Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 13:15
Onderwerp: stapavondje
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: De nieuwe lijst:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Erika Bert Cootje Frank Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg Tink Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb. Visje (ov) peertjes512 Trijnie (o.v)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 13:15
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik vind het juist reuze handig als je het lang van tevoren weet.....dan kan je je dienst aanvragen als je meewilt en je legt het vast..... Maar....Chatuliem organiseert het en laten we ons er allemaal niet mee bemoeien en kritiek op geven..... |
Begrijp ik wel, W-tje, het is allemaal zo dubbel. Zelf ben ik ook een voorstander van een lijstje want zo zie je wie er komt en kan je ook eens 'onbekende' mensen ontmoeten of je kan de gezelligheidsgraad inschatten. Anderzijds is het ook zo wat Annette zei, een plaatsje reserveren en zo andere die echt mee willen en kunnen een plek ontzeggen ook weer een heikel punt. Sommige laten zich leiden door een euforie en plaatsen hun naam terwijl ze al zeker weten dat de kans dat ze meegaan erg miniem is. Natuurlijk is er die kans dat je op het laatste moment verhinderd wordt door de één of andere goede reden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 13:03
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Die term blijft op mn lachspieren werken: magere spekjes Ook al neem je het magerste speklapje dat je kan vinden, het blijft spek en het blijft vet vlees. (maar wel lekker )
Ik werd net getrakteerd op een heerlijk bakje vette kibbeling , en vanavond eten we macaronieschotel. |
je moet maar eens gewoon die magere spekjes bakken zonder vetstof. Na verloop van tijd zie je gewoon het vet (zal wel mager vet zijn zeker ) in de pan.
Als je dan toch gezond wilt eten is vis, kip, kalkoen gebakken op een grill echt een aanrader. Ja, het is iets duurder en ja het neemt iets meer tijd in beslag, dus minder ge-CM, maar het is maar waar je prioriteiten liggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 12:51
|
|
|
Ik weet niet wat ik ga eten. Deze week heb ik al 3 maal aardappelen gegeten en dat is meer dan genoeg...misschien dan maar een beschuitje met hagelslag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 12:47
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Maar wel een idee om volgende keer niet zo idioot vroeg te beginnen met het plannen van een uitje. Drie maanden van te voren krijg je een lijst met heel veel ov-tjes en zijn de roosters van mensen met wisseldiensten nog niet bekend en tegen de tijd dat het zo ver is is de helft alweer vergeten dat hij/zij zich opgegeven had. Ik snap ov-tjes toch niet zo goed, je komt of je komt niet, en als je 2 dagen van te voren opeens ziek wordt meld je je toch gewoon af. Ik vind het nu wel eens lijken op het reserveren van een plaatje voor als je niks beter te doen krijgt op die dag waardoor er anderen die dag iets gaan plannen omdat het uitje toch al vol zit en uiteindelijk wel meegekunt hadden. |
Ben ik helemaal met je eens, Annette. Trouwens het is niet uitgesloten dat er misschien enkele 'plots' naar een trouw- of ander feest moeten die dag en dan toch afmelden.
Het is ook zo dat we ondanks dat lijstje niemand (die niet op de lijst staan) kunnen verbieden om te komen. Een kroegje is voor iedereen toegangelijk toch.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 10:18
Onderwerp: Engelse taal op het forum.
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik heb er meerdere |
Don't worry, W-tje, ik hou alleen maar van jou en daarom gebruik ik nooit Engelse woorden... ...laat die visser en mario je maar plagen, bij mij ben je safe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 09:09
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: De nieuwe lijst:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Josina (o.v) Erika Bert Cootje Frank Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg Tink Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb. Visje (ov) peertjes512 Trijnie (o.v)
En weer vol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 23:27
Onderwerp: Engelse taal op het forum.
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Vraag anders ff aan Frank... die weet nogal veel.... |
er zijn er meerdere afkomstig uit de UK...de namen geef ik niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 23:03
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zal wel moeten , er komen niet eens bussen in dat gat. |
...laten we hopen van niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 20:31
Onderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
|
|
|
wie gaat er mee strandwandelen op vrijdag 10 februari ???
om 18:00 uur hopen we te verzamelen bij de brandweer kazerne van Oostkapelle.
de adresgegevens; (even noteren voor je in de auto stapt, voor alle zekerheid )
Brandweer Oostkapelle. Domburgseweg 68d 4356 NB Oostkapelle
voor we gaan wandelen hopen we daar om 20:00 uur ook weer de laatkomers op te pikken die na het werk aan willen sluiten, voor we gaan wandelen.
We hebben een lokatie waarvan we gebruik mogen maken, waar ieder een eigen (twee-persoons-)kamer tot zijn/haar/hun beschikking heeft, en willen de kosten van E 25 per persoon all in, dan wel graag delen.
Vanaf 18:00 uur kunnen we terecht in de acommodatie waar we eten slapen enz. We gaan s avonds een strandwandeling maken en hopen na afloop nog iets te drinken. er is een mogelijkheid om te overnachten voor degenen die willen blijven tot de zaterdag. we hopen dan rond 9 uur gezellig te ontbijten, en om 13 uur te lunchen, waarna ieder weer richting huis gaat. (of kiest voor een nachtje bijboeken met kosten rond de 10 á 12 euro houd er bij het extra nachtje dan wel rekening mee dat het avondeten uit een frietje-mét zal bestaan, om het allemaal zo low-budget mogelijk te houden.)
heb je interesse, wil je dan je naam invullen op onderstaand lijstje?
voorlopig hopen mee te gaan;
simsim368, 50 jaar, regio 0118, MET overnachting bert364, 42 jaar, regio 0321, MET overnachting en zoon van 10 jaar visser278, 44 jaar, regio 0113, MET overnachting peter717, 48 jaar, regio 0341, evt met overnachting bert168, 44 jaar, regio 0599 MET overnachting willem618, 43 jaar, regio 0344, MET overnachting
tjoklat313, 51 jaar, regio 078 MET overnachting ov susannah475, 46 jaar, regio 0318 MET overnachting hannah810, 39 jaar, regio 073 MET overnachting en pleegdochter 6 jaar nathanya830, 34 jaar, regio 0251 MET overnachting en drie kids van (leeftijd?) momo697, 45 jaar, regio 0592, MET overnachting Cootje711, 35 jaar, regio 0180, MET overnachting ov
super, mensen, t wordt al een gezellig koppeltje!! wie doet er mee met poolen!! (ik ga niet sjoelen, daar ben ik niet goed in, en trampoline springen in het speeltuintje doe ik alleen als er niemand kijkt!!)
er zijn nog veel mensen achter de schermen die er over denken mee te gaan, maar nog geen naam willen invullen en eerst eens kijken wie er nog meer aan gaan melden. wat zou er gebeuren als ze gewoon even een gezellig berichtje achter laten op dit topic, zonder dat dit het gevoel van verplichting schept? wieweet meld de ander zich dan wel het eerst aan; ik denk dat er dan velen meer komen!!
han, krijgt er meer en meer zin an!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 16:24
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | had nu geschreven; EEN HEEL GEZELLIG IEMAND met een bezoekje vereren...... dan had frank weer wat te vogelen gehad,, cootje, haha!! |
Idd, Hannah, want nu ik het allemaal weet heb ik niets meer te vogelen...op naar het volgende item...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 16:21
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Een dewoo matiz Grif... Schijnbaar moeilijk om aan onderdelen te komen( zegt men) Vandaag bestellen....en ging dat voor het weekeind niet meer lukken zei die jongen...
Hij zei voor 99% zeker te weten dat het de kabel was... |
Ik had ook eens een gebroken kabel en dan kan je echt geen kant meer op. Je pedaal staat dan helemaal achteraan en schakelen naar welke versnelling ging niet. Het was gelukkig de kabel die heel snel hersteld kon worden voor relatief weinig geld. Het andere geval kon zijn was dat er in de versnellingsbak wat stuk was en dan kost het honderden euro's en ik denk, Zeeland, dat het laatste geval wel eens jouw probleem kan zijn. Spijtig genoeg natuurlijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 14:54
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Auto kapot..(versnelling) Op een parkeerplaats staan...(tijd is verlopen!!) en niet weg kunnen.... Natuurlijk ook alweer de kostelijke euro's in je droom zien wegvliegen....
In je eerste versnelling staan maar niet weg kunnen( staat een auto voor me)Dus ook niet achteruit......
Twee mannen hebben me geholpen....gelukkig.... In je 1e versnelling naar de garage tuffen met allemaal boze gezichten van links en rechts en achter je....
Waarschijnlijk een versnellingskabel(in het gunstigste geval) anders een nieuwe bak.... Geen auto en die garage die geen huur auto""s heeft....
Mmmmm...ik zit thuis nu...dat wel...maar geen prettig gevoel... |
...en wat ga je eten vandaag?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 14:39
Onderwerp: "Dat vertel ik je later"
|
|
|
LEANNE226 schreef: | De rest van die tekst:“Bij de mensen is dit onmogelijk, maar bij God zijn alle dingen mogelijk.”
en
"Zijt niemand iets schuldig, dan elkander lief te hebben; want die den ander liefheeft, die heeft de wet vervuld"
Zo kunnen we nog heeeeeeeeeeeeel lang doorgaan en hebben we allemaal een excuus om rijk/arm te zijn |
Tja, soms worden er bijbelteksten bijgesleurd die eigenlijk niets te maken hebben met het onderwerp. Ze vinden dan een tekst met een woord erin dat in een bepaalde vraag voorkomt en dan denkt men als christen die tekst ook te kunnen gebruiken. Of ze die bepaalde bijbeltekst dan ook begrijpen én het topic-onderwerp is nog maar de vraag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 14:32
|
|
|
BRIGIT826 schreef: | en ik verheugde me zo op een veel te grote mergpijp bij de koffie.
Eeeeeh Jolan,
Past je je trouwjurk nog? |
Als haar trouwjurk te klein geworden is mag ze die van jou dan aan doen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 14:27
Onderwerp: Ezechiël
|
|
|
ANOUSKA714 schreef: | Lisa, ik denk dat je wel eens gelijk kunt hebben. In Ezechiël staan heel veel profetieën die momenteel aan het uitkomen zijn. Hou je ogen open en volg het wereldnieuws en lees daarnaast de bijbel. Laatst ben ik naar een lezing van Frank Ouweneel geweest. Ik raad je aan om de dvd bij hem te bestellen. Geeft veel antwoorden op wat er nu vandaag de dag gebeurd! |
Kan je daar dan eens enkele voorbeelden van geven zonder te zeggen dat we het boek Ezechiël moeten lezen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 13:57
|
|
|
MARRY942 schreef: | de lever is toch een onderdeel van de kip frank? en een kipfiletje noem je toch ook vlees? Ik effe nie snap |
Natuurlijk is de kippelever een onderdeel van een kip...de kippekont is dat ook...maar dat eet je toch ook niet...
Ik eet stamp met knolselder en wortelen en tonijn-steak...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op donderdag 26 januari 2012, 13:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 10:58
|
|
|
MARRY942 schreef: | Hier vandaag kliekiesdag, Rest je hutspot, restje kippelevertjes met champignons en uien, restje joghurt toe.... |
...kippelevertjes??? Een echt stukje vlees of vis kan toch ook wel eens...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 10:56
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Frank, kun je geen functie krijgen in het Cm team? Tegen half abbo geld ofzo...
Ik weet niet waar die vraag op slaagt...maar neen, ik kan en wil geen functie in het CM-team, als dat al bestaat...ik betaalde netjes mijn abo-geld...maar ik laat het onderwerp rusten want zelf plagen is leuker dan zelf geplaagd te worden...
Nu ontopic: Mijn mooiste moment: heerlijk dagje vrij en vanmiddag m'n oma met een bezoek vereren... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 10:52
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Het is weer zo krom als de neten Als het om een miljonair gaat, willen de dames niet weten hoe die an zun geld gekomen is. En als het om een armoezaaier gaat, motten ze weten hoe die in de sjit gekomen is
Nog voor het woordje liefde gevallen is, nou neem van mij mar aan dat een miljonair echt geen wijfie mot met een kruiwagen ellende van een ander
Voila, je bevestigde net de essentie waarover we het hadden...
En dat zelfde geld idem dito voor een arme sloeber, die wil een rijke met een zwak hart |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 10:44
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Op een gewone ook niet hor |
Zeker niet, maar dan bestaat de kunst erin hoe je je vragen stelt...en aan de indirecte of ontwijkende antwoorden kan je vraag beantwoord worden. Het is dan een interpretatie die gegrond is en veel onthult...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 10:42
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
MARIAN519 schreef: | De relaliteit is soms anders, je denkt de "ware" gevonden te hebben en geeft jezelf met hart en ziel over aan die ander; die ander, die achteraf dan niet de juiste blijkt..
Als je denkt de ware gevonden te hebben en je dan met hart en ziel overgeeft, en ook seks hebt, vóór het huwelijk bestaat er inderdaad de kans dat hij of zij niet de ware is wat zich laten blijken in een relatiebreuk. Je bent immers nog niet gebonden wat een breuk vergemakkelijkt.
Aan de hand van wat je schreef, Marian, zou je haast gaan denken dat je pleit om te wachten met 'echt vrijen' tot na het huwelijk want je huwt immers niet met de persoon van wie je niet zeker bent dat hij of zij de ware is. Hierdoor wordt de vraag verschoven van 'kan seks voor het huwelijk?' naar 'kan ik vrijen vóór het huwelijk als ik de ware gevonden heb?'.
Soms wordt met begrip 'jij bent de ware' nogal lichtzinnig omgesprongen...maar dat is een andere discussie.
Gelukkig heeft het leven ( God ) heel veel verrassends moois voor ons in petto. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 10:15
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Helemaal mee eens Frank! Het gaat mij ook veel meer om de manier waarop iemand in het leven staat en er op dat moment mee omgaat. Geldzorgen zijn vreselijk,ze drukken enorm op de relatie,lijkt me heel zwaar.
Ik heb ooit gedate met een "dat vertel ik je later wel" meneer,ik kwam er al snel wat hij wilde vertellen omdat hij steeds zijn portemonnee "vergeten" was als het op afrekenen aankwam.......dan is er geen sprake van eerlijkheid. |
Ik kan heel goed begrijpen dat er enige schroom is om te vertellen over een schuld die je staan hebt. Of hoe je aan die schuld bent gekomen. Als het bijvoorbeeld gaat over een aankoop van een wagen dan is dat nog ergens te begrijpen en ik denk niet dat die vorm van schuld eerlijkheid in de weg staat. Heeft men het over een schuld met justitie-geurtje dan is de schroom veel groter om dit te vertellen. Lijkt uiteindelijk uit de gesprekken dat het jarenlang knokken wordt om niet alleen die schuld maar ook bepaalde gedragingen van de betrokken persoon of zijn of haar omgeving te zuiveren dan wordt het al andere koek. Waarschijnlijk treedt men dan ook niet zo makkelijk naar voren met die bekentenis wat dan weer argwaan opwekt.
Voor je je hart echt aan iemand toevertrouwd is het echt niet slecht om meer te weten over de achtergrond. Diegene die dan een schuld heeft zou zijn 'dat vertel ik je later' principe beter veranderen in 'ik moet je iets zeggen' principe indien die persoon aanvoelt dat er een zekere liefde in de lucht hangt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 10:03
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Nou zeg... wil je gelijk m'n hele adressen bestand...? |
Op een retorische vraag hoeft niet geantwoord te worden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 09:37
|
|
|
LEANNE226 schreef: | En nu eerlijk zijn...........stel dat je iemand treft die graag zijn/haar schulden samen met jou wil aflossen ga je dan nog voor de tweede date of zoek je dan toch verder naar iemand die anders in het leven staat? |
Ik denk dat het normaal is dat je dan eerst weet hoe hij of zij aan die schulden gekomen is. Er kunnen immers verschillende reden zijn hoe hij of zij die schulden gemaakt heeft. Dit kunnen hele 'normale' schulden zijn maar het kan ook zijn dat die schulden gemaakt werden door een niet zo 'propere' manier. Hoeveel bedragen die schulden en hoelang zal er er afbetaald moeten worden? Dus, enige duidelijkheid, eerlijkheid kan er toe aanzetten om een 2de maal af te spreken of niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 01:07
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Mijn mooiste momenten vandaag..... hèèrlijk uit de nachtdienst, 4 dagen vrij voor de boeg, 4 dagen genieten, 4 dagen uitslapen...gezellige visite net de deur uit geschopt. |
ja ja... ...en wie zou dat toch geweest zijn
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op donderdag 26 januari 2012, 01:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 23:39
|
|
|
MARRY942 schreef: | Parrrrrdon Franklin....ik woon nie in Utrecht....voor geen goud!-a |
ik vermoedde al dat je het niet zou begrijpen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 23:25
|
|
|
HANNAH810 schreef: | van de glijbaan samen is ook zo wat he? er is wel een speeltuin bij hoorde ik..........
ben je van plan zoveel lol te maken dat je het ervan in je broek doet dan, momo?? |
...is daar al niet genoeg vochtigheid dat de dames nog eens voor wat extras moeten zorgen... ...en wat heeft dat met een trampoline te maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 januari 2012, 18:34
|
|
|
wie gaat er mee strandwandelen op vrijdag 10 februari ???
om 18:00 uur hopen we te verzamelen bij de brandweer kazerne van Oostkapelle.
de adresgegevens; (even noteren voor je in de auto stapt, voor alle zekerheid )
Brandweer Oostkapelle. Domburgseweg 68d 4356 NB Oostkapelle
voor we gaan wandelen hopen we daar om 20:00 uur ook weer de laatkomers op te pikken die na het werk aan willen sluiten, voor we gaan wandelen.
We hebben een lokatie waarvan we gebruik mogen maken, waar ieder een eigen (twee-persoons-)kamer tot zijn/haar/hun beschikking heeft, en willen de kosten van E 25 per persoon all in, dan wel graag delen.
Vanaf 18:00 uur kunnen we terecht in de acommodatie waar we eten slapen enz. We gaan s avonds een strandwandeling maken en hopen na afloop nog iets te drinken. er is een mogelijkheid om te overnachten voor degenen die willen blijven tot de zaterdag. we hopen dan rond 9 uur gezellig te ontbijten, en om 13 uur te lunchen, waarna ieder weer richting huis gaat. (of kiest voor een nachtje bijboeken met kosten rond de 10 á 12 euro houd er bij het extra nachtje dan wel rekening mee dat het avondeten uit een frietje-mét zal bestaan, om het allemaal zo low-budget mogelijk te houden.)
heb je interesse, wil je dan je naam invullen op onderstaand lijstje?
voorlopig hopen mee te gaan;
simsim368, 50 jaar, regio 0118, MET overnachting bert364, 42 jaar, regio 0321, MET overnachting en zoon van 10 jaar visser278, 44 jaar, regio 0113, MET overnachting peter717, 48 jaar, regio 0341, evt met overnachting bert168, 44 jaar, regio 0599 MET overnachting willem618, 43 jaar, regio 0344, MET overnachting
tjoklat313, 51 jaar, regio 078 MET overnachting ov susannah475, 46 jaar, regio 0318 MET overnachting hannah810, 39 jaar, regio 073 MET overnachting en pleegdochter 6 jaar nathanya830, 34 jaar, regio 0251 MET overnachting en drie kids van (leeftijd?) momo697, 45 jaar, regio 0592, MET overnachting Cootje711, 35 jaar, regio 0180, MET overnachting ov
super, mensen, t wordt al een gezellig koppeltje!! wie doet er mee met poolen!! (ik ga niet sjoelen, daar ben ik niet goed in, en trampoline springen in het speeltuintje doe ik alleen als er niemand kijkt!!)
er zijn nog veel mensen achter de schermen die er over denken mee te gaan, maar nog geen naam willen invullen en eerst eens kijken wie er nog meer aan gaan melden. wat zou er gebeuren als ze gewoon even een gezellig berichtje achter laten op dit topic, zonder dat dit het gevoel van verplichting schept? wieweet meld de ander zich dan wel het eerst aan; ik denk dat er dan velen meer komen!!
han, krijgt er meer en meer zin an!
|
|
Naar boven |
|
|