Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 22:02
Onderwerp: Engelse taal op het forum.
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Precies, als je bv dagelijks engels spreekt, dan denk je op een gegeven moment ook in het engels en dan kan er hier op het forum nog wel es een engels woord tussendoor komen. Slip of the pen please forgive |
Ik ben maar een kaaskop en Nederlands is mn moers taal maar ja engels glipt er ook bij mij wel eens tussendoor mijn mijn voorkeur ligt gewoon bij de nerderlandse taal!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 21:54
Onderwerp: Voor de dames die het toch niet kunnen laten!
|
|
|
YELNIN491 schreef: | stuur jij zieken naar Visser toe, pfff net of hij daar op zit te wachten vandaag |
Vandaar al die appeltjes natuurlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 21:52
Onderwerp: Dat heb ik weer.....
|
|
|
[quote=BILLY701]
DAt heb jij weer Komt bijna overeen met het topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 18:46
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | 1. Het was een fijne dag.....(das al een mooi moment) 2.Bijna de hele dag een heerlijk zonnetje!!!! 3.Dochter neemt de tuin voor haar rekening, en mijn ramen blinken!!!!!! 4. Ik bemerk dat ik fluit en zing(das een mooi teken) 5. Mijn hele huissie blinkt weer...
En ik ben gezond moe....HEERLIJK, wat een voldoening!!! |
Kijk dat zijn betere berichten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 13:50
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...kom niet klagen straks wanneer je je een ongeluk gewaggeld hebt... |
Ben helemaal in zijn geheel thuis en nee ik waggel niet
Bijgelovig manneke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 10:26
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...zwarte kat geknuffeld??? Met je auto op pad...arme meid, gisteren vierde je je nog je verjaardag en vandaag ga je het ongeluk opzoeken...ik hou deze topic alvast in de gaten...kom straks niet klagen dat je met 2 gebroken benen rondloopt...
|
Ook ik spring zo rustig in mijn auto en zwarte katten lopen er hier zat alleen de mijne benne lapjes katten Zal eens kijken hoe ik straks thuus kom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 09:59
|
|
|
MARRY942 schreef: | Ze is kerngezond verder Erika....speelt en rent met de anderen mee...volgens mij...en volgens de dierenarts lijdt ze niet...nog niet... Ik wacht et nog effe af....moet maandag weer terug naar de dierenarts.... |
Dan vraag ik me af waarom je in je vorige stukje zo enorm dramatische doet! Ik heb ook twee katten en pas was er een echt flink ziek je maakt je zorgen oke maar je schrijft heel dramatische terwijl het diertje springelevend is zeg je nu! Dus wat is het??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 09:52
|
|
|
BILLY701 schreef: | Grootegast zal het de Goede Herder kerk zijn |
komt een kale man uut grootegast
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 19:13
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Gekneusde ribben,rug,heup en arm maar gelukkig niks gebroken! |
Nee oke maar das al auwieeeeeeeee genoeg voor een oud mens!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 19:12
|
|
|
MARRY942 schreef: | Ik doe nie mee met loterijen...geen postcode....geen staats....nixnie... En nou win ik een gratis intree kaart van mijn favoriete organist Martin mans.....in Grootegast of Krimpen aan de IJssel.... Eh...waar ligt dat? Mijn aardrijkskundeknobbel is nie je van het.... |
Enne grootegast is gruningen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 16:47
|
|
|
MARRY942 schreef: | Mijn slechtste moment was bij de dierenarts vanmiddag: Poes bleef maar aan het spugen, al het eten kwam weer terug. Oorzaak niet te vinden....injectie en druppeltjes om "te proberen" maar verder weinig hoop.... Ik heb haar het langst van allemaal.... |
Hoe hard het ook is dan kan je dr beter laten inslapen dan dat ze lijdt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 13:52
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Mijn hoogbejaarde moeder viel gisteren nogal ongelukkig......paniek in de tent,ik zit op mn werk 1,5 uur verderop en moest tot laat werken........na 1 smsje van mij vliegt mijn vriend er na zijn werk heen(met bloemen!)zet er koffie,maakt eten,troost mijn moeder,wast af,ruimt op...........wat ben ik een bofkont! |
Wat een goeie keerl heb jij zeg!! Maarre hoe is het met mams afgelopen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 09:48
Onderwerp: stapavondje
|
|
|
MOMO697 schreef: | ok bertje dan ... zo duidelijker? |
168 is altijd berTJE geweest dus als we dat zo houden dan halen we die kale wel tussen de andere berten uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 09:44
Onderwerp: Voor de dames die het toch niet kunnen laten!
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | waar de man woon draag hij de kroon!
Bij het woord WOON...ontbreekt een T
Maak je er dan een zin van...rijmt het meteen niet meer...
Dan mag die man met een kroon oplopen, maar het maakt hem nog geen AANRECHTAANWIJZER!!!!!!
Je kunt goed zien wie hier hardleers zijn( en dus moeilijk dingen begrijpen)
Tjsa..je draagt een kroon of niet... Fijne verjaardag....Het is te hopen dat Annette aan het aanrecht heeft gestaan, maak jij weer kans op een stukkie eigengemaakt gebak.... |
Maar ondertussen wel vier kerels op dit vrouwen topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 09:40
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Hey Annette,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag gewenst. Hopelijk heeft Pietje je wel goed verwent
Groetjes Erika.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 13:59
|
|
|
ROMY721 schreef: | mijn dochter, toen 9 kreeg iets anders maar dat maakt niet uit. Je schrikt je wezenloos als ouder of familie |
Dat is zeer zeker waar. Hij begint nu pas echt op te knappen en hoopt morgen weer naar school te gaan. Heeft er dus behoorlijk in gehakken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 13:55
Onderwerp: stapavondje
|
|
|
salle we de Berten maar gaan nummeren?? Bertje 1, 2 3 enz hihi of ze gebruiken standaard hun nummer geeft ook al een hoop minder verwarring
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 13:54
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hé, dank je wel voor die tips. Zo heb ik weer wat bijgeleerd wat zeer zeker de moeite waard is om te proberen.
Dank je wel dames... |
Frank kan lekker gaan koken ben benieuwd Frank of het gaat smaken
Vanavond wordt het hier worteltjes met gebakken uitje en aardappels en een lekker zelf gebakken visje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 13:51
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Dat ik na 2 weken grieperig te zijn geweest, eindelijk de energie gevonden heb om iets te doen. |
Hehe er wordt weer schoongemaakt bij Mariska. Mooi Maris werdt wel tijd dat je opknapte zeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 januari 2012, 16:53
Onderwerp: inzegening tweede huwelijk
|
|
|
LEANNE226 schreef: | (de quote doet het niet )
Maar wat als een persoon na een misstap(laten we overspel nemen)spijt betuigd,wordt hem dat dan niet vergeven zodat ook de weg naar een nieuw kerkelijk huwelijk weer open staat? |
Denk het wel dat dan een huwelijk wel open staat, alleen zullen er diverse gesprekken plaatsvinden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 januari 2012, 15:36
Onderwerp: Het weer
|
|
|
En dan was ik nog vergeten te melden dat het bar mistig was vanmorgen vind er niks meer aan dit weer ik heb het koud en wil ZON......ZON.....ZON
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 januari 2012, 15:34
Onderwerp: inzegening tweede huwelijk
|
|
|
Blijft over:een mooie ceremonie waarin je ten overstaan van iedereen die aanwezig is een zegen over je huwelijk vraagt. Is het een recht?Blijkbaar niet.......jammer,ik zou graag willen weten waarom sommige kerken gescheiden mensen die zegen weigeren,op welke basis ze je Gods zegen ontzeggen[quote Leanne]
Hier wil ik wel even op in gaan. Misschien heb ik makkelijk praten ben nooit gehuwd geweest maar een mening heb ik er zeker wel over.
Ook ik kom om het maar zo te zeggen van een rechtse kant, bij ons in de kerk zitten zat mensen die een tweede huwelijk zijn aangegaan en ik weet dat er dan gesprekken zijn met de predikant. De enige huwelijken die bij mijn weten niet in de kerk voltrokken worden zijn van hen die overspel plegen omdat dat een zeer duidelijke bijbelse grondslag heeft, gij zult niet begeren uw naasten vrouw/ man enz...
Als ik nu een relatie zou krijgen met een gescheiden man en we zouden willen trouwen zou ik graag ook een kerkelijk huwelijk willen en naar mijn inziens moet dat ook mogelijk zijn! Wat als de man verlaten is omdat zijn vrouw overspel pleegde of de vrouw door de man?? Zou die persoon dan nooit meer mogen trouwen in de kerk? ik zou dat zeer kwalijk vinden! Niet de kerk geeft de zegen mee, nee je vraagt God om een zegen over je huwelijk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 januari 2012, 06:31
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Zo vroeg is het in iedergeval hier nog droog Wel koud de ramen zijn beslagen maar hehe mag het koud zijn ze noemen dit de winter en geen herfst
|
|
Naar boven |
|
|