ChristianMatch

Forum

Berichten van JANE410
Ga naar pagina Vorige 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 19 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van JANE410
Auteur Bericht
JANE410 (71)

BerichtGeplaatst: maandag 19 augustus 2013, 17:50
BerichtOnderwerp: Daten

PETRA373 schreef:
ja, maar als je een aantal weken met een man date heb je nog geen relatie Knipoog smiley

Als je dit nog leest: Fijn dat je iemand hebt gevonden Petra, vriend of relatie. Wens je veel geluk en zegen

Groetjes,Jane
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410 (71)

BerichtGeplaatst: maandag 19 augustus 2013, 12:51
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?

@ Willemijn,Shanita

Over lijnen/volslanke mensen. Ik begrijp jullie beide wel, maar het is wel zo dat Everdina over maagbandje plaatsen begon en dat is toch wel lijnen?

Misschien heeft Shanita er wel iets te veel over geschreven, tja ik stoor me er niet zo aan en andere wel

liefs voor jullie beide Lachende smiley

Laatst aangepast door
JANE410
op maandag 19 augustus 2013, 13:36
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410 (71)

BerichtGeplaatst: zondag 18 augustus 2013, 23:25
BerichtOnderwerp: Geneest Jezus nu net zo als 2000 jaar geleden toen Hij op ..

PIETER619 schreef:
Ja, Jezus geneest nu net zo als 2000 jaar geleden. Ik den kzelfs dat Hij het nog meer wil doen dan wij toelaten. Niet dor Jezus als persoon toentertijd, maar door anderen heen, gelijk de discipelen, die met behulp van God ( de Drieëenheid) nu Zijn Helper dit nog steeds doet.

Helaas willen velen er niet aan omdat bombarieschoppers het verknoeid hebben, schreeuwend "in Jezus naam genees" maar het tot eigen eer en rijkdom doen. Jammer dat zo van het rechte pad afwijken. De kans is groot dat Jezus hun niet zal kenneals Hij terugkomt enhun afwimpeld me td ewoorden"ik heb u netgekend. Ik denk blijf bidden dat men het rechte pad wer vindt en terug zal keren op de weg die Jezus ons voor heeft geleefd.

God wil en kan grote dingen doen, staan wij er voor open?

Ja, Pieter ik geloof zeker dat Jezus ook nu nog mensen geneest en wat je zegt er zijn veel valse profeten die het doen tot eer en eigen rijkdom. Ik heb gruwelijke beelden gezien dat mensen in hun buik werden getrapt om te worden genezen. Maar heb ook genezingen gezien waar het er rustig en met alle eerbied in Jezus naam gebeurde.
Ook eens een vrouw die was meegenomen door vrienden, ze geloofde er zelf niet zo in, maar ze zei tegen God: ik geef u het voordeel van de twijfel en ze werd genezen.

Ja, staan wij er voor open? We hebben een God van wonderen, Jezus is nog steeds dezelfde, ik denk wel dat we ons er naar mogen uitstrekken in vrijmoedigheid
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410 (71)

BerichtGeplaatst: zondag 18 augustus 2013, 22:52
BerichtOnderwerp: Daten

Daten pffff, `kreeg laatst een mailtje van iemand die 14 jaar ouder was Verraste, verbaasde smiley. Mannen willen meestal een jongere vrouw.

Nou, ik hoef niet perce een jongere man (nou ja Smiley met dichtgeplakte mond ) maar dit vond ik toch niet zo aantrekkelijk.

Liefs toch wel ongeveer van mijn eigen leeftijd.

Had ooit een date gehad met iemand via CM, is niks geworden. zo`n 4 jaar later stuurde hij een mailtje of ik contact met hem wilde. Ik zei: we kennen elkaar al van een eerdere date. Hij had me niet herkend Verraste, verbaasde smiley , wel grappig, lol

Laatst aangepast door
JANE410
op zondag 18 augustus 2013, 22:55
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410 (71)

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 augustus 2013, 17:21
BerichtOnderwerp: Heilige Geest

SHANITA130 schreef:
Ja, Jane,

En, ook, van nou wordt er iets veels te moeilijk, ik ga even gebed vragen, ja die mogelijkheid is er hier op CM. Nav de tekst, 'als twee of drie iets vragen in Mijn naam...'.
Ik zou dan voor mezelf, gek zijn als ik daar geen gebruik van maak.

Ja, shanita, goed dat je er gebruik van maakt, bij God mag je met alles komen, Hij vind niks te onbelangrijk, HIJ wil ons graag helpen, dag en nacht staat Hij voor ons klaar, Hij slaapt noch sluimert, zelfs een zucht is al een goed gebed voor Hem.
Wat een liefdevolle VADER hebben wij toch.

Ik heb nu ook die vrijheid om voor gebed te vragen als ik iets naars meemaak. Ik vraag het dan aan de mensen waar ik bij op bijbelkring ben.
Het geeft je dan echt steun en gewoon die verbondenheid voelen met je mede gelovigen
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410 (71)

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 augustus 2013, 13:22

WILLEMIJN232 schreef:
Hoe weet jij nou hoe toegewijd ik ben? Wie zegt dat ik niet dicht bij God leef?
Je schrijft nogal wat zeg.....

Dat weet ik ook niet van jou Willemijn, bedoel jou er ook niet persoonlijk mee. Dacht na over stukje van Petra over die vrouw die zoveel tijd met God doorbrengt.

Ik geef ook aan dat ikzelf tekort schiet in tijd met God doorbrengen of zo door de dag heen met Hem spreken, zo kunnen we toch hier leren van elkaar? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410 (71)

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 augustus 2013, 11:42

IESJE369 schreef:
Het mooie van God is dat Hij met iedereen een persoonlijke relatie wil. Hij bekijkt iedereen op zich, naar de persoon die Hij geschapen heeft toen Hij jou maakte. Daar is geen sprake van een competitie element. Alleen van genade.

Ja, je kan niet spreken van een betere christen, ik denk wel een meer toegewijdt christen? Hoe dichter je bij God leeft en tijd met Hem doorbrengt hoe meer je van de Geest zal ontvangen En vooral stil zijn voor God om te horen wat Hij je wil zeggen. Vind ik ook best lastig hoor om lang stil te zijn voor God.
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410 (71)

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 augustus 2013, 10:35
BerichtOnderwerp: Humor mag best van God

Vond dit grappig om te lezen over humor van God:

En als God geen humor zou hebben zouden er wellicht geen aardvarkens zijn, geen bavianen, vogelbekdieren en giraffen. Je moet vanzelf glimlachen als je je een van deze dieren voorstelt, of niet soms?
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410 (71)

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 augustus 2013, 10:21

PETRA373 schreef:
ik denk we meer moeten leren, dat we een relatie met god hebben, s,ochents als we opstaan tot we gaan slapen, en niet de hele dag hem aan de kant moeten zetten en af en toe es tijd maken, communiceren met god.
spreuken 1 -23 zie, ik wil mijn geest voor u uitstorten, u mijn woorden bekend maken
maar nemen we wel echt de tijd om naar hem te luisteren?

prachtig vb is iemand die ik goed kan, vaak in de avond met god in gebed gaat inplaats van tv kijken, ze woont alleen. en ha ha echt samen met de geest van god, die steeds meer door haar heen spreekt.
ze luistert naar zijn stem en zo gaat ze na de wallen, op zoek na de vrouw waar gods geest haar van vertelt,en gebeuren er wonderlijke dingen.
zat laatst langs zwerver in amsterdam, god had haar al gezegd hij heeft bla bla, klopte precies, steeds meer zwervers kwamen om haar heen staan, eentje nam jezus aan. en die zei
ik zie je vaak lopen, je hebt een soort boog om je heen van licht. andere zwervers zagen het ook wel eens aan haar.
tijdje terug in heftige buurt van amsterdam, maakte ze contact met een bendeleider op straat, die vroeg wat heb jij, wat ik niet heb??? dat wil ik ook. hele bende stond inmiddels om haar heen, terwijl zei vertelde.
ongelooflijk zoals ik haar zie gaan door het leven, dicht bij god, samen met gods geest.
ze brengt verandering om haar heen teweeg, waar ze komt, komt gods geest, wijken andere dingen
door haar heen, raakt jezus verloren mensen aan, die hopeloos zijn.

en ja ze heeft veel gezocht na gods geest, alleen in haar kamer, uren zingen tot god,
ze is jong en een vb voor mij, terwijl ik haar geloof heb geleerd, is ze nu verder in geloof als ik, waarom? omdat ze de hele dag samen met gods geest loopt.

en ja ze is jong en was bang om echt in de praktijk... maar jezus zei, ik ga met je mee, ik houd je hand vast... de hele tijd had ze een tintelende hand, heel warm...en daar gaat ze samen met gods geest na de wallen enzo....

en ha ah ik ken haar heel goed, heb de verandering gezien, en blijf me verbazen zoals ze groeit in geloof en zoals het van haar afstraalt, de liefde van god.

en is voor mij ook iets dat ik dacht, oke, ik ben te druk met van alles, ik moet ook meer tijd voor god maken,
gisteren heb ik veel tijd voor god gemaakt, ga in tot zijn rust, tot zijn heerlijkheid.... wat heb ik een geweldigge rust gisteren bij god gevonden in mijn hart. en ja ik wil meer van gods geest, wanneer merken we het meeste van gods geest? ik denk als we als gelovigen echt uitstappen, zoals de vrouw die ik net beschreef.
niet in de kerk alleen bidden, maar na de opdracht luisteren van jezus en buiten de kerk ook gaan in geloof, misschien ent zoals pualus, zwak, bang beetje.... en dan ons overgevend aan god, werkt gods geest dor ons heen...

petra ook zoekende dat ik meer van gods geest wil

Heel herkenbaar Petra, Ben er de laatste tijd ook erg mee bezig om meer van de Heilige Geest te willen te verwachten. Maar ligt wel aan ons zelf, ik betrap mezelf er ook op dat ik te veel bezig ben met tv kijken of achter de pc. Probeer wel om meer tijd met God te hebben maar is nog veel te weinig.

En zoals die vrouw waar je het over hebt, er echt op uitgaan, ja daar heb ik bewondering voor. IK ken die mensen ook in mijn omgeving. Ik ken hier ook een man die elke week de zwervers hier opzoekt en met ze in gesprek gaat en met ze meeleeft.
Laatst kwam ik èèn van die zwervers tegen, ik had hem bijna aangesproken, zag dat hij onder invloed was van het nodige bier of druggs en liep toen maar weer door. Baalde daar wel weer van, waarom had ik het lef niet om even een praatje te maken? Dat hebben die mensen zo nodig.
Ik dacht: volgende keer doe ik het. Vorige week kwam ik er weer èèn tegen en ik zei hem vriendelijk gedag, ik zag dat het hem goed deed, dat bemoedigde mij weer om de volgende keer eens iemand aan te spreken.

Maar als we meer zijn zoals die vrouw, mogen we eerst wel veel meer tijd met God doorbrengen en om kracht van de Hielige Geest bidden. Ja, God wil ons zoveel geven maar willen/kunnen wij het ontvangen? We mogen ons er zeker meer naar uitstrekken Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410 (71)

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 augustus 2013, 12:09
BerichtOnderwerp: kreet van de week

Gods beloftenlijst is altijd langer dan jou verlanglijst
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410 (71)

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 augustus 2013, 12:01
BerichtOnderwerp: Is het christendom wel zo authentiek?

SHANITA130 schreef:
Hai Jane,

Ja, ik zie het anders, ik vind het niet beledigend, denigrerend, Lanfy zegt wat hij denk....

Zegens!

Oke, Lanfy mag zeggen wat hij denkt, maar hij noemt ons naief en met oogkleppen op, komt op mij over dat hij ons dom vind.
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410 (71)

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 augustus 2013, 11:52
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?

Dat het zonnetje schijnt Kussende smiley

De dag beginnen met koffie en een broodje

Daarna stille tijd houden, zo fijn om de dag mee te beginnen

Ook als je weleens in een dip zit, toch stille tijd houden en weer kracht en moed om door te gaan.

Snap nu niet meer hoe ik vele jaren zonder God heb geleefd Knipoog smiley

Laatst aangepast door
JANE410
op vrijdag 16 augustus 2013, 20:34
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410 (71)

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 augustus 2013, 10:41

Heel jammer dat je beledigend wordt Lanfy. Als de antwoorden niet in jouw straatje passen is het toch niet nodig om zo denigrerend tegen gelovigen te doen?

Wens je Gods zegen
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410 (71)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 19:53

WILLEMIJN232 schreef:
Ik hoop waar je man schrijft ook vrouw in kan vullen? Een slecht huwelijk komt niet altijd alleen van de man toch?

Ja natuurlijk kun je ook vrouw in vullen Willemijn, maakt mij niet uit, het ging om een voorbeeld hè Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410 (71)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 19:50
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

ZEELAND736 schreef:
Auto is naar de garage geweest....
Deel van de uitlaat vervangen...(en de garage urries GE-vangen Boze smiley 0

Auto is gewassen...(dank je wel zoon!!!)
Nu nog even de stofzuiger er door heen.
De voorraadkast opgeruimd...bedden verschoond...2 wassen gedraaid...
Ramen en gordijntjes in de keuken zijn weer schoon!!!

Straks Tiramisu maken Kwijlende smiley Kwijlende smiley

Nou dat heb je wel verdiend na al die klusjes, eet smakelijk Lachende smileyzeeland

Laatst aangepast door
JANE410
op donderdag 15 augustus 2013, 19:50
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410 (71)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 19:38
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...

SHANITA130 schreef:
Ja, dáárom was het juist; ik wou het steeds alleen doen, ja lukte niet....

Het viel achteraf allemaal wel weer heel erg mee... Knipoog smiley

Ja, ik had gebed gevraagd, ja, en geloof me dan voel je je echt wel wanhopig hoor, als je hier en plein public gebed durft te vragen....denk ik

S. Dankbaar en ook blij! Lachende smiley

Gelukkig viel het mee, gebed is krachtig en voel je niet bezwaard om voor gebed te vragen. Of wij nu een gebedspunt meer of minder hebben Knipoog smiley Is toch fijn om voor allerlei mensen te kunnen bidden Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410 (71)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 19:26

Een mooi voorbeeld over dat er voor de Heilige Geest weinig ruimte is

Mensen weten dat de Heilige Geest geloof geeft, maar ze kennen Hem niet persoonlijk. De relatie tussen de Geest en de gelovige is vaak net als de relatie tussen een man en een vrouw in een slecht huwelijk. Ze leven onder hetzelfde dak. De man maakt voortdurend gebruik van de service die zijn vrouw hem verleent. Maar hij praat en communiceert nauwelijks met haar. Hij ziet nauwelijks dat ze er is en geniet niet van de relatie met haar.
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410 (71)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 17:29

@ Shanita,

Of, hoe kan zoiets moois als liefde en gemeenschap nou per ongeluk ontstaan zijn uit een oerknal

Dat kan toch niet? @ Shanita

En uit die oerknal kwam dan een man uit voort en ook een vrouw en hee da`s ook toevallig die twee kunnen ook nog eens kindertjes maken.?

Laatst aangepast door
JANE410
op donderdag 15 augustus 2013, 22:17
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410 (71)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 09:51

LANFY127 schreef:
Hoi Jane! Vervang God door Allah! Geld je argument dan nog? Alle gelovigen en religieuzen hanteren dezelfde uitgangspunten! Boeddhisten, Jehova's getuigen, Moslims, Katholieken en wat nog meer! Dus als iemand zijn eigen God invult, dan heeft die gelijk? Maar sorry hoor, niemand heeft, bij mijn weten een antwoord gegeven op: Is het christendom wel zo authentiek?

Hoi Lanfy, Als ik God vervang voor Allah, nee liever niet. Maar ik begrijp je vragen wel, heb daar zelf ook mee geworsteld, maar als je serieus op zoek gaat naar de God van de bijbel dan zal je HEM vinden. Dat zegt HIJ in zijn woord: wie zoekt zal vinden, wie klopt zal opengedaan worden.

Het verschil tussen al die geloven is: dat je bij al die andere geloven zoveel moet doen, je moet het verdienen. Je mag zoveel niet enz.

Bij het christelijk geloof gaat het om GENADE, als je gelooft/belijdt dat JEZUS de zoon van God is ben je behouden uit GENADE. En dan mag je leven in vrijheid. Dat vind ik wel een geloof dat authentiek genoemd kan worden Knipoog smiley

Laatst aangepast door
JANE410
op donderdag 15 augustus 2013, 12:18
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410 (71)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 09:20

SHANITA130 schreef:
Eerst ziekenhuis, zometeen al nou dat gaat nog.

Daarna opruimen hier samen met een hulpverlener Huilende smiley, smiley in tranen

Daar heb ik echt zó geen zin in Boze smiley

Laterz!

Succes ermee Shanita, je hoeft het in ieder geval niet alleen te doen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410 (71)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 12:45

LANFY127 schreef:
Aan de ongeduldige medeforummers: sorry voor de late reactie! Lachende smiley

Nee, dat denk ik zeker niet! Op elk geloof kun je dezelfde formule toepassen, en het uiteindelijke antwoord is altijd gelijk! Maar dan heb ik naar jullie nog steeds dezelfde vraag! Waarom zou het christelijke geloof meer waar zijn dan andere geloven? En waar baseer je dat op? Ooit beseft hoeveel goden er in de wereld zijn?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Goden

Wil de enige echte god nu opstaan! Alstublieft?

But correct me if I'm wrong! Ik leer graag! En slaap lekker allemaal!

Ps, sorry, link aangepast!

Niemand kan bewijzen dat God bestaat of welke God de enige echte is Lanfy. vanuit mijn persoonlijke ervaring kan ik zeggen: als je gelooft dat JEZUS CHRISTUS de zoon van GOD is en je gelooft dat HIJ voor jou aan het kruis is gestorven voor je zonden en je geeft je leven aan de HEER, dan openbaart God zich aan je en dan kan je er echt niet meer omheen dat de God van de bijbel de enige ware GOD is. Knipoog smiley

Laatst aangepast door
JANE410
op woensdag 14 augustus 2013, 12:46
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410 (71)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 10:54

Wat nieuwe planten kopen, waarom gaan ze toch steeds dood bij mij Boze smiley ,
Heb gisteren al een plant gekocht die heet studentenplant, dus niet dood te krijgen waarschijnlijk. Ben benieuwd.

En vanmiddag bijkletsen met vriendin die een week op een camping heeft gewerkt in het pastoraat.
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410 (71)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 10:36

PETRA373 schreef:
joh, dan duik je toch de zee in, ben je gelijk weer schoon.

Ja, in het zoute water zal het vuil er wel afweken, sterkte Kluss Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410 (71)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 augustus 2013, 21:27
BerichtOnderwerp: NS aanbiedingen voor goedkoop uitje

ROLF230 schreef:
Voor goedkope uitjes kan men ook wel langs de boerderij komen waar ik werk. Witte uitjes, rode uitjes, grote en kleine uitjes.

Ha ha, waar is die boerderij, hopelijk niet zo ingewikkeld als bij de NS Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410 (71)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 augustus 2013, 13:32
BerichtOnderwerp: NS aanbiedingen voor goedkoop uitje

Ik heb voor het eerst gebruik gemaakt van zo`n dagkaart van 17 euro. `k ben er uren mee bezig geweest om hem uitgeprint te krijgen. De link werkte helemaal niet. M`n kinderen ingeschakeld, zij gebeld met de NS.

De ns zou mij vervolgen een mail sturen met de link erin. Ik kwam eind van de middag thuis en dus geen mail van de ns ontvangen.

Ik maar weer gebeld en opnieuw werd mij een mail beloofd met link

Nou die mail kwam gelukkig wel en toen kon ik de kaart eindelijk uitprinten pfffff, echt lang mee bezig geweest, maar wel blij dat ik de korting had Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410 (71)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 augustus 2013, 10:25
BerichtOnderwerp: Heiliging

@ Jol,

Ja, zo nederig als Jezus te zijn/worden, dat meer te gaan doen, elkaars voeten wassen oid.
Wij hebben elk jaar een jaarthema dag en daar is ook eens een voetwassing gedaan

Mooi lied ook, ik kende het niet Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410 (71)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 augustus 2013, 17:51
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?

NATASCHA642 schreef:
vanmiddag lang verwachte gesprek over mijn aanvraag voor scootmobiel ben benieuwd.

en maandag ff woningstichting bellen ff reageren op appartement op begane grond en betaalbaar Lachende smiley

wordt ik helemaal blij van Knipoog smiley Clown smiley Lachende smiley Coole smiley met zonnebril

Kan ik me voorstellen, nou succes met zoeken naar een geschikte woning Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410 (71)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 augustus 2013, 17:41
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

SHANITA130 schreef:
Hai Jane,

Ja, mooi zeg, wat een stem!, ja een Pavarotti stem idd, ja, dát verwacht je dan niet he, als je die jongen zo ziet Knipoog smiley

Emotioneel en mooi hoor, om dat zo te zien, de blijheid van die jongen en dat meisje!

Ja, leuk programma is dat he, 'Britain's got talent'!,

Lachende smiley

Ik kijk eigenlijk nooit naar dit programma, maar kwam dit filmpje ergens tegen.
En inderdaad lijkt op Pavarotti en hij is pas zeventien jaar, nou dat belooft wel wat te worden Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410 (71)

BerichtGeplaatst: donderdag 8 augustus 2013, 23:37
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

http://youtu.be/zv2Fbk47x8s

De mannelijke Susan Boyle
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410 (71)

BerichtGeplaatst: woensdag 7 augustus 2013, 19:54

@ Rolf,

Wil diegene die iets authentiekers weet dan Jezus Christus nu opstaan, of voor eeuwig zwijgen. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van JANE410
Ga naar pagina Vorige 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 19 Volgende
Pagina 12 van 19