Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 juni 2011, 22:35
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is er wat mis dan met het richtingsgevoel van de vrouw Vooral sinds het bestaan van de tom tom is daar toch niets mis mee? |
Als Frank dit leest , ligt ie in een deuk denk ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 juni 2011, 22:33
Onderwerp: relatie nemen met iemand die autistisch is
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Beun. Ik vind het wel een leuke want het doet me denken aan de Haas en dat was ik vroeger ook wel een beetje . Sjalom. Martin |
Martin , leg eens even uit , je weet het he....ik ben een zeeuw. vroeger heette je de Haas en nu niet meer? O, o, o , wat kan die zeeuw toch dom zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 juni 2011, 22:26
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARISKA601 schreef: | wie de schoen pasdt trekke hem aan....
|
De kleur staat me niet zo aan. Dat rose he .....hou ik niet zo van.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 juni 2011, 21:25
Onderwerp: bizar filmpje... al gezien??
|
|
|
Willemijn , ik kan ook jou gedachtegang begrijpen.
Ik had een oom , hij is een paar maanden geleden overleden. De man kreeg na veel moeite, en pijn z'n eerste electrische rolstoel.(al jaren geleden hoor) voor de man was dat wel zo'n groot wonder....dat had ie nooit verwacht. Hij kon ineens weer samen met z'n vrouw de bossen in op de veluwe, hij kon daar weer naar toe, dat kon hij weer . En zo bedoel ik maar: een gezond mens moet er niet aan dénken om ooit in een rolstoel terecht te komen, terwijl het voor een ander het grootste wonder van zn leven zowat was.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 juni 2011, 21:53
Onderwerp: bizar filmpje... al gezien??
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat jij als een wonder beschouwd hoeft een ander nog niet zo te zien........., fijn dat jij dat zo ziet maar dat hoef je een ander niet op te leggen natuurlijk en je hoeft er je zeker geen zorgen over te maken........ |
Maar willen we de wonderen wel zien?!. Is het al niet een wonder dat we iedere dag hier nog op aarde mogen zijn ? Terwijl we zelf iedere dag zonden met zonden vermenigvuldigen , schuld met schuld vermeerderen. Is het niet een wonder dat nu , na zo'n lange periode van droogte de regen weer mag vallen ? De gewassen die nu weer mogen en kunnen groeien.... dat we dagelijks te eten hebben? . Is het niet een wonder dat we een dak boven ons hoofd hebben. Hoevelen zijn er niet die dat niet hebben. Sja....is het niet zo dat we het allemaal een beetje normaal zijn gaan vinden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 juni 2011, 23:56
Onderwerp: Waarvoor zit je op christianmatch?
|
|
|
TINK100 schreef: | dat weet ik wel zeker!!! |
O, vertel ...wat weet jij. Want ik dénk het alleen maar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 juni 2011, 23:32
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hier sta ik dan in mijn uppie...
Moet ik weer een andere redenen gaan zoeken waarom ik op CM ben.. |
Ach, gut, wat heb je het toch moeilijk he
Visser , die dénkt dat frank het heeeeeeel goed naar z'n zin heeft op het ogenblik.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op dinsdag 21 juni 2011, 23:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 juni 2011, 22:58
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Het is hier prachtig weer geweest waar ik woon dus jij zit in de verkeerde hoek denk ik haha. Sjalom. Martin |
Pas op, niet te veel zeggen Martin, straks wil ze nog bij je komen wonen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 22:47
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Nee broer konijn is nog steeds bedlegerig |
een hele ziekenboeg dus . Nou Maris ....veel sterkte ermee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 22:41
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Als jij de tuin gedaan had, had ik nu niet een lam pootje |
En je nieuwe vriend, Broer Konijn....kon die dat niet even voor je doen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 22:39
|
|
|
MARIO216 schreef: | Morgen de langste dag! |
Dat ligt eraan hoe laat je uit bed komt en hoe laat je er naar toe gaat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 22:36
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Zorg jij nu maar dat je niet teveel tilt...... |
Nou, om eerlijk te zijn: Ik til er best zwaar aan.Heb best wel medelijden met die Belg, volgens mij heeft ie het soms best zwaar te verduren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 18:36
|
|
|
FRANKT627 schreef: | blijkbaar zit ik hier op CM om geplaagd te worden door de andere. Ik had nochtans zo gehoopt op wat anders... |
Frank , vertel maar....'k zal je wel helpen. Is W-tje weer bezig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 18:35
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | blauwtje gelopen Visser??? |
Nou ja Chat, sja, .....3 nachten slecht geslapen natuurlijk. Je weet wel hoe dat gaat. Maar dan ga ik weer vrolijk naar mn werk en dan denk ik: Het is altijd nog beter om een blauwtje te hebben gelopen dan om een groentje te blijven. Ja toch?
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op maandag 20 juni 2011, 19:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 21:05
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | haha, je bent zeker niet nieuwsgierig... Is gewoon een vriend hoor haha, die hier vroeger veel op C.M. zat... |
Frank, die dat gewoon zonder te blikken of te blozen even durft te vragen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 19:59
|
|
|
YELNIN491 schreef: | nooit meer handleidingen lezen in verschillende talen, zie door de bomen het bos niet meer of was er nu geen bos, nou ja, in elk geval errug die handleiding |
Nou ja, het is ook overal wat. Hier had ik dat ook een keer : Zag door het water de vis niet meer.
Visser, die op het strand stond.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 12:05
|
|
|
Kreeg net een sms-je van mn zoon: Ik kom vanmiddag nog even langs, heb nog een vaderdagkadotje.
Visser, die niet eens wist dat het vandaag vaderdag was
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 10:09
|
|
|
TINK100 schreef: | laten we even bij de leesles blijven..... doornwitje en sneeuwroosje.....wat maakt het uit,waarom ben je lid van CM? Ik vind het voornamelijk leuk om met anderen te praten, ook 's nachts als ik werk, van de 8 uur die ik er ben, zit ik 7.5 uur alleen.Heerlijk om even te kunnen kletsen..... |
Nou, goed dat we dat dan weten Tink. Voortaan gaat heel CM jou 's nachts gezelschap houden met chatten. Wat wil een mens nog meer onder werktijd. Alleen....ik begrijp dan niet zo goed waarom je dan zo'n time-out-dingetje bij je profiel hebt staan, maarja daar zal ik we Zeeuw voor zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 01:17
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik vraag me af of Visser wat gevangen heeft vandaag? Of moest hij toch naar de visboer |
Ik zal je dan gelijk maar antwoord geven: 5 visjes, goed voor de 3e plaats. Zo.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 01:14
Onderwerp: Vaderdag / moederdag / Grootmoedersdag / Grootvadersdag
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar ondertussen hoop je wel dat je morgen een nieuwe bureaustoel krijgt Visser........ |
Om het leed een beetje te overkomen .....Pak er een 2e stoel bij ja waar ik de voetjes op leg ja, kussen in mn rug , toetsenbord op mn schoot en dan gaat het redelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 21:22
Onderwerp: Vaderdag / moederdag / Grootmoedersdag / Grootvadersdag
|
|
|
PAULUS271 schreef: | Wisten jullie dat er in Frankrijk naast vader dag en moeder dag ook een grootvader dag en grootmoeder dag wordt gevierd.
Iedere eerste zondag in maart een grootmoeder dag in Frankrijk.
Dit jaar wordt er op Zondag 02 Oktober grootvader dag gevierd in Frankrijk.
Doen jullie zelf iets aan deze feest dagen? Ik zie bijv. mijn ouders als een contact waar door het elke dag wel vader of moeder dag is. En het invoeren van grootmoeder dag en grootvader dag in Nederland lijkt me best leuk.
Hoe is dit voor jullie? |
En zo kan je overal wel een speciale dag voor houden. Zelf was ik eens een keer op een lezing en desbetreffende spreker kwam uit Twenthe . Hij zei: Bij ons is het soms zo erg dat als de hond jarig was dat er al een extra krat bier in huis moest komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 12:06
Onderwerp: Frusty
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Visser, het gaat over het forum, niet over de chatbox. Dat is echt heel wat anders. Qua opzet is de chatbox ook veelal te chaotisch voor een discussie.
Thomas |
Dat weet ik, maar ik reageerde op het bericht van Chat, waarin hij WEL aanhaalde dat mensen niet in de chatbox komen .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 11:57
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik weet wel waarom ik op CM zit, maar als ik zo lees wat men hier neerzet, vraag ik me af wat anderen hier doen... |
chatten Chat!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 11:55
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Die indeling is er eigenlijk al, maar het schijnt niet echt te helpen. Ik vraag me af wanneer ze bij dit topic ook over smurfen gaan praten....Ik ken mensen die meer dan 1500 bijdragen gepleegd hebben, waarvan er geen een serieus is. Ik vraag me dan ook af, waarom mensen niet doorhebben, dat het forum een manier is waarop je kunt laten zien wie je bent. Je zit hier op de site, je komt nooit in de chatbox en je bijdragen op het forum zijn alleen maar flauwe grappen en nietszeggend. Dan krijgen mensen wel een bepaalde indruk van je. |
Nou, van mij mag je gerust weten waarom ik niet in de chatbox kom. Ben er 1 keer geweest en als er 10- 15 aan het chatten zijn , dat gaat mij allemaal veel te snel. Geef ik een keer een reactie dan dan zijn er soms al 10 andere reacties geweest zodat je haast moet zoeken waar de reactie betrekking op had.Vaak is het dan ook nog zo dat het inmiddels al weer heel ergens anders over gaat. En aangezien mijn typevaardigheid niet zo hoog is , ga ik liever voor de 1 op 1 chat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 09:12
|
|
|
Het is gewoon jammer dat er niet meer mensen de tijd nemen om wat op het forum te schrijven. Er zijn natuurlijk mensen die hier zijn weg gegaan wat "echte topic-schrijvers"waren. Maar ik zie er ook nog genoeg die een poosje geleden, zeg maar een maand of 2 , iedere dag een paar postings deden en die nu nog maar heel sporadisch hier wat posten. Het zal wel een reden hebben , dat geloof ik best , maar jammer is het wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 08:50
|
|
|
MARIO216 schreef: | Het regent |
Hier niet ....hier stormt het. Dat wordt lekker uitwaaien vanmiddag aan de dijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 08:48
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik verveel mij...en morgen ook. |
Kom dan ook niet zo vroeg je bed uit man. Om 6.15 is er inderdaad ook nog nergens wat te beleven. Of je moet een bos/ strandwandeling gaan maken maar dat kan ook om 12 uur of om 20.oo uur.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|