Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 16:45
Onderwerp: Frusty
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het forum is simpel. Het verwarrende is dat men denkt dat dit het echte leven kan vervangen. De gedragsregels zijn niet zo moeilijk, mensen maken het moeilijk door alles op zichzelf te betrekken. En waar spreken we eigenlijk over? Het zou toch niet uit moeten maken wat iemand over iets denkt als hij 200 km bij je vandaan woont? We mogen wat dat betreft ook wel het forum relativeren. |
Het moet ook niet uitmaken wat iemand van je denkt bij jou om de hoek Chatuliem. Maar het is nog wel altijd zo dat je vriendelijk naar je medemens moet kijken en waar mensen bijeen zijn moet je rekening met elkaar houden....... In theorie heb je natuurlijk gelijk maar de praktijk werkt wat anders en dat weet jij ook wel denk ik....... Hier zijn mensen die je anders misschien niet uitkiest om een discussie te voeren, mensen van allerhande niveau's, stromingen en levenservaringen en dát kan het soms een beetje lastig maken is mijn mening....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 20 juni 2011, 16:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 16:21
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Waarom zou je niet scherp mogen zijn met je kritiek? Als je duidelijk bent, weet iedereen waar hij aan toe is. Uiteindelijk gaat het er toch om wat men denkt? Verder kun je toch niet komen met een geschreven woord. En vooraf voortdurend in moeten schatten of iets wel of niet pijnlijk is, zorgt er helemaal voor dat je niks meer durft op te schrijven. En het gaat zelfs verder. Soms staat men gewoon te liegen om de ander maar geen pijn te doen. En dat gebeurt in mijn ogen te vaak, zowel hier op het forum als in de chatbox. |
Je kan toch ook duidelijk zijn en de ander heel laten? Ik denk dat dat bovenstaande schrijvers bedoelen(vul het nu even in). En de een heeft daar nu eenmaal een andere grens bij dan de ander..... Ben het wel met je eens dat je natuurlijk wel je mening op moet kunnen schrijven zonder vooraf te moeten denken of je iemand kwetst....... Mij maakt het niet uit als je wat lelijks over bv yoga schrijft, moet je helemaal zelf weten en maakt mijn yoga plezier zeker niet minder.........maar een ander klimt dan misschien weer in de gordijnen omdat die dat als kwetsend ervaart..... Het forum is allemaal nog niet zo simpel Chatuliem, lijkt het echte leven wel vind je niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 16:13
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Echt onzin Frank wat je nu schrijft... Beken het maar, je bent gewoon heel nieuwsgierig... ! |
Frank is niet nieuwsgierig, hij is gewoon erg belangstellend Enne onzin schrijven ? Ik vind juist dat hij heel vaak zinnige dingen schrijft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 13:05
|
|
|
MARIA576 schreef: | Willemijn, dank je voor je reaktie. Ik denk dat je kern goed raakt door te zeggen dat je ruimte om jezelf te zijn moet creeëren. Het zet mij in elk geval aan tot nadenken... en ik vraag me (nu) af in hoeverre ik mezelf en mijn mening trouw ben én of ik soms ga twijfelen aan mezelf of mijn mening na kritiek van anderen. Nee, ik ben niet bang om te leren van een ander en nee, ik zal ook nooit beweren de wijsheid in pacht te hebben. Al die verschillende meningen...ik vind het een verrijking en dat meen ik oprecht. Tcoh stoor ik me váák aan de toon waarop het gebeurt. Want al is het onbedoeld? Het kwetst tóch en volgens mij is dát onnodig. Gewoon bij je mening blijven...maar dan even denken hóé je iets neerzet, hoe moeilijk is dat? |
Nee, dat is in principe helemaal niet moeilijk. Maar je moet je ook realiseren dat de één nu eenmaal wat gevoeliger is dan de ander........ Ik weet van mijzelf dat ik ook wel vrij direct ben en ook wel vrij duidelijk maar absoluut niet de intentie heb de ander tekort te doen........Ligt dat dan aan mij als de ander zich gekwetst voelt of is de ander gevoelig voor woorden van de ander? Ik denk dat je je dat ook altijd even af moet vragen als je je gekwetst voelt. Praktijk is altijd een stuk weerbarstiger dan de theorie Maria.......En een pittige discussie is toch ook wel leuk? Maar ik ben het met je eens: C'ést le ton qui fait la musique En ondertussen hebben we toch maar een boeiende discussie én goed van toon vind je niet?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 20 juni 2011, 13:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 11:57
|
|
|
MARIA576 schreef: | Chat, ik ben het met Susannah eens want ook voor mij is de felheid de reden om niet mee te doen aan een discussie op het forum. Een eigen mening hebben of geven is nog héél iets anders dan elkaar de mond snoeren met bijbelteksten, betweterigheid of een mening de grond in boren. Je moet niet vergeten dat 'we' elkaar soms helemaal niet kennen en dus ook niet weten hóé iets bedoeld is. Soms, als ik van een onderwerp niet veel af weet, durf ik me al helemaal niet te mengen in een discussie want dan is er altijd wel weer iemand die je dat heel erg goed laat voelen. En als dat onderwerp voor mij gevoelig ligt, bedank ik al helemaal om mee te doen. Jij hebt het er steeds over dat het wel meevalt en dat we elkaar alleen maar lief willen vinden. Ik ben het niet met je eens. Zolang men het onderscheidt niet kan maken tussen een mening en een persoon, doe ik niet mee. M.a.w: een mening die afwijkt wordt téveel op de persoon gespeeld en dat is mijns inziens niet goed te praten. Discussier er gerust op los...maar laat elkaar wel in zijn of haar waarde! Ruimte dus..om jezelf te zijn, om ánders te zijn, dát mis ik hier. |
Is het ook niet zo Maria, dat je de ruimte om jezelf te zijn zelf moet creéren? Jij hebt jouw verhaal en jouw visie en daar is niets mis mee.......En dat kan een ander nemen of laten toch? Waarschijnlijk is het niet mijn beleving en mijn waarheid en zet ik daar mijn mening en visie tegenover maar dat wil toch niet zeggen dat ik het niet respecteer? Ik krijg nu een beetje het idee dat iedereen de bal bij de ander neerlegt als het om kwetsen op het forum gaat..... Denk dat we ook niet te bang moeten zijn om gekwetst te worden want dan kan je nooit meer wat schrijven. Niemand heeft hier de intensie om iemand te kwetsen denk ik maar soms kan je het ook zo lezen....... En dat is het nadeel van het geschreven woord....dat kan soms harder over komen dan de bedoeling is. Het boeiende van een forum kan juist zijn dat je verschillende visies en meningen hoort en dat je daardoor ook eens een andere blik van kijken krijgt dan alleen je eigen blik........ En wat dan nog als iemand het niet met je eens is? Als je er zelf maar helemaal achter staat, daar gaat het toch om?
En ik denk, maar dat is heel persoonlijk, dat je jezelf tekort doet om geen stukjes meer te schrijven. Ik las altijd met plezier je stukjes hoewel mijn beleving een duidelijk andere is.......maar je staat voor wat je schrijft en het zijn zeker zinnige dingen.....en laat je niet weerhouden door deze of gene die daar misschien in jouw ogen wat ongenuanceerd mee omgaat......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 20 juni 2011, 12:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 10:35
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Als ik zo wel op het forum als in de chat echt zou zeggen wat ik dacht, dan heb ik binnen de kortse keren een ban. |
Dus jij doet je anders voor dan dat je werkelijk bent? Weten we dat ook weer......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 21:48
|
|
|
MARY052 schreef: | Ik zou daar inderdaad op een gegeven moment wel flauw van worden. Geinen is leuk maar niet te pas en te onpas.
Mary |
Lijkt mij knap vermoeiend om de hele dag te lachen en flauw te doen........Ik ben het met je eens Mary......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 21:23
Onderwerp: Vaderdag / moederdag / Grootmoedersdag / Grootvadersdag
|
|
|
VISSER278 schreef: | En zo kan je overal wel een speciale dag voor houden. Zelf was ik eens een keer op een lezing en desbetreffende spreker kwam uit Twenthe . Hij zei: Bij ons is het soms zo erg dat als de hond jarig was dat er al een extra krat bier in huis moest komen. |
Maar ondertussen hoop je wel dat je morgen een nieuwe bureaustoel krijgt Visser........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 juni 2011, 17:15
|
|
|
VISSER278 schreef: | En je mag trouwens ook niet tillen....... |
En W-tje regelt dat? [/quote]
Het is maar net met wat voor blik je kijkt Visser.....Je kan denken waar bemoeit ze zich mee óf je kan denken wat leuk dat ze met me meeleeft........en zich zorgen maakt over mij.......omzien naar elkaar is dat he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 juni 2011, 21:13
Onderwerp: stond dat in de krant???
|
|
|
MARIO216 schreef: | Je kan solliciteren |
Alleen als jij er gaat wonen Mario.........
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op dinsdag 14 juni 2011, 21:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 juni 2011, 20:23
|
|
|
VISSER278 schreef: | was ik vanmiddag in de de pauze in de Aldi, zag ik dat ze bureaustoelen hadden die waren afgeprijsd. 'k heb ze lekker laten staan. |
jij dacht natuurlijk, ik ga toch voor de roze...... En je mag trouwens ook niet tillen.......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op dinsdag 14 juni 2011, 21:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 juni 2011, 20:21
|
|
|
MARIO216 schreef: | @Thomas: wil jij niet eens naar dat Spaanse (smurfendorp) waar alle huizen blauw zijn geverfd.
Gargamel komt ook |
Eén detail, niet onbelangrijk, zijn daar ook smurfinnen?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op dinsdag 14 juni 2011, 20:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 juni 2011, 20:11
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
Mario, wat leuk de Nits.......jammer dat het niet de Dutch Mountains is.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 juni 2011, 19:44
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | de eerste zin uit een willekeurig stukje: 'In een mantra zestien keer 'Jezus' zingen, is dat lofprijzing van goede kwaliteit? Ik dacht het niet.' |
Dat stond er, dat klopt. maar ik lees het anders dan jij doet merk ik...... Ik vond dat wel een punt waar ik het mee eens was....maar nu je het zo zegt kan het inderdaad pijnlijk en vervelend zijn als je evangelisch denkt.....vooral dat mantra denk ik..... Vanuit jouw denkwijze kan het inderdaad kwetsend overkomen daar heb je wel gelijk in......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 13 juni 2011, 19:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 juni 2011, 19:31
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Tja, het is toch bekend dat het ND heel negatief is over evangelische christenen. Ik vond het ook buitengewoon wrang dat ze daar met een stand durfden te staan. Wel verdienen aan evangelischen om ze daarna weer uitvoerig te kunnen verketteren.... |
Is dat zo Chatuliem? Nooit zo gemerkt maar ik ben ook niet evangelisch..... Ik vond het ook geen negatief stukje eerlijk gezegd.......het was uit een gesprek met iemand van de organisatie van Opwekking en die vertelde dat en er kwam achteraan dat ze mensen altijd terug verwijzen naar hun eigen gemeente......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 13 juni 2011, 19:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 juni 2011, 19:28
Onderwerp: ongelovige vriendschappen
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Voor mijn geloof niets opgeven..laten zien wat mijn geloof betekent.. Het gaat er niet om dat ik iets wil laten zien, en toch ook weer wel.. Ik ontmoet regelmatig nieuwe mensen, mijn vrienden kennen me wel, maar de ander, mijn naaste? Ik mag sterke drank drinken zoveel ik wil, ik mag met ongelovigen omgaan, leven zo ik wil, doen wat ik wil, zonder beperkingen...alle vlees eten hoe of het ook bereid is..ik mag biddag vieren zonder eerst mijn huis te moeten reinigen, ik ben vrij zie je? omdat we van God alles mogen.. Of alles tot stichting is..dát moeten we ons afvragen. We hoeven niets te verdienen, het is genade waardoor wij behouden zijn..en ja..ik hoop dat een ander iets aan me ziet en dan vragen gaat...zo wil ik in dit leven staan. Maar dat is mijn keuze.. |
Klopt ,en ik denk dat ik ook wat anders in het leven sta dan jij dat doet. En dat is toch ook ok?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 juni 2011, 19:12
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Hoi Willemijn,
Ik ben het met je eens dat je anders hoort te staan in vergeven en leven volgens die richtlijnen én als volgeling van Christus. Ook een ongelovige kan heel goed vergeven en goed leven, het enige wat ze missen is het geloof in Jezus.
Ik probéér zo te leven dat mijn on-anders gelovige vrienden zien dat ik voor mijn geloof niets op hoef te geven ..wel met sommige zaken anders omga, vanuit mijn geloof en daardoor andere keuzes maak. |
Ik heb zeker een aantal ongelovige vriendschappen en ik moet je eerlijk zeggen dat ik niets laat zien. Ze weten wat ik geloof en hoe ik daarmee omga en ik hoef er voor mijn gevoel ook niets voor te laten en maak volgens mij nu ook geen andere keuzes omdat ik christen ben.....Ja, ik hoor bij de kerk en ben daar actief in en dat deel ik wel als het me bezighoudt maar dat doen zij ook met hun bezigheden..... Wel heb ik vaak boeiende gesprekken maar die heb ik met gelovige vriendschappen ook dus daar ligt het ook niet aan..... Eigenlijk kom je dan tot de conclusie dat het enige wat ze missen het geloof in God is, zoals je al eerder noemde....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 13 juni 2011, 19:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 juni 2011, 14:04
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Zo'n 55.000 mensen bij pinksterconferentie(DvhN) ANP | Gepubliceerd op 12 juni 2011, 18:42 Laatst bijgewerkt op 12 juni 2011, 18:51 BIDDINGHUIZEN -
Ongeveer 55.000 mensen hebben zondag de laatste dag van de pinksterconferentie Opwekking in Biddinghuizen bezocht. Dat heeft de organisatie van het evenement laten weten.
Dit jaar had de bijeenkomst, waarmee christenen het pinksterfeest vieren, een bijzonder karakter door een massale steunbetuiging aan slachtoffers van de aardbeving in Japan. De bezoekers hielden op een afgesproken moment een vel papier boven hun hoofd waarmee een groot hart zichtbaar werd in de Japanse vlag.
Volgens de organisatie werd met de bijeenkomst ook de grootste 'flashmob' in de wereld gevormd, een spontane bijeenkomst op een openbare plek waarbij iets ongebruikelijks wordt gedaan. Op last van de autoriteiten werd op een gegeven moment opgeroepen niet meer naar Biddinghuizen te komen omdat er te veel mensen op af dreigden te komen. |
Ik las vandaag in het elektronische Nederlands Dagblad een stukje over Opwekking en daar stond in dat het massale zo veilig is voor veel mensen omdat je dan ten onder gaat in de anonimiteit en het veel makkelijker praten is dan met mensen die je kent........ Zo had ik het het eigenlijk nog niet bekeken.....en of het nu positief of negatief is laat ik maar even in het midden......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 13 juni 2011, 14:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 juni 2011, 12:08
Onderwerp: Ruilhoekje
|
|
|
VISSER278 schreef: | Daar heb je het weer......Visser woont te ver weg |
Je komt toch weleens over de Veluwe? Kan je hem zo even oppikken......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 juni 2011, 11:15
Onderwerp: Ruilhoekje
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nou ja zeg.Heb ik eens wat in de aanbieding, wordt het gelijk afgedaan als afval . Weet je wat afval is? Mn ouwe bureaustoel!! |
Hoi Visser, ik heb nog wel een mooie bureaustoel voor je........een roze.....jammer dat je zover weg woont........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 juni 2011, 13:26
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
http://youtu.be/efbI8y64vcU
Dit nummer komt van de cd Traditionals, recent uitgekomen.... Allemaal oude nummers gezongen door jonge artiesten........... Dit is een prachtig nummer van Bob Dylan gezongen door Marien Dorleyn van de band Moss Ik kreeg deze cd van een jonge collega die hem voor mij gebrand had omdat ik die oude nummers nog wel zou kennen en mooi zou vinden
Maar het klopt, het is een prachtige cd......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 12 juni 2011, 13:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 juni 2011, 12:47
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Als ik gelovig word...wat zal ik dan op moeten gaan geven? Ik begrijp dit niet helemaal. |
Ik zou zeggen: kijk alleen maar eens naar het topics sex voor het huwelijk en masturbatie? Ik denk zelf dat je zeker als christen geen beter mens wordt dan als je niet gelooft maar toch wel wat anders staat in vergeven en leven volgens richtlijnen die in de Bijbel staan........
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 12 juni 2011, 13:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 juni 2011, 23:07
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
KLAPROOS940 schreef: | Ook al was het een bedreigend moment, dan nog begrijp ik niet hoe je kunt bedenken dat dan je dochters maar verkracht moeten worden. Hij had ook kunnen zeggen, "dan neem mij maar" |
Ik las vandaag nog in de krant dat een echtpaar hun 8 jarige dochter aanbood voor sex.....Toen gebeurden die dingen en anno 2011 ook nog.....triest eigenlijk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 juni 2011, 22:05
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
MAATJES468 schreef: |
Imke van harte gefeliciteerd en Gods rijke zegen in het nieuwe jaar toegewenst ook namens ons |
Imke,
Van harte gefeliciteerd en ik wens je een jaar met veel blije en gelukkige dingen........ Willemijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 juni 2011, 23:46
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Koffie zonder cafeïne is het ergste wat er is. Youp van 't Hek had het over Buckler, dat gereformeerde bier zonder alcohol maar dat is dan inderdaad nog heilig bij cafeïnevrije koffie. En als je een idee wilt: Smulsmurf houdt wel van Nespresso Ristretto, sterkte 10. Zwart cupje.
Smulsmurf, is verslaafd, dus de zweep over koffie zonder koffie. |
Er gaat toch niets boven het kobalt blauw cupje hoor! Pittig en lekker net zoals koffie hoort te smaken...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 juni 2011, 18:12
Onderwerp: Oud Zeer
|
|
|
MAUREEN217 schreef: | Sorry, ik val in herhalingen, maar voor mij was het ook heel veel leeswerk. Ik heb stukjes gelezen, niet alles.
Wat ik wel wil zeggen, is dat de mens niet in staat is oud zeer af te leggen. Dat lukt ons niet. Laat ik voor mijzelf spreken. De pijn die mij was aangedaan. Ik dacht dat ik het vergeven en vergeten had, maar bij het eerst volgend conflict kwam het weer naar boven en stapelde het steeds meer op. Ik ben ervoor gaan bidden en heb mijn Vader om hulp gevraagd. En met de kracht van de Here, heb ik de pijn los kunnen laten. Ik heb zelfs geleerd de ander lief te hebben, niet met menselijke liefde, maar met Goddelijke liefde, en die liefde gaat diep, heel diep, dan ben je in staat je oude zeer te begraven. |
Ik denk dat de mens heel goed in staat is oud zeer af te leggen......maar je moet het ook wel willen natuurlijk....Soms zit er nog zoveel pijn aan oude zaken dat je je gewoon weg niet durft over te geven aan nieuwe dingen. Je bent dan bang dat het je straks opnieuw pijn kan bezorgen. Ik denk zelf dat er ook 'zeer'is wat je niet machteloos maakt maar juist in aktie zet. Die je bewust maakt van je toekomstige keuzes. Wat is goed en wat is fout? Alles wat je als akelig hebt ervaren hoeft niet per definitie fout te zijn. Nare ervaringen kunnen je inzicht geven. Inzicht in vergevingen in macht en onmacht.....probeer het te zien Maureen als iets wat je leven -hoe dan ook-verrijkt heeft, want daardoor ben je geworden wie je bent.........En natuurlijk dat litteken mag er zijn en blijft er ook...... En uiteraard Goddelijke hulp daarbij is fijn maar bij oorsprong ligt het toch bij je eigen denken......... En maar al te vaak lees ik hier: God vergeeft mij en wat ik een ander aandoe vergeeft God ook dus dan is het klaar.....Ik denk juist dat het ook een stukje van jezelf is wat hard moet werken aan zaken vergeven of je in ieder geval er bewust van zijn wat je evt een ander aandoet(hebt gedaan) En dan leg je geen schuld meer bij mensen die je iets hebben aangedaan.......en heb je inzicht gekregen in je wat je fout deed......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op dinsdag 7 juni 2011, 18:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 22:57
|
|
|
[url]Hopelijk gaat het naar het midden van het land en blijft het daar.[/url] zegt Frank.......
Dank je wel Frank!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 juni 2011, 22:00
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Die Klaas was zo'n erg nog niet maar die pieten die er waren...over de bewoners van dorpje zeg ik maar wijselijk niets... |
Dorpje?????? Nou ja.......dit is wel even een erge foute opmerking.....
|
|
Naar boven |
|
|