Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 22:55
Onderwerp: Het weer
|
|
|
EEN BOLUSBAKKER.......VISSER!!!!
Die en ze toch weh op Krunege???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 22:40
|
|
|
Hannah...IK...ben niet eigenwijs...(ik ben ook niet in Zeeland geboren...haha)
Want...Ineke weet WEL...wat een maggiplant is...zeker te weten!!! Het is echt Visser....geloof me....
En voor bolussen...op zaterdagmorgen...zijn de winkels heeeeeeeeel vroeg open...Das een gewoonte...zaterdagmorgen een bolus bij de koffie!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 10 mei 2012, 22:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 19:33
|
|
|
Hoe moet dat nu Visser???
Zelf zo leuk gezaaid...het is allemaal opgekomen, maar niets kan de tuin in... Ja kunnen wel, maar ik laat die lieve plantjes toch niet verzuipen???
Wat denk je van de zonnebloemen, die willen zon... Ook de tomatenplantjes... Het is droevig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 16:34
Onderwerp: Vaders Liefdesbrief
|
|
|
Ik kende dit, maar wat mooi om het weer eens te lezen....
Betere Vader kunnen we ons niet wensen!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 13:42
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Het verschil in waarde is groot lieverd Niet voor nu,voor later,voor mijn kroost......
Leanne,die vaak een dansje doet |
Oke...ik snap je...doe ik nu even ...OOK...een dansje....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 12:52
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Het verlossende telefoontje van de gemeente;er ligt vanaf heden woonbestemming op een perceeltje grond dat in mijn bezit is
*doet even een dansje*
Leanne,GEEN raik frau |
Maar...waarom dan wel het dansje???? Je verkoopt het niet..je bouwt niet... Is het fantaseren dan....dat dansje???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 12:51
|
|
|
Straks mijn bed....afbreken... De bankjes uit de kamer naar mijn zoon brengen... De tafel afbreken...en met de stoelen naar boven.... Een lege kamer...een mooi moment??? Ja...want morgen komen de nieuwe spullen...
RAIK FRAU???? Niet in geld nee, maar wel in mijn hart.... Dankjewel...lieve mams...dit is dankzij jouw!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 12:42
Onderwerp: Kaartjes voor karin Bloemen op 2 juni voor 5 levens middelen
|
|
|
MARISKA601 schreef: | he marry je leeft nog zie ik... |
Kijk...dat is nu wat.....IK...bedoel....
De monden gaan hier open over liefdeloosheid...eengezinsheid.....normen en waarden...en weet ik wat nog meer....
Dat duikt er even iemand hier weer op de site die er al een poosje niet meer is geweest...en waar ook veel om te doen geweest is...en wat krijgt ze te horen?
JE LEEFT NOG........ZIE IK!!!!!!!!!!!!!!!
De grootste monden over een ander en wat gebeurd hier??? Is dit christelijk??? Ik dacht het niet!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 mei 2012, 18:07
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
JOL252 schreef: | okay, ik blijf vandaag verder binnen. Met een al halfvol karretje in de supermarkt beseffen dat ik geen portemonnee heb meegenomen dus karretje even laten staan en naar huis sjezen om voor de deur tot de ontdekking te komen dat mijn sleutels nog in de boodschappentas in de supermarkt zitten. | Vind je het heel erg dat ik ben gaan lachen???
Wat jouw overkomt...is zo bekend...ik had het kunnen doen(zijn)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 mei 2012, 00:32
Onderwerp: Kaartjes voor karin Bloemen op 2 juni voor 5 levens middelen
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Als het voor mensen bestemd is, die geen grote beurs hebben, vind ik dat misbruik maken van... Je maakt er een hypocriet verhaal van, maar in feite profiteer je zelf van een aanbieding die voor anderen bestemd is. |
Jij heb altijd wel wat te mopperen... Kun jij in de beurs van een ander kijken???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 17:48
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Je kunt heel druk zijn, veel onder de mensen zijn, maar toch ook heel eenzaam...niemand kan je maatje vervangen waar je zoveel jaren mee hebt samengeleefd, toch?
En vergeet niet...sommige mensen zijn juist heel druk en veel onder de mensen, omdat ze die eenzaamheid willen ontvuchten. Des te eenzamer zijn ze thuis wanneer ze alleen zijn! |
Jazeker...dat weet ik ook.... Laat ik maar zeggen...wat ik heel vaak zeg.... Ik weet niet eens of ik de leeftijd wel zal halen....en als ik het haal...hoe ben ik dan???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 15:59
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Mijn moeder is denk ik de fitste 88 jarige van Nederland,altijd bezig,druk met haar bingo/sjoel/vrouwenclubjes en vriendinnen,gaat graag shoppen,elk weekend uit eten etc,kortom:ze heeft een heerlijk leven,maar ze mist haar maatje vreselijk...... |
Ik begrijp je wel, maar dan wordt ze toch niet alleen en eenzaam oud???
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op dinsdag 8 mei 2012, 16:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 14:48
|
|
|
Dat is jammer Leanne..... Mijn moeder is namelijk ook alleen....na een prachtig huwelijk van 50 jaar. En natuurlijk is dat in het begin erg zwaar... Toch heeft ze haar weg daar weer in gevonden.... Ze is nu 85...kan haar rondje lopen door het apartement...zoekt de buurvrouw op....maakt haar puzzeltje en lacht met een vriendin... Wij als kinderen bellen even...of halen haar een keertje....
En vanmorgen was ik zelf in de thuiszorg, bij iemand die ook zijn vrouw kwijt is...maar wat hadden we een plezier samen...Hij...op zijn manier ontdeugend, maar toch ook nog vol goede moed...en een lach...
Het kan toch anders...maar wel heel erg als het kaarsje maar een klein vlammetje meer heeft... Sterkte...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 mei 2012, 18:33
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Als jij van niets weet, zwijg er dan over. Zulke opmerkingen roepen antwoorden op die men niet wilt geven. |
Ik merk het....zelfs een goedbedoeld woord wordt nog beantwoorde met... ZWIJG ER DAN OVER!!!! Christen en naastenliefde...volop aanwezig!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 mei 2012, 17:45
|
|
|
Nee Frank...ik kan het niet meer volgen....ik weet ook niet waar het over gaat....WIL het denk ik ook niet weten....hoef het niet te weten....
Maar mocht het jouw aangaan...en er dus dingen zijn gebeurd die het daglicht niet kunnen verdragen...kan dat niet gemeld worden dan???
Ga dan ook in alle rust verder en laat dat CM rusten als er vervelende dingen gebeuren...
Er is toch ook nog een msn...een telefoon....een mobiel???
Sterkte!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op maandag 7 mei 2012, 18:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 mei 2012, 17:18
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Dus we hebben er op cm geen moeite met scheiden en trouwen na echtscheiding om dat iedereen dat graag wil/doet? en velen hebben geen moeite met sex voor het huwelijk om dat dat zo vaak gebeurt zoiets? Lijkt me geen goede reden |
Heb ik zeker wel moeite mee hoor...en denk helemaal niet makkelijk!!! Maar daarom kan het nog wel moeilijk zijn om er over te praten!!!!!! (Al is het nu maar met de nieuwe partner...de nieuwe relatie!!) Leg me al helemaal niet niet bij de woorden...omdat het zo gewoon is ...of dat hij of zij het ook doet!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op maandag 7 mei 2012, 17:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 mei 2012, 17:13
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
BIANCABB146 schreef: | Na een relatie van een jaar zijn ik en hij uit elkaar. Het was toch anders dan gedacht Zo zie je maar weer dat er inderdaad nog mensen bestaan die zich heel anders voordoen :)
Tsja :) |
Ook dat maken we vaak allemaal een keer mee... Nee...dat is niet leuk....maar beter nu dan later!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 mei 2012, 07:48
Onderwerp: Gebedsroom do 3 mei – ... voor bewaring en integriteit
|
|
|
En ja ik vertrek binnenkort. Dan is er al 1 zeikerd minder op cm.
(woorden van Mariska)
WAAROM SCHRIJF JE DEZE DINGEN???? Is toch helemaal niet nodig?? Moet je niet doen over jezelf!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 mei 2012, 07:44
Onderwerp: Gebedsroom do 3 mei – ... voor bewaring en integriteit
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Hmm …weet eigenlijk in de verste verte niet wat er allemaal afspeelt, maar het klinkt verre van goed. Het neigt naar wereldgelijkvormigheid zonder de liefde van Christus. Het Gebed is een directe relatie met je schepper en we moeten ook vergevingsgezind zijn naar de ander toe. Misschien een idee om in bv de volgende ontmoeting (picknick )weer als broeders en zusters elkaar in de armen te sluiten.
Afsluitend met de volgende tekst vanuit de Bijbel. Johannes 13:35 Hierdoor zullen allen inzien dat u Mijn discipelen bent: als u liefde onder elkaar hebt. |
Fijne reactie.....!!!
(Zelfs de zondag wordt er hier nog gebruikt voor deze zaken....maar let op...ook dat mag je niet zeggen) Mijn zondag verliep anders....maar wel fijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 18:16
Onderwerp: kijken op profielen..
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar dat heeft toch niets met de foto op je profiel te maken? Volgens mij ging de discussie daar over? |
Ja...ik heb het ook even veranderd!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 18:14
|
|
|
Ik ben ook alleen maar leuk voor hen die me leuk vinden...........
(Uitspraak van Xabia)
Xabia....dit vind ik een geweldige uitspraak...die onthoud ik...!!!
En voor die niets hebben met jouw foto...daar was toch het gebak voor???
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 5 mei 2012, 18:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 15:19
|
|
|
NICKY298 schreef: | ach ik zoek hulp , en het ergste heb ik gehad. alleen de laatste lootjes.
en af en toe een duwtje in de rug. komt alles goed. |
Natuurlijk...zo denk ik er ook over...ik kan het ook nog niet alleen... Maar ook ik weet...het komt goed!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 14:44
|
|
|
[quote=LEANNE226]Van je nieuwe partner?Dan vraag je nogal wat........een nieuwe relatie moet een nieuw begin zijn,uiteraard blijf je het verleden meedragen maar starten met een berg ouwe koeien lijkt me ondoenlijk.[/quote
Starten met een berg oude koeien...ja das heel moeilijk... Maar zeker niet ondoenlijk.... Ik begrijp ook wat Nicky bedoeld( denk ik) Zelf heb ik te maken met ...""oude koeien van 2 kanten""( in een nieuwe relatie) Juist daarom...willen we niet alles overhaast doen... Allebei ontdek je ...(toch ook) welke fouten je HEBT gemaakt en (soms) nog maakt... Dat vergt tijd...veel gesprek....en heel veel aanpassing...(vind ik)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 14:32
|
|
|
LEANNE226 schreef: | 90% van die eendjes wordt niet overreden hoor!
die worden opgevreten door de ratten |
Toch niet... Wat zijn dan al die mini-kleine-donzen dekbedjes op straat??? We...konden ze zo zien liggen... Alhoewel...ik geloof ook dat een rat ze niet laat lopen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 mei 2012, 13:32
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Gisteren een verjaardag.....(met allemaal lekkere dingen natuurlijk) Alles redelijk braaf geweigerd...HEEL MOEILIJK!!!
Ben van plan om nu vanavond hier thuis mezelf te beperken tot een bakje soep...want vanavond WEER een verjaardag... Omdat ik het gewoon heel moeilijk vind om NEE te zeggen...zeg ik vanavond JA... Wat is het moeilijk als je alles zo lekker vind, maar weet...hoe raak ik ooit die overtollige kilo's kwijt... Maar...ik mag trots zijn...want ik ben inmiddels al 8 maanden van het roken af!!! En ik eet vanavond een gebakje..dat is al zeker!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 11:45
|
|
|
INGE721 schreef: | Dat is eigenlijk wat ik wil zeggen...bouw eerst een vriendschap op, verwacht niet meteen alles van elkaar, ga elkaar missen en leer praten met elkaar. Als dat goed zit heb je een prachtige basis om op verder te bouwen. Maar dat kost tijd en inzet. Iets totaal anders dan even snel een chicky scooren.... |
Klopt helemaal Inge...ben ik al een behoorlijk poosje mee bezig, maar het voelt goed...(eigenlijk steeds beter)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 10:57
|
|
|
INGE721 schreef: | Dan is het nu de hoogste tijd om Floshke en Prikkie eens lekker te gaan knuffelen. Zeg vooral tegen Prikkie dat je van hem houdt want stel je voor dat je hem voor het laatst vasthoudt... En de wagen gewoon niet gebruiken |
Ook dit verhaal is TE...TE...teer voor Frank... Het idee...vandaag voor het laatst die stekeltjes?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 10:55
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik vind dat je zulke gruwelverhalen niet op het forum mag zetten...nu de egeltjes wakker zijn en op zoek gaan naar van alles en nog wat zie je ze ook plat op de weg liggen...als ik met de wagen rij sluit ik steeds mijn ogen want ik kan niet tegen die gruwelbeelden. |
Ik houd niet van gruwelverhalen van platgewalsde egeltjes!!!!! Weet je hoe zeer dat doet aan je stekeltjes??? Doe vooral je ogen dicht...dat gruwelt nog erger...en veroorzaakt helemaal ernstige dingen...(omvergereden bomen enzo)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 10:42
|
|
|
Vanmorgen tot de constatering komen dat van de 13 jonge eendjes en nog maar 2 over zijn... Bijna elk jaar wordt het kroost van moeder eend doodgereden.... Ik zag dat er vanmorgen een bordje hing...""VOORZICHTIG RIJDEN...JONGE EENDJES"" De gehandicapten waren er ook van onder de indruk... Gelukkig schijnt er ook weer een nieuw nest de zijn met 4 eieren... Hopelijk leven deze langer!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 08:17
|
|
|
DJES101 schreef: | VOLGENS DE BIJBEL HEEFT GOD IEDER MENS NAAR ZIJN EVENBEELD GESCHAPEN . VOOR MIJ PERSOONLIJK HOUD DAT IN ,DAT IEDER MENS MOOI IS OP ZIJN OF HAAR MANIER. WAT VOOR DE 1 KNAP/MOOI IS ,IS VOOR DE ANDER MINDER KNAP/MOOI. IEMAND KAN MOOI AAN DE BUITENKANT ZIJN, MAAR DOOR DE TONG ZO MINDER MOOI OVERKOMEN.... ZO PAST ER BIJ ELK MENS DE JUISTE PERSOON . |
Zo is het ook...en God heeft de mens ook nog eens ZO geschapen... De een met veel en de ander met minder talenten, maar we zijn allemaal van Grote Waarde!!!!
|
|
Naar boven |
|
|