Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 02:00
|
|
|
Ter ere van de moeder van dit forum die vandaag jarig is, willen wij haar eren met een apart topic.
Willemijn van harte gefeliciteerd met je verjaaardag. 56 is niet niks.
Maak er een leuke dag van.
Ik was gister in de buurt van Harderwijk en ik hoorde de dolfijnen een speciaal liedje oefenen. Heb je zie niet gehoord, ze willen dat je komt. Speciaal uit Spanje kwam er ook een telefoontje van de Sintl hij was onlangs in Harderwijk en vond W'tje ook wel heel erg lief.
Doe je de groeten van aan die andere die ook van de Veluwe komt, ze zal vast wel langs komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 06:11
|
|
|
Hoi W-tje,
Van harte proficiat met je verjaardag. Ik wens jou een heel mooi nieuw levensjaar toe. Een jaar waar je nadien met veel plezier aan terug denkt.
Geniet met je familie, vrienden en met de Pieten van jouw dag...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 3 juli 2011, 06:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 09:46
|
|
|
Willemijn , 56 jaar ...het is niet niks. Heel, heel, heel hartelijk gefeliciteerd. Bedankt voor al je moederlijke zorgen betoond in het afgelopen jaar. Heb het echt kunnen waarderen. Ik hoop dat het komende jaar voor jou een heel goed en mooi jaar mag worden. Willemijn, ik wens je een heel mooie , fijne dag met veel zon maar bovenal met veel geluk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 14:54
|
|
|
Willemijn, vanuit Denthe een welgemeende verjaardagsgroet.
Wens je vandaag een hele fijne en gezellige dag toe.
Geniet ervan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 03:05
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ter ere van de moeder van dit forum die vandaag jarig is, willen wij haar eren met een apart topic.
Willemijn van harte gefeliciteerd met je verjaaardag. 56 is niet niks.
Maak er een leuke dag van.
Ik was gister in de buurt van Harderwijk en ik hoorde de dolfijnen een speciaal liedje oefenen. Heb je zie niet gehoord, ze willen dat je komt. Speciaal uit Spanje kwam er ook een telefoontje van de Sintl hij was onlangs in Harderwijk en vond W'tje ook wel heel erg lief.
Doe je de groeten van aan die andere die ook van de Veluwe komt, ze zal vast wel langs komen. |
Die '"andere"heb ik inderdaad zaterdag al gesproken Mario, ze vroeg nog hoe het met jou was..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 22:21
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ter ere van de moeder van dit forum die vandaag jarig is, willen wij haar eren met een apart topic.
|
Ik heb nog een kinderfilmpje van je gevonden. Mario, waar je het over je moeder had:
http://www.youtube.com/watch?v=PB6tbZVbhH4
Thomas.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 4 juli 2011, 22:31
|
|
Naar boven |
|
|