Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 23:35
Onderwerp: stapavondje
|
|
|
De lijst van mensen die willen meegaan naar stapavondje amersfoort:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Erika Bert Cootje Frank Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg Tink Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) ANONIEMPJE Iesje369 ov Saskia (haas141) en Aer sluit dan later aan ovb. Visje (ov) Peertjes512 Trijnie (o.v) Anouska714
Er is weer een plekje vrij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 19:49
Onderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
|
|
|
wie gaat er mee strandwandelen op vrijdag 10 februari ???
om 18:00 uur hopen we te verzamelen bij de brandweer kazerne van Oostkapelle.
de adresgegevens; (even noteren voor je in de auto stapt, voor alle zekerheid )
Brandweer Oostkapelle. Domburgseweg 68d 4356 NB Oostkapelle
voor we gaan wandelen hopen we daar om 20:00 uur ook weer de laatkomers op te pikken die na het werk aan willen sluiten, voor we gaan wandelen.
We hebben een lokatie waarvan we gebruik mogen maken, waar ieder een eigen (twee-persoons-)kamer tot zijn/haar/hun beschikking heeft, en willen de kosten van E 25 per persoon all in, dan wel graag delen.
Vanaf 18:00 uur kunnen we terecht in de acommodatie waar we eten slapen enz. We gaan s avonds een strandwandeling maken en hopen na afloop nog iets te drinken. er is een mogelijkheid om te overnachten voor degenen die willen blijven tot de zaterdag. we hopen dan rond 9 uur gezellig te ontbijten, en om 13 uur te lunchen, waarna ieder weer richting huis gaat. (of kiest voor een nachtje bijboeken met kosten rond de 10 á 12 euro houd er bij het extra nachtje dan wel rekening mee dat het avondeten uit een frietje-mét zal bestaan, om het allemaal zo low-budget mogelijk te houden.)
heb je interesse, wil je dan je naam invullen op onderstaand lijstje?
voorlopig hopen mee te gaan;
simsim368, 50 jaar, regio 0118, MET overnachting bert364, 42 jaar, regio 0321, MET overnachting en zoon van 10 jaar visser278, 44 jaar, regio 0113, MET overnachting peter717, 48 jaar, regio 0341, evt met overnachting bert168, 44 jaar, regio 0599 MET overnachting willem618, 43 jaar, regio 0344, MET overnachting fredbunt691, 50 jaar, regio 0113, MET overnachting barman007 , 49 jaar, regio 0118, MET overnachting
tjoklat313, 51 jaar, regio 078 MET overnachting ov susannah475, 46 jaar, regio 0318 MET overnachting hannah810, 39 jaar, regio 073 MET overnachting en pleegdochter 6 jaar nathanya830, 34 jaar, regio 0251 MET overnachting en drie kids van (leeftijd?) momo697, 45 jaar, regio 0592, MET overnachting Cootje711, 35 jaar, regio 0180, MET overnachting ov xabia, 48 jaar, regio belgie, MET overnachting
super, mensen, t wordt al een gezellig koppeltje!! wie doet er mee met poolen!! (ik ga niet sjoelen, daar ben ik niet goed in, en trampoline springen in het speeltuintje doe ik alleen als er niemand kijkt!!)
er zijn nog veel mensen achter de schermen die er over denken mee te gaan, maar nog geen naam willen invullen en eerst eens kijken wie er nog meer aan gaan melden. wat zou er gebeuren als ze gewoon even een gezellig berichtje achter laten op dit topic, zonder dat dit het gevoel van verplichting schept? wieweet meld de ander zich dan wel het eerst aan; ik denk dat er dan velen meer komen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 18:22
|
|
|
voor we gaan wandelen hopen we daar om 20:00 uur ook weer de laatkomers op te pikken die na het werk aan willen sluiten, voor we gaan wandelen.
We hebben een lokatie waarvan we gebruik mogen maken, waar ieder een eigen (twee-persoons-)kamer tot zijn/haar/hun beschikking heeft, en willen de kosten van E 25 per persoon all in, dan wel graag delen.
Vanaf 18:00 uur kunnen we terecht in de acommodatie waar we eten slapen enz. We gaan s avonds een strandwandeling maken en hopen na afloop nog iets te drinken. er is een mogelijkheid om te overnachten voor degenen die willen blijven tot de zaterdag. we hopen dan rond 9 uur gezellig te ontbijten, en om 13 uur te lunchen, waarna ieder weer richting huis gaat. (of kiest voor een nachtje bijboeken met kosten rond de 10 á 12 euro houd er bij het extra nachtje dan wel rekening mee dat het avondeten uit een frietje-mét zal bestaan, om het allemaal zo low-budget mogelijk te houden.)
simsim368, 50 jaar, regio 0118, MET overnachting bert364, 42 jaar, regio 0321, MET overnachting en zoon van 10 jaar visser278, 44 jaar, regio 0113, MET overnachting peter717, 48 jaar, regio 0341, evt met overnachting bert168, 44 jaar, regio 0599 MET overnachting willem618, 43 jaar, regio 0344, MET overnachting fredbunt691, 50 jaar, regio 0113, MET overnachting barman007 , 49 jaar, regio 0118, MET overnachting
tjoklat313, 51 jaar, regio 078 MET overnachting ov susannah475, 46 jaar, regio 0318 MET overnachting hannah810, 39 jaar, regio 073 MET overnachting en pleegdochter 6 jaar nathanya830, 34 jaar, regio 0251 MET overnachting en drie kids van (leeftijd?) momo697, 45 jaar, regio 0592, MET overnachting Cootje711, 35 jaar, regio 0180, MET overnachting ov xabia, 48 jaar, regio belgie, MET overnachting
super, mensen, t wordt al een gezellig koppeltje!! wie doet er mee met poolen!! (ik ga niet sjoelen, daar ben ik niet goed in, en trampoline springen in het speeltuintje doe ik alleen als er niemand kijkt!!)
er zijn nog veel mensen achter de schermen die er over denken mee te gaan, maar nog geen naam willen invullen en eerst eens kijken wie er nog meer aan gaan melden. wat zou er gebeuren als ze gewoon even een gezellig berichtje achter laten op dit topic, zonder dat dit het gevoel van verplichting schept? wieweet meld de ander zich dan wel het eerst aan; ik denk dat er dan velen meer komen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 16:33
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Volgens mij is dit mannetje jaloers omdat ik tegenwoordig zo goed slaap |
...dus toch een middagdutje op je nieuwe bank???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 16:17
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Zo,iedereen heeft zn hart kunnen luchten, nu maar weer op naar een gezellige avondje in Amersfoort op 17 maart:
De lijst:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Erika Bert Cootje Frank Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg Tink Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb. Visje (ov) peertjes512 Trijnie (o.v) Anouska714 |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 16:06
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Er is hier.....OVERAL.....al zoveel zogenaamde humor..... Men moet alles niet zo serieus nemen...(wordt er dan gezegd)
Niet zo zielig doen...(zeggen ze dan)
Ga ook maar eens langs in de chat....(waar ik zelf ook weleens ben) Vaak getuigt het helemaal niet van een christelijk gevoel... Gelukkig zijn er mensen die dit nog WEL voelen... Dan hou ik me daar maar mee op...
Stoken??? Er worden soms gemene steken onder de gordel gegeven.... Dat moest ik even kwijt...al heeft het niets met dit stapavondje van doen...
En dan hou ik me nu maar weer vast wat er weer over me zal komen... |
Ik noem niemand bij naam of toenaam maar je moet leren nuanceren. Een lijstje maken is heel iets anders dan een luchtige topic. Er werd wat afgesproken wat aantal deelnemers betreft en daar moeten we ons aan houden. Diegene die net buiten de boot vallen moeten dit maar accepteren. Indien het lijstje niet vol was dan nog is onzinnige kritiek niet echt opbeurend voor diegene die het initiatief nam. Veronderstel eens dat de CM-redactie dit had georganiseerd zouden er dan ook zo van die domme bijdrages gepost worden? Op de duur zou men nog via prive-mails, chats, msn of wat dan ook gaan afspreken maar als dat weer naar buiten komt gaat men weer verwijten dat het een eliteclubje of vriendjespolitiek gaat worden. Waar doe je nog goed mee? Als je na dat uitstapje grappen maakt zoals dat voetje-wrijven of de fabeltjeskrant is van een totale andere orde want dat was geweest en de vreugde van dat avond zindert nog na. Nu is het precies de bedoeling dat er al iets in de kiem moet gesmoord worden. Dus dat is het verschil met de luchtige topics, de chatroom en de nabeschouwingen van een uitstapje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 15:30
|
|
|
Een geintje over en weer kan ik nog begrijpen. Humor is belangrijk maar wanneer sommige leden zich gaan afzetten tegen andere leden omdat in het verleden onenigheid was en daardoor de sfeer verpesten getuigt van heel kinderachtig gedrag met een IQ, menslievendheid en christelijk gedrag van een heel laag niveau. Het neemt de zin en verlangen van mensen die niet veel sociaal contact hebben helemaal weg. Doe zo vooral verder. Hou de schijnheiligheid maar goed in ere. Ga ergens maar evangeliseren hoe goed God is en hoe we moeten leven en ondertussen verpest je lekker de sfeer wanneer er iets leuks te gebeuren staat...proficiat hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 15:14
Onderwerp: Ezechiël
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Kan je daar dan eens enkele voorbeelden van geven zonder te zeggen dat we het boek Ezechiël moeten lezen? |
Zoals ik al vermoedde zou hier geen antwoord op komen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 15:11
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 12:55
|
|
|
De nieuwe lijst:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Erika Bert Cootje Frank Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg Tink Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb. Visje (ov) peertjes512 Trijnie (o.v) Anouska714
Het volgende wil ik nog wel kwijt hier. Ik krijg de indruk, dat sommige mensen zich onder druk gezet voelen, en dat vind ik niet prettig. Wat voor de een een gewone opmerking is kan voor de ander als een verwijt overkomen. Ten tweede heb ik bewust de datum zo laat gepland, zodat de mensen die onregelmatige dienst hebben ruimschoots van tevoren aangeven dat ze die dag vrij willen hebben.. Een aantal heeft dat ook gedaan. Ten derde vind ik met 25 man de groep eigenlijk al te groot, dus groter kan gewoon niet. Dan verlies je snel het overzicht over iedereen. En idd, je kunt mensen niet verbieden te komen, maar mensen die zich niet opgeven, daar wordt ook geen rekening mee gehouden. Gezien het grote aantal, is het ook niet mogelijk zelf vrienden mee te nemen. Bovendien wat moeten die gasten er, poppetjes kijken ofzo? Geen introducé, geen kinderen en geen honden... Ik verwacht ook niet dat we voor die nare verrassingen komen te staan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 12:55
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Het was een klein uurtje rijden maar ondertussen zit ik op mijn nieuwe bank dit bericht te typen |
Dan zal een middagdutje ook niet lang op zich laten wachten, zeker?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 08:54
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | alweer ziek? JE moest wat minder..... en wat meer ...... je weet wel wat ik bedoel dit is voor de nieuwsgierigen onder ons He Frank |
...ik ben helemaal niet nieuwsgierig. Als Y graag in een hunnenbed gaat slapen en daardoor ziek wordt is het eigen bult enzo verder...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 01:23
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Soms...kan ik er niet goed tegen (dat plagen) maar dat heeft ook een reden... En nee....ze heeft er nu nog 1... Die leeft nog steeds, maar is ook al 2 jaar en kan ook zo ineens dood gaan... Nu had dat extra vlug kunnen gaan omdat zijn makker dood is... Ze wacht tot deze dood is en neemt dan weer 2 jonkies... Das beter... dat ze samen opgroeien... Nu wel begrepen???
Maar we zijn oftopic!!!!
Mooiste moment???
Ja...mijn goudgele koets staat weer voor de deur.... Supersnel...en ik ben de garage toch dankbaar... Het blijven dure kindjes... |
...dus nu zitten jullie gewoon te wachten tot die arme rat dood gaat...mooie dierenvrienden zijn jullie...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 23:56
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nou loopt visser je een beetje te plagen hoor Zeeland. Of heeft dochterlief er intussen tòch weer 2? |
...2 watte???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 22:42
|
|
|
VISSER278 schreef: | Een kat en een rat, samen in één huis, dat kan visser niet rijmen. Dacht dat die beesten aartsvijanden van elkaar waren. |
...er komt in het verhaal van Zeeland toch geen rat in voor???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 22:27
Onderwerp: Het weer
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Jaaaaaaa, gezellig! Kunnen er wel een cm uitje van maken
Droppen wij iedereen bij Artis en gaan wij door... |
Yessss...wanneer vertrekken jullie???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 19:07
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Vanaf maandag gaat het echt winteren! |
...het lijkt net wel of je er happy van wordt. Waarom ga je niet op de Noordpool wonen? Wel zonder laptop natuurlijk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 19:06
|
|
|
MARRY942 schreef: | Mijn mooiste moment gaat zo komen: om 19.00 uur stopt de trein hier op het station en mag ik mijn dochter weer knuffelen, een heel weekend lang! |
Ben je daar niet te moe voor?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 18:32
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Il Divo........wat was daar ook alweer mee???
Maar ehm..... je hebt helemaal gelijk hoor!! |
Het is misschien maar goed dat die mannen er goed uitzien want hun kitschmuziek is niet om te aanhoren...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 18:27
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Pfft...dacht al dat ik naar Hoeven moest...
ja ja dat zeg je nu...toen je onlangs mijn rug mocht masseren wilde je niet...
Veel gel voor die paar haren...'t is wat... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 18:07
|
|
|
PIETER649 schreef: | organiseer zelf eens wat in Halderberge dan Frank... scheelt jou n berg reistijd |
...tja, hier is niet veel te doen, hé Pieter. Ik heb ontdekt dat in Hoeven geen enkel verkeerslicht is...daar kunnen we al niet voorstaan Misschien kunnen we dan eens de plaatsen bezoeken waar geen verkeerslicht staat...dat is ook bijzonder...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 17:59
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ben je jaloers? |
Neen, ik kan mijn neus zelf snuiten en ik doe veel gel in mijn haar. Heb dus helemaal niets om jaloers op te zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 17:53
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Steentje, wat doe je na het op de "ok"-knop klikken? |
Haar neus snuiten en haar kammen...pfff, wat een vraag...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 17:35
|
|
|
Ik heb net eens gekeken op de routeplanner en het is zo'n 96 km wat best te doen is maar we zitten wel volop in de spits...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 16:10
Onderwerp: Engelse taal op het forum.
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Kijk, dit is nu charmante mannentaal.....daar vallen vrouwen voor.....
Wel een beetje jammer van dat Engels tussendoor........ |
...BONGGGG... Dat W-tse kwartje viel inderdaad erg laat... ...dat is weer typisch iets voor haar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 16:08
|
|
|
TINK100 schreef: | van alles wat en overal en nergens..... |
...dus, je hebt eigenlijk niets gedaan. Ach, mag ook wel eens, meid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 13:19
|
|
|
het is mooi zacht weer hier...geen regen...en een zonnetje...
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|