Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 18:34
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Bah, mijn slechtste moment is eigenlijk de hele dag, mag dat ook?
Voel me al een aantal weken niet goed, vaak duizelig en een druk op mn borst, maandag even naar ome dokter toe. Baal er wel van want het beïnvloed mn werk en humeur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 07:10
Onderwerp: IK MIS HAAR ZO
|
|
|
Heel veel sterkte Hendrika, geen afscheid nemen maakt dat je nog zoveel had willen zeggen, zoveel doen en dan vooral samen. Het besef van het woord NOOIT is dan zo ontzettend hard!
Weet dat velen hier met je meeleven, verdriet wat helaas zo herkenbaar is!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 20:30
Onderwerp: Alleen voor vrouwen
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | geef die lover van je dan een masker ..... |
Das een beetje zielig, ga ik hem vergelijken met de mooiste man op aarde, Tom Cruise......gelukkig heb ik de man met het mooiste karakter gaat ook langer mee hè scheelt je botox kosten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 19:38
Onderwerp: Hoe zullen we de Bijbel lezen....?
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik weet niet wat het is met die G-mannen.... Griffin heeft een autosmaak die ik niet snap... Gibby heeft een bijbelvertalingsmaak die ik niet snap....
gelukkig snap ik vrouwen beter |
Weet je Pieter, daarin worden wij vrouwen ook telkens in bevestigd op het forum. Je bent zo zorgzaam, attent, gevoelig, voorzichtig met woorden je denkt eerst goed na voordat je iets ( lomps )zegt. Wat moet het forum zonder jou? Het wordt er zeker een stuk levendiger van,das waar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 18:37
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | tja, ik vond het toch een brilliant idee (vervanger van de Tom Cruise )voor de uitvinder van het strijktopic... |
Klopt helemaal Suus, je bent en blijft super origineel Maar ben bang dat Jonathan dan echt een heethoofd wordt enne, kijken naar Tom blijft erg leuk hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 17:10
Onderwerp: Kinderdijk, Biesbosch, Rotterdam, of andere activiteiten
|
|
|
DANIEL777 schreef: | In de biesbosch heb je de fluisterboot waar je gezellig en lekker op kan dineren en gelijk een rondvaart door de biesbosch |
Dat is nou een leuke tip, als het wordt georganiseerd ga ik mee ( whoops.....na overlegd te hebben natuurlijk met mijn loverboy )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 17:09
Onderwerp: gedicht
|
|
|
Mooi gedicht Katja, onvervuld verlangen spreekt hieruit. Moge iemand op je pad komen bij wie je thuis mag voelen en alles mee kunt delen. Ik wens het je toe!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 13:20
Onderwerp: Gebedsroom donderdag 2 September/20.00 uur-21.00 uur
|
|
|
Lieve Eva,
Bedankt voor elke keer dat je mij of anderen bemoedigt met prachtige teksten of liederen! Je bent een warme , intelligente en zeer gelovige vrouw met haar hart op de juiste plaats! Ik vind het fijn virtueel kennis met je te maken op deze manier!
Lieve groet, Carin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 13:13
Onderwerp: Dagje strand Noordwijk, 28 augustus
|
|
|
KATJA065 schreef: | Volgende keer ben ik aan de beurt?
Ik ben aan het denken wat we gaan doen.
Gods zegen toegewenst.
Katja. |
Wow, dit gaat wel heel gemakkelijk, welkom op het forum Katja....je bent een droom voor elke actieve forummer,jezelf aanbieden om iets te organiseren, Jippie!! Mensen, houd deze dame in ere hè!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 13:10
Onderwerp: Hoe zullen we de Bijbel lezen....?
|
|
|
Ik heb het grootste plan opgevat om de hele bijbel te lezen en ben begonnen bij Genesis, oké in 2 weken maar tot hoofdstuk 6 gekomen, er moet nog wel enige discipline bijkomen dus! Misschien wil je meedoen en ook starten in Genesis, heb je vragen kunnen we er samen naar gaan kijken! Zijn er meer mensen die dit willen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 13:03
Onderwerp: Gezocht: Sjouwers m/v
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Thanks! Ja...heel bijzonder idd! Alleen jammer dat de dag verplaatst is naar volgende week Woendag haha Maar goed, we komen er vanzelf hoor...zo niet, dan toch! En die koffie, die blijft ook wel goed |
Shoot, das balen zeg! Denk ik de hele dag aan je, is het voor niets Nou ja, nog een paar nachtjes slapen en dan is het WEL zover gelukkig! Succes met de laatste voorbereidingen dan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 09:03
Onderwerp: Gezocht: Sjouwers m/v
|
|
|
Bijzondere dag voor je Tess....eindelijk de sleutel van je nieuw paleisje Rondkijken in een huis waar je alleen nog maar beton ziet en vergeeld behang en dan in je gedachten voor gaan stellen hoe het er over een maand uitziet. Met jouw uitermate goeie smaak voor kleuren en inrichten wordt het een waar thuis, gezellig en warm. Enne......ik kom die bak koffie dan een keer halen he!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 09:00
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Misschien kun je er wel 1 laten maken met Jonathan erop... |
Laat ik dat maar niet gaan doen, hij vind strijken nu nog leuk, iets minder als ik zn gezicht verbouw met een strijkijzer,denk ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 08:57
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | als die gedachte bij me opkomt, verhang ik me per direkt aan de hoogste boom. |
Wat voor boom, eikelboom of hoe heet tie ook alweer
Grapje Griff,maar jij kopte em in
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 08:41
Onderwerp: Op zoek naar geluk
|
|
|
Mooi verwoord, je kunt je pas volledig gelukkig voelen als je je kind van God weet en van daaruit mag je die liefde delen met anderen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 06:41
Onderwerp: Alleen voor mannen
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | jou onder de duim houden...????? kan dat ??? |
Wel als je een strijkijzer op mn hoofd plaatst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 17:49
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Ik heb geen mooi moment gehad vandaag de hele dag was mooi. Omdat ik vrij was ben ik even bij de kapper geweest, bij de collega`s van een andere vestiging wezen koffiedrinken, geluncht in de stad en daarna heerlijk uitgerust thuis. Ga zo eten bij mn allerbeste vriend ( en die kan koken ) en dan op bezoek bij zijn vader die helaas zeer ernstig ziek is . Dat is wel waar ik een heel klein beetje tegenop zie omdat dit waarschijnlijk 1 van de laatste keren is dat ik hem zal zien tot we elkaar weer ontmoeten bij God.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 09:17
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | (Als het goed is) word hier in 0181 vandaag de nieuwe C1000 geopend... Na het zien van de nieuwe reclame op tv ben ik daar dus de gehele dag te vinden
http://www.youtube.com/watch?v=q_xVyWrjoIU |
Hè wat jammer nou dat ik al voorzien ben anders was ik onmiddellijk in mn autootje gestapt naar jouw C1000. Maar als jij hem wint mag ik dan achter jullie zitten,even kwijlen? Eh...niet letterlijk natuurlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 09:15
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Alleen als je verliefd bent Carin, alleen dan! |
Ik heb het altijd al een mooi nummer gevonden hoor, voordat ik in die rode hartvormige wolk stapte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 08:41
|
|
|
Zijn die strijkplankhoezen er ook met Tom Cruise erop? Zucht....dat zou pas geweldig zijn, maar hij moet er wel lachend opstaan dan hè!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 08:38
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
PIETER649 schreef: | KNUFFIE voor Annette...
vandaag 3 jaar geleden hebben we de eerste ontmoeting gehad... |
Pieter & Anette, wat een bijzondere dag voor jullie. 3 jaar geleden best spannend om elkaar te gaan ontmoeten en nu vol verwachting van jullie eerste kindje samen. Een hele fijne dag , ik proost op jullie vanavond!
Laatst aangepast door
|
CARIN303
|
op woensdag 1 september 2010, 08:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 08:33
|
|
|
THOMAS968 schreef: |
Dit is realistischer dan al die bovenstaande dames, Jonathan. En merk eens op hoe gelukkig ze kijkt met haar strijkijzer.....
Thomas, ziet graag een vrouw strijken |
THOMAS wat doe je nou? Een strijkijzer die me onder de duim houd? Wordt er alleen maar warm van!
Wat ben je toch ook een originele man....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 08:27
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
RENSKE067 schreef: | dozen inpakken en sjouwen hoeft voorlopig nog niet hoor de dozen zijn nog ingepakt en al naar zolder verhuisd en de banken en tafel staan op z'n plek voor een kop koffie ben je altijd welkom hoor en als je er dan toch bent ........................ |
Slimme meid! Maare..wanneer was de grote datum nou,zei je?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 08:25
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | nou dan ken je je plek....en da's dus niet op nr. 1. 't is dus nog steeds 'eigen volk eerst' |
Helemaal goed Griff...jij snapt het tenminste
Enne...dat communiceren via het forum bevalt goed hoor Jonathan, alles waar ik niet op wil reageren van jou doe ik niet, vandaar dat ik zo stil blijf. Zucht...zo houd ik het wel 60 jaar vol dus, Chris heb je ook levenslange abonnementen? Ik ben voor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:54
|
|
|
Op dit topic werd het mannen verboden om te reageren.
Ach Cross....we vergeven het je hoor! Je weet toch dat mannen niet zonder vrouwen kunnen, wij zijn van het multitasken,dus
en...praten en...typen en...overal verstand van hebben en...jullie mannen corrigeren Geeft niets hoor, zo op zn tijd vinden wij vrouwen het ook best gezellig dat jullie er mee bemoeien, vooral als het gaat over lampen ophangen,muren verven, afwassen en andere boeiende klusjes in huis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:52
|
|
|
Ben jij al zo oud dan griffin ,oioioi......mamamia Eh, er is ook wel een ouderensite hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:44
Onderwerp: Beantwoorden van mailtjes
|
|
|
Weet je waar ik nou zo van baal? Van het percentage beantwoorde mail, tjonge, het maakt dat ik het een sport vind om deze zo hoog mogelijk te houden en waarom? Het geeft immers geen trouw beeld van hoe je bent in het echt? In het echt praat ik ook wel terug hoor , wil echt niet altijd het laatste woord hebben ( maar wel graag )
|
|
Naar boven |
|
|