Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 21:09
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Geven jullie de schapen en hun lammetjes wel op tijd drinken
Ik hoop wel dat ze net zo goed volgen als dat mijn schaapjes doen. En Hannah......hedde dr nog zin an? |
je hebt wel extra werk aan de dieren op t moment ja, en er zijn er een paar uitgevallen van vervoersproblemen, overschakelen op andere voeding, en de warmte; dat is wel jammer. maar eh.....volgzaam is het ene geitje wel, haha het ontsnapt steeds en wandelt dan achter mn pleegdochtertje aan, die gillend wegrent, ze is nog niet van haar geknabbel aan haar badpakje gediend geloof ik!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 20:56
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Il y a t'il un baiser de réconciliation ?
Pour elle ordinairement une nouvelle journée elle ne pense plus à lui qui lui tombait aux pieds, aboulique en adorant ce qu'elle était
L'épée coupante de Damoclès les déchirait en laissant à gauche et à droite la question si au milieu la vérité règne.
|
Een beetje liefde
Is er een kus van verzoening? Voor een andere dag ze meestal denkt ze over hem dat viel aan de voeten, slappe aanbidden
was het zwaard van Damocles het snijden van de door scheuren te verlaten links en rechts in het midden als de vraag van de waarheid regeren.
hmm, met www.vertaalmachine.nu dacht ik een eind te komen, maar ja... t gaat niet lukken ben ik bang.......
griffin, mag ik zo vrij zijn, u er fijntjes op te wijzen, dat u de letter N vergeten bent in uw bericht? u noemt een vierletterig woord, waar een vijfletterig woord een stuk waarheidsgetrouwer zou zijn, met uw goedvinden.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 19:41
Onderwerp: perfecte man
|
|
|
hmmm is daar iets mis mee???
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 1 juli 2010, 19:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 19:02
Onderwerp: WK-gekte
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Bij het voetballen is zelfs Jezus tegen ons want de Brazilianen hebben het enorme Jezusbeeld bij Rio de Janeiro gerestaureerd en het wordt nu verlicht in de nationale Braziliaanse kleuren. De meeste voetballers zijn ook nog evangelisch dus dit heidense land heeft geen schijn van kans.
Thomas, we weten nu waarom Nederland verliest |
ach, het volk israel nam ook de ark mee, en de filistijnen hebben de strijd gewonnen...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 18:55
Onderwerp: welke namen geef jij je kind?
|
|
|
PIETER649 schreef: | voor mij wel
stel nou dat jij je zoon Appelepap noemt, want dat betekend "grote leider van het volk" mooie naam, goede keuze.... maar nou groeit hij op tot een besluiteloos mens die zo erg met alle winden meewaait dat hij zelfs cda gaat stemmen... dan kan hij 58x Appelepap heten, maar dat siert hem dan totaal niet.
daarom ben ik een voorstander van een naam geven die je leuk vind, zonder verder naar de betekenis te kijken want de kans dat dat goed komt is zeer minimaal. |
even een naamsverandering en hij heet geen appelepap, maar appeledrap of, nog beter; appelesap!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 18:45
|
|
|
we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
Het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel (juffrouw tok) Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDEVanuit Utrecht:
· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
· Volg de A50 richting Nijmegen. · Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. · Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. · Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!
marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen zus van hannah met twee kinderen(als er niets tussen komt) mariska601 lielie peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen johanneke817 met kinderen roos166 met één vriendin en kinderen ysha217 marianne129 (onder voorbehoud) carin303 (onder voorbehoud) angelique... erika129 komt iets later... esthina266 met 2 kinderen
martien579 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen fred229 hlcvb791 hans521 (onder voorbehoud) henduk927 juda209(onder voorbehoud) code953 (onder voorbehoud) rucosca532 Jonathan890 Benjamin338 Nanoniek699 Timo194 Rick261 (onder voorbehoud) griffin mosterd923 dirk548 onder (voorbehoud) osborne anoniempje van 40 jaar(?)komt rond 4 uur hans194 cor 299 rob325 visser278
46 aanmeldingen dus; 18 dames en 26 heren en 1 aanmelding die (nog) niet op de lijst vermeld wil worden; t wordt alweer een lekker cluppie!! leuk hoor!!
nog even een paar dingen die ik melden wil, voor degenen die vorige picknick niet zijn meegeweest; - alcohol drinken we niet tijdens de picknick, dus die kun je 's avonds thuis weer gebruiken; - foto's maken is prima, mits met toestemming van degene waarvan je de foto maakt (of degene die op de achtergrond staat) niet iedereen vind het namelijk veilig/wenselijk om op de foto gezet te worden.
voor mijzelf is er iets tussenkomen, zodat ik pas rond een uur of drie bij jullie kan aansluiten. marianne 129 neemt in ede de leiding even van me over..... dus alle schaapjes mogen achter haar aanstrompelen het zandpad af.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 18:43
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hoop er ook bij te zijn. Zeeland moet toch ook vertegenwoordigd zijn? Wel een hele reis maar denk maar zo: Airco aan en gaan. Tot zaterdag. |
leuk, visser! wees maar blij dat je airco hebt, ik rijd zonder.......... tot zaterdag dan he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 14:22
|
|
|
we willen dus op 3 juli nog eens gaan picknicken, weer verzamelen bij juffrouw tok om twaalf uur, en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad. dat lijkt me t duidelijkst voor iedereen.
Het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel (juffrouw tok) Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDEVanuit Utrecht:
· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
· Volg de A50 richting Nijmegen. · Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. · Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. · Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!!
marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen zus van hannah met twee kinderen(als er niets tussen komt) mariska601 lielie peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen johanneke817 met kinderen roos166 met één vriendin ysha217 marianne129 (onder voorbehoud) carin303 (onder voorbehoud) angelique... erika129 komt iets later... esthina266 met 2 kinderen
martien579 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen fred229 hlcvb791 hans521 (onder voorbehoud) henduk927 juda209(onder voorbehoud) code953 (onder voorbehoud) rucosca532 Jonathan890 Benjamin338 Nanoniek699 Timo194 Rick261 (onder voorbehoud) griffin mosterd923 dirk548 onder (voorbehoud) osborne anoniempje van 40 jaar(?)komt rond 4 uur hans194 cor 299 rob325
42 aanmeldingen dus; 18 dames en 25 heren en 2 mensen die (nog) niet op de lijst vermeld willen worden; t wordt alweer een lekker cluppie!! leuk hoor!!
nog even een paar dingen die ik melden wil, voor degenen die vorige picknick niet zijn meegeweest; - alcohol drinken we niet tijdens de picknick, dus die kun je 's avonds thuis weer gebruiken; - foto's maken is prima, mits met toestemming van degene waarvan je de foto maakt (of degene die op de achtergrond staat) niet iedereen vind het namelijk veilig/wenselijk om op de foto gezet te worden.
voor mijzelf is er iets tussenkomen, zodat ik pas rond een uur of drie bij jullie kan aansluiten. marianne 129 neemt in ede de leiding even van me over..... dus alle schaapjes mogen achter haar aanstrompelen het zandpad af.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 12:22
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd vind ik bespreken van sterrenbeelden hier niet gepast. Ik zou jullie willen vragen dit niet verder uit te diepen hier. Wij doen niet aan astrologie hier |
wij doen ook niet aan astrologie hier, that's just what I mean.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 23:04
|
|
|
PIETER649 schreef: | schei es uit... betekenis van namen... onzin. of geloof je ook in horoscopen? |
bespeur ik hier een leeuwen-opmerking pieter?? toevallig geloof ik in horoscopen, ja als horoscopen grote onzin waren, werd er in de bijbel niet zo gewaarschuwd tegen sterrekijken enzo.......toch? samuel; god heeft gehoord jozua; god redt mmm toch niet zo gek???
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 1 juli 2010, 12:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 19:59
|
|
|
mooie namen, jozua en daniel, heb je de betekenis opgezocht inka?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 19:47
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | namens mn kinderen een knuffel voor Mariska, ze waren erg blij met hun nieuwe speeltjes |
ik hoorde net van mariska dat ze ook blij was met iets waar jouw vingerafdrukken op gevonden zijn.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:21
Onderwerp: Voorbeboedsmiddelen
|
|
|
en dan wil het hele plaatje soms ineens draaien, he mieke?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:15
Onderwerp: perfecte man
|
|
|
als ie dan maar ondersteboven van je is tessy........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:10
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | Ik houd het niet roken al bijna 17 jaar vol, is te doen, je overleeft het. |
tjoh, marian, ik houd het roken ook al 17 jaar vol; toevallig he? en ja, het is te doen; je overleeft het...... (tot nu toe dan.....)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:00
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
ELOY025 schreef: en nu weer een paar weken m'n mond houden[/color]
leanne schreef; Zie je dat Hannah?De mannen op CM worden steeds wijzer
was t maar waar; eigenwijzer zeker?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 19:10
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
PIETER649 schreef: | Adolf als het n jongen word Izebel als het n meisje word
(mens waar bemoei je je mee) |
met alles, alles, en alles, hihi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 18:52
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
ELOY025 schreef: | eens kijken hoelang je het vol kan houden om op 777 te blijven staan't staat wel mooi trouwens GEFELICITEERD |
jij zit zelf op bijna 33 berichten eloy, ook een byzonder getal!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 12:33
|
|
|
MIEKE364 schreef: | Ervan uitgaande dat God de Schepper is van de natuur, Hannah, zeggen we hetzelfde. God geeft de problemen, de moeite met de ene hand en met de andere geeft hij de oplossing. Er is geen toeval en er gebeurt niets zonder reden. |
weet je mieke, soms is dat zo moeilijk om te zien, vind ik! er gebeurt niets zonder reden; helemaal waar, maar dan denk ik wel eens; Heere God, waarom, waarom, waarom!! waar is nu Uw almacht, waarom laat u dingen toe, die zo onrechtvaardig lijken, die kleine kinderen schaden, volwassenen blokkeren om aan hen hun liefde te tonen..... niets zonder reden; je hebt gelijk, mieke, maar toch.........*zucht* leer me volgen zonder vragen, Vader......
(Hij aanschouwt de moeite en het verdriet, opdat wij het in Zijn hand zouden geven....)
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 29 juni 2010, 12:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 08:49
|
|
|
CARIN303 schreef: | Op mijn profiel staat een foto van het Henschotermeer, wel vanuit de lucht! Het is er prachtig! |
oei carin, ik heb even doorgeklikt naar je profiel, maar op dat onbewoond eiheiheiland...... leuk! gaan we een nieuw topic over openen wat mij betreft, en in de vacantie nog wat meer single-parent-uitjes plannen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 22:07
|
|
|
zullen we het daar zaterdag even over hebben? anders wordt dit topic wat onoverzichtelijk ben ik bang!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 21:52
|
|
|
zullen we het daar zaterdag even over hebben? anders wordt dit topic wat onoverzichtelijk ben ik bang!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 21:45
|
|
|
MIEKE364 schreef: | Er natuurlijk van uitgaande dat het mondiaal zou gelden dat het uitstellen van de kinderwens binnen het huwelijk niet wenselijk is omdat je als gelovige de kinderzegen van God niet mag weigeren.
De natuur is gul, Mario. |
God is gul, mieke... des buiks vrucht IS een beloning! ik weet nog, dat ik pleegmoeder werd, en mensen tegen me zeiden; tjoh, dat "zulke mensen" kinderen mogen krijgen he, ze zouden ze gelijk moeten steriliseren, die lui. er waren rond die tijd ook diverse televisie uitzendingen over zwakbegaafde ouders, waar je haren van ten berge rezen. ik vond het erg moeilijk, hoe ik over de ouders van mijn pleegkinderen moest denken; ik zag immers het gevolg van een paar maanden verzorging elke dag voor me, en ik kende het verhaal uit de verslagen van de raad van de kinderbescherming.... hoe kan een kind hier ooit mee verder leven....!! afijn, ik heb het toen aan God voorgelegt, en weet je wat ik las? het staat ergens in jesaja 45;
Ik, de HEERE, heb ze geschapen. Wee dien, die met zijn Formeerder twist, gelijk een potscherf met aarden potscherven! Zal ook het leem tot zijn formeerder zeggen: Wat maakt gij? of zal uw werk zeggen: Hij heeft geen handen? Wee dien, die tot den vader zegt: Wat genereert gij? en tot de vrouw: Wat baart gij? Alzo zegt de HEERE, de Heilige Israëls, en deszelfs Formeerder: Zij hebben Mij van toekomende dingen gevraagd; van Mijn kinderen, zoudt gij Mij van het werk Mijner handen bevel geven?Ik heb de aarde gemaakt, en Ik heb den mens daarop geschapen; Ik ben het! Mijn handen hebben de hemelen uitgebreid, en Ik heb al hun heir bevel gegeven.
daarna heb ik me nooit meer afgevraagd, of zwakbegaafde mensen kinderen mogen krijgen, wel kwam ik tot de conclusie, dat God van ons vraagt elkaars lasten te dragen; en dan droom ik wel eens; hoe zou de wereld eruit zien, wanneer we kijken waar we elkaar bij kunnen staan, hoe we gezinnetjes kunnen ontlasten, wanneer dat nodig is, of we anderen kunnen leren hun gezin wel op de juiste manier aan te sturen? zou het niet prachtig zijn, wanneer je wist, dat je bij iedereen, wie dan ook, kon aankloppen om hulp, zonder dat die hulp opgedrongen werd, of er veroordelend gedacht werd over je?
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 28 juni 2010, 21:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 19:18
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eerlijkl gezegd vind ik de opmerkingen die hier geplaatst worden volledig uit hun contekst gehaald. De beginvraag is immers, mag je als christen voorbehoedsmiddelen gebruiken? Want kinderen zijn toch een zegen en die mag je toch niet afwijzen? Er zijn tal van voorbeelden te bedenken waarin het niet verstandig is kinderen te hebben en dan zou je je verantwoordelijkheid moeten nemen vind ik. Er zijn voldoende kinderen de dupe geworden van onverantwoordelijk gedrag van de ouders, zij waren wel de zegen, maar ze werden niet gastvrij ontvangen. Ik vind dat met name de dames hier een heel romantisch beeld schetsen van de werkelijkheid en niet denken aan wat het gevolg voor het kind is als het niet welkom is. Iedere kind zou een zegen moeten zijn, maar helaas zijn er ook kinderen die dat niet mogen ervaren. Kan dat kind er iets aan doen, nee. De ouders hadden verstandiger moeten zijn. |
ik denk dat ikzelf geen romantisch beeld heb, chatuliem ik blijf er echter bij, dat de kinderzegen een zeer grote zegen is; hoe dan ook!! en inderdaad; er zijn ouders die de verantwoordelijkheid niet kunnen/willen nemen, dat is waar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 17:07
|
|
|
ik ga in elk geval wel; wie wil kan mee, wie liever niet gaat, gaat de volgende ronde gewoon weer mee! ik neem wel een paar liter extra vocht mee, en dan redden we t best met een vleugje wind, en de schaduw van de bomen......
wie durft er nog meer tóch te gaan??
het weerbericht op nu.nl; Dag zaterdag 3 juli Weer Zonkans 50 Neerslagkans 30 Neerslag 2 Minimumtemperatuur 17 Maximumtemperatuur 28 Wind NW 3
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 28 juni 2010, 18:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 17:05
|
|
|
het één sluit het ander niet uit denk ik; een kinderzegen kan een zware verantwoordelijkheid zijn, soms zelfs zo zwaar, dat je er bijna onder zou bezwijken. blijft toch nog steeds staan, dat een zegen wel een zegen blijft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 09:16
|
|
|
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je op de allereerste pagina van dit topic...... ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden precies hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
marieke897 met twee kinderen hannah810 met twee kinderen zus van hannah met twee kinderen(als er niets tussen komt) buurvrouw van hannah met kind? mariska601 tessybear731 met kind lielie peacedove830 met haar drie kinderen grace585 susannah475 miekjes285 marieke913 met kinderen johanneke817 met kinderen roos166 met één vriendin ysha217 marianne129 (onder voorbehoud) carin303 (onder voorbehoud) angelique... erika129 komt iets later... esthina266 met 2 kinderen
martien579 mydestiny349 gert856 dirkie395 met twee ballengooiers... eloy025 (als er niets tussenkomt) herman040 op klompen fred229 leo571 met kinderen (onder voorbehoud) hlcvb791 hans521 (onder voorbehoud) henduk927 juda209 (97 jaar, hihi) (onder voorbehoud) code953 (onder voorbehoud) kennis van hannah (onder voorbehoud) rucosca532 Jonathan890 (met lifters) Benjamin338 Nanoniek699 Timo194 Rick261 (onder voorbehoud) griffin mosterd923 dirk548 onder (voorbehoud) osborne anoniempje van 40 jaar(?)komt rond 4 uur
44 aanmeldingen dus; 21 dames en 24 heren en 2 mensen die (nog) niet op de lijst vermeld willen worden; t wordt alweer een lekker cluppie!! leuk hoor!!
|
|
Naar boven |
|
|