Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 juni 2012, 19:53
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
ik heb geen idee, bij mij gebeurde dit ook......nu niet meer...senseo is overleden.....geen idee hoe dat nou weer komt.... maar wat je er aan moet doen, weet ik nu dus nog niet.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 juni 2012, 19:52
Onderwerp: Say as you think and speak it from your soul
|
|
|
iemand verwoordde het zo:
als iemand mij vraagt hoe gaat het met je, dan antwoord ik: heb je 5 minuten of langer? als je slechts 5 minuten hebt, dan gaat het goed met me......
t is een gewoonte vraag geworden, waarop niemand een echt serieus antwoord wil hebben.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 juni 2012, 13:11
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Zo, de laatste posting in dit topic was van 16 mei ...
Wat zal iedereen "lekker" slank zijn ... |
of we eten niet lekker meer??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 juni 2012, 10:37
Onderwerp: ga je zaterdag 16 juni mee picknicken+BBQ in ede op de hei?
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Ben in dubio wat ik zaterdag zal meenemen: tiramisu, pannenkoeken, taart of nog iets anders
Zullen we erover stemmen?
GrZ! |
pannenkoeken, pannenkoeken, pannenkoeken....!!!!
( zijn koud en warm te eten, jammie )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 juni 2012, 10:36
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
What you are is God's gift to you.....
What you make of yourself, is your gift to God
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 20:22
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
XABIA794 schreef: | mssch een nawee van vrijdag veel beterschap, meiske |
nope, dat waren vrolijke noten.... dit is van gisteren en dat was echt niet fijn....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 20:00
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
YES356 schreef: | Beterschap TINK! Ik hoop dat je die nare dag snel mag vergeten |
dat hoop ik ook Yes, dank je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 19:57
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar dan blijft de hamvraag: voor het huwelijk of er na??? |
ik denk dat iedereen die op dit topic reageerd, oud en wijs genoeg is om daddt zezlf te bepalen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 19:53
|
|
|
op het gevaar af, dat ik er veel reacties op ga krijgen....
In de laatste Eva, vrouwen tijdschrift van de EO, dat over de midlife gaat en niet zozeer over de gebruikelijke crisis die er bij hoort staat een opschrift bij een artikel.....
SEX IS DOOR GOD GESCHAPEN, MAAK ER EEN FEEST VAN.......
lijkt mij duidelijk....maar is verder ieder zijn eigen keuze om dit wel of niet buiten het huwelijk te doen.....en daar horen geen veroordelingen bij, laat dat aan de Enige over, die daar over gaat....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 19:49
|
|
|
XABIA794 schreef: | Daar je op me "persoonlijk" reageert... Je zit hier op een forum waar inderdaad vraag en antwoord geplaatst wordt. Het was niet de bedoeling om "respectloos" en "onvolwassen" te zijn. Ik geef gewoon reacties op hetgeen hier geplaatst word. Nogmaals is het niet mijn bedoeling om jou mening er onder uit te halen, maar ik zie niet in waarom ik niet zou mogen reageren op uitingen die je geeft. Als je bijvoorbeeld roken onder dezelfde noemer plaatst als zelfbevrediging en hoererij... Mogen we daar aub ook op reageren, of is alleen jou mening de juiste? Waarom ik reageerde op het item van wilkin (breken van banden)... was voor mij een aanleiding dat het over bevrijding ging van banden die zouden kunnen ontstaan zijn door "verkeerde" omgang. Intimiteit creëert een band, maar niet altijd een verkeerde gebondenheid. Ik kan niet interpreteren dat je door elke band die je aangaat (ook al is het met een niet-christen) dat je dan een occulte belasting/band zou hebben. Als je iemand aanstuurt dat die persoon wel eens een bevrijdingsweekendje nodig zou hebben, wil je eigelijk zeggen dat die persoon gebonden is (is maar een gevolg van denken hoor) Inderdaad is het niet belangrijk dat ik anders denk of redeneer. In tegendeel, het zou een verrijking mogen zijn dat we elkanders meningen "mogen" plaatsen. Als je onze reacties zat bent wat wil je dan? |
goeie vraag Xabia
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 19:47
Onderwerp: ga je zaterdag 16 juni mee picknicken+BBQ in ede op de hei?
|
|
|
XABIA794 schreef: | owjah, die was ik vorige keer vergeten en wat dacht je van Rosemarijn, dat mag niet missen op een bbq... Maar dat ruikt mssch dan weer teveel naar w*t |
ooww, maar rozemarijn is wel errug lekker op de bbq...meenemen miss X!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 20:29
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: | Ik hoef je ook niet te overtuigen dat is niet aan mij om te doen. Dat het een smal pad is zie tekst:
mat 7:13 ->Ingaan in het Koninkrijk der hemelen -> 13 Gaat in door de enge poort, want wijd is [de poort] en breed de weg, die tot het verderf leidt, en velen zijn er, die daardoor ingaan; 14 want eng is de poort, en smal de weg, die ten leven leidt, en weinigen zijn er, die hem vinden. |
Matth. 7: 1-5.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 20:27
|
|
|
XABIA794 schreef: | Ik kan echt niks met jou bijbelvers-stenen. Het doet me echt verdriet dat je alles uit zijn verband haalt. |
om ook even een paar tegenteksten toe te voegen: er staan in Jezus'geslachtsregeister 3 vrouwen die daar dus eigenlijk niet kunnen staan als je er van uit gaat dat je lichaam heilig dient te blijven en dat alle vleselijke lusten naar de hel leiden, te weten: Rachab, de hoer.... Tamar, de schoondochter van Juda, stamvader van Jezus! en Ruth, de moabitische......een kind, als je dat gaat uit zoeken, afkomstig uit een incestieuze relatie van Lot en zijn dochter...... Dus..... heiliging? vleselijke lusten? Jezus afkomst kent ze ook....wie zijn wij????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 00:55
Onderwerp: Niet trouwen met gescheiden vrouw
|
|
|
LINNY170 schreef: | Maar nu ben ik eens nieuwsgierig hoor. Want zoals ik het heb begrepen..als je met een partner samen het bed hebt gedeeld, ben je toch in de Gods ogen getrouwd?
Dus dan zou het voor de wet misschien lastiger zijn..met de scheiding etc dan..maar met je relatie met God toch niet? |
dit is een gedachte die ik wel vaker heb gehoord en die ik, naar ik begrijp, terug kan vinden binnen de pinkster gemeente?? klopt dit?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 00:53
|
|
|
en nu wordt het een welles - nietes spelletje...... helaas, discussieer verder zonder mij.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 juni 2012, 21:39
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Zo had ik het niet begrepen maar je hebt gelijk...... |
dank je wel......meer wilde ik er niet mee zeggen, want dat hebben we al achter de rug met Klusser en zijn topics
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 juni 2012, 21:34
|
|
|
het gaat er mij om dat sex en alle gevoelens die erbij horen, meer is dan alleen vleselijke lusten die je niet mag hebben of waar je aan toe mag geven.....God heeft ons geschapen, en Hij zag dat het goed was...daar valt niks aan af te doen...... wees blij met je lichaam en dat het werkt zoals het hoort
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 juni 2012, 21:00
|
|
|
http://www.4d-comfort.com/opencms/opencms/nl/sublinks/slapen/vr/seks.html
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 juni 2012, 20:36
|
|
|
JOL252 schreef: | Ik weet de reactie... en toch zeg ik het.. Ik denk niet dat God je vraagt om deze prijs te betalen... en wellicht was Paulus helemaal niet bezig met die strijd waar jij het over hebt... maar inderdaad: ieder voor zich en zeker is het jouw keuze... eenzame weg dan... |
ik vind het erg jammer dat iemand zo slecht denkt over zo iets moois wat door God gegeven is.....En god zag dat het goed was, heel genesis 1 staat er vol van... is ons lichaam met zijn/ haar gevoelens dan een "foutje" van God.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 juni 2012, 20:26
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: | Wel, ik ben het ook nog niet tegengekomen. Maar ik denk dat als ik een beetje logisch denk, dan is masturbatie een vorm van bevredigen van de sexuele verlangen die men dan ook heeft als men die het bevredigt dmv een partner. Het is precies eender alleen bij mastrubatie doet men het zelf en niet de partner. toch? Dan valt het in dezelfde categorie van sex. Zeg maar, sex met éénzelf met ms wat fantasie denken erbij.
Nogmaals ieder moet het voor zichzelf weten. Ik verplicht niemand tot iets. Het is maar een onderwerp van bespreking. |
Laatst aangepast door
|
TINK100
|
op maandag 4 juni 2012, 20:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 juni 2012, 19:20
|
|
|
XABIA794 schreef: | Inderdaad weer eens over nadenken... waar begint de begeerte des vlees want als je oog... Ik moet ook vaak aan dat vers denken, dat je dan maar moet trouwen, ipv branden Wat als je die ene nu ook net niet tegenkomt, hoe lossen jullie dat dan op? |
er staat nergens in de bijbel dat je niet aan zelfbevrediging mag doen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|