Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 april 2011, 09:01
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
DANIEL777 schreef: | Je wilt weten wat ik met met jullie soort bedoel. Ik bedoel hiermee dat jij en chatuliem vaak gelijk gepikkeerd zijn als mensen zoals grace beginnen met aftellen naar het eind van hun abo. Terwijl Grace wijd van te voren al had aangegeven te stoppen met cm. Terwijl grace ook met een mooie afloop voor haar cm verlaat. Dus als je werkelijk om mensen zou geven laat dat eens wat duidelijker op cm horen ipv dat geklaag steeds |
Dat mag je vinden......maar om mensen te betitelen als jullie soort vind ik toch echt een brug te ver.... En er is een heel verschil tussen kritisch zijn en geklaag Daniel......en de zin: als je werkelijk om mensen zou geven? Weet je wel wat je schrijft? Ik denk het niet....... En ik zou je willen zeggen: kijk eens naar je eigen bijdragen op het forum, die lopen nu niet echt over van vriendelijkheid en positiviteit...... Een forum is er om kritisch over onderwerpen te praten, jij vind dat geklaag.....en ik vind het geklaag als iemand iedere dag er op zet dat hij over een x aantal dagen weggaat.......maar voor jou is dat blijkbaar de meerwaarde van het forum, dat kan, maar veroordeel anderen niet op zo'n botte manier als je nu doet......en dat is heel wat anders dan het niet eens zijn met iemand........ En bye the way......Grace is mondig genoeg om zelf haar mondje te roeren dus dat hoef jij helemaal niet voor haar toe doen toch? C'est le ton qui fait la musique .........
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 25 april 2011, 09:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 21:55
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Heb jij op je werk ook een date-site |
Ja, ik ben eigenlijk Judith........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 21:51
|
|
|
MARIO216 schreef: | De dinsdag zal dan wel voor Judith het slechtste moment van haar week. Moet ze al die onzin weer lezen. |
Moet ik ook weleens op mijn werk en met mij meerderen denk ik....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 21:49
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Maar zijn werk, het innen van de belasting , bleef hij doen.. hij overvroeg de mensen niet meer..zie je? iets ten goede keren... omgekeerd..bekeerd.. het lied werd omgekeerd gebracht..zie je het echt niet? niet de angst van de liefde..mensen liefde en toch weer wel..een songtekst ten goede keren..in mijn ogen... |
Ben benieuwd of er nu nog meer mensen (lees: christenen) over de teksten bakkeleien......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 21:47
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Bij Thirza zijn de winkels op alles voorzien. Ook op klanten die vergeten dat het een feestdag is. Dus de winkels zijn open in dat gedeelte van het land.
Volgens mij chatten jullie weer slow wat een interventie van Judith teweeg zal brengen. |
Zelfs in mijn stad zijn morgen de winkels open.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 19:51
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik vind het verleiden van een vrouw om de nacht met je door te brengen hier echt niet mee in verhouding staan. En ik vind het eigenlijk de naam van God te kijk zetten, door zo'n lied met een duidelijk overspelige inhoud nu opeens een christelijke inhoud te geven. |
Je kan het nemen of laten......als mensen er diep door ontroerd raken en het een mooie vertolking vinden én een wat andere interpretatie als jij hebben is dat toch juist mooi? Het is mijn stuk ook niet maar het is wel een mooi initiatief om het lijdensverhaal in Nederland op de kaart te zetten? En overspelige mannen en vrouwen zijn er altijd al geweest waar en wanneer ook, dus ook in de tijd waar het zich afspeelt..... Vind het trouwens wel een mooi lied........i
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 24 april 2011, 20:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 19:42
|
|
|
DANIEL777 schreef: | nee klopt zag het ook maar alleen des te beter kon ze tenminste nog meelezen |
Mag best Daniel, ik ben meestal vrij direct maar dat zal mijn soort, om in jouw termen te blijven wel zijn .en ik vind Grace een aardige vrouw....... hoe bedenk je het....jullie soort.......pfff
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 24 april 2011, 19:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 17:44
|
|
|
DANIEL777 schreef: | nee klopt zag het ook maar alleen des te beter kon ze tenminste nog meelezen |
Dus de laffe daad valt nog mee gelukkig......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 17:25
|
|
|
DANIEL777 schreef: | De toon van chat was wel van die aard dat als tie beter had gekeken had haar reactie met een knipoog was en dat leest jullie soort ook never nooit niet. Dus daarom mijn toon en wat het laatste betreft gaat steekt het mij ook dat jullie alleen maar je mond over iemand open te trekken als ze weg zijn. Dat noem ik een laffe daad. |
Volgens mij is Grace nog helemaal niet weg Daniel......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 17:15
Onderwerp: 30 april
|
|
|
IMKE917 schreef: | Ik heb me laten vertellen dat Eindhoven ook erg leuk en gezellig schijnt te zijn op 30 april. |
Mijn stad is ook wel gezellig, nadeel is dat ik midden in het feestgedruis woon....ach nadeel, het is ook wel weer gezellig eigenlijk....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 16:56
|
|
|
dat leest jullie soort ook never nooit niet.
Wie bedoel je nu met jullie soort?????? Lijkt wel of je het over dieren hebt dan praat je ook in soorten toch? Dacht eerlijk gezegd dat het met mensen wat anders lag en maar goed ook...... Trieste ontwikkeling eigenlijk als op een christelijke dating site mensen ook al als 'jullie soort'betiteld worden
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 24 april 2011, 17:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 10:51
Onderwerp: The Passion
|
|
|
MARIO216 schreef: | Zaterdag wordt het herhaald om Ned 3. 's Avonds om kwart voor tien, geloof ik. |
Geef mij je angst, ik geef je er hoop voor terug.......mooie tekst ben ik helemaal met je eens..... Maar kan het niet zo zijn dat binnen The Passion, het christenen raakt omdat zij weten dat er een ook een groot angstgeloof heerst en dat je dat beter om kan zetten in een hoopvol geloof.... Wij bekijken het een beetje binnen ons referentiekader he? ik vind het mooie-ondanks dat het niet mijn ding is- dat het paasverhaal weer actueel wordt bij veel mensen want soms is het met de kennis van het paasverhaal zeer droevig gesteld......... Zijn zo maar wat gedachtes , geen oordelen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 10:39
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | Bovendien is elk verhaal of recensie zo persoonlijk, dus subjectief, als maar zijn kan. Ook ik heb gemerkt dat de sfeer veranderd is en ik vind het daarom ook begrijpelijk dat mensen niet verlengen en weggaan. |
Wie weet zijn ze ook zo weer terug toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 20:45
Onderwerp: waar knap jij op af bij een man of vrouw ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Vind ik wel heel lief van je W-tje. Dank je. Zo krijg ik toch nog een beetje het gevoel alsof er iemand om me geeft. Nouja, maar wat is een gevoel waard, hé? |
Gevoel laat je nooit in de steek Frank..... , dus het is aardig wat waard.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 19:57
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Sorry, Grace. Ik vind dit niet gepast hoe je aftelt. Aftellen is er naar uitzien dat je weggaat en eigenlijk vind ik dat nergens op slaan. CM heeft je een vriend gegeven, binnenkort ga je trouwen. Verder heeft het je ook fijne relaties gegeven en je hebt er veel kunnen leren. Waarom tel je dan af? Als je het zo ellendig vindt, waarom zeg je dan niet meteen je abbo op? Sorry, ik vind dit absoluut niet positief en ik vind ook dat CM dat niet verdiend heeft. |
Ik ben het niet vaak met je eens maar nu wel.......het lijkt wel of Grace verplicht lid is van CM......en ik vind het persoonlijk ook niet fair om het zo te doen.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 19:37
Onderwerp: PC-problemen
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Nou Mariska, dat valt me weer van je tegen. Het is toch volkomen logisch dat wanneer je fout 0x800co155,2 krijgt je meteen weet dat dit te maken heeft met anti-malware software van anderen dan microschoft, die dit soort flauwekul mogelijk bedenken om jou hun eigen bescherming te laten kopen? pfff wat een witteboordcriminelen zitten daar in Amerika.
In a world with no walls and fences, who needs Windows and Gates?
Apple kost wat meer geld maar minder ellende. Mijn computer is al jaren niet vastgelopen of vertraagd. Windows? Nooit weer.
Thomas, hoewel in een appel bijten? Kan niet op CM. |
Was het Doornroosje ook niet die in een Apple beet??????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 19:30
|
|
|
VISSER278 schreef: | Kom je om 9 uur in de winkel , is het brood bijna op, zuivelafdeling nog niet bijgevuld, heleboel lege schappen, nog net 1 zakje bolussen voor visser. En de kassa maar laten rinkelen. |
Maar ze wensten je vast een prettige dag.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 19:29
|
|
|
LISA610 schreef: | [/b]Nou gefeliciteerd, blijkbaar doet het de lente en vooral het mooie weer gekke dingen met mensen. |
Dacht ik ook lisa, vooral de term: een beetje voorzien??? Wat moet ik me daar nu bij voorstellen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 19:18
|
|
|
FRANKT627 schreef: | een liefdesverklaring !?!...een oorlogsverklaring lijkt er meer op. |
Ik kwam wel even voor je op Frank, of ben je dat vergeten?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 13:27
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
MARIO216 schreef: | Prettige dag W-tje |
Hier maak je echt vrienden mee Mario........ Weet je wat zo erg is? Als je op maandag boodschappen doet en ze zitten nog in het systeem van het weekend......Prettig weekend.....oh nee, fijne maandag natuurlijk.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 12:39
|
|
|
DINI968 schreef: | het is inderdaad opmerkelijk als je een foto ziet van jou naast een koe dan valt onmiddelijk de inteligente blik op in de ogen van de koe................. nog even een plaagje nu het nog kan |
Nou ja Dini......wat doe je onaardig......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 22:18
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | Van ons verwacht men dat we elkeen respecteren voor en in hun eigen overtuiging en geloof, en ik vind dit ook wel normaal! Naar ik gehoord heb zou er al eens iemand ontslagen zijn omdat die bijbels rond deelde aan patiënten. Net zoals in jouw verhaal vind ik een ontslag wel drastisch, maar ik begrijp het belang van respect voor ieders overtuiging.
Trouwens mensen kunnen zo verschrikkelijk diep zitten en angstig zijn dat evangeliseren ècht het omgekeerde effect kan hebben! Ik bid soms wel voor mensen maar probeer meestal zonder overtuigende woorden, maar mèt een meelevende en meevoelende houding mijn steentje bij te dragen. |
Kan ook niet he? Dan kan degene die vind dat een patient een reiki behandeling nodig heeft dit ook zo maar even doen........ Je hoeft er geen geheim van te maken maar evangeliseren kan echt niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 21:56
|
|
|
Mijn slechtste moment was vanavond toen ik heel hard de bocht omfietste terwijl er een jongeman ook hard de bocht om fietste.......Wij botsten tegen elkaar...... Zegt hij: U moet ook niet zo hard meer fietsen, u bent ook niet meer zo piep
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 21:50
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb daar gisteren ook lang over nagedacht toen ik het las maar of je er nu iemand moet voor ontslaan vind ik wel een beetje overdreven. |
Ik zou er geloof ik wel wat van zeggen Frank......., maar ik vind het bij AH ook irritant als ze : prettige dag nog zeggen......en dan vooral dat toontje.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 21:30
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Groene thee??? |
Klopt dat niet? Leek me wel een goede vertaling als niet Fries....... Of groen gras? ook nog een optie.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 22 april 2011, 21:35
|
|
Naar boven |
|
|