Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 maart 2012, 12:10
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARIO216 schreef: | Morgen ben ik waarschijnlijk op tv. RTL4 half 5 of anders in de herhaling a.s. zaterdag om 15.30 uur. Het is een serie van 7 delen geloof ik. |
Zien we je dan ook 7x??? Das te veel hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 maart 2012, 10:12
Onderwerp: Donor week
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Waarom doe je nu zo onaardig? Ik maak een grapje en jij moet er weer ze denigrerend op reageren? Is toch nergens voor nodig? weet je wel wat je schrijft? En maar beweren dat je christen bent...... Tja, dat kan blijkbaar.... |
Kijk...hier werd die opmerking geplaatst...dat kon wel...??
We zullen alles moeten zien als een grapje??? Niet TE serieus?? Zoals ik al meer las...er is veel nep... Of ik dan wel??? Nee maar dat heb ik ook nooit beweert...
Ik struikel dagelijks...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 maart 2012, 19:46
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heerllijk mijn tuin bakken volgezet met violen voorjaar in de tuin! Vanmiddag heerlijk een paar uur in het zonnetje gezeten |
Dit weer...dit gevoel...deed mij ook weer violen kopen!!!!!!!!! Oranje stonden er al...nu zijn het paarse.... Ook nog wat bloemen gezaaid....(men neme lege doorzichtige gebaksdozen...een prima kas!!!) Ik ben zo...komen ze op dan vind ik het leuk, maar niet getreurd als het mislukt... Voor bonen is het te koud nog, maar alvast binnen een begin maken, is ook al zo leuk... Een begin gemaakt met spitten....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 maart 2012, 16:44
Onderwerp: Lente
|
|
|
Lente???
Ja...vandaag gevoeld....(gisteren ook hoor)
Als je samen met je moeder van 85 al zit te picknicken buiten!!!!!! Zo vierde ze haar verjaardag met 4 dochters.... Wat was dat geweldig!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 maart 2012, 15:23
|
|
|
Onze moeder die vandaag 85 mocht worden!!!!!!!!!! Ik...en nog 3 andere zussen....hebben haar min of meer ontvoerd(meegenomen in de auto)... Achterin stond er een doos met picknick spullen... Vanuit haar appartement naar de kinderboerderij gereden...alles uitgeladen en een tafel met bank opgezocht...Zonnetje erbij en daar gegeten... Wat was het gezellig...Wat een rijkdom als je dat nog mag meemaken... Als je 85 mag worden...en wij dat we dat als kinderen nog mogen beleven.... Wat heeft ze zitten genieten!!! Zaterdag hoopt ze dat te midden van de ander kinderen-klein en achterkleinkinderen nogeens dik over te doen!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 maart 2012, 15:08
|
|
|
Ja...ook ik lees vaak hoe Gerrit zich afstompt...op mensen...de wereld en de maat schappij...(en ook de vrouwen)
Maar...als er dan(wat ik ook weleens deed) zoveel commentaar wordt gegeven....lees ik....
""ALS JE DAN ZEGT EEN CHRISTEN TE ZIJN""
Kijk...juist als je laat voorkomen DAT...je er een bent...(ik zeg altijd probeert... te zijn)
ZEG JE AL ZELF ZULKE DINGEN NIET!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 maart 2012, 17:00
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Goed leuk om even te plagen dat tie wat moet gaan doen, maarre......
Ook ik heb idd meerdere malen op de tv gehoord dat er erg lang is gereanimeerd en dat dat is gedaan omdat ze idd niet wisten hoelang hij al een hart stilstand had! Maar dat neemt niet weg dat een ieder toch wel weet dat als je hersenen zolang zonder zuurstof zitten dat er een ernstige hersenbeschadiging geen uitzondering is. Ik neem het verhaal van Riemer zonder meer aan hij is de ervaringsdeskundige hierin maar dat Gerrit hierop "aangevallen"'wordt vind ik niet erg fair, hij kan zn bekkie best zelf roeren maar het is echt op tv gemeld!!! |
Kijk..dat is fideel...en gewoon ook eerlijk om dit OOK even te vermelden... Er wordt mij ook teveel aangevallen hier.... En het begon nog wel met het onderwerp DONOR WEEK....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 maart 2012, 23:02
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Leuk Mario, in ieder geval 1 cm,er die het vandaag naar de zin heeft gehad. En wat mijn voorgangster betreft, de gemiddelde handwerkclub heeft er misschien 8, okee dat kan ook een takke herrie geven |
Je moest eens weten hoe ik het naar mijn zin heb gehad......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 maart 2012, 21:16
|
|
|
MARIO216 schreef: | Vandaag naar Duitsland geweest voor het bijwonen van een waar voetbalfeest. Borrussie Dortmunt - Werder Bremen (1-0). En dan 80.000 mensen horen juichen. En helemaal geen ellende gezien. | Hoe heb je het volgehouden.... En dan zoveel mensen horen juichen...Waarom eigenlijk??? Om die voetbal???? Oke...het is waar...het is maar net waar je van houd ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 maart 2012, 17:14
Onderwerp: vanavond
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Vanavond gaan we weer op stap jongens wat een mooie grap en wat zijn we heden blij want het is al bijna mei. |
Geweldig chat.....werkelijk uniek gevonden en verwoord.... Hopelijk komen er meer....!!!! Ik blijf je volgen!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 maart 2012, 17:12
|
|
|
VISSER278 schreef: | 4800 |
Nu wil je natuurlijk heel graag dat we gaan vragen wat 4800 betekent....
Vragen we dus niet!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 maart 2012, 17:11
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Jaha, dat kan wel zijn van die mooie boodschap maar als jij het doet als die kikkers, krijg je ook mooie een prent |
Hoezo??? Ik doe niets op de openbare weg!!! (Althans...niet iets wat niet mag)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 maart 2012, 17:09
|
|
|
ERIKA129 schreef: | DAt zijn geen vieze spelletjes he das de natuur door God gegeven Maar idd wat is he genieten van het weer al is het nu heel grijs buiten volgende week beloofd weer een mooie week te worden |
Ja???? O...heerlijk dan wordt het echt een tuinweek.... Overigens...het grootste deel van de dag OOK in de tuin geweest.... Er is een pad naar mijn...""chalet""... Nu in het midden tuingrond erin en ophogen en het feest kan beginnen!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 maart 2012, 13:32
|
|
|
VISSER278 schreef: | Een prachtige lentedag . Zo mooi om te zien hoe alles al weer uitloopt in de tuin. En dan ook nog toeschouwer mogen wezen bij een stelletje kikkers die een beetje vieze spelletjes aan het doen zijn. |
Juist zo iets is OOK zo mooi...is dat moeilijk om aan te zien....??? Enne...dat is niet vies...Die beestjes hebben ook gevoel en...de lente in hun kikkerkop!!! Je gunt de natuur ook niks!!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 17 maart 2012, 13:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 maart 2012, 12:18
Onderwerp: Uitje Amersfoort 17 maart
|
|
|
Voor hen die het nog lezen.... Een fijne avond....Veel gezelligheid!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 maart 2012, 12:14
Onderwerp: bus ongeluk in Zwitserland
|
|
|
INGE721 schreef: | laten we in onze gebeden vooral de mensen niet vergeten die hun kind of geliefde hebben verloren bij het vreselijke bus ongeluk in Zwitserland.
Bij Friso staat ook iedereen stil maar dit is ook wel iets om te gedenken.
Zeker omdat het om gelovige ouders gaat. |
Zeker...je hebt gelijk...fijn dat je het hier aankaart... Maarre....Gelovige en ongelovige...??? Moet voor ons niets uitmaken toch??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 14:41
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
JOLAN931 schreef: | schoenen gekocht voor zoonlief, mn jurk af wezen passen, en nu alles aan het inpakken voor de verhuizing ....morgen al!
Pffft..wat heeft een mens een zooi |
Heftig...Sterkte..... Ik verhuisde...2 jaar terug...Wel onder andere omstandigheden.... Maar ik vond het ......HEFTIG.... Nogmaals...het was anders... Denk nu aan wat komen gaat....en straks...genieten!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 12:59
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Niks ongewoons aan hoor, vlees kruiden met een zakje Verstegen Hachee-kruiden, aanbraden en t liefst een halve dag laten sudderen. Uien bakken en daarna nog ene uurtje mee laten sudderen en klaar is je hachee. |
Nee joh....ik weet wel wat hachee is en hoe je het maakt hoor... Maar jij zei...we eten GEWOON....hachee en vandaar mijn vraag of er ook ONGEWONE hachee bestond!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 12:46
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Vlees staat al een uurtje of 3 te sudderen, zo ff uien schoonmaken, wij eten gewoon hachee |
Bedoel je...dat er ook een ongewone versie is??? Graag het recept dan..... Overigens...gewoon kan zo heerlijk zijn.... Zoals een uitsmijter...iedere week en het verveeld nooit....maar is ook GEWOON...(gewoon heerlijk)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 11:49
|
|
|
Drie zussen....die je even in alle liefde...toespreken.... Die me ook gelijk overhalen...om vanavond TOCH...naar die verjaardag te gaan...Je even uit je dip halen...
Ondanks alles....ze zijn er altijd voor me...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 11:34
Onderwerp: armoede in nederland
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het is natuurlijk fijn als je zo kan denken maar zoals ik hier al eerder schreef met dankbaarheid wordt je hypotheek niet betaald, enig praktisch denken is ook niet verkeerd.......het blijft altijd een én én situatie volgens mij.... |
Daar heb je het weer.... Als er negatief gedacht wordt....trekken ze aan je jas..... Probeer je(en geloof me ook nu is er niet direct een reden) positief te denken.... Er is altijd een stok om mee te slaan.... Nee ...en mijn huur wordt ook niet betaald met dankbaarheid.... En ja...ook ik MOET werken....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 11:28
Onderwerp: Een mooie leeftijd
|
|
|
Dit deed mij denken aan het volgende verhaal....
Een vrouw ...ongeneselijk ziek. Maar ze kon en wilde er over praten... Ze verlangde (bij tijden) naar dat hemelse vaderland te mogen gaan. Al die aardse lichamelijke pijnen omruilen voor hemelse vreugde... Ze had in haar leven heel veel meegemaakt, waarbij ze ook vele keren was verhuisd. Zelf zei ze daarvan dat verhuizen niet altijd nodig was, maar voor haar ook een hoop op een ander..misschien betere toekomst. Altijd op de vlucht (zei ze) Tot 2 dagen voor haar dood... ""Dan hoef ik ook nooit meer te verhuizen....Immers in het Huis van Mijn Vader zijn vele woningen!!!"" Op de begrafenis werd ook Wat de toekomst brenge mogen...gezongen...
Daarvan had ze ook gezegd...""Ik ga een mooie toekomst tegemoet!!""
Iets wat wij....niet altijd met zekerheid kunnen en durven zeggen... Mooi om deze getuigenis te horen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 10:28
Onderwerp: Jezus zegt:
|
|
|
HANNAH810 schreef: | Vrees niet, gij zeer beminde man, vrede zij u, wees sterk, ja, wees sterk! En terwijl hij met mij sprak, werd ik gesterkt. (Daniel 10:19) |
Weer een zonnestraal....FIJN!!!! (God zal zeer zeker ook de vrouw hebben bedoeld!!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 08:03
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Nou, nieuwe ronde nieuwe kansen, nieuwe dag.
Iedereen die moeite heeft met wakker worden, en blijven, of geen zin heeft om te werken of in huishouden of beide, of andere dingen die moeten gebeuren, om wat voor reden dan ook, sterkte! |
Met je voorgaande verhaal....zie en voel ik alles weer voor me.... Maar juist je laatste woorden lees ik OOK....(het bericht nieuwe ronden...) Fijn Shanita...
En daar denk ik dan nu even aan.... Nee ik had geen moeite met wakker worden... Het waren andere dingen...maar een nieuwe dag....
Dank U voor deze nieuwe morgen Dank U voor deze nieuwe dag Dank U dat....
IK MET AL MIJN ZORGEN!!!!! Bij U komen mag... Dat hoop ik meee te nemen door de dag.
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 16 maart 2012, 08:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 23:32
|
|
|
PIETER649 schreef: | als cm geen christelijke site was, zou ik zeggen dat je daar schijt an mot hebben |
Als jij wat wil zeggen...doe je dat toch wel... christelijke site of niet....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 22:15
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Je snapt et nie Visser..... die schoonmaakster/ of interieurverzorgster zo je wilt.... wordt betaald door vadertje staat... |
Moeten toch schijn baar de vrouwen weer zijn die het doorhebben...
(1-0 Cootje)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 22:13
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Het begint nu echt in een tragedie/ komedie te veranderen, of andersom En wat heeft dit in vredesnaam met armoe in Nederland te maken. Ik vraag me werkelijk af, als iemand een geintje maakt op straat, jij daar ook een heel pleidooi van gaat maken. Niet alles is galgen humor |
Ach...ik vergat dat jij er ook (nog) was!!!
(galgenhumor?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 21:52
|
|
|
Nee...Visser...je moet blij zijn dat je dat zelf nog kan....( en ik ook dat ik het WEER...zelf kan doen)
Ik heb ook eens een jonge psychiatrische client gehad...die begeleid zelfstandig woonde... In en in triest hoor!!!!
Ik lach ook niet altijd als ik op mijn vrije dag thuis eigenlijk aan de slag moet, maar ik ken ook tijden...dat alles verwaarloosde en een ander het kwam doen( althans...helpen) Daarom...soms moet je uitkijken...er kan een psychisch verleden achter zitten....wat soms moeilijk in te leven is... Tegen mij wordt ook weleens gezegd...""Lekker dat je zoveel vrije tijd hebt!!!"" Dat kan heel zeer doen!!! Je weet soms het verleden niet!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|