tje |
. Ik had gewoon slechte letters Mario, dat vertel je er niet bij...
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 8 december 2012, 09:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 22:27
|
|
|
ROADY558 schreef: | Dat noem ik kras. Als iemand zeker is van zijn zaak, wordt dat nog onderuit geschoffeld.
Ik zeg het nog een keer. Ik ben zeker. Ik heb zekerheid. Ik weet waar ik naartoe mag als ik dit leven verlaat.
Ik wens het iedereen toe. Iemand zonder geloofszekerheid heeft in mijn ogen een armzalig geloof. Kun je beter in niks geloven.
Ik vind het overigens vrij arrogant van je om voor mij te bepalen wat ik wel of niet zeker kan of mag weten. Vind je ook niet? | Nee hoor, helemaal niet! Niets is zeker in het leven, jij denkt dat het zo is, prima toch? En het is onzin te schrijven dat je dan beter in niks kan geloven als je toevallig die absolute zekerheid niet hebt, dat is pas arrogant!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 22:17
|
|
|
ROADY558 schreef: | Road heeft daar anders een haarscherp beeld bij. Je zit er dus naast. Weet je zeker dat je hierover met mij in discussie wilt gaan?? |
Jij denkt en gelooft dat er een hiernamaals is maar zeker weten doet niemand dat, ook jij niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 21:25
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
IJSJE204 schreef: | Mijn limiet is al bereikt, ik mag maar vijf mails versturen op een dag. Dat noemen ze inspelen op de psyche van de mens. Maar om jouw vraag in het openbaar te beantwoorden: het gaat goed met mij, vanaf mijn vorige lidmaatschap is er niet veel veranderd. Werkenwerkenwerken en gewoon je ding doen. En constateren dat de bijdragen op het forum toch een wat mildere toon hebben gekregen. |
Er zijn uiteraard mensen die een ban hebben gekregen dus de aanvallen verdwijnen dan wat he? eigenlijk een intriest gegeven op een christelijke site maar het zij zo.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 7 december 2012, 21:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 21:21
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | He Shanita, wou me er eerst niet mee bemoeien want je krijgt al zoveel advies, maar ik ben het wel met Willemijn eens. Voordat je je zelf allerlei stempels op g(l)aat plakken van geen doorzettingsvermogen, lui of teveel dvd's kijken: Als ik het goed begrepen heb ben je helemaal in de WAO, Dus een deskundige heeft officieel bevestigd dat jij niet kunt werken. Misschien moet je jezelf eens afvragen of je op dit moment wel in staat bent om je huishouden te doen. Natuurlijk weet je wel hoe het moet, maar ben je op dit moment 1 in staat om het te organiseren en2 te doen, dat is de vraag. Dat je het eerder wel kon betekent nog niet dat je het nu ook kunt. Praat er is met een hulpverlener over, misschien heb je wel meer hulp hierbij nodig. Wees in elk geval niet te streng voor jezelf meis, |
Ben het helemaal met je eens Roelande, ik heb met verbazing de reacties gelezen......net of als je iets niet op kunt brengen een schop onder je kont het beste werkt...... Dan kan je ook wel tegen mensen zeggen die niet of weinig werken, hup schop onder je kont en aan het werk! Was het maar zo simpel.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 7 december 2012, 21:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 21:18
|
|
|
PIETER619 schreef: | Ik geloof niet in God ik geloof niet in de Vader , Zoon en Heilige Geest, ik weet zeker da ze er zijn , en dat komt omdat ze mij helpen , ik vraag en God geeft, Hij geeft wel dat wat Hij nodig vindt, niet wat ik wil, maar daar kunnen veel meer over getuigen. Hij geeft wl het goede en dat zien we soms niet.
We moeten God niet gaan verklaren of uitleggen , dat kunnen wij niet, ook niet aan de hand van de Bijbel. Vader Zoon en Heilge Geest, neem het aan en beleef hoe zij je kunnen helpen en steunen in moeilijke tijden maar ook in goed tijden . |
Ben het niet met je eens Pieter, vind jij echt dat God alleen het goede geeft? Waarom is er dan een wereld waarin zoveel gebeurt? En kom nu niet aan dat is de straf voor de mensen want daar kom je niet mee weg.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 19:04
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Toch geloof ik wel dat veel mensen hier weten dat Shanita met deze dingen moeite heeft... Ze geeft hier zelf regelmatig verhaal van... Dan hoeven we ook niet naar een reden te vragen... We laten haar aan de andere kant ook weten...dat we daar allemaal wel eens moeite mee hebben... (Ik in ieder geval wel) Maar we geven ook dingen aan haar door hoe het wel kan...of waar we zelf ook tegenaan lopen en hoe WIJ dat proberen op te lossen.... En ja...soms is dat...Een schop onder ONZE....K
Zo te lezen is ze is blij en dankbaar met onze reacties.... Ze vroeg om gebed....en er zijn mensen die dat doen... |
Ik gaf mijn mening, en die schop onders iemands kont is niet aan ons, ook niet aan jou.. Of moeten we dat ook schrijven bij alles wat jij hier schrijft????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 18:50
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Thank you, goede tips, en ja, stapje voor stapje... en dan het verschil zien tussen weer afglijden én stapje voor stapje..
|
Ze vallen je nogal hard aan Shanita, ik heb niemand de vraag horen stellen of er een reden is waarom je het niet kan! Ik denk dat je je dat eens moet gaan afvragen... En niet iedereen kan zich soms bij elkaar rapen zoals men jou als advies meegeeft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 december 2012, 22:22
Onderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
|
|
|
JOL252 schreef: | Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Dat vrouwen maar een wormvormig aanhangsel zijn? |
Dat is toch overduidelijk....? We kunnen hem alleen maar succes wensen op zijn zoektocht naar zo'n vrouw.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 december 2012, 22:19
Onderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
|
|
|
JANS221 schreef: | Ik hou er wel van als het begint te lichten........vertel eens: welk antwoord? |
Er is altijd licht aan de horizon, zou hij dat bedoelen????
|
|
Naar boven |
|
|