Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 13:24
Onderwerp: mop
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Rutte wilde toch opheffing op het verbod op Godslastering?
Maar ja,alle poten zijn toch al onder onze sociale zekerheid weggezaagd.........wat is er nog over voor gezinnen?
En nee,das geen grapje
On topic:een "mopje" (waar vast reacties op komen )
Een oude boer ging in het weekend naar de grote stad en bezocht daar een kerkdienst. Toen hij thuis kwam vroeg zijn vrouw hoe het was geweest. "Ja", zei de boer, "goed. Een ding deden ze wel anders. Ze zongen opwekkingsliederen in plaats van gezangen." "Opwekkingsliederen?" zei z'n vrouw. "wat zijn dat?" "O, ze zijn wel mooi. Het zijn een soort gezangen, maar dan anders," zei de boer. "Wat is er anders aan?" vroeg zijn vrouw. De boer zei: "Nou kijk, als ik tegen jou zou zeggen: `Martha, de koeien staan in het mais`, dan zou het een gezang zijn. Maar als ik tegen je zou zeggen:
Martha, Martha, Martha, o Martha, de koeien, de grote koeien, de bruine koeien, de zwarte koeien, de witte koeien, de zwart-witte koeien, alle koeien staan in het mais, staan in het mais, staan in het mais, het mais, mais, mais,
en als ik dan de hele zaak een paar keer herhaal, dan heb je een opwekkingslied." |
sorry, ik begrijp er niets van. Geef mij maar de manier van zingen zoals ze in de abdijen doen...ik zal eens direct mijn cd met kloosterliedjes aan het werk zetten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 12:58
Onderwerp: Het weer
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Oww... nu moet ik verantwoording afleggen aan onze CM ehhh... baas/ toezichthouder... Nou Frank, gisterenavond gewoon het edelste beroep ter wereld uitgevoerd hoor.... Enne volledig nuchter maar de wind deed.... |
Gelukkig ben ik geen baas of toezichthouder. Ik heb al werk genoeg om mijn Floshke in de gaten te houden... Heb je al eens gehoord dat een mens kan bezorgd? Ja, ik weet dat ik niet bezorgd moet zijn maar ik ben het toch...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 12:55
Onderwerp: De klik...
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Waarom een slotje, als het te ver zou gaan, kan altijd nog een bannetje. Dat slotje is wel een stopwoordje geworden hier, meer zoiets van, het staat MIJ niet aan, ik vind het niet leuk, of intresant hier. Maar ook daarvoor zijn er meerdere topic.s om naar toe te fietsen, en zo zijn er meerdere |
Idd, Gerrit, daarom vermeldde ik het ook. In een vorige topic had ik ook al eens aangegeven dat 'slotje' een modewoord werd. Vroeger werd Judith wel eens vermeld maar aangezien ze niet meer tussen beide komt werd het woord 'slotje' geintroduceerd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 12:52
Onderwerp: On-topic topic.
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Denk je echt dat ze zo diep nadenken hier? Ik denk gewoon dat ze te weinig inhoud hebben. |
Het feit is, Chat, dat we hier met allemaal verschillende karakters zitten. Tevens zijn er verschillende strekkingen die niet erg lief zijn voor een 'concurrentie', denkende hierbij hoe de katholieken aan afgoderij doen, zoals vermeld werd ergens in mei vorig jaar. Zo had ik eens een stukje geschreven over mijn ervaringen ivm Maria en heb dat aan enkele leden laten lezen. Ze zeiden dat ze het allemaal hadden gelezen, wat ik niet geloof, maar er waren er ook enkele bij die me hebben aangeraden het niet te plaatsen omdat het veel ophef zou geven. Dus, zo zie je maar. Zelf kan ik niet tegen dat zweverige gedoe dat je hier ook wel eens leest, voor mij is dat ongezond geloof dat ver van de realiteit staat. Soms geef ik daar ook wel eens een stevige sneer op...ik ga dus ook niet vrijuit. Ik bedoel maar dat het niet altijd makkelijk is om wat te antwoorden. Dat heeft dus altijd niet iets met geen inhoud hebben te maken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 12:41
|
|
|
Eerst ging het over die befaamde ondefieenbare klik. Dan werd het een onbenullige onzin topic en nu zijn we aanbeland aan de zoveelste discussie die weer niet over het eigenlijke onderwerp van deze topic gaat. Er is niets nieuws onder de zon.
Alle topics (behalve het muziektopic van Maryanne) van het forum zorgen voor een beetje ernst, heibel, onzin zonder dat men nog verder ingaat op het eigenlijke onderwerp. Wat gaan we eraan? Het forum sluiten? Of het zo maar laten? Iemand moet tussen de ernstige noten maar 1 leuke opmerking plaatsen en het spel is begonnen. Hoe hard we daarna ook zeuren toch zullen we merken dat iedereen zijn aandeel daar in heeft. Het is wel zo dat ene er op tijd mee kan stoppen en de andere gaat gewoon rustig verder. We zitten niet in een klas waar onze computer kan afgepakt worden, we hebben ook geen leraar die onze ouders kunnen aansporen om ons ter orde te roepen én we hebben niet de discipline om ons zelf in toom te houden. We hebben allemaal ons aandeel ofwel om onzin te schrijven ofwel om te zeuren en discussies aan te gaan. Het is des mensens...niet meer of minder dan dat. Een slotje dan maar?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 07:56
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Wat zijn dat,HBO topics Ja oke,sommige mensen geven alleen maar onzinreacties maar het is internet,communicatie hier is moeilijk........leven en laten leven........negeren en om de onzin heenpraten,misschien werkt dat?Probeer het eens |
Hoe klein de bijdrage ook is: iedereend doet wel eens mee aan die onzin hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 07:55
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Maar onderweg kwam ik nog genoeg wind tegen hoor!!!! Als slingerend als een dronkeman reed ik huiswaarts....
Overdrijven is ook een vak.... |
wat deed je nog op straat zo laat? Slingerde door de wind of was er iets in je dat je deed slingeren?
Hier waait enorm sinds gisterenavond. Volgens het Belgisch weerbericht zou het nog tot de middag duren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 23:45
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Neeheeeee, Hoger Beschaafde Onzin!!
Man o man, je moet die mannen ook alles uitleggen.. |
Ja zeg, ik kan ook niet alles weten... Ben ook maar een Belg...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 23:43
Onderwerp: Trouwen
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ik heb er 1 gekregen van mijn dochter, die kan Frank goed gebruiken voor als bruidsmeisje, het is voor 1 maat van 39 tot 47. Kan je heel lang trekken en wordt niet beschadigd, zo sterk is die dan.
|
als je die van je dochter hebt gekregen moet je die niet weggeven maar zelf aandoen...enne, een foto hoeft niet hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 23:42
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Kep als k diep onder in de kast duik vast ook nog wel een paar netkousen voor je, Frank! |
jullie zijn weer allemaal heel lief...Ben benieuwd of ik ook wat van Cootje zal krijgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 23:41
Onderwerp: Welke weg neem jij ??
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vertel een Laika |
Die 2 hebben elkaar weer gevonden... ...alle armen zijn dus welkom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 22:48
|
|
|
JOLAN931 schreef: | wil je m'n panty's lenen frank? |
Awel ja, dank je wel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 22:16
|
|
|
VISSER278 schreef: | sollicitatieprocedure is dus gesloten als ik het goed begrijp? |
zo kan ik nooit eens mijn jurkje voor een bijzondere aangelegenheid aantrekken...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op woensdag 4 januari 2012, 22:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 22:05
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | De HBO topics worden door jullie verkr...../vernield |
HBO = Heel Beschaafde Onzin?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 21:29
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
MARRY942 schreef: | Ow ow ow...dit is weer het voorbeeld van "een man" Heb jij enig idee wat de voorbereidingstijd is Frankje? Oh nee...jij haalt je eten gratis bij Appie Heyn he.... |
Voorbereidingstijd??? Water koken en dan over die korrels gieten en wat groenten stoven of wat dan ook...neen, zoveel tijd kost het niet...tenzij je de groeitijd van de groenten erbij rekende...
Behalve die gratis hapjes kook ik ook wel eens...koken, en geen kant en klare zooi opwarmen bedoel ik dan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 19:20
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | wat een laag niveau weer..kunnen jullie het gewoon niet laten elk onderwerp zo te vernielen?? |
Chat, wees blij. Zo heb jij ook weer iets om aan je te ergeren én de kans om iets te posten. Op de zwaardere, zweverige, ruzie-topics wordt nog nauwelijks gereageerd. Welnu, laat ons dan toch amuseren op de lage-niveau-topics.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 18:25
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee Cootje .... box 5 hè.
Maar er komt weer een nieuwe optie voor hem bij.... visser is van plan om een brug te gaan maken over z'n vijver. Kan ie voor de verandering eens onder een brug slapen. |
de ene keer doe je met mij en nu doe je weer met die andere schepsels...wat heb ik aan jou eigenlijk?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 18:22
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
MARRY942 schreef: | Pech Frank! dit is niet italiaans maar marokkaans.... |
...nou ja, is ook goed...ik kom er aan...tot zo...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 17:44
Onderwerp: stapavondje
|
|
|
De nieuwe lijst:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Frank Josina (o.v) Erika (o.v) Bert Cootje Momo Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg (ov) Tink (ov) Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov Romy721 saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb.
nog één plaats over dus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 17:44
|
|
|
ERIKA129 schreef: | JA das waar die sta ik wel |
ze hadden het over dames toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 16:51
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Goh...2012 wordt het jaar van "trouwen" geloof k |
Ik kijk al erg uit naar de succesverhalen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 16:50
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ik dacht dat je de keurmeester van alle huwlijksplannen van cm-bruidsparen |
neen, ben ik dus niet. Ik doe niet aan cm-bruid-sparen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 13:22
|
|
|
Geen regen, een beetje wind...dus dadelijk op de fiets naar de winkel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 13:18
|
|
|
HANNAH810 schreef: | de dames staan hun mannetje wel, tink......... |
voila, ik kon het niet beter verwoorden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 13:15
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Is door Frank goedgekeurd |
Goedgekeurd??? Of trouwen jullie die dag onder? Dat is wat anders natuurlijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 13:14
|
|
|
BRIGIT826 schreef: |
WIJ GAAN TROUWEN: 26-06-2012
in onze geboortestad: DORDRECHT |
Op een dinsdag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 12:58
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Is Frank jaloers |
Ja hoor heeeeel erg jaloers zelf....pffff, trouwen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 12:56
Onderwerp: stapavondje
|
|
|
De nieuwe lijst:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Frank Josina (o.v) Erika (o.v) Bert Cootje Momo Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg (ov) Tink (ov) Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov Romy721 saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb.
nog één plaats over dus.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op woensdag 4 januari 2012, 12:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 12:40
Onderwerp: Vertel mij niet hoe de mens is.
|
|
|
COOTJE711 schreef: | een lijdster moet zeker grote handen hebben.... |
'lijdster'???
|
|
Naar boven |
|
|