Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 14:27
Onderwerp: Het weer
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het hemelwater valt hier met kilo's ter aarde...donkere sombere wolken zo ver het oog reikt...het is gezellig binnen-blijf-weer...
Gelukkig bleef ik droog toen ik met de fiets naar de AH reed... |
Het meeste viel toch naast je...gelukkig maar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 april 2012, 10:41
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Volgens mij zijn er ook goede mannen en vrouwen hoor. Maar als je die achterdocht en vooroordelen die je hebt goed koestert zal je nooit durven in zee gaan met een man. Dus is je lidmaatschap ook weer weggegooid geld. |
Kunnen we dit ook omdraaien Frank.... Als je achterdocht en vooroordelen koestert...zul je nooit in zee gaan met een...VROUW... Waarom is je lidmaatschap dan weggegooid??? Oke...het is een datingsite, maar waarom geen vriendschap dan....?? Heel veel van ons.....(als het niet zo is spreken jullie me er maar op aan) hebben een verleden... Je wordt veel voorzichtiger....zorgvuldiger....serieuzer.... Tenminste dat is mijn ervaring.... Ik hoef niet meer zo hard te lopen.... Wat ik ooit eerder ook al eens schreef...Ik heb liever een hele goede vriendschap...dan weer een relatie die geen goed basis heeft...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 19:19
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...kijk nog maar eens goed onder of achter die kussens, misschien komt er nog wat vandaan...misschien een vergeten lover... |
Lovers vergeet ik NOOIT!!!! Die zet ik gewoon OP de bank...met de rug TEGEN de kussens!!!! Mooie dingen verstop je niet...daar kijk je naar!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 17:01
|
|
|
Gelijk Willem...het kan voor allebei... Want toch overwint dan het blijde moment als hij achter een kussen van de bank vandaan komt!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 13:32
|
|
|
Mobiele telefoon kwijt.....(gebeurd nooit... )
Vervolgens mopperen(gelukkig op mezelf) Tot ontdekking komen....dat ik zo vreselijk slordig ben... Bellen met een andere telefoon in de hoop dat ergens uit de diepte een geluid komt...(wat er dus niet komt...en dus de telefoon niet in huis is) Paniek...dat hij misschien gestolen is...
Bellen naar MevrX...Men X...niets gevonden.... Laatste poging Mevr B...JAAAAAAAAA!!!
In het hoekje van een bank...bij een client....heeft hij de nacht doorgebracht... Gelukkig...weer terecht...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 26 april 2012, 14:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 13:10
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
Alle goeds voor de toekomst..... Fijn dat je hier was.....
Ineke (zeeland)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 08:17
Onderwerp: ga je mee gezellig picknicken in ede op de hei op 28 april?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik meen me te herinneren dat er vorige week ene Frank was die zoiets schreef dat ie niks van de provincie Zeeland meer moest hebben? Hij vroeg zich zelfs af of er wel zee was in Zeeland.
Frank ..... ff een vraagje : Wil je voor, tijdens of na het vissen picknikken? |
Niet aan beginnen!!!!!!!!!!!!!!!! Je weet nooit wat je Zeeland binnenhaalt!!!
Het is goed nu...zullen we dat zo houden??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 21:40
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Je zit nu al enkele maanden te klagen, en waarover eigenlijk? Ik heb nooit beweerd dat je een opschepper bent. Waar ik tegen reageerde was, dat je hier uitgebred vertelde dat je een vies drankje moest drinken. Dat vond ik kleutergedrag, maar aan de andere kant heb ik nooit negatief gereageerd als je vertelde dat je naar de dokter ging. Jammer dat je het verschil er tussen niet aanvoelt....
Verder valt het me op dat je de zelfspot niet opmerkt: als ik nu slank was, was het niet zo bijzonder. Maar helaas lijd ik aan een beetje overgewicht. Dan is het juist leuk om te zeggen, dat de dokter vond dat ik een te lage BMI waarde had.... |
Ik merkte de zelfspot zo goed op....juist daarom deed ik wederzijds deze opmerking.... Ik merkte de zelfspot zo goed op....dat ik zelf ook een bericht deed....wat nergens op sloeg.... (Maar het werkte wel...want je reageerde...) Meer en anders was het niet bedoeld....
En...dat ik nu hier hartelijk om lach... Overigens zei de dokter...ECHT..iets heel liefs tegen mij.... Hij prees me...omdat ik al ruim een half jaar niet meer rook!!!!!!!!! ""Dat horen we hier heel graag"" Maar ook hij kon heel goed begrijpen hoe tegenstrijdig het is als je dan ook tegelijkertijd al een half jaar allerlei dokters afloopt....en dan nu weer 8 weken geen stem hebt...
""Dat verdien je dan niet he...voor je gevoel"" zei hij...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op woensdag 25 april 2012, 21:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 19:09
Onderwerp: ga je mee gezellig picknicken in ede op de hei op 28 april?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...aangezien ik afgetuigd zal worden zaterdag door 2 kanjers van vrouwen zie ik af van mijn uitstapje naar Ede... |
Als je zo bang bent van vrouwen...komt het niet goed Frank!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 19:06
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik heb te horen gekregen dat ik te dun was, dat mijn BMI niet hoog genoeg was. Hoeveel vrouwen hadden dat niet van de dokter willen horen??? |
Je moest eens weten wat IK...van de dokter te horen kreeg!!!! Ach...ik loop er niet mee te koop....want dan zeggen ze weer dat ik een opschepper ben!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 16:52
Onderwerp: vrouwelijke aantal overschrijdend ten opzichte mannelijke
|
|
|
MARISKA601 schreef: | je neemt de dingen te serieus chat.... daarom neem ik jou bijdrages ook niet serieus... laats zei je zelf dat je niet serieus bent op cm.... |
En...een veel gehoorde zin.....
""Ik jaag graag vrouwen op de kast""
Oke..dat lukt je.....maar het blijkt toch dat sommige kasten ook door jouw worden beklommen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 00:54
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
De liefde bevindt zich in een ieder. Zij kan niet vernietigd worden, maar wel verborgen zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 18:19
Onderwerp: 10 Redenen Om Blij Te Zijn Met Mannen
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zijn er ook redenen om blij te zijn met een vrouw. Het hoeven daarvoor geen 10 redenen te zijn want kan natuurlijk niet. Of werd deze vraag al eens gesteld? |
Ik vind dit wel een hele goede vraag voor jouw!!!!!!!!!!!! Trouwens....weet je een antwoord??? (Verspil er maar geen tijd aan joh!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 11:13
|
|
|
Hopelijk komen er nog meer...maar deze heb ik alvast binnen...
Een mager zonnetje....mijn winterjas is nog aan... Als ik aankom op mijn werk...(aan de voorkant een park) bemerk ik moeder eend...met maar liefst 13 kinderen...!!!Wat lief...wat mooi... Altijd heb ik een fototoestel bij me, maar de familie heeft weinig behoefte... Toch lukt het me....maar ineens paniek in de tent...Pa (of moe) is er vandoor en ineens is het of de kinderschare dat door heeft en zo rennen 13 kwakende donzen bolletjes er vandoor!!!!! Maar die foto heb ik...wat is de natuur toch mooi!!! Laat het vlug zomer worden!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 07:57
Onderwerp: veel geluk hier en plezier in jullie discussie
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Met enige verbazing lees ik nu het forum ...al dan niet gefrustreerd en daarbij de wereldgelijkvormigheid voor diegene die een openbaar forum zien als een uitlaatklep (voor hun niet te bedrijven lusten) en ja ik zie het meer, als een forum vervuiling niet meer en niet minder. Maar goed …jammer dat men er niet in slaagt de waarde te zien van internetdating, al zo niet voorzien met een vriendschappelijk sausje, om de ellende van de afgelopen jaren met elkaar te delen.
In zekere mate vraag ik me weleens af zitten we met elkaar om steun verlegen en is dat waar het omdraait of schieten we ons doel voorbij. In de gesprekken die ik mocht hebben merk ik zeker een gemis van relatieopbouw en je kunt nooit en te nimmer een gezonde relatie opbouwen… zonder een goed fundament. Je zult te allen tijde iets missen bij die ander, maar echter het gebrek aan de ware liefde is naar mijn inziens wel het probleem waar wij nu met velen mee kampen. Natuurlijk is er niets mis mee met vriendschappen, maar dan nog is het van belang met respect de ander te behandelen. |
Te midden van alle onzinnige woorden.....toch nog een zinnig woord!!!! Leonard je hebt gelijk....hier kan ik weer iets mee!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 april 2012, 14:49
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
HANNAH810 schreef: | vrouwen letten op detaille mannen meer op de taille |
Geweldig....echt een hele mooie!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 april 2012, 14:43
Onderwerp: cmers zijn zo slecht nog niet
|
|
|
HENKWAL969 schreef: | Even een nadenkertje:
Jezus zegt, dat wie een vrouw aanziet om haar te begeren, reeds overspel gepleegd heeft.
Sex is niet zondig, maar als we naar de vrouw van onze buurman kijken. Of zelfs naar onze eigen vrouw als we haar alleen als ..... object zien.
Wij zijn in onze kromme maatschappij allerlei zaken zo normaal gaan vinden, dat een onderwerp als dit, zomaar op een christelijke site terecht komt.
Sex moet het resultaat van liefde zijn en niet van begeerte. |
Een wijs woord Henk....ben het daarom ook helemaal met je eens...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 april 2012, 23:59
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heb net een schitterende bos bloemen gehad en een oorkonde voor 25 jaar trouw lid van ons zangkoor! We jubelen vrolijk verder!! |
Leuk joh...lekker verder zingen.....!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 april 2012, 21:52
Onderwerp: wat mannen fout doen
|
|
|
KLUSSER904 schreef: | toch wel bijzonder dat mensen zn mening hebben over me maar ze lezen je berichten toch wel graag en maken er zich nog druk over ook |
En dat was nu juist wat je zo graag wilde.... En zo...kwam alles toch nog goed... (zo eindigde dat sprookje)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 april 2012, 21:51
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Als ik een kat was deed dat ook..... |
Maar je bent het niet..... Ruim je daarna ook je haren van tafel???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 april 2012, 16:54
Onderwerp: wist je dat sex gezond is !!!
|
|
|
KLUSSER904 schreef: | ja klopt zink is daar heel goed voor maaaaar een tekort of teveel zink kan lijden tot prostaat kanker
en voor vrouwen werkt honing erg goed bevat een mineraal die de aanmaak van oestrogeen stimuleert |
Nou snap ik waarom die man van de supermarkt zo naar me keek.... Ik heb 6 potten honing gekocht.... Mag ik toch zelf weten?????????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 april 2012, 15:48
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
k Wilde naar buiten...om wat plantjes in potjes te doen....REGEN!!!! Onder het afdak.....en afwisselend regen en een heerlijk zonnetje.. Gisteren haalde ik de 2e(nog niet gebruikte)nieuwe aluminium tuinstoel tevoorschijn en zette hem uit elkaar....ontbreekt er een zeer belangrijke bout!!!!!!!!! Maar goed dat ik er niet in ging zitten.... Inmiddels terug geweest en een hele nieuwe gehad!!!!! De kamer opgeruimd(iedere keer presteer ik weer een puinhoop) WEER...de kat van tafel gemept...die nog steeds denkt dat de lamp een zonnebank is!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 april 2012, 14:29
|
|
|
KLUSSER904 schreef: | nee maar weet wel wat ze fout doen hahaha |
Voordat jij die tien redenen aan ons doorgaf....wist ik allang wat mannen fout deden...(OEF)
Ik was....bijna 30 jaar getrouwd....(lang he??)
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 19 april 2012, 14:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 april 2012, 14:25
|
|
|
Ken je die 10 redenen ook..... Om blij te zijn met vrouwen????
Ik geef ze je...maar je moet nog wel even wachten...want ik ben al een week bezig bij punt 1....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 april 2012, 13:52
|
|
|
KLUSSER904 schreef: | als mensen dikker worden vernauwen de bloedvaten dus stroomt het bloed minder snel door wat het de sex niet ten goede komt |
Staat dat in de boeken....??? Het komt mij ook logisch over, maar dat wil nog niet zeggen dat dat bij iedereen in de praktijk zo is!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 april 2012, 13:33
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Brigit...Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag...(En Herman met Brigit)
Alle goeds voor de toekomst...en Gods zegen... Een fijne dag....met veel liefs....
Ineke(zeeland)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 april 2012, 13:30
|
|
|
KLUSSER904 schreef: | Chocolade produceert dopamine, een stofje wat tijdens het orgasme ook vrij komt. Uiteraard moet dit gegeten worden met mate omdat aankomen niet bijzonder goed is voor je seksleven. |
En dat leest Pieter????Krijgt die weer een complex... Aankomen????
Ik ben het met je eens dat extra gewicht niet gezond is.... Maar slecht voor je seksleven.....??? Nooit iets gemerkt....ook al was ik een jojo...wat de lijn betreft... Chocola eet ik echter niet met mate.... Ik eet het gewoon(nog) te veel....maat het is zoooooooooo lekker!!!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 19 april 2012, 13:37
|
|
Naar boven |
|
|