Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 16:42
Onderwerp: gebed voor Prins Friso en familie
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | citaat uit het nieuws
' De vriend met wie prins Johan Friso aan het skiën was, is in staat van beschuldiging gesteld wegens nalatigheid met ernstige gevolgen. Dat zei Telegraaf-correspondent Rob Zavelberg zojuist op Radio 2. Politieonderzoek moet uitwijzen of Florian Moosbrugger daadwerkelijk aansprakelijk kan worden gesteld voor nalatigheid. Gisteren werd bekend dat Moosbrugger verhoord is door de politie. Hij kon niet direct na het ongeval gehoord worden, omdat hij in een shock verkeerde.
Moosbrugger is de eigenaar van het hotel waar de koninklijke familie al decennia te gast is. vrijdag werd prins Friso door een lawine bedolven nadat hij off-piste ging skiën. Moosbrugger wist zichzelf te bevrijden uit de sneeuw omdat hij, in tegenstelling tot de prins, wel een lawine-airbag droeg.'
Prins Friso, die het ene doctoraat na het andere haalde wist blijkbaar te veel....zijn vrouw heeft hem waarschijnlijk te veel verteld.... |
Wil je hier beweren dat Prins Friso uit de weg geruimd moest worden? Geloof jij in complottheorien?
Ga toch weg met die onzin. Ga wat nuttigers doen dan ons lastig te vallen hiermee...
Vrijwilligers werk of zo...
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op dinsdag 21 februari 2012, 17:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 10:13
Onderwerp: Verslaggeving
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Er zijn ook positieve berichten Griekenland is uit de geld problemen, de lening van miljarden gaat door voorlopig kunnen ze weer met ons geld smijten |
Gerlukkig worden we er niet iedere minuut van de dag ervan op de hoogte gehouden dmv tv beelden.
Nederland moet zwaar bezuinigen omdat de staatskas te kort heeft... Maar vult wel de staatskas van Griekenland..
Okee dit is heftig off topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 februari 2012, 11:10
Onderwerp: Incest
|
|
|
Hoe verstandig is het om de slachtoffers van Dutroux met hem te confronteren?
We weten allemaal wat voor gruwelijks hij heeft gedaan. Hoe zou het zijn voor zijn slachtoffers als hij bij vrijlating in hun buurt komt te wonen? Hoe zal het zijn als hij in een kinderrijke buurt komt te wonen? We weten niet of zijn gedrag veranderd is ten opzichte van kinderen. Maar is het niet de kat op het spek binden als er vergeven is en men Dutroux bij kinderen zou toe laten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 februari 2012, 10:28
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het valt mij op dat Christenen hier zo 'n hartvochtige mening hebben......... Misschien dat een voormalig alcholist dat zelf kan en mag bepalen? En van wie mag hij dat niet? Van jou? Over gezond verstand gesproken? |
Dus vergeving geven staat boven gebruiken van gezond verstand? God heeft de mens verstand gegeven om die te gebruiken. Een gescheiden moeder zal nooit haar kinderen sturen naar hun vader die hun seksueel misbruikt heeft. Dat is vragen om problemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 februari 2012, 09:48
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Ik had van de week de andijvie gewassen in de gootsteen. Iedereen weet dat er dan restjes met de afvoer meegaat. Dus dat gebeurde hier ook. Aangezien mijn badkamer met vuil wasgoed lag besloot ik dus ook maar die was weg te werken. Onder tussen was ik ook bezig met de keuken te soppen. Ondertussen hoorde ik ook ineens een luide knal. Ik rende naar de badkamer. En ja hoor ik zag uit de afvoer van de wasmachine allemaal restjes andijvie komen. Dat was het ergste nog niet. Het allerergst was dat de zijkant en het deurtje van de wasmachine er naast lagen. En het water stroomde maar door en de trommel draaide nog. En ik gilde naar mijn vader dat er kortsluiting was. En mijn vader begreep het niet hoe het allemaal kon.
Afijn het is inmiddels maandagochtend. En koffietijd. De wasmachine doet zijn werk. Geen andijvie in de badkamer nog in de keuken. Geen kortsluiting in huis. Want het was allemaal een droom.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 februari 2012, 10:45
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
Ik zat mij net te bedenken, wat voor nut heeft het om hier te melden dat je niet verlengd. Sommigen hebben er geen behoefte aan vertrekken met de noorderzon. Anderen delen mee dat ze een relatie hebben en niet meer verlengen.
En dan heb je mensen die vlak voor dat hun abonnement afloopt, even hun gal hier spuien hoe zij over cm in het algemeem denken. Is het niet zo dat degenen die hun gal spuien, zelf een aandeel hebben gehad over het algemeen?
Ik zou hier ook een heel verhaal kunnen houden waarom ik niet verleng. Maar wat bereik ik er mee? Ik kan alleen maar zeggen, dat ik mischien niet altijd vriendelijk ben geweest naar anderen toe.
Dus is het binnenkort over en uit voor mij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 februari 2012, 10:36
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | ja, voor de kroonprins, dat de heiliege geest hem aangrijpt en hij een koning wil worden zoals Willen de Zwijger....dát is een Oranje, waar ons Koningshuis zijn naam aan ontleend heeft, maar besef wel dat ook hij half Duits bloed heeft en hun kinderen dus nog maar een kwart nederlands bloed |
Wat heeft het bloed er mee te maken? Je doet net of onze kroonprins niet raszuiver is. Het gaat erom dat hij de capacitiet bezit om het land te regeren. Maar ik krijg en heb de indruk dat de 2de kamer meer bevoegheden heeft dan het hele koninklijkhuis bij elkaar.
We gaan weer flink off topic.
Laten we bidden dat prins Friso hersteld . En ook bidden voor zijn vrouw en kinderen en de rest van de familie dat ze gesterkt worden door deze gebeurtenis. En laten we ook vooral bidden dat de pers zich afzijdighoud. En niet met ieder traantje die gevloeid word er een foto gemaakt word die voor veel geld verkocht wordt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 februari 2012, 21:07
|
|
|
het idee al...
maar het zullen vast wel uitzonderingen zijn, dat ze tot elkaar komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 februari 2012, 19:27
|
|
|
lijkt mij verstandig om er verder niet op in te gaan hier.
Iemand wilde een oproep voor gebed doen voor iemand, laat die er vrij in zijn. En haal er geen dingen bij die er niets mee te maken hebben....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 februari 2012, 19:12
|
|
|
Laten we maar niet bidden voor een goede gezondheid voor mensen in het rijke westen, ook al valt je familie eronder.
Want ook wij hebben zowat de beste artsen, maar ook artsen kunnen foutjes maken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 februari 2012, 17:08
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Waarom zoveel heibel om iemand die iid door roekeloosheid en overmoed in de problemen is geraakt, toevallig bekend, rijke man, veel status, uit het koningshuis gezet door een CDA premier, vrouw betrokken bij de Bilderbergers (satanisten), What's the problem, de man heeft de beste dokters...broerlief kan met een privévliegtuig naar hem toe....alleen omdat hij beroemd is? waarom geen gebedsoproep voor een straatkind in Afrika of India Waarom geen oproep voor jonge moeders in Israel die dag in dag uit moeten leven met de dreiging van een atoomoorlog? |
Eh hij is er niet uitgezet uit het koningshuis, hij wist wat de consequenties waren van een niet door het perlement goed gekeurd huwelijk. En die consequentie is: geen lid meer van het koninklijk huis. Dus hij is er niet uit gezet. En de rest van je opmerkingen raken nog kant nog wal.
En we kunnen bidden voor iedereen, die moeite heeft, die ziek is en van God is afgedwaald. En ieder mens neemt risico's in zijn leven en moet leven met de consequenties ervan. En ook voor die mensen kan gebed nuttig zijn.
Dan stop ik ook maar met bidden voor mijn moeder omdat zij lid is van een andere kerk. En mijn jongste zusje weer van een hele andere kerk. En ik stop maar met bidden voor mijn oudste zus die helemaal niet geloofd....
Ik heb nergens gelezen dat de koninklijke familie zich bij de satanskerk hebben aangesloten.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zaterdag 18 februari 2012, 17:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 februari 2012, 14:37
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | sorry hoor, maar het is één grote Bilderbergerskliek.....ze kiezen zelf tegen God |
We kunnen bidden dat ze een ander inzicht krijgen, en zich weer keren tot God.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 februari 2012, 13:44
Onderwerp: Crisis in Nederland en in de wereld
|
|
|
GERRIT603 schreef: | Hoezo voor 100 euro het schip in? De hotelhouder en de slager en de garagehouder hebben alle 3 100 euro schuld, en 100 euro tegoed. Dus spelen ze alle 3 quitte toch??? |
Hij heeft 2x 100 euro uitgegeven.. Hij betaalde de schuld met die 100 euro van de nederlander. En gaf die nederlander 100 euro terug.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 februari 2012, 11:42
|
|
|
Hoe groot is de kans dat een leerkracht in herhaling valt als je die met kinderen laat werken?
Uit bescherming voor kinderen word een leerkracht niet meer toegelaten op een school.
Uit bescherming voor kinderen worden jeugdleiders niet meer toegelaten op kinderclubs e.d
Is het zo erg dat mensen die kinderen hebben misbruikt in de maatschappij een ander beroep of hobby moeten nemen?
Voorkomen van problemen is beter dan het genezen van misbruikte kinderen.
Maar ja hoe voorkom je dat een vader zijn kinderen gaat misbruiken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 21:03
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Daar mijn italiaans non perfecto is heb ik begrepen dat er ook rum door de arretjes cake gaat. men kan er ook tevens noten er door heen doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 20:32
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Arretje Nof
Arretje Nof was een reclamefiguurtje. Nof staat voor Nederlandse Olie Fabriek. Op de Calvé pindakaasetiketten pronkte nog tot voor kort het NOF-embleem.
Arretje Nof was een Arabisch jongetje dat spannende avonturen beleefde. De eerste verhalen verschenen vanaf 1927, geschreven door Johan Fabricius. Tot in de jaren vijftig werden de avonturen regelmatig uitgegeven door Calvé-NOF. Dus ver voor onze tijd!
Arretje Nof-cake was een luxe zoetigheid in de jaren vijftig en had wel enige status in Nederland. Het recept is een versimpeling van een mooi nagerecht uit Emilia-Romagna (streek in Italië), genaamd Salame di chioccolato. De Nof-bonzen vervingen alles wat er maar mooi was aan ingrediënten door simpele Hollandse kost. En natuurlijk in plaats van goede boter gebruikte men plantaardige margarine van de firma Calvé-NOF.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 16:06
Onderwerp: PC-problemen
|
|
|
1 probleem ondervind ik nog vaak op de laptop vista en IE8 werkt niet althans voor CM.
en het rare is ik heb pc met vista en IE8 en dat werkt welvoor CM.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 10:46
|
|
|
HENKEMAN399 schreef: | ik werk ook met windows 7 en heb geen enkel probleem, gebruik btw IE9 |
het probleem kan ook daar liggen dat har pc niet goed kan functioneren bij de IE9
Ik gebruik naast Google Chrome de IE8
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op vrijdag 17 februari 2012, 10:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 10:33
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Leonie kan ook niet mailen wanneer ze met Chrome werkt. Ze kan wel mails ontvangen en lezen maar schrijven lukt niet. Ik ken nog andere mensen die Windows 7 gebruiken en toch lukt het hen wel om mails te schrijven... |
Die mensen werken met 2 browsers. met de ene open ze de mail en met de andere versturen ze de mails.
Leonie moet er nu alleen nog meer leren om te gaan om met 2 browsers te werken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 10:01
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Maris, Leonie kan zowel met IE als met Chrome niet werken. Jij vertelde me eens dat je in Chrome bepaalde instellingen moet veranderen. Dat deden jij en ik eens samen vorig jaar. Misschien zit het probleem bij Leonie daar dan ergens. |
Ben er al mee bezig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 09:56
|
|
|
LEONIE042 schreef: | Hoi allemaal,
Ik kan geen mail meer beantwoorden of versturen via CM???? Volgens de redactie kan het aan windows 7 liggen maar t/m 13 februari kon ik gewoon mailen en daarna ineens niet meer. Terwijl ik niks heb veranderd in mijn instellingen??? Weet iemand hoe ik dit kan oplossen??
Groetjes Leonie |
Ik hoor wel vaker dat men problemen heeft met windows 7 en mailen via cm. Een enkeling gebruikt daarom 2 browsers. De Internet Explorer en daar naast bijvoorbeeld Google Chrome. Mozilla Firefox zou je ook kunnen proberen.
Veel sterkte er mee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 21:24
|
|
|
slaat nergens op....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 13:20
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wat zal jij veel kijken vandaag....(maar als ik het goed begrijp niet dus)
Bespottelijk wat een geld...maar ja een voetbalgek zal het er wel voor geven.... |
ja bij kpn kunnen ze niks doen... ik kan hooguit alle zenders 1 voor 1 blokeren..
En het frapante is nog dat de 14 sportzenders bij mij anders ingedeeld is dan dat het behoort...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 11:27
|
|
|
Ik heb vandaag de kpn es gebeld hoe het zit met mijn 14 voetbalzenders die ik niet betaald heb en ook niet wens te betalen.
Ik kan dus gratis voetbal kijken daar komt het op neer. Zij kunnen vanaf afstand niks doen.
Dit kosten plaatje van 14 voetbalzenders extra is € 27,50 de maand.
Dus ik verdcien aan de kpn...
Doen ze toch nog iets goed of toch fout?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 09:42
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | kan je maar beter met de bus gaan, he...
die vertrekt pas op de 26e. ervaringen in het (recente) verleden hebben gemaakt dat ik niet ga verlengen. degenen van hier die ik in m'n MSN heb, worden daar uit geknikkerd.
soort van operatief verwijderen van een kankergezwel, dus... |
Zo maak je van vrienden vijanden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 februari 2012, 20:11
Onderwerp: CM App
|
|
|
Het lijkt alsof men ten allentijde op cm bereikbaar wilt zijn.
Blijkbaar is men zwaar verslaafd om ook buitenshuis op cm te kunnenkomen.
Ik bezit nog een mobile telefoon waar ik mee kan bellen en kan smsen meer niet. Als ik aan het winkelen ben wil ik rustig kunnen winkelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 februari 2012, 20:03
Onderwerp: CM App
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Een computer is in principe ontworpen om snelle berekeningen te maken en herhaalde bewerkingen razendsnel uit te voeren, dus spreadsheets, databases, tekstverwerkers.
......en niet om te chatten, te mailen en deel te nemen aan virtuele sociale netwerken, dus wat doe je hier in vredesnaam op een relatiesite.
Thomas: neem een typemachine, die kan tegelijkertijd printen en saven. |
Nou er zijn technieken op het getype van het inktlint af te lezen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 februari 2012, 17:42
|
|
|
Haal ik de post weg bij de deurmat en wat zie ik tot mijn verbazing...
Een heel echt briefje van 10 euro...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 februari 2012, 09:05
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|