ChristianMatch

Forum

Berichten van VISSER278
Ga naar pagina Vorige 1 ... 111 112 113 114 115 116 117 ... 162 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van VISSER278
Auteur Bericht
VISSER278 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 17:38
BerichtOnderwerp: 150 man/vrouw gezocht voor dennis (en zijn presentatie)

MARIO216 schreef:
Zeker Belg Boze smiley Moet je maar naar een bakker gaan en een appelpunt met slagroom bestellen. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

een niet-geïntergreerde Brabander wonende vlakbij den Bosch. En niet wetend wat de inhoud is van een Bossche bol. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 17:32
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

FRANKT627 schreef:
Ik ben nu geen opstoker Visser, maar zou een schilderwerk geen goede alternatieve straf zijn... Knipoog smiley

Trouwens, heb jij niet lopen verkondigen dat de schilderwerken gedaan waren op Kwiens-dee??? Boze smiley
Of heb je toch stiekem met een orange hoedje door de straten gelopen...van de ene kroeg naar de andere Clown smiley

Op Kwiens-dee is er inderdaad geschilderd ja m maar nog lang niet alles was toen klaar. En nu nog niet. Van ......moest ik het lekker in de vakantie gaan doen , maar ja...visser, 'tis een zeeuw he.Altijd dwars ...en weet je wat ik gezegd heb: Hoop dat als de vakantie begint dat ik dan kláár ben, dan kan ik lekker héél de vakantie in de hangmat.
En mn zoon laten schilderen? Weet een veel beter alternatief ...hij schuren en ik schilderen.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 15:09
BerichtOnderwerp: 150 man/vrouw gezocht voor dennis (en zijn presentatie)

HANNAH810 schreef:
FRANKT627 schreef:
ik ben aan het luisteren via de laptop. Je zoon is een stuk vlotter dan de docent vind ik.

Zo ondertussen is het interview afgelopen. Pfff, meer dan 6 uur vliegen naar Dubai en dan nog eens 4 uur naar Dacca om vervolgens nog eens 8 uur in een bus te hoppelen naar de eigenlijk plaats van bestemming. De reis op zich was al een avontuur. Enfin, ze zijn goed teruggekeerd...en zonder een beet van een slangebeest...

De afsluiter van je zoon vond ik ook goed: '...ik wil tevens alle CM-leden het beste wensen en in het bijzonder Frankt627...en dames, vergeet mijn vader Visser278 niet te mailen en uit te nodigen... ' Hij is wel erg attent

visser278 schreef;
Zo, mn vader was vergeten uit te loggen en nu lees ik dit net haha.
He Frank 627 vond je het een goede uitzending. Ik was best wel een beetje zenuwachtig hoor, mn leraar niet minder. Maar ik heb er weer een verplichting op zitten. Ik moet nu enkel nog een paar presentaties geven. Binnen een jaar aan 150 personen. Kan jij niet wat bij CM regelen voor mij want het lijkt me wel een leuk cluppie. gisteren moest mn pa er ook vandoor , een doos vol bolussen achter in de auto en weg was ie.
Als je dan 150 man bij elkaar hebt ben ik in 1 keer klaar. Neem ik als tegenprestatie wel bolussen mee.
En dames ..niet te veel mailen hoor , mn pa zit al veel te veel achter de pc ......wij hebben haast geen gelegenheid meer om eens rustig te computeren. En zn schilderwerk laat ie maar liggen,dat moet ook eens klaar toch?

Haha, wat zal mn pa een mooiste moment hebben vandaag als ie dit leest, ben wel benieuwd hoe hij reageert. Lachende smiley
Het is alleen niet voor hem te hopen dat ie nu een ban krijgt want anderen mochten toch geen gebruik maken van iemand zn account?
Sterkte pa Smiley met dichtgeplakte mond

Dennis Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

hannah schrijft;
we regelen wel even een nieuw topic, dennis...........
eens kijken of we 150 mensen op kunnen trommelen om je presentatie te horen.........

en waar ga je je presentatie houden; ook op de heide? Knipoog smiley
we verwachten dan uiteraard wel een hele stapel bolussen, dat begrijp je toch wel?? Coole smiley met zonnebril

ps 2 juli zou een leuke datum kunnen zijn........ Lachende smiley met blinkend witte tanden

Nee ....2 juli kan niet Hannah, dan hebben we al familiedag , doe dan maar 9 juli. Kan ie die bolussen veranderen in slagroomgebak . Hij is dan nl. net jarig geweest.
Dennis Lachende smiley

Laatst aangepast door
VISSER278
op zondag 22 mei 2011, 15:10
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 15:04

VISSER278 schreef:
He Frank 627 vond je het een goede uitzending. Ik was best wel een beetje zenuwachtig hoor, mn leraar niet minder. Maar ik heb er weer een verplichting op zitten. Ik moet nu enkel nog een paar presentaties geven. Binnen een jaar aan 150 personen. Kan jij niet wat bij CM regelen voor mij want het lijkt me wel een leuk cluppie. gisteren moest mn pa er ook vandoor , een doos vol bolussen achter in de auto en weg was ie.
Als je dan 150 man bij elkaar hebt ben ik in 1 keer klaar. Neem ik als tegenprestatie wel bolussen mee.
En dames ..niet te veel mailen hoor , mn pa zit al veel te veel achter de pc ......wij hebben haast geen gelegenheid meer om eens rustig te computeren. En zn schilderwerk laat ie maar liggen,dat moet ook eens klaar toch?

Haha, wat zal mn pa een mooiste moment hebben vandaag als ie dit leest, ben wel benieuwd hoe hij reageert. Lachende smiley
Het is alleen niet voor hem te hopen dat ie nu een ban krijgt want anderen mochten toch geen gebruik maken van iemand zn account?

Woedende smiley rotjoch
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 13:45

FRANKT627 schreef:
.

Lachende smiley ik ben aan het luisteren via de laptop. Je zoon is een stuk vlotter dan de docent vind ik.

Zo ondertussen is het interview afgelopen. Pfff, meer dan 6 uur vliegen naar Dubai en dan nog eens 4 uur naar Dacca om vervolgens nog eens 8 uur in een bus te hoppelen naar de eigenlijk plaats van bestemming. De reis op zich was al een avontuur. Enfin, ze zijn goed teruggekeerd...en zonder een beet van een slangebeest...

De afsluiter van je zoon vond ik ook goed: '...ik wil tevens alle CM-leden het beste wensen en in het bijzonder Frankt627...en dames, vergeet mijn vader Visser278 niet te mailen en uit te nodigen... Knipoog smiley' Hij is wel erg attent Lachende smiley

Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 22:20
BerichtOnderwerp: uitje in Groningen - vr 3 juni

HANNAH810 schreef:
kijk; eindelijk iemand die WEET dat ik gelijk heb.......(uche uche)

kijk maar op anwb route planner, visser; je bent echt heen en weer naar groningen binnen de acht uur, hoor!
precies op tijd om 's morgens je wekker uit te drukken. Engeltje smiley

Sja, .....ik moet je idd gelijk geven Hannah. Heb net even op de tomtom gekeken en idd.... 3.08uur.
Maarrrrrr...............dat ......ding heeft me vandaag ook weer tig km. om laten rijden, Boze smiley anders had ik er al veeeeeeel eerder kunnen wezen, zeker 10 min.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 22:12

FRANKT627 schreef:
Boze smiley jamaar, ik hoor of lees hier geen reactie van jou op het intervieuw van je zoon. Heb je trouwens wel geluisterd?

Sorry Frank, dat heb ik inderdaad nog niet gedaan. Ben gisteravond om 19.00 uur van huis vertrokken, 2.30 weer thuis , vandaag naar de picknick geweest dus , ik ga morgen ff luisteren. ben benieuwd wat ie over jouw heeft gezegd. volgens mij slaat je fantasie wel eens op hol. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 22:07
BerichtOnderwerp: wie gaat er 21 mei weer mee picknicken in ede op de heide?

MARIO216 schreef:
Er is picknick en heel het forum ligt plat.............. Boze smiley

We zullen het forum weer nieuw leven inblazen. Deze picknickganger was om precies 21.00 uur thuis.
En het was weer een hartstikke gezellige picknick. Iedereen moe (dat weet ik niet)en voldaan (ik tenminste wel) Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 14:31

HANNAH810 schreef:
ahh, je bent er zo hoor, visser!
je doet er slechts drie uur en acht minuten over; en met de eventuele vertraging slechts 25 minuten langer;

een retourtje van 7 uur en een kwartiertje; waar hebben we het helemaal over............ Verraste, verbaasde smiley

mn hoela.
ik weet niet met wat voor snelheid ik dan over neerlands wegen moet maar naar ede is al bijna 2 uur. En volgens mij ben ik dan nog niet op de helft. Nee Hannah, die berekening...dat maak je mij niet wijs. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 14:19

FRANKT627 schreef:
.

Lachende smiley ik ben aan het luisteren via de laptop. Je zoon is een stuk vlotter dan de docent vind ik.

De afsluiter van je zoon vond ik ook goed: '...ik wil tevens alle CM-leden het beste wensen en in het bijzonder Frankt627...en dames, vergeet mijn vader Visser278 niet te mailen en uit te nodigen... Knipoog smiley' Hij is wel erg attent Lachende smiley

Echt waar Frank????? Heeft ie dat echt gezegd?
Weet jij een manier zodat ik ik die uitzending ook kan beluisteren?
Alvast bedankt. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278 (57)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 22:45
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley je hebt gelijk , Sus...maar er zijn daar altijd van die lekkere dingen te proeven...ik ga meestal tegen de middag, begrijp je Knipoog smiley

En dan tegen de avond nog een keer zeker. Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278 (57)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 22:41

FRANKT627 schreef:

Boze smiley ik woon al 3 jaar in Nederland...
Als ze op de middengolf uitzenden kan ik het opnemen van de ontvanger op de laptop...moet even de frequenties zoeken...

Of dat in jouw regio hetzelfde is weet ik niet , maar hier is het 87.5 FM dacht ik.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278 (57)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 22:39
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

MARTIN695 schreef:
Hallo Allemaal
Vanmorgen werd ik gebeld door de VU dat ik via mn ICD een stroomstoot had gehad snachts om 3 uur maar ik moet zeggen dat ik om half 3 naar bed ging en een minuut later sliep en dat konden ze niet begrijpen want ik moet wat gevoeld hebben want ja je krijgt 800 volt op je bast maar ik had heerlijk geslapen maar toen vertelde ze dat ik niet meer 2 maanden mocvht auto rijden en eigelijk kan ik niet zonder dus moet ik maar eens kijken hoe ik dat ga doen hahaha.
Sjalom.
Martin

Wouw Martin....dat klinkt heftig.
Volgens mij heb jij gewoon een olifantenhuid.
Als ik zelf eens met mn vinger aan het stopcontact zit heb ik al een half uur last van naschokken. Lachende smiley

Maar heel veel sterkte met het missen van je auto ....'k zou zeggen : zoek een alternatief...taxichauffeuse bijvoorbeeld????
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278 (57)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 22:12

FRANKT627 schreef:
Lachende smiley Hé Visser om hoe laat is die uitzending dan? Dat wil ik wel eens horen...als ik het weer niet vergeet natuurlijk.

's ochtends tussen 1o.30 en 11 uur. Maar heb jij dan omroep zeeland in België? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278 (57)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 19:05

Toen mn zoon net vertelde dat ie morgen bij Omroep Zeeland is uitgenodigd en live verslag mag doen over z'n reis naar Bangladesh.
Helaas kan ik zelf niet luisteren , is nl. onder werktijd. Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278 (57)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 18:59

FRANKT627 schreef:
Ze wilde zich niet omdraaien...dus alleen de voorkant... Clown smiley

Jammer he. Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278 (57)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 18:50

FRANKT627 schreef:
Lachende smiley dank je wel voor deze geo-gastronomische uiteenzetting Leonardus.
Door de klederdracht ter sprake te brengen moest ik weer denken aan dat meisje van 'Zeeuwland' uit dat reclamespotje. Dat had niets met bolussen te maken maar misschien wel eerder met Belgische kazen die doen verbazen. Knipoog smiley

Heb je de voorkant of de achterkant bekeken? Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278 (57)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 18:48

FRANKT627 schreef:
Ik was vandaag in de Emté en daar kom men proeven van een soort koek. Wat ik ook deed natuurlijk, na eerst een stukje kaas en een stuk vlees te hebben geproefd, anders werd het toch maar slecht. Bleek dat die koek een Zeeuwse bolus was. Ik heb dan maar zo'n pakje bolussen gekocht. Het is inderdaad erg zoet...en kleverig. Ik ben nu volop bezig mijn onderkaak los te krijgen van mijn bovenkaak Boze smiley
Floshke kwam ook eens snuffelen maar draaide zich vlug om zodat hij zijn dutje kon verder zetten.

Als ik het goed begrijp hoef ik ze zaterdag dus niet mee te nemen. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278 (57)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 18:41

HANNAH810 schreef:
inderdaad komen er soms mensen uit het ALLERBOVENSTE randje van groningen naar ede toe.

Ze komen of hopen te komen van hei(n)de en verre . Maar naar Groningen? hoelang is dat reizen vanaf het bijna ALLERONDERSTE randje van nederland? Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 13:20

FRANKT627 schreef:
...ik weet ook niet waar onze Zeeuw het over heeft Hannah.
Misschien tast het zeewater hier en daar iets aan bij Visser... Knipoog smiley

t is meer de terpentine die de hersencellen aantasten . Maar....WD40 doet wonderen. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 13:18

HANNAH810 schreef:
is er iets misgegaan, visser? weerbericht 18 dec? Smiley die vol vragen zit

Zie posting 13 mei 22.23uur. '
Visser krijgt het nu al koud. Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 13:16

FRANKT627 schreef:
Volgens de Belgische weerberichten zou het zaterdag zo'n 24 graden worden. Of dat het in Ede ook zo zal is andere koek of bolus. Het ziet er in elk geval goed uit.

Ik hoorde wel dat het in Drente hard zou regenen en erg waaien. Misschien zijn er mensen die daar plannen hadden...en die deze dan weer opbergen om toch naar de pn te komen. Knipoog smiley

Ik weet dat je heel graag zou willen dat W-tje ook komt , maar ze woont op de Veluwe hoor, Lachende smiley Frank!
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 13:08
BerichtOnderwerp: roddels

CHATULIEM619 schreef:
Het gaat me niet om hier roddels te starten, en wat dat betreft ben ik niet blij met mensen die hier aanleiding in zien om te klagen welke roiddels hier een rol spelen. Het gaat me om het principe van roddel. Sommige mensen zijn er zich klaarblijkelijk nog steeds niet bewust van, dat ze met roddel eigenlijk drie mensen beschadigen. Ten eerste het slachtoffer van die roddel, ten tweede de toehoorder, en ten derde zichzelf. Want roddelen over iemand geeft een slecht geweten...

Chat, ik kreeg het idee alsof je vond dat ik je wilde terechtwijzen ofzo , omdat je dit topic ben gestart. Dat is dus helemaal niet zo.
Waar het bij mij om gaat is dat ik weet dat er over een bepaald persoon zeer misselijkmakende geruchten rondgaan die nergens op zijn gebaseerd. En mijn wens was /is dat dit zo snel mogelijk over is.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 13:00
BerichtOnderwerp: Rol vader na echtscheiding

Ik moet even wat recht zetten:
Bij Visser is het ook niet allemaal rozengeur en maneschijn hoor.
Maar als ik wat kan betekenen voor mn jongens zal ik er alles aan doen wat voor hen het beste is.
En ook ik ben maar een nietig persoontje met al mn gebreken en tekortkomingen.
En ook ik betrap me er wel eens op dat ik tegen de kids mezelf negatief uitlaat over hun moeder.
Maar de reden van de scheiding , dat weten ze maar al te goed en daar hebben ze ook het recht toe om dat te weten ( vind ik).
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 12:47

CROSSROAD317 schreef:
Goed om te lezen Visser, volgens mij ben je een prima vader voor je kids, en ben je ook best wel een beetje (*boel) trots op ze. Knipoog smiley

* boel is drents voor heel veel

Zo'n reis doet hem heel wat maar mij als vader stiekum toch ook wel hoor. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 06:44

CROSSROAD317 schreef:
He Visser goed weekend gehad met je zoon ??

Ja , geweldig.
Dacht dat ie een hele dag nodig zou hebben om bij te slapen maar om 10.00 uur was ie al paraat. Lekker relaxet foto's bekeken natuurlijk. hele verhalen aangehoord. Geweldig. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 22:56

MARTIN695 schreef:
Hallo Visser
Je moet ze niet allemaal uit de schappen halen want dan kom je ietjes aan denk ik.
Sjalom.
Martin

Ik hoor het al, je gunt me weer niks. Knipoog smiley
Trouwens....meestal ben ik net te laat voor de koopjes.
Voor zaterdag zal ik ze maar van te voren bestellen .
Anders moet Frank hem nog delen met W-tje. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 21:19
BerichtOnderwerp: roddels

Ik had gehoopt dat dit topic niet meer omhoog gehaald zou worden.
Mijn hoop was dat het geroddel klaar zou zijn maar dat is dus blijkbaar niet het geval.
Kwam vanavond het volgende stukje tegen in de krant.

WIE ZIJN MOND BEWAART, BEHOUDT ZIJN ZIEL. ( Spr. 13 : 3)

http://www.refdag.nl/opinie/scherpe_tong_schaadt_christelijke_gemeente_1_563696
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 18:43
BerichtOnderwerp: wie gaat wel eens naar de wellness ?

HANNAH810 schreef:
dinsdag werd toen genoemd als dames-in-zwemdress-dag........ Lachende smiley met blinkend witte tanden
dus ja; inderdaad een voorkeur om rekening mee te houden.......... Clown smiley

Sooooo, wat een geheugen zeg. Ik wist wel iets van een dinsdag maar wat ....dat was ik kwijt.
Maar gaan de dames liever op een andere dag.....geen probleem , Frank en Visser zijn niet zo moeilijk. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 18:20
BerichtOnderwerp: wie gaat wel eens naar de wellness ?

LEONARD480 schreef:
Zit de Wellness clubje al vol?? en waar is de locatie van het gebeuren. Verraste, verbaasde smiley

Als jij je opgeeft dan is de locatie gelijk vastgesteld: Rotterdam in de Maas. En vergeet je badslippers niet he! Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van VISSER278
Ga naar pagina Vorige 1 ... 111 112 113 114 115 116 117 ... 162 Volgende
Pagina 114 van 162