Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 april 2011, 21:37
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ma. zuurkool met worst di. stamppot boerenkool wo. erwtensoep do. stamppot peen en juun vr. kroten met spek za. hoog tijd voor friet zo. daar gaan we nog eens over nadenken maar iig. geen brok olie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 april 2011, 21:26
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | nu al? mensch, het is net 9 uur geweest! |
9 uur .......bijna pauze, tijd voor de 3e bak koffie en 2e ontbijt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 22:45
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | haha leuk taaltje dat Vlaams... mijn oudste broer had het vroeger altijd over een kudde yoghurt (het is wit en het loopt in de wei... ) En jij hebt het over een tros vogels ?? het zijn geen druiven hoor... lol |
Dat zal dan ook wel de reden zijn dat ze het altijd hebben over de koning ipv. de koningin.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 22:41
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | Nog een paar uurtjes dan zit mijn tijd bij CM erop.
Gelukkig mag ik vast nog wel met Duckie meelezen voorlopig, maar mijn eigen profiel gaat vanaf morgen heel veel op mijzelf lijken GRIJS.
Iedereen die ik niet meer spreek of zie:
Heel veel zegen en geluk toegewenst. |
Marianne , het gaat je goed. En één troost: Mooi grijs is niet lelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 22:35
Onderwerp: Te weinig
|
|
|
MARIO216 schreef: | Als we het nou eens om zouden draaien............... |
ooh, dus jij baalt er van dat het weekend is? Kan ik me niet voorstellen als je morgen naar de picknick mag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 22:32
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Maar luister eens mannen. Kan ik vanuit Hoeven in Ede geraken? Ik heb echt geen besef van de wegen in Nederland en ik heb geen wegvinder. Als ik niet heel zeker ben dat ik in Ede kan geraken zonder hele vele kilometers om te rijden ga ik liever niet. Het is voor mij als leek op de Nederlandse wegen erg moeilij om een alternatieve route te zoeken. Dus is enige juiste wegeninformatie is erg welkom |
Je hebt je mond toch ook nog bij je ? Dat Bels van jou , dat verstaan ze heus wel in Holland.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 18:06
Onderwerp: Te weinig
|
|
|
INKTVIS960 schreef: | Er zitten te weinig uren in mijn dag, te weinig dagen in een week, te weinig weken in een maand, te weinig maanden in een jaar. ........................................................ Te weinig jaren in mijn leven........echt waar. |
Nou.... ik ben blij dat het weer weekend is.
Te weinig dagen in een weekend, ja.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 23:28
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Speciaal voor jou zal ik rond de klok van enen een slaapliedje zingen (om je vervolgens met een flinke plens water weer wakker te kunnen maken) |
Water?????????? Hahaha.....ja ik snap het Cross. Niet vergeten he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 23:25
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
GRACE585 schreef: | bij mij gaat het nog simpeler rechts onder staat 100% 2x op klikken en het word 150% dus de helft groter |
Het kan nog gemakkelijker. Als iedereen nou eens de boel in HOOFDLETTERS schrijft......maar ja , helaas, dat mag niet van Judith
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 21:19
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | haha Visser, ik weet iets beters... Toets eens ctrl en dan tegelijk de + Als het goed is krijg je dan de vergrootglas op je computer... ow ja en als je dat grote beeld weer klein wil hebben hetzelfde doen maar dan met de - (Dus ctrl en - tegelijk intoetsen).
Ben benieuwd of het lukt bij je... succes ! |
'k ga het niet eens probéren . Beeeeeeeeetje dwars is ie wel he? visser gaat wel sparen voor een leesbril.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 21:15
|
|
|
HANNAH810 schreef: | gewoon even op reageren klikken, visser;kun je je vergrootglas weer wegleggen en soms sta je ervan te kijken wat je dan aan berichtjes nog tegenkomt!!. |
Inderdaad zeg, dat ik daar nog niet aan gedacht heb.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 19:17
|
|
|
DINI968 schreef: | Mijn mooiste moment vandaag was dat de kleine lettertjes gelukt zijn Een mens is dus nooit te oud om iets te leren.......... En nu nog 1x oefenen............... |
Wat een rotgedoe iedere keer zeg om met een vergrootglas de boel te lezen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 22:12
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik vind dat het maar erg stil is op het forum. Vroeger werd al eens iets verteld, of geplaagd of ruzie gemaakt... |
sja, soms heb je van die momenten he dat je gewoon niks te zeggen hebt. Indrukwekkende zaken, belangrijke zaken, geen-noemenswaardige zaken...... het kan er allemaal toe leiden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 april 2011, 22:07
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Hadden wij zaterdag niet gemaild Visser? , nooit bedacht dat dat jouw mooiste moment was...... |
Nee, zaterdag had ik eens een keer géén mail van jou Wilemijn. Te druk met andere zaken ofzo?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 april 2011, 18:17
Onderwerp: waar knap jij op af bij een man of vrouw ?
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | zo kom je nog eens ergens....
en dan? door naar de Belse Cm-ers? |
Nee, want anders is het niet meer de moeite om naar Ede te gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 20:45
|
|
|
HANNAH810 schreef: | laat maar weten hoelaat de koffie klaar moet staan, hoor lisa; gezellig! |
Ook weer geregeld......bij Hannah om de koffie , kan ze bij visser blijven eten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 14:28
|
|
|
LISA610 schreef: | Mocht je willen. Ik ga na de picknick op tijd terug naar t Noorden, want 's avonds is er een concert van Kees Kraayenoord iin Leeuwarden. http://www.keeskraayenoord.nl/ |
't gaat er niet om wat je na de picknick gaat doen , maar ervoor . Kom je voor de picknick om bolussen of niet? Denk dat Madelief je dan met open armen welkom heet in Ede.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 11:01
|
|
|
LISA610 schreef: | Gaan we ze toch samen halen Frank.... uiteraard wel zonder dat moeilijke gedoe als chatten enzo |
Kijk, dat vind ik nou eens een strak plan. 't is maar een eindje vanuit Ede. Probleem opgelost..........
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zondag 10 april 2011, 11:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 10:54
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hoe geraken jouw bolussen dan bij dat Friese meisje en deze brave en vooral nederige Belg |
Niet zo moeilijk Frankie.... vanuit België even de westerscheldetunnel door . Ben je bijna in Vlissingen waar de beste bolusbakker zit . Zie onderstaande link.
http://www.zeeuwsebolus.nl
Hiermee is Leo misschien overtuigd dat de beste dus toch niet van Flakkee komen maar gewoon uit Zeeland
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zondag 10 april 2011, 10:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 10:35
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Visser brengt er wel enkele mee...naar Ede. Of zou hij echt niet komen? |
Nee, visser komt as. zaterdag écht niet naar Ede.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 00:02
|
|
|
LISA610 schreef: | Betekent dit dat je me de kans niet gaat bieden om kennis te maken met die bolussen van jullie.. nou lekker dan... en ik me maar verheugen op die date zonder moeilijk gedoe zoals chatten en mailen.. |
Nee hoor...helemaal verkeerd begrepen. Wil je m'n adres? Zullen we maar niet via het forum doen , he Lisa?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:38
|
|
|
(niet dat dit friese meisje enig idee heeft wat bolussen zijn... )
Geeft niks hoor. Hou het maar lekker bij Fries suikerbrood....is net zo lekker en daar doe je nog langer mee ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:33
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Na eerst de band van mn zoon zn fiets geplakt te hebben toen mn eigen fiets. Nieuwe band erop , halve middag bezig geweest, eindelijk klaar. Gelijk maar even een stukje fietsen dacht visser ....en wat denk je ? Is ie de straat nog niet uit en trekt ie de remkabel kapot .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:27
|
|
|
MADELIEF469 schreef: | Nou Visser...naar jullie toe is niet alleen het aantal kilometers maar ook nog de tolpoortjes daar moeten dus zeker meet chats en mailberichten aan vooraf gaan |
Nou....die tolpoortjes valt reuze mee hoor. Of je moet naar dat aller-aller-onderste eiland gaan. Maar ja, dat is eigenlijk ook geen zeeland meer he. Imitatie-België , laten we het daar maar op houden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:17
|
|
|
LISA610 schreef: | Ze zeggen toch altijd wat je van ver haalt is lekkerder.... nou dan mag je er ook wel een paar km voor over hebben nietwaar |
Ha, dan zitten we in Zeeland dus gebakken. Want dat was toch DE uithoek!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|