Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 13:14
Onderwerp: Voor de dames die het toch niet kunnen laten!
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Zou zomaar Floskhe kunnen zijn.... met een zwarte levende muis... |
breng hem niet op gedachte, hij leest mee. Nu Tink een foto van haar poesje op haar profiel heeft staan is hij niet meer van deze laptop weg te slaan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 12:34
Onderwerp: Moppen die je wil delen.....
|
|
|
PAULDIJK025 schreef: | is het de 13e uhm...haha...sory frank
denk dan maar weer aan valentijn ofzo...(niet persoonlijk hé)
Ik hou van jou...ik hou van jou
Een dag, een jaar, een eeuw
Ik weet dat liefde lente is
Maar ook een beetje sneeuw |
euh...dank je wel voor je openhartigheid...
waarom moet het man zijn, ipv een vrouw, die zijn liefde aan mij verklaart? Zie je wel dat vrijdag de 13de een ongeluksdag is...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 12:28
Onderwerp: Engelse taal op het forum.
|
|
|
Waarom zouden we ons buigen over een taal die niet onze moedertaal is?
Onze moedertaal is al moeilijk genoeg. Verkeerde spelling, slechte zinsbouw...Laten we eerst ons eigen Nederlands goed leren zodat we een basis hebben voor een andere taal. We zijn nooit te oud om te leren..'When you stop learning you start dying'...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 12:10
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Heb je je bezeerd, Frank?
Maarre...we hebben al een topic met moppen |
Er zijn al verschillende topics met moppen...eigenlijk zijn bijna alle topics op zich een grap ...is maar een plaagje hoor...
de nonnekes hebben het altijd gedaan...het is ook niet toevallig dat op vrijdag de 13de een nonneke van de trap valt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 12:03
|
|
|
PAULDIJK025 schreef: | Hier kun je al je leuke, mooie, toffe, gave of ietswat harde moppen kwijt.....
Wit-zwart-wit-zwart-wit-zwart-wit-zwart-wit-zwart-wit-zwart... Wat is het? Een nonneke dat van de trap valt! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 11:04
Onderwerp: stapavondje
|
|
|
TINK100 schreef: | en waarom sta jij er dan niet op??? |
...ik denk dat er een poesje in je oogjes zit...kijk eens goed, miss Tinkie...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 10:35
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ook ik spring zo rustig in mijn auto en zwarte katten lopen er hier zat alleen de mijne benne lapjes katten Zal eens kijken hoe ik straks thuus kom |
...kom niet klagen straks wanneer je je een ongeluk gewaggeld hebt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 10:34
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ooooo nee hè ....... ik zwijg. |
Visser het is vandaag vrijdag de 13de...dus verwacht je maar aan een ongeluk...voor je het weet staat er straks iemand op je stoep...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 10:32
Onderwerp: inzegening tweede huwelijk
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Dit hele topic is onzin |
Dat heel de topic onzinnig is zal ik niet beweren. Wel is het zo dat er weer een hele hoop zaken werden bijgehaald die helemaal niet ter zake doen. Ik bedoel dan bijbelteksten waar ieder zijn of haar interpretatie aangeeft.
Een tweede inzeging kan dus voor mij. Zelfs een derde als het nodig is. Als een gescheiden mens hertrouwt zie ik niet in waarom dat dat huwelijk niet zou mogen ingezegend worden. In de protestantse kerken zou dat geen probleem mogen zijn omdat het huwelijk geen sacrament is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 10:12
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Nee das veilig Frank:
Vrijdag 13 augustus 2004
Op 13 augustus 2004 overleed een bijgelovige Roemeen die die dag de deur niet uit wilde, omdat hij bang was een ongeluk te krijgen. Artsen van de EHBO verklaarden dat de man was gestoken door een wesp van een in Roemenië zeldzame soort, waarvan de steek uiterst giftig is.
...nu ga je toch niet zeggen dat hij heel erg veel geluk had, de arme Roemeen werd door een wesp gestoken, snotverdorie.
(wikipedia)
Ik heb zojuist de zwarte kat van mn oppas maar ff geknuffeld aangezien ze de hele dag gemeden gaat worden en ga zo gewoon met de auto op pad. |
...zwarte kat geknuffeld??? Met je auto op pad...arme meid, gisteren vierde je je nog je verjaardag en vandaag ga je het ongeluk opzoeken...ik hou deze topic alvast in de gaten...kom straks niet klagen dat je met 2 gebroken benen rondloopt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 07:23
Onderwerp: stapavondje
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | momo verwijderd, op eigen verzoek.
(of bemoei ik me nu met dingen waar ik me niet mee MAG bemoeien?) |
Nee hoor...het is nog lang en ik vermoed dat het lijstje nog regelmatig aangepast zal worden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 07:10
|
|
|
Het is vandaag vrijdag de 13de...occult of niet, ik blijf gewoon binnen. Een zwarte kat (gelukkig is Floshke niet zwart), een ladder waar je niet onderdoor mag en welke zaken heb je nog allemaal vermijd ik maar liever...Ik zal morgen wel naar de winkel rijden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 22:34
Onderwerp: Dat heb ik weer.....
|
|
|
YELNIN491 schreef: | yups dan ga je wel in de richting denk ik, alle wegen leiden naar Dr88 |
de aarde is rond...als je steeds rechtdoor rijdt kom je weer op je vertrekpunt en dan onderweg vind je Dr88 wel...is ook goed te voet te doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 22:32
|
|
|
COOTJE711 schreef: | ehhh... vlak bij Hoeven meen ik?? |
als je zo onlief blijft kom ik bij jou en Mario geen koffie drinken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 22:30
|
|
|
MARIO216 schreef: | En als je toch in Krimpen aan den IJssel bent kun je gelijk op de koffie bij Cootje en Mario |
bij Cootje en Mario??? Wonen jullie al samen??? Heb je ook zo'n kleffe foto van jullie???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 22:28
Onderwerp: eten in Duitsland 21 jan
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Niet te negatief over deze plaats hè...!! Ooit is daar eens een bijzonder persoon geboren... 35 jr en 2 dgn geleden |
Wie zou dat kunnen zijn??? Enne, wat is er van haar of hem geworden??? Aan bepaalde mensen uit Gouda te zien vrees ik het ergste voor die persoon die er 35 jaar en 2 dagen geleden geboren is...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 20:42
Onderwerp: eten in Duitsland 21 jan
|
|
|
PIETER649 schreef: | 5 heren 5 dames van alle soorten nog 1 erbij en de tafel van 12 zit vol |
of 2 van een tussensoort...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 18:39
|
|
|
MARRY942 schreef: | Ik doe nie mee met loterijen...geen postcode....geen staats....nixnie... En nou win ik een gratis intree kaart van mijn favoriete organist Martin mans.....in Grootegast of Krimpen aan de IJssel.... Eh...waar ligt dat? Mijn aardrijkskundeknobbel is nie je van het.... |
effe op de ANWB routeplanner kijken of Google maps...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 14:52
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Mijn hoogbejaarde moeder viel gisteren nogal ongelukkig......paniek in de tent,ik zit op mn werk 1,5 uur verderop en moest tot laat werken........na 1 smsje van mij vliegt mijn vriend er na zijn werk heen(met bloemen!)zet er koffie,maakt eten,troost mijn moeder,wast af,ruimt op...........wat ben ik een bofkont! |
Maar als je samen met je vriend boodschappen doet moet jij ze wel zelf binnen dragen...
Het was wel een nobele daad wat je vriendje deed...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 07:38
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
MARRY942 schreef: | Eh...Frank.....ik dach dat jij zei daje verstand van koken had? Dan weet je ook de gevolgen |
Ik weet alleen dat wanneer ik sommige menu's zou eten die hier verschijnen ik enorm dik zou worden. Van andere gevolgen heb ik geen weet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 07:33
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ik ben niet naar binnen gegaan hoor zonder toestemming van Brigit |
Ik zal hier maar niets opzeggen of ik krijg weer commentaar van iemand die hier eigenlijk niets mee te maken heeft...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 06:51
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Visser: Welkom bij de enige echte provincie hor..... Dààr waar het echte werk gebeurd En ach de halve belgen mogen dan ook nog wel een beetje mee doen..... |
pffffff, laat me niet lachen...het echte werk in ZH...vriendelijkheid en al die andere goeie dingen vind je niet behalve dan in Brabant...
Trouwens Visser, moest die mededeling van jou niet in het mooiste moment staan?
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op donderdag 12 januari 2012, 06:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 06:45
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Hi Annette...Floshke en ik willen jou van harte feliciteren met je verjaardag en wensen jou een heel bijzonder 32ste levensjaar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 20:40
|
|
|
VISSER278 schreef: | Mijn slechtste moment:
Het is binnenkort gebeurd met mijn zeeuw-zijn.
Eén of andere commissaris van de Koningin , J Franssen( nooit van gehoord trouwens) vindt dat er een fusie moet komen van zuid-Holland, het westen van Brabant en Zeeland. Fusie is noodzakelijk om een sterke zuidelijke Randstad te kunnen combineren met het lucht en ruimte geven aan de metropoolregio. Hij vindt dat de gehele Randstad omgevormd zou moeten worden tot één provincie.
aldus de krant vandaag.
Nou ja, we gaan wel zien wat we dan worden, Hollander , Randstedeling ... het zal me benieuwen. Als ik hem was zou ik eerst maar eens aan Karla Peys vragen wat zij er van vindt. |
Als lieve Zeeuw mag jij je aansluiten bij mijn provincie hoor ...een provincie die eigenlijk meer Belgs is dan Nederlands...het kan dus niet slecht zijn.
Van lief gesproken: waar is ons meisje uit Pietenstad eigenlijk? Ik heb haar gisteren ook al niet op de site gezien.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op woensdag 11 januari 2012, 20:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 18:42
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
MARRY942 schreef: | Ik ga vanavond aan de uienhachee...dusseh...je kunt beter niet op visite komen |
wat bedoel je daar weer mee? Onlangs mochten we ook al niet op visite komen wanneer je wat met look ging eten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 18:41
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Griep is lange tijd doodsoorzaak nr. 3 geweest in NL. |
Dat het nummer drie was van de doodsoorzaken wist ik niet maar ik weet wel dat men bij de minste koorts en hoest gelijk zegt dat het griep is. Net zoals een vermoeidheid of een dipje gelijk een burn-out is...het zijn zo van die standaardwoorden geworden.
Maar goed, ik begrijp wel wat Maris bedoelt hoor...zonder griep te hebben kan ik ook erg veel last hebben van koorts.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 18:28
|
|
|
VISSER278 schreef: | Pffffff..... duurt dat 2 weken?? |
Als het echte griep was zou het wel langer dan 2 weken geduurd hebben. Van echt griep ben je ook doodziek. Tegenwoordig is wat koorts en een hoest een griep...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 17:16
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Op het moment dat je denk: wat heb ik een rotdag, iemand tegenkomen die een nog veel rottere dag had. T kan altijd nog erger |
Dit is inderdaad wel een 'mooi moment'...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 16:42
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Heb je nu helemaal geen andere leuke opmerkingen Frank? Het is niet altijd leuk!!! |
Sommige reacties vragen om dergelijke reacties. Het was ook niet als 'leuk' bedoeld. Goed zo? Of heb je nog wat om te spuien?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 14:58
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Oma van 94 verrast met de restjes van gisteren. Fijn dat mensen soms ook om nog 'kleine dingen' tevreden kunnen zijn.. |
ik had ook een oma die me iets liet eten dat van 'gisteren' was. Ik ben nog nooit zo binnenstebuiten geweest. Oma's kunnen wel lief zijn maar soms ook wel een beetje vergeetachtig...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op woensdag 11 januari 2012, 16:33
|
|
Naar boven |
|
|