Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 11:30
Onderwerp: De klik...
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Idd, kunnen ze nu eens geen andere man plagen? Je hebt nog, Marco, Visser, Erika, Chat, Cross, Gerrit, Yelnin, Bert, Thomas...om er maar enkele op te noemen |
Ben ik opeens een mannetje??? En ik deed deze ronde niet eens mee
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op woensdag 4 januari 2012, 11:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 10:26
Onderwerp: Winterwandeling Drenthe Januari
|
|
|
MOMO697 schreef: | Ja, leuk he van Pieter? Kon zeker geen andere dag vinden voor zn etentje? Voel je vrij om te doen wat je zelf wilt Bert |
Mag me er vast niet mee bemoeien maar doe het toch. Waarom gaan degene die gaan wandelen niet daarna zelf een hapje eten als ze daar zin in hebben? En net wat annette zegt dit uitje is 2.5 uur bij jullie vandaan zie het probleem dus echt niet behalve dat Bert blijkbaar in Duitsland wil gaan eten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 10:19
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
PIETER649 schreef: | tja, als er nu nog geen behandeling kan plaatsvinden, wat is dan het nut van een ziekenhuisbed bezet houden?? pijn lijden en zielig zijn kan thuis ook, hij hoeft toch niet aan de hartmonitor ofzo??? tegen de tijd dat er iets van operaties, plastische chirurgie of andere behandeling nodig is, is het vroeg genoeg om weer naar t ziekenhuis te gaan. |
Ben het ermee eens. Als ik het zo lees moet eerst de zwelling volledig weg zijn willen ze wat kunnen zien en doen. Tja ik zou zelf dan eerlijk gezegt ook liever in mn eigen bed slapen dan in het ziekenhuis, maar dat kan persoonlijk zijn. Ik zelf lag er 10 jaar geleden gelukkig voor het laatst in maar ik had een operatieve ingreep gehad die niet helemaal goed was gegaan waardoor ik langer moest blijven. Ik mocht vrijdags 5 dagen later zelf aangeven het weekend over te willen blijven of naar huis ivm koorts nou thuis werdt ik lekker verzorgt door mn moeder en anderen en ik was super blij thuis in mn bedje te hangen dan in het ziekenhuis hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 23:01
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hoe dúrf je , om dát te zeggen tegen zo'n lieve vrouw die óók nog eens bijna 20 jaar ouder is dan jij. Schaam je! |
sollyyyyyyyyyyyy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 22:37
Onderwerp: eten in Duitsland 21 jan
|
|
|
Bei uns ist alles großer und beßer..
Ik ben van plan een tafel te reserveren bij een heel geinig restaurantje in Kranenburg Duitsland. Net 10 km over de grens bij Nijmegen richting Kleve. Dit restaurantje staat bekend om zn perfecte keuken, warme uitstraling en het mooiste is nog wel: je mag er binnen roken!
Zin in een gemütlich avondje uit? Geef je dan onderstaand op, max 12 personen!
1. Annette 2. Pieter 3. Erika 4. Mariska 5. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 22:35
Onderwerp: eten in Duitsland 21 jan
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hy Erika Gaan we stoken??????????????????????????????????? Sjalom. Martin |
Nee hoor zeer zeker niet je mag mee hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 22:34
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Je hebt groot gelijk, Visser. We wonen wel in de dunst bevolkte CM-regio maar het zijn wel deftige en brave mensen en dat vind je niet in de rest van NL...tenzij dan die hele lieve dame uit Pietenstad... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 22:34
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Visser, als ik het mag zeggen.....ze doen wel een beetje lelijk tegen je........trek het je niet aan..... ik kom wel voor je op! |
Slijmbal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 20:57
Onderwerp: Vertel mij niet hoe de mens is.
|
|
|
FRANKT627 schreef: | waar is Steentje? Ik heb namelijk een draad nodig want ik ben het kwijt... |
Tja das nou vrouwenpraat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 19:01
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Hij komt w.s. toch de eerst komende jaren in een asielzoekerscentrum... |
Ow ja das waar dan doen we groningen ken Yelnin oogie in het zeil houden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 19:00
|
|
|
COOTJE711 schreef: | maar t verdient goed, dat heb ik wel nodig met al die uitstapjes en etentjes |
Mmmmmm tja ehhhh.... Maar ik word voorzitter verdient vaast beter dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 18:59
Onderwerp: Trouwen
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ach alle schroefdraad, van de potjes zijn rot Daar waag ik mijn dekseltje niet aan Anders gaat die ook nog kapot |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 18:58
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Geweldig hé? en mijn duim is zooooooo klein.. |
Dan hebbie het super voor elkaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 18:03
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Vandaag de laatste dingen besproken voor de bruiloft, en....
WE ZIJN IN ONDERTROUW GEGAAN
Vanaf vandaag zijn wij de bruid en bruidegom B. |
Hey Jolan en Wilco,
Van Harte met deze eerste stap Op naar maart het gaat nu snel
Lieve groet Erika
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 17:09
|
|
|
MARIAN519 schreef: | een beetje wel... al dat heen en weer gependel is ook niet alles, al pendelt hij het meest... |
Dan heb je het al goed voor elkaar en heb je cross onder de duim Oei en hij is besttttttt groot
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 17:05
Onderwerp: Wat doet het internet met ons .
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Ik weet niet wat of je gezien hebt en hoe schokkend het was..
Wat ik wél weet is dat er aan alle dingen gevaren zitten. Overal moet je bewust mee omgaan, kritisch mee omgaan, net zoals jij al zegt, waakzaam blijven bij alles wat je doet en overal waar of je je in begeeft.
Dan is het niet de angst wat of het internet met ons kan doen, maar wordt de vraag..: Wat doe jij met het internet? |
Juist Marian! Het internet is een fenomeen en wij gebruiken het zoals we willen of het ons goeddunkt. En als je internet daten eng vind kan alleen zeggen begin er dan ook zeker niet aan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 16:57
Onderwerp: Het weer
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Het is spruitjes weer.
Lijkt mij wel een lekker om er spekjes doorheen te doen en stukjes ui... |
Die doe ik zo samen met de champignons door de sperziebonen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 16:57
Onderwerp: Het slap ouwe **** topic
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Kids moeten toch wel eten of niet En moet nog burendienst doen, dus bed moet maar ff w88 |
Ehhhh als je ziek bent moet de burendienst maar andersom Enne de kids stuur de oudste maar om een frietje tis toch vakantie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 16:56
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Die van mij gaan vol aan de wandel, t is vandaag de container met verpakkingsmateriaal, die weeg niks. |
MAar goed dat hier het plastic niet aan de weg moest want die zitten in plastic zakken zal me een feest gegeven hebben De krantencontainers waren vol wel blijven staan maar ja leeg wegen ze niks nie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 16:53
|
|
|
YELNIN491 schreef: | |
tja dacht al staat wel krom maar goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 16:52
|
|
|
YELNIN491 schreef: | drom, anders raken jullie gestressd, motte we niet hebben |
ga nou je bed in!!! Straks is hummes weer boos omdat je hier steeds zat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 16:50
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Werken??? W-tje moet rusten met haar schouder... Straks valt ze weer en is haar andere schouder stuk... |
Nee toch ze heeft toch zijwieltjes Enne een manager staat niet aan het bed slimmie Wil doet het denkwerk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 16:49
|
|
|
YELNIN491 schreef: | nee je stuurde die griep maar wat graag door zeker maar ik ziek wel ff uit, kunnen jullie ondertussen het forumbekladden |
Mooi houd jij ff een paar dagen je kleppie 'wat een ruuuuuuuustttttttttttt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 16:47
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Deksels zou het werken |
Tja zou zeggen zoek een pot en eh leg je dekseltje erop
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 16:46
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Van raar gesproken: ik heb W-tje nog niet gelezen vandaag. Waar zit ze eigenlijk? Toch niet weggewind zeker? |
Is je lief weggewoeid Maar Frank dan moet je dr zoeken he Maarre er benne ook mensen die gewoon werken he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 16:44
|
|
|
YELNIN491 schreef: | yups voor mijn bedje, meer tijd om daar ziek in te liggen met een drupneus, keelpijn en koorts. Zeg had jij dat gister via de mail naar hier gestuurd |
Ikke niet ik ben kern gezond maar Frank tja die zegt wel een waar ding misschien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 14:00
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Haha, is goed hoor en je mag zelfs kiezen naast wie je gaat zitten Zolang het maar niet naast mij is |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 13:59
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Even een geheugensteuntje voor je: Je moet je trouwerij gaan plannen!!!!! Tenminste,ik neem aan dat je snelle plannen hebt ......... |
Euh Leanne Loop je achter Ze zijn binnen nu en snel getrouwd hoor als je na 5 weken al ten huwlijk wordt gevraagt wacht je geen drie maanden toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|