Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 13:08
Onderwerp: wie gaat wel eens naar de wellness ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Geeft vast niet Jasmyn. We komen jullie wel oppikken...
Dus; Jasmyn Lisa W-tje Visser Frank
|
He Frank, heb je ook al een dag of datum in gedachten? Ik meen me te herinneren dat ik op het forum ooit wel eens heb gelezen dat de dinsdag een voorkeursdag is bij de vrouwen. misschien iets om rekening mee te houden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 mei 2011, 23:02
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Toen ik vandaag de folder van de plaatselijke supermarkt zag en las dat komende week de bolussen in de reclame zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 mei 2011, 22:50
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
DINI968 schreef: | Zonde om alle overgebleven bolussen aan die geiten te voeren...Mogen er trouwens geen bokken tussen zitten? Griffin heeft nog wel een pallet om die dingen mee te vervoeren. |
Die is op vakantie. Probeert Saab van de ondergang te redden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 mei 2011, 22:45
Onderwerp: kan je een relatie met een meisje van 19 als jezelf 30 bent
|
|
|
DINI968 schreef: | Fietsen met trapondersteuning rijden nog beter.............. en groene blaadjes zijn meestal toch erg lekker, dus het is maar vanaf wiens kant je het bekijkt Visser. Maar of je erg gelukkig zult worden om alleen maar vanwege iemands bankrekening een relatie te beginnen lijkt mij niet. |
En zeker als je de helling af gaat. Maar een vraagje. Ze zeggen wel eens : De liefde van de man gaat door de maag , maar hoe zit dat nou bij de vrouwen?
Visser, die gelukkig bijna alles wel lust.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 mei 2011, 22:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik denk dat op stap gaan met W-tje een heel avontuur is waar ik me niet zo goed aan durf te wagen... |
Lijkt me niet verstandig ook. Straks ben je 100 geiten kwijt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 mei 2011, 22:25
|
|
|
FRANKT627 schreef: | 0032...is geen regio nummer
Ach, ik hoef het al niet meer te weten. Het is toch allemaal in het midden of des noorden van het land te doen...ik ga wel verhuizen |
Doe dat dan wel ná 21 mei want ja....ik had beloofd dat ik op de terugreis je gids zou zijn en in het Noorden van het land ben ik ook niet zo bekend. En in het midden.....misschien wil W-tje die taak dan wel van me overnemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 mei 2011, 22:21
|
|
|
DINI968 schreef: | Het gaat om het algemene he? Waarom zou een man wel een veel jongere vrouw mogen en andersom niet. Liefde gaat toch niet alleen om leeftijd???????????? Iets over ouwe bokken of oude fietsen.... maar een minnaar zou mij ook te vermoeiend zijn hoor. |
Oooooooooooo...je bedoelt op een ouwe fiets moet je het leren? Sja, maar een nieuwe rijdt meestal wel beter.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 mei 2011, 22:18
Onderwerp: Open doors
|
|
|
DAVID923 schreef: | Wij hebben het maar goed in het rijke veilige nederland. Staan we wel eens stil bij onze broeders en zusters die worden vervolgd om het geloof?
Ik nodig je uit om eens de site van deze stichting te bekijken, en misschien dat je ze wilt steunen, zo niet met lidmaatschap dan met een plaats in uw gebedsleven.
http://www.opendoors.nl/ |
En zo zijn er vele.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 mei 2011, 22:16
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Welke regio is 020? Hebben zij de meeste CM-leden? |
Als je je verveelt; Ga profielen bekijken net zolang totdat je er één tegen komt met regio 020, dan weet je het. Misschien België.... o nee dat is 0032....toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 mei 2011, 15:43
Onderwerp: wie gaat er 21 mei weer mee picknicken in ede op de heide?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dat was ik ook, Inez. Ik zorg dan ook dat ik altijd vroeg ben en dat helpt echt... |
Eerst genieten van de zonsopkomst en dan zo lang blijven plakken en genieten van de zonsondergang.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 mei 2011, 15:40
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Kan je voor Hannah niet wat geraspte worteltjes meebrengen? Of zeewier? Misschien kan je wat sushi voor haar vangen...het zijn allemaal zaken die geen vettemientjes bevatten...
Waarom komen de goei ideeën steeds van een Belg |
Ben bang dat ik dan nooit meer welkom ben op de pn. Dat wil ik ze echt niet aandoen. Fink sielugh.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 mei 2011, 15:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Mogen Visser en ik ook mee??? Willen jullie je dan blinddoeken |
OOoh Frank, je mag wel een keer mee een hengeltje uitgooien hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 mei 2011, 14:09
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Deze Belg betaalt volgens mij in gewone Nederlandse euro's (i.p.v. de Belgische euro's... )
sorry = offtopic |
He sus, nooit geweten dat je ook uit belgië kwam. Frank, ik denk dat hij betaalt met kamelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 mei 2011, 14:06
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ben het helemaal met je eens Jasmijn...Mij zie je ook niet op een naaktstrand maar wel in de sauna, regelmatig zelfs..... Badkleding en sauna is geen goede combi in mijn optiek. Ik heb het idee dat mensen het een beetje invullen zonder dat ze er geweest zijn en er in hun hoofd een mening over vormen......Dat kan en dat mag natuurlijk..... Maar een dagje sauna blijft heerlijk..........goed voor je lijf en voor de geest want het is heerlijk relaxed...... |
nou, mij wel hoor . Ben vorig jaar nog eens wezen vissen op zo'n strand 's nachts en gevangen........schol, zeebaars, tong . Geweldig, voor herhaling vatbaar . Geen mens te zien alleen een paar medevissers.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 mei 2011, 13:58
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nee, daar begrijp ik nou net helemaal niets van!! |
't zou te maken kunnen hebben met....hoe was het ook alweer? Eén keer door de mond is 10 jaar aan de kont of zo iets?? En aangezien ik al meer oproepjes heb gelezen.....kaas, cake, bolussen, pralines etc.
Dus...alles met mate.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 mei 2011, 13:44
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik ben ook bang dat je er niet teveel mee kunt nemen, visser; ik weet er in elk geval wel raad mee!!! |
Haha dat zal wel . Maar ergens heb ik gelezen dat je breedte al 2 meter is en visser wil er niet schuldig aan worden als dat 2.15 zou worden. Snappie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 mei 2011, 00:09
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Frank
En hoeveel moet dat dan zijn Frank??????? hahaha. Sjalom. Martin |
En graag in Euro's want die Belgische franks omrekenen is haast niet te doen voor een hollander.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 mei 2011, 23:58
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ehmmmm.........als ik in een rolstoel zou zitten, zou ik me zo kunnen voorstellen............. dat ik uit mijn rolstoel zou jumpen, en dan plat op mijn gat..........
tuinieren is geweldig!! |
Onkruid vergaat niet..... zelfs niet in visser zn tuin.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 mei 2011, 23:54
Onderwerp: The Passion
|
|
|
AREND003 schreef: | Heb je er ooit bij stil gestaan hoeveel verschillende "cristelijke kerken" er bestaan die erkaar bestrijden!? Nooit gehoord van de kerkstrijden die er de afgelopen 100 jaar zijn geweest? Lees eens het boekje van "het verhaal van de slang" en je weet precies wat ik bedoel! En waaruit bestaat jou ene soort van christenen dan? |
Nu heb je het over kerken , niet over christenen. Een heel verschil.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 mei 2011, 23:52
|
|
|
AREND003 schreef: | Haha, vermakelijk! Elkaar de kop suf zeuren wie de "hele echte christen" is! Toch wel weer vermakelijk! En helemaal in de context van de "Passion"! Dat dan weer wel! Hoe is het bedoeld? Hoe gaan we ermee om? Welke dominee heeft gelijk? En hoe moet je het theologisch goed uitleggen en ook nog een keer begrijpen? Het christendom graaft bewust zn eigen graf! Leef gewoon! En laat al die bijkomstigheden aan je voorbijgaan! |
Wat voor lol er aan zit kan ik even niet vatten. Voor mij is iedere christen christen. Iedere islamiet islamiet. Mn zoon was afgelopen weken in Bangladesh, een land waar 2 % christenen wonen. De rest bestaat uit hindoe, islamiet etc. Hij vroeg aan z'n buddy: you have friends? Yes, I have 1 friend......Jesus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 mei 2011, 23:38
|
|
|
AREND003 schreef: | Ik bedoel er de zogenaamde "echte christen" mee! Kan die nu opstaan? En niet Jezus! En wat is er mis met "ze", of moet ik "jou" zeggen? Of "jullie"? |
Leg eerst eens uit wat je verstaat onder christenen, echte christenen, onechte christenen. voor mij bestaat er nl. maar één soort christenen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 mei 2011, 23:01
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Visser Dat is puur zo een eindje weg zeg dat is het andere eind van de wereld. En dat is een mooie thuis komst ga ik van uit . Sorrie ik wist dat niet van je andere zoon. Maar als nog gefeliciteert. Sjalom. Martin |
Inderdaad Martin. 's ochtends zijn ze om 6 uur vertrokken vanuit de hoofdstad en 's avonds 23.00 thuis . Dat is 17 uur reizen plus 4 uur tijdsverschil is 21 uur . Gelukkig had ie onderweg nog geslapen. maar toen ze alle uit de bus stapten leken het wel een stel zombys. Maar het was zeer indrukwekkend geweest, heel veel mooie dingen gezien, ook veel armoede. Hele verhalen natuurlijk. Maar één ding is me nog niet helemaal duidelijk.......ik stelde de vraag , als je nou volgend jaar weer mee zou mogen zou je het dan weer doen? Z'n antwoord : Ik denk het niet , ik gun een ander zo'n reis ook echt. En dat vind ik nou weer een beetje tegenstrijdig, ik hoop dat ik daar morgen achter kom.
Visser , die ook best wel onder de indsruk is van de reis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 mei 2011, 11:53
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Mario, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 22:39
|
|
|
MADED321 schreef: | Neem er dan teveel mee, dan hoef je je niet te schamen! |
Dát vind ik nog eens een wijze raad. Alhoewel......ze zeiden tegen mij altijd: Waar te voorstaat is nooit goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 22:33
Onderwerp: wie gaat er 21 mei weer mee picknicken in ede op de heide?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ga je in Ede kamperen??? Mag ik dan ook eens in je tentje...
Ja hoor, het is voor Nederland en voor zaterdag...18 december 2010...
|
Frank.....niets zo veranderlijk als het weer.behalve de laatste 5- 6 weken dan he.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 22:31
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Visser.
Maar als hij dat papiertje heeft dan hoeft hij toch niet meer te bussen?????? Je geeft hem gewoon een leuk karretje hahaha. Sjalom. Martin |
Dat is mn andere zoon Martin. Mn jongste zoon hoopt straks terug te komen uit Bangladesh waar hij 2 weken is geweest samen met nog 14 leerlingen van z'n school.
|
|
Naar boven |
|
|