ChristianMatch

Forum

Berichten van WILLEMIJN232
Ga naar pagina Vorige 1 ... 108 109 110 111 112 113 114 ... 180 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEMIJN232
Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 17:23
BerichtOnderwerp: Ik ga op rei.s (2)

ROADY641 schreef:
Dat wou ik ook vragen:

En het verhaal nu???

Smiley met dichtgeplakte mond

Heren! Hij gaat toch nog op vakantie? Daarna komt hij toch met een leuk verhaal? Of niet als het een saaie vakantie was.......
Jullie zijn gewoon wat ongeduldig....... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 16:13
BerichtOnderwerp: Flevo Festival

MARIA576 schreef:
Nee, het zijn 2 verschillende evenementen Willemijn. Flevo is met name gericht op de jeugd terwijl New Wine vergelijkbaar is met het Opwekkingsweekend wat pas geweest is...
En of je het 'raaskallen' moet noemen? vind ik persoonlijk nogal mevallen.. Knipoog smiley

Dank je wel... Knipoog smiley Je hoort en leest regelmatig wat over de New Wine conferentie, vandaar....
Maar wat is het verschil dan tussen de New Wine en de Opwekking?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 16:05
BerichtOnderwerp: Flevo Festival

ESTHNA266 schreef:
Ga jij naar het Flevo Festival?

Zo ja ga je dan ook naar de speeddate van CM??

Is het Flevo festival nu hetzelfde als de New Wine conferentie? Of raaskal ik nu een beetje?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 16:03
BerichtOnderwerp: Zeilen 6 augustus Loosdrechtse plassen

MARISKA601 schreef:
Ikvind het geen goed plan om met een andere datingsite een uitje te organiseren.

Ik zelf ben geen lid van andere datingsites.
En dus ook geen behoefte om iets met hun te ondernemen.

Volgens mij was de vraag niet wat je er van vond maar of je meeging Knipoog smiley
Het schijnt gewoonte te zijn op CM om bij elk uitje er ook neer te zetten wat je er van vind of vooral: wat je er niet van vind........... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 12:36
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

MARIO216 schreef:
Toscane here we comes:

http://www.youtube.com/watch?v=adN_mak-jzY

Nu spreek je weer Engels...... Boze smiley
Italiaans was meer van toepassing geweest toch? Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 9 juli 2011, 12:39
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 11:36
BerichtOnderwerp: kreet van de week

FRANKT627 schreef:
Aangezien ons W-tje niet zo'n voorstander is van Engelse woorden kan ik me voorstellen dat ze er een beetje zo Boze smiley uitziet bij het lezen van je kreet, Mario. Knipoog smiley

Inderdaad Frank! Je weet dat ik een hekel heb aan die verbastering van de Nederlandse taal in het Engels........ Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 10:37
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?

ANNETTE792 schreef:
Met een gasfornuis hield ik onder het koken regelmatig per ongeluk mn pannelap in de vlam.
Nu heb ik zo'n hopeloos ouderwetse electrisch kookplaat, dus de pannelappen erin houden gebeurt niet meer, maar hierbij vergeet ik regelmatig een pit uit te zetten als ik klaar met koken ben.

Volgende week komt mn nieuwe keuken, met keramische kookplaat die zichzelf uitschakeld als er geen pan op staat. Benieuwd wat ik daar weer verkeerd bij ga doen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
[color=#EE82EE]
[url]Hou je ons wel op de hoogte? Knipoog smiley
[/color][/url]
Ik geloof dat het niet zo goed gelukt is om een zin foutloos in kleur hier neer te zetten........ Engeltje smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 9 juli 2011, 10:37
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 10:34
BerichtOnderwerp: Sauna!

ESTHNA266 schreef:
Natuurlijk afhankelijk van de datum wil ik wel mee!

Vorige week zijn we met mannen en vrouwen van de andere christelijke dating site naar de Zwaluwhoeve geweest (een arregement van Vakantie veilingen)
Niks geen andere gedachtes of wat dan ook... Het kan dus wel.
Je zou ook daar mensen toevallig tegen kunnen komen. Dat je zonder het van elkaar te weten er naar toe gaat...

Het was iig reuze gezellig!

Natuurlijk kan dat wel! Mensen die nooit een sauna bezoeken hebben er'
ándere gedachtes'over en doen er wat flauw over volgens mij.......jammer

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 9 juli 2011, 10:39
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 23:15

CHATULIEM619 schreef:
Mag iemand hier nog een mening hebben zeg? En dan maar meteen veronderstellen dat ie maar gefrustreerd is en niet weet hoe het er toe gaat. Je veronderstellingen zijn verkeerd. Ik lees in de Bijbel dat de schaamte voor het lichaam het gevolg was van de zondeval, en zolang we in een gebroken schepping leven zouden we daar gewoon rekening mee moeten houden. Je lichaam is in dat opzicht ook een tempel...
In Groningen was de sauna de plek waar heren de liefde bedreven met manlijke prostituees. Ga me niet vertellen dat dit de enige was...

Uiteraard mag je een mening hebben hier, maar als regelmatig sauna bezoeker ben ik heel erg verbaasd over je uitleg en visie van de sauna.........
En gelukkig mag ik die mening hier ook presenteren.........
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 22:46

FRANKT627 schreef:
leuke foto Visser, leuke foto Visser... Boze smiley Vroeger schreef W-tje me nog eens en nu? Niks meer... Huilende smiley, smiley in tranen

Frank! Je weet dat ik vandaag even van slag ben........... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 22:30

FRANKT627 schreef:
Je bent je dus weer aan het bemoeien??? Knipoog smiley

Dat heet meedenken met een arme Zeeuw die buikpijn heeft....... Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 22:26

VISSER278 schreef:
En nu weer ontopic.

Ik heb te weinig paracetemols in huis. Mn buik begint behoorlijk zeer te doen. Huilende smiley, smiley in tranen

Heb je buren waar je even wat kan lenen? Ik denk even mee(niet bemoeien he)
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 22:16

FRANKT627 schreef:
leuke foto Visser, leuke foto Visser... Boze smiley Vroeger schreef W-tje me nog eens en nu? Niks meer... Huilende smiley, smiley in tranen

Als jij een leuke foto neerzet zeg ik er ook wat van, ok? Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 22:07

VISSER278 schreef:
Welke? Die, waar dennis op staat? Smiley die vol vragen zit

Ja, die achter de barbecue.....ben jij dat niet???? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 22:02

VISSER278 schreef:
en oppassen dat je het zooitje niet laat overkoken he. Dan is je gasstel ook nog verbrand. Verlegen lachende smiley

Even off topic.....leuke foto Visser Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 21:57

Volgens mij is Chatuliem nog nooit in de sauna geweest. Als dat wel zo was geweest had hij er zeker een andere mening over gehad.
Het zegt wat over Chatuliem hoe hij er over denkt........en niet hoe de sauna echt is.......gewoon heerlijk voor je lijf en geest op een ontspannen manier......
En dat bloot? Iedereen loopt daar bloot en het wordt als normaal beschouwd.....Mensen die nooit naar de sauna gaan hebben er blijkbaar beelden en fantasieén over geloof ik.........maar niet erg realistisch.......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 8 juli 2011, 21:59
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juli 2011, 18:20
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

http://youtu.be/-XnwbHlwRy4

Visser, Van harte gefeliciteerd, ik hoop dat je een leuke dag hebt en wens je voor het komend jaar behalve een goede vangst ook veel mooie dingen toe.....

Willemijn

PS: nog wel een beetje rustig aan doen he? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 20:50
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

MARIO216 schreef:
Dat was dus vlakbij waar jij woonde Verraste, verbaasde smiley

Nu zie ik waar het is, maar net had je er alleen maar acadabra staan Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 20:20
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

MARIO216 schreef:
Ik een dag eerder Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Wat heb jij nu toch onderaan je profiel gezet Mario? Verraste, verbaasde smiley Kan er ook een vertaling bij?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 18:41
BerichtOnderwerp: Getrouwd zijn en op een datingsite staan .

ANITA695 schreef:
LAATSTE MEDELDELING IK REAGEER NIET MEER OP DEZE RUBRIEK JAMMER DAT ER MENSEN ZIJN DIE T NIET BEGRIJPEN
COMMENTAAR LEVEREN IS NIET WAAR WE BETER VAN WORDEN EN DAT IK FOUTEN MAAK OM ME NIET GOED TE VERWOORDEN DAT MAG DUIDELIJK ZIJN MAAR OOK IK TREK ME NIET TERUG VAN EEN MEUTE DIE DENKEN T EERST RECHT TE HEBBEN HEERLIJK DAT WE VOOR GOD ALLEMAAL GELIJK ZIJN GEK HE SNAP JIJ HET IK WEL HIJ IS MIJN VADER IN ALLE DINGEN OOK DE FOUTEN DIE IK MAAK EN MAG MAKEN

GODS ZEGEN UIT EEN HART MADE BY THE LORD

EN JAMMER DAT ER NOG GEEN SIT ES BESTAAN VOOR NABESTAANDEN EN GEHUWDE MENSEN MISSCHIEN EEN TIP VOOR CHRISTAN MATCH

ER ZIJN ER DIE T VERPESTEN VOOR DE ALLEEN GAANDEN HIER
DAT VIN IK BETREURENS WAARDIG DAT T ZO MOET LOPEN LEES MIJN BERICHTEN EN DOE EENS EEN CHRISTELIJKE POGING OM ME TE BEGRIJPEN OF MAIL PRIVE ALS JE DOOR WIL GAAN MET JE GELIJK TE HALEN
UITEINDELIJK GAAN WE ALLEMAAL ZIJ DIE GELOVEN NAAR BOVEN
iK ZIE ER NAAR UIT VREDE RUST GEEN VERSCHILLEN MEER
PROBEER AL VAST TE ZIEN DAT WE ZO ZIJN ZOU DE WERELD BETER IN ELKAAR ZITTEN DAN NU

GROET EN SLUIT DIT TOPIC MAAR VAN MIJN PART EN MENSEN DIE ME NIET MOGEN PROBEER ME NIET MEER TE BENADEREN MET BUITENCHRISTELIJKE UITSPRAKEN

gODS ZEGEN GEWENST

Ik wil toch graag wel even reageren Anita, jij, en niemand anders bent dit topic begonnen. Dus dan krijg je automatisch reacties, leuke en minder leuke en daar moet je tegen kunnen anders heeft het ook geen zin een topic te openen....... Engeltje smiley Niemand heeft het trouwens slecht met je voor zo te lezen. Dus je kan ook denken wat aardig dat ze zo met me mee leven en tot steun willen zijn......Het is maar de blik van kijken he? Niet gelijk het negatieve van mensen willen zien......Het is maar een tip Knipoog smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op dinsdag 5 juli 2011, 18:44
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 22:59
BerichtOnderwerp: Het weer

VISSER278 schreef:
Echt waar? Nou, hier heel de dag prachtig mooi weer. Geen jas nodig gehad vandaag.
Maar ja, wat wil je .....ZEELAND he Coole smiley met zonnebril

Er is vandaag toch ook een haai gesignaleerd in Zeeland Visser???? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 20:25
BerichtOnderwerp: ga je voor uitelijk of voor innelijk ?

CHATULIEM619 schreef:
Ik denk dat je mijn punt voorbij gaat, dat ik wil maken. Dit topic gaat erover of je op het uiterlijk of het innerlijk valt. En er wordt verweten dat je niet naar het uiterlijk mag kijken. Als men zo veroordelend spreekt over anderen, mag ik wel duidelijk maken dat het bij een man hoort om te kijken. Waarom denk je dat vrouwen zich opmaken? Omdat ze toch zelf de behoefte hebben er goed uit te zien? Waarom denk je dat ze zo vaak zichzelf te dik vinden en krampachtig gaan lijnen? Vrouwen houden niet voor niks er rekening mee, dat mannen kijken? Waarom proberen ze te flirten met hun ogen, met hun kleren of met hun houding??? Vrouwen accepteren onbewust dat de man visueel ingesteld is en gedragen zich daar ook naar.
Ik heb jaren geleden opgegeven mensen te veranderen. En geaccepteerd dat niemand aan het ideaalbeeld voldoet. En dat geeft een geweldige ruimte, omdat mn verwachtingen dan ook niet zo hoog gesteld zijn.
Ik heb een voorstel, laat iedereen die het schandalig vindt, dat het uiterlijk belangrijk is, op de eerste date verschijnen in een burka...

Daar heb je wel een punt, ik ga ook niet zonder lijntjes onder en op mijn ogen de deur uit.....maar dat doe ik niet voor een man dat doe ik voor mezelf......en ik vind het ook heel bepalend wat een man draagt bij een date........witte tennissokken zijn voor mij not done......dus dat is ook wederzijds en niet alleen voor mannen.......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 19:54
BerichtOnderwerp: wat voor karakter zoek jij in je nieuwe partner ?

SAVANTI576 schreef:
wat voor karakter zoek jij in je nieuwe partner ?

ik zoek een vrouw die lief , zorgzaam , open , eerlijk , zacht van karakter , spontaan , gezellig , nieuwsgierig is

Nieuwsgierig zal toch wel lukken bij een vrouw? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 19:49

FRANKT627 schreef:
Ik denk dat ieder mens naar zekerheid en geborgenheid zoekt. Dit allemaal zonder haar of zijn identiteit te prijs te geven. We willen immers leven (in zekerheid en geborgenheid) en niet geleeft worden.

Ik begrijp Willemijn haar stelling dus heel goed. We zijn eigenlijk erg off-topic aan het gaan.

Je hebt gelijk Frank en ik ben het met je eens! Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 19:47

CHATULIEM619 schreef:
Wat ik niet begrijp is, dat je het onderwerp werk op tafel legt. Ik heb het niet over werk ik heb het gewoon over de menselijke natuur. En als je dan kijkt naar de verschillende manieren waarop mannen en vrouwen reageren, kun je dat negeren en zeggen, ze zijn volledig gelijk, maar je kunt dat ook accepteren en er rekening mee houden.

Laat ik je eens zelf citeren vanuit je eigen profiel:

En je gedicht zegt:
Als ik dit lees, zie ik dat bij jou ook de behoefte bestaat naar zekerheid en geborgenheid....

Natuurlijk, ik geloof wel in wederzijdse liefde en geborgenheid, met nadruk op het woord wederzijds dan even. Maar waarom ik werk noem is, omdat ik dat zelf heel belangrijk vind dat je in je eigen onderhoud kunt voorzien als dat nodig is en niet afhankelijk hoeft te zijn van je partner.......Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid zoiets Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 12:24

CHATULIEM619 schreef:
Ach Willemijn, denk je dat ik dit alleen maar vanuit mezelf uitspreek. Er zijn voldoende wetenschappelijke onderzoeken naar gedaan, die hetzelfde uitwijzen. Dat je dat niet leuk vindt, vertelt veel meer over jou dan over mij. Het feminisme kan de natuur van de mens niet veranderen, hoewel ze dat nu al jaren proberen...

Ik versta toch onder feminisme wat anders dan jij dat doet geloof ik.....ik ben helemaal geen aanhanger van feminisme.....Ik vind het heerlijk als een man mij in mijn jas helpt en de deur voor mij open houdt,wat dat betreft ben ik nog lekker ouderwets en dat hou ik ook maar zo......
Blijft wel staan dat ik vind dat iedere vrouw in staat moet zijn haar eigen brood te verdienen, of dat nu feministisch gedacht is?????? En dan bedoel ik niet dat ze persé moet werken of zo, dat moet een ieder zelf weten, maar het is wel belangrijk dat je dat sowieso kunt...Ik denk gewoon een praktische denkwijze die niets met feminisme te maken heeft maar meer met de tijd waarin we leven.......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 4 juli 2011, 12:25
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 12:01

CHATULIEM619 schreef:
Pieter heeft gewoon gelijk. Helaas, je bent gewoon mens en accepteer eens dat je dat bent. Een man is visueel ingesteld, raakt opgewonden binnen 30 seconden en een vrouw zoekt naar zekerheid en veiligheid. Pas als ze zich veilig bij de man voelt, kan ze zich helemaal geven. Deze dingen ontkennen of veroordelen is hetzelfde als Gods schepping te veroordelen.

Chatuliem, het is misschien wel handig om even te vermelden dat dit jouw mening is? Niets mis mee, maar er zijn vast wel mensen die er wat anders over denken...........en vooral je laatste zin is wel erg invullerig......
En al dat gedoe dat vrouwen naar veiligheid en zekerheid zoeken.....vrouwen zijn tegenwoordig prima in staat om in hun eigen levensonderhoud te voorzien hoor.......Ik denk dat vrouwen, net als jij, naar liefde zoeken, liefde die hun hart raakt.......
En uiteraard heb je ook vrouwen en mannen die andere dingen zoeken, die misschien financiele zekerheid zoeken, sex of een veilige basis.
Maar laat een ieder voor zichzelf spreken toch?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 03:05
BerichtOnderwerp: 3 Juli Moederdag;Willemijn 56 jaar

MARIO216 schreef:
Ter ere van de moeder van dit forum die vandaag jarig is, willen wij haar eren met een apart topic.

Willemijn van harte gefeliciteerd met je verjaaardag. 56 is niet niks.

Maak er een leuke dag van.

Ik was gister in de buurt van Harderwijk en ik hoorde de dolfijnen een speciaal liedje oefenen. Heb je zie niet gehoord, ze willen dat je komt.
Speciaal uit Spanje kwam er ook een telefoontje van de Sintl hij was onlangs in Harderwijk en vond W'tje ook wel heel erg lief.

Doe je de groeten van aan die andere die ook van de Veluwe komt, ze zal vast wel langs komen. Engeltje smiley

Die '"andere"heb ik inderdaad zaterdag al gesproken Mario, ze vroeg nog hoe het met jou was.......... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 03:01
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

Even een bedankje voor al die lieve wensen voor mijn verjaardag via de mail en via het forum........
Als maar een kwart van die wensen uitkomen heb ik al een fantastisch jaar voor de boeg Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 20:42
BerichtOnderwerp: Frusty

[quote=FRANKT627]Vind je? Engeltje smiley
Ik denk dan ook weleens waar gaat het over maar sla dan maar even het topic picknick over........dus je hoeft niet in te vullen voor iedereen dat dat leuk is.......jij vindt het leuk dat is heel wat anders.......en nogmaals.....het is niet verplicht om een topic te lezen toch? Sla het gewoon over als je er niets aan vindt of als het je frustreert.......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op woensdag 29 juni 2011, 20:48
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEMIJN232
Ga naar pagina Vorige 1 ... 108 109 110 111 112 113 114 ... 180 Volgende
Pagina 111 van 180