Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 20:56
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
PETRA944 schreef: | soms staat de klok effe stil frank,krijg je slecht nieuws en denk je aan de woorden;
zet alle klokken stil weg met de zon en de maan want mijn geliefde kind moest naar de dokter gaan
en ja frank dat doet pijn in je hart,als jezelf ziek word, oke,maar je kind en helemaal niet leuk op de dag dat ze precies 2 jaar geleden haar kindje verloor. dat maakt het al een moeilijke dag. enfin dacht hier wel een stukje herkenning te vinden,maar dus niet warom schrijf ik hier ook |
Petra....ik herken me niet in alles...maar leef met je mee Veel sterkte gewenst..... Je doet vast wat een moeder zou doen.....je kind troosten, en er voor bidden.......hoe oud ze ook zijn..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 20:51
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ERIKA129 schreef: | DE zon probeert zijn best te doen maar ik vind het maar koud Maar goed van de week wordt het weer 30 graden dan vinden we het weer te warm Tis ook nooit goed of het deugd niet he Geef mij dan toch maar de 30 eventjes |
Lekker weer vandaag!!! Laat de zomer maar komen............hoe heter...hoe beter!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 20:43
Onderwerp: Wist u datjes
|
|
|
FRANKT627 schreef: | A) ik word gedwongen... B) ik ben geen man en eet niet alles C) ik ben niet echt lekker, deze ochtend kon ik haast niet praten maar ik hoest al wel veel beter...
|
Geen man?? wat moeten we er nu wel niet van denken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 20:38
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | nee maar Bart is nog maar 31, das nog best kl... eh jong Had makkelijk zn moeder kunnen zijn Dus bescherm hem een beetje |
Hahahahaha die Bartje........ je hebt wel DE aandacht hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 20:30
Onderwerp: bbq belgie
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ben net een nieuwe wezen kopen...(bbq) maar niet om vanavond uit te proberen...20 % korting...das leuk... Wacht nog heel even... |
Ik kan het niet laten.....ik heb de bbq van stal gehaald. Ik ga er lekker voor zitten morgen heb toch maar extra vlees ingeslagen.........moet natuurlijk alles weer delen met een hoooooooop jeugd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 20:25
Onderwerp: gebed gevraagd voor vrijgezel
|
|
|
VRIJGEZEL390 schreef: | weer ff een nieuwe update
Vandaag weer een rondje ziekenhuis gehad. Mijn bloed laten testen en naar de arts geweest. Mijn bloed is nu schoon dus dat was goed nieuws. Wel blijft mijn knie dik en pijnlijk en kraakt flink. Volgens de arts is het niet vreemd dat hij zo dik blijft als je in twee weken tijd drie keer geopereerd word. Volgens hem gaat herstel nog maanden duren en als het weer zover hersteld is moet ik nog minimaal 1 operatie ondergaan. Ook is het nu afwachten hoeveel kraakbeen er nog over is. Over 6 weken moet ik weer terug komen.
Gr Ernst |
Als ik het zo lees, gaat het idd nog wel even duren......ALS het maar de goeie kant weer op gaat. Heel fijn dat je bloed goed is..... Hopelijk heb je nog een hobby.......lezen Hou de moed erin hoor.....sterkte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 20:17
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mijn allermooiste moment was toen ik wakker werd en dacht: Wauw... ik heb het gehaald!!!! Toen kwam nog een mooier moment toen ik me realiseerde dat ik vandaag heerlijk met de benen omhoog kan gaan zitten kijkend naar mijn kruisje! |
Een felicitatie waard Willemijn! Ik doe het je niet na.......als ik die beelden op tv zag......hordes mensen, en dat in die regen.... Je mag met de beentjes van de vloer hoor........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 20:15
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Euh wie wat waar en wanneer??? |
ik zie dat je naar Amersfoort gaat?? Wie weet...........dan pik je me maar op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 20:12
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
Een dekbedovertrek van 4,95?
Ik zie ook wel eens goedkopere overtrekken liggen, maar die vind ik dan weer niet mooi Dusss ik moet er altijd wat duurder an.... Ik doe er dan ook wel jaren mee, dus dan mag ik dat dan ook wel van mezelf..... Ik kreeg er eens een keer 1 kado, omdat ik een bestelling had gedaan.....en die ligt lekker joh... Heb ooit eens een keer een dure gekocht....vind hem niet eens fijn.....kwaliteit zegt ook niet alles.... Maar ik was het wel eerst uit.....dat nieuwe spul stinkt zo... Maar dat doe ik eigenlijk wel met meer dingen die ik koop
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 22:08
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Mooie deal kunnen maken volgende week een andere auto
Heeeeeeeeel blij hiermee |
Das mooi.....kun jij tenminste mooi bobben de komende tijd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 21:19
Onderwerp: Pesten...
|
|
|
CANADIAN073 schreef: | Lijkt me leuk en koffie op kosten van de "staat". |
Gezellig!!....dan kan er ook wel een lekker gebakje bij Ik ben om.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 21:12
|
|
|
Het is koud.... Ik heb zelfs de verwarming aan....of ben ik nou zo'n koukleum? Er ligt een hoop blad op de stoep....het lijkt echt wel herfst...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 10:59
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Oke Visser...niet positief...maar ik kan ook gaan klagen over het weer....
Maar dat wat jij aanzag voor een telefoon...was eigen werk...HANDWERK!!! En als jij dat dan vergelijkt met een telefoon...
Vanavond weer 2 verkocht...en das leuk!!! |
Het ziet er leuk uit Zeeland. Lekker binnen prutsen....... Geen wonder dat je er 2 verkocht.....het is hartstikke koud buiten..... Vanmorgen pijlsnel naar de markt gesjeesd................weer nat!!! Mijn buiten hobby.....DE TUIN.........ligt er nat bij.
Maar het weer word beter!!!!!!!.............ik heb eind deze week vakantie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 10:52
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik vraag me momenteel zoveel af dat ik maar gestopt ben me afvragen!!!! |
Bakkie sterke koffie Erika??? Dan doe ik mee..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 10:43
Onderwerp: "ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Als dat zo zou zijn zouden er meer homo's en lesbienne's rondlopen dan hetero mensen denk geloof dat ik maar niet meer meepraat over dit onderwerp wordt van bepaalde meningen
Erika die net als jo vragen en vraagtekens heeft |
Eens worden met iedereen is onmogelijk hier......wel jammer want we lezen toch allemaal dezelfde Bijbel??
En of je nou Gods Woord op de kop leest..of 10 verschillende manieren moet zoeken, om erachter te komen, van: wat bedoeld God hiermee?? Dat is volgens mij niet nodig..en dat is ook Gods bedoeling niet... Ik lees hem lekker simpel.....zoals het er staat..... Ook ik lees wel eens dingen, die ik liever niet zou lezen......ben ook maar mens Dan denk ik maar........De mens wikt.......maar God beschikt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 18:32
Onderwerp: "ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????
|
|
|
Dit topic brengt heel wat terweeg. Ook ik bleef in mn maag zitten met het feit dat God Adam EN Eva schiep, als levensgezellin. Ik heb Romeinen 1 vers 26 en 27 opgezocht en daar staat;
Daarom heeft God hen uitgeleverd aan onterende verlangens. De vrouwen hebben de natuurlijke omgang verruild voor de tegen natuurlijke, en ook de mannen hebben de natuurlijke omgang met vrouwen losgelaten en zijn in hartstocht voor elkaar ontbrand. Mannen plegen ontucht met mannen; zo worden ze ervoor gestraft dat ze van God zijn afgedwaald.
Ook ik heb geen problemen met homo's, maar God denkt daar toch anders over. Het mag niet... En als we de Bijbel niet lettelijk nemen, zoals sommige onder ons...waarom lezen we hem dan nog? En wat nemen we dan nog wel letterlijk?? Wie bepaalt wat we letterlijk moeten nemen, en wat niet? Pakken we dan alleen de dinger er nog uit, die in onze ogen belangrijk zijn? Een voorganger preekt wat God zegt in Zijn woord. We mogen dan in 2012 leven...God is er al vanaf het beginne, en Zijn Woord duurt tot in der eeuwigheid. Als een voorganger moet preken wat wij mensen willen horen........kan hij beter stoppen.
Ik oordeel niet.......dat laat ik aan God over... Zijn Woord......we kunnen er niet omheen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 21:36
Onderwerp: kijken op profielen..
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ons Petra heeft nogal veel verstand van vele zaken...en ik vermoed ook wel dat ze wat de haak sloeg in het verleden. Of het zeebaarzen zijn weet ik niet... |
Nou... dan vraag je haar dat toch?? Hoef je er niet wakker van te liggen.... Scheelt weer een va.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 21:23
|
|
|
Vandaag was het plan om met vriendin lekker te 'terrassen' zeg maar... Al zag de lucht heeel donker grijs.....we zijn gegaan. We zaten net aan de koffie...en daar kwam het met bakken uit de lucht vallen...... Maar we zaten veilig onder de mega parasol. Heerlijk.....dat geluid......en aan het einde van de middag was het 'zomaar' weer droog. Toch weggewest..en niet nat geregend Toch lekker..even de zorgen aan de kant..en genieten van het weekeind
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 20:42
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Vanmiddag opgepast op twee hele kleine meisjes en dat viel nog niet mee! Huilt de een, mag bij oma is dan heerlijk stil, begint nummer twee......dus nummer één weer weggelegd en nummer twee opgepakt......jullie raden het al......vind nummer één niet leuk..... Dus het hele spul in de wandelwagen en als trotse oma door de stad gewandeld.......maar thuis begon het weer overnieuw, de één een flesje, wil de ander ook.......uiteindelijk aan het eind van de middag gingen ze lekker slapen en was het oppassen ook weer over..EN ik vertelde aan mijn kinderen: ging prima hoor! Nu eerst de krant en een glas rode wijn....... |
Leuk om te lezen Willemijn... Ik zie het al voor me.... Hopelijk ga ik dat tijdperk ook nog es beleven..maar alles op zn tijd hoor.... En het belangrijkste is wel...als oma doe je alleen de leuke dingen toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 19:00
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wat bedoel je daarmee, Marianne? |
ER word toch altijd geroepen...ons zeeuwen bint zuunig heee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 18:57
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
INGE721 schreef: | Men jage eerst op een konijn, hert, kat of egeltje.....Dan neme men een kookboek....en dan koke of brade men het gejaagde dier dant niet aan de jacht is ontkomen.. |
Jaaaaa...dat is de winter variant!!! Of lekker met grote brokken rundvlees erin verwerkt.
Maar dit is mijn zomer jachtschotel;
1 pond rundergehakt 300 gr gesneden prei zakje geraspte kaas 400 gram voorgekookte aardappelschijfjes 1 doosje champignons 1 zakje KNOR jachtsaus 3dl water
Gehakt rullen/bakken met iets olijfolie dan prei en champignons toevoegen dan het zakje saus met water erbij doen...even laten pruttelen vervolgens het hele zwikje in een ingevette ovenschaal doen de aardappelschijfjes erover verdelen de hele hap rijkelijk bestrooien met geraspte kaas dan in een voorverwarmde oven op 180 gr na 35 minuten...AANVALLUHHH!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 18:40
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik pas eind september |
Kan zijn.....maar jij gaat verder weg....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 18:10
|
|
|
TINK100 schreef: | eh....sorry...helemaal gelijk
wat te doen aan een kudde met naaktslakken?? ik heb er zoveel in mijn tuin...de meeste planten staan er erg kaal gevreten bij..... |
Nou Tink..... je kan ze eten schijnt het............maar ik kom je niet helpen hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 18:05
|
|
|
VISSER278 schreef: | HET MOSSELSEIZOEN IS WEER BEGONNEN........HOERA.......Alleen éven wachten tot de prijs wat zakt. Ze zijn nog té duur. |
Ach je moet maar zo denken Visser............. Beter duur dan niet te koop Maar ja .....zeeuwen he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 19:39
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Sarah??? Gaat zekers over een vrouw met opvliegers en dergelijke toestanden... |
Nou Frank...het boek is ook verfilmd! Als je niet van lezen houd, is dat misschien wel wat voor je. Ga maar es op zoek, en laat maar weten wat je er van vind....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 19:32
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Volgens mij word er niet meer gegeten op CM..... Het weer zat niet zo erg mee....geen bbq hier... maar een lekkere jachtschotel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 19:27
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Koffers pak ik juist inderdaad op het laatste moment in...dan heb ik mijn hoofd er het beste bij... |
Jaaa, dat doe ik ook! Dan weet ik tenminste zeker wat ik er allemaal al heb ingepropt. Anders blijf ik twijfelen..heb ik dat..heb ik dit?
Ik mag over 2 weken mn koffer pakken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 19:20
Onderwerp: huisvrouw...
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Marianne...hij hangt bij mij ook op...(in het toilet)
Vroeger thuis toen de kinderen er nog waren kwam er ook veel commentaar..
Ik wijs mijn dochter er nog weleens op...( ) |
Ja..ik wijs er ook heel wat af.. en op een of andere manier, zie ik dan mijn wijs, via het andere oor weer verdwijnen/verdampen..of zoiets.. Hopelijk ga ik ooit nog es zien en merken, of het wat heeft uitgehaald
Hoop houwen dan maar ....
|
|
Naar boven |
|
|