Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 februari 2012, 13:34
Onderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
|
|
|
HENKEMAN399 schreef: | Leuk...das dus nummer drie die mee rijdt in mijn auto? |
Tja, maar hoe weet je nu of je wel de juiste persoon meeneemt. Je weet toch niet om wie het gaat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 februari 2012, 10:45
Onderwerp: Het weer
|
|
|
TINK100 schreef: | maar berekoud volgens mij....een dagje verwarmingkleven, denk ik maar |
...je hebt toch een nieuwe jas gekocht. Hupsakee, jas aan en naar buiten de longetjes vullen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 februari 2012, 09:14
|
|
|
De zon schijnt en een mooie heldere lucht...laat het zomaar blijven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 februari 2012, 09:13
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Iedereen heeft blijkbaar enkele dagen niet gegeten....
Straks andijviestamp en vis...tonijnsteaks
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 22:58
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Heb je al een lang bed voor Visser Hannah????? |
Dat is nog in de maak op één of andere scheepswerf...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 20:44
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Daar moest ik ook ff aan denken, een zondagse steek houd geen week |
Ik weet niet of het een verwarmde plaats is waar je machine staat maar soms kan het gebeuren dat het water dat er nog inzit van een vorige wasbeurt bevriest en dan kan het wel eens lekkage geven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 17:32
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Helaas pindakaas, ik ga ook niet alleen...... |
Moest jij niet naar een feestje???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 17:29
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ow..jij kwam zaterdag langs he...je mag best meteen ff in bad hoor (wel ff uitvoerig aan frank uitleggen daarna hoe de badkamer eruit ziet he ) |
Ik denk niet dat ik W-tje alleen naar jullie kan laten komen...ik zal haar wel brengen en ook haar ruggetje wassen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 16:46
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Kans is groot, hij is ook wel heel erg mooi hoor Terracotta met blauwe accenten,groot hoekbad, toilet, dubbele wasbak en een inloopdouche
Owja, en hij heeft ook nog lekker warm water ook, deels gratis door de zonneboiler
Zo, en nu gauw mn boreaurode keuken in...... |
Pestkop...als ze nu weer weken in de chatroom over een badkamer raaskaalt dan dan dan dan...nou ja...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 16:26
|
|
|
HANNAH810 schreef: | en mijn leidingen van het warme water zijn ook al bevroren; ik kan alleen met koud water douchen.....
ik mis een kerel in huis, die weet hoe ik dit op kan lossen. |
...als die warm waterleidingen bevroren zijn is dat misschien een teken dat het niet veel gebruikt werd...om bijvoorbeeld jullie te wassen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 16:25
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Idee: zoek een kerel en ga daar douchen? Maar als dat te lang duurt mag je best hier komen douchen hoor |
...als ze zich maar met koud water wast anders gaan we weer weken moeten horen welke mooie badkamer jullie wel hebben. Ze is nu van die keuken-manie afgekickt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 14:42
|
|
|
VISSER278 schreef: | Voor degenen die een nachtje bijboeken en zondags huiswaarts hopen te gaan:.....
Leliepp 049 , woont in een naburig dorpje van Domburg. Kan zelf niet mee maar nodigt wel iedereen uit om Zondags een bakkie te komen doen . |
...is zij wel te vertrouwen want het is ook een Zeeuwlandse?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 11:39
|
|
|
HANNAH810 schreef: | leuk dat je mee hoopt te gaan, frank! mijn kleine meid vraagt of je prikkie ook mee neemt? |
Prikkie slaapt tot ergens aan de zomer...ik durf hem niet wakker maken want het ochtendhumeur is bij een egel niet van de poes...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 21:32
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | IK HEB DIT BELUISTERD FRANK.....PRACHTIG!!!! |
Vanavond was op Nederland Zingt een mooiere versie van dit lied. Je kan de uizending zien op Uitzending gemist. Het is het derde of vierde lied, dus vrij in het begin van de uitzending.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1238155
Na 8 minuten hoor je het lied...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 4 februari 2012, 21:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 21:02
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik had mijn meterstand ingevuld en ik kreeg een brief terug dat ik vast de verkeerde meter had gebruikt want de getallen konden absoluut niet waar zijn....... |
...dat is dus weer typich iets voor jou. Vind ik wel erg funny...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 20:17
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=iy0zycW37Pc&feature=related
Misschien weet je niet wat liefde is, of ken je haar nog niet, lees dan wat er staat in ’t woord van God en luister naar dit lied.
De liefde is een woeste stroom, die alles overvloeit. De liefde is een plantje, dat stil groeit.
De liefde, zij is als een bloem, waaraan ik zachtjes ruik, of als een maat met dure zalf , in een glazen kruik. De liefde is een stukje, van de hemel in je hart. De liefde die verdrijft ook, alle smart.
De liefde is een witte wolk, die voortdrijft in de lucht. Of als een zilv’ren vogel, ja in een snelle vlucht. En Jezus zelf is die het zegt: de liefde telt het meest. Een gave van de Heil’ge Geest, die jij misschien ook vreest.
De liefde is een oceaan, vol golven van geluk, als een vuur dat brandt van binnen, het breekt de zonden stuk. Mijn droom is om bij God te zijn, te zingen voor zijn troon en de liefde, zij geeft vleugels, aan mijn droom. De liefde is een oceaan, vol golven van geluk, als een vuur dat brandt van binnen, het breekt de zonden stuk. Mijn droom is om bij God te zijn, te zingen voor zijn troon en de liefde, zij geeft vleugels, aan mijn droom.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 12:52
Onderwerp: Homoseksualiteit
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Laat ik een vergelijking doen..
Ik ben een alleenstaande hetero vrouw. Ook ik heb behoeftes, maar ik doe het niet. Zo kan dus ook iemand met een homo geaardheid de behoefte laten. |
Oké, je bent een hetero en je doet nu niets aan lichamelijke affectie omdat je geen losbandig seksueeel leven wilt hebben. Wat ik goed kan begrijpen. Veronderstel nu eens dat je een man tegen komt en het loopt prima tussen jullie. De liefde is er en het gaat de goede kant uit en je huwt. Dan zullen er toch ook wel vrij-momenten zijn? Of niet?
Wel mensen die op hetzelfde geslacht vallen en een partner vinden mogen toch ook genieten van elkaar. Wat is daar mis mee. Het is toch een mooie intieme weergave van oprechte liefde. Net zoals jij, na het huwelijk wel te verstaan, je lichaam in beweging zet om samen met je partner te genieten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 12:38
|
|
|
XABIA794 schreef: | Hoi Jasmijn,
Het is inderdaad al moedig dat je dit op het forum wil plaatsen. Oordeel van medebroeders/zusters is nooit op zijn plaats. we hebben elk onze belevingen en wandel op Gods weg. Ik heb me jaren verdiept in die "geaardheid"... (ik wil heel goed letten op de woorden die ik gebruik, daar ik zeker niet beledigend of hoe dan ook wil overkomen) Mijn ex(genoot) is homoseksueel waarna we na 18 jaar huwelijk uiteindelijk ons huwelijk verbroken hebben, hij is uiteindelijk gegaan om met een man te kunnen huwen. Het heeft veel verdriet, pijn en strijd gekost voor ieder van ons, zeker voor de kinderen. Dus om in een hetero relatie te stappen uit een gedwongen visie, zou ik zeker niet aanraden. Uiteindelijk houdt geen mens een relatie vol die niet oprecht bedoeld is. Doch, naar mijn mening is het niet Gods plan om Zijn "bedoelingen" te kunnen aanpassen aan "onze" normen, waarden en ideeen. Ieder van ons kan heel creatief omgaan met Zijn Woord om alle richtingen uit te kunnen. En dat geldt niet alleen voor seksualiteit, maar om ieders "onvolkomenheden". God heeft niets geschapen wat tegen Zijn eigen Woord ingaat... ik kan me dan ook niet voorstellen dat God jou homoseksueel heeft "geschapen" desontdanks Hij hierover meerdere malen Zijn oordeel geeft. Alleen "weet" Hij het al. Wat wel mijn mening hierover is... Dat door Zijn liefde, wij in relatie met Hem mogen groeien. Maar daar ga je met God zelf mee aan de slag. Ik kan jou niet oordelen, doordat ik mijn eigen weg heb, met eigen onvolkomenheden. En dat geldt voor iedere van ons. Maar ik kan het ook niet maken om jou een groen licht te geven, met de interpretatie dat God alles goed vindt wat we ook doen. Dan zou het hele verbond laten wankelen. Maar wat wel is... we kunnen niets uit eigen kracht bereiken. Je kan er niet individueel tegen strijden, God zal in Zijn liefde jou begeleiden in "jou" weg die Hij voor je heeft voorbestemd. Net zoals ik mijn hele leven vanuit Zijn liefde mag groeien naar het plan dat Hij voor mij heeft. Ik ben van mening dat de interpretatie van "christen" zijn vaak wordt gezien als een ongedwongen leven waarin God vaak wordt gezien als een goed Heilig man die alles geeft wat ons hart maar verlangt, en dat we mogen doen en laten wat we willen (want jezus heeft aan het kruis...) Het kruis heeft ons verzoend met de Here, maar ons leven afleggen om Hem te volgen (door Hem en met Hem)... Hem volgen is afleggen wat hier op aarde onszelf goed dunkt, maar leren zien wat Hij met ons wil bereiken... Ik wens je heel veel zegen en wijsheid in jou weg die de Here met je voorheeft. In ieder geval heb je al zeker de gave van oprechtheid, en daar houdt God van... Hij gaat op weg met hen die oprecht zijn in hun hart |
Ik heb je man gekend in een toch wel bepaalde 'macho wereld' en toen je me vorig jaar vertelde wat er aan de hand was met hem, met jullie huwelijk, schrok ik een beetje. Nou ja, wel erg, moet ik toegeven. Dat het jou verdriet deed weet ik ook en begrijp ik heel erg. Het is de schok maar ook de breuk.
Hoe denk je nu, los van het feit van jou ervaringen en de Bijbel, over homoseksuele relaties, Xabia?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 12:31
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zo het huis is weer aan kant, de kapotte leiding is gemaakt! Was constructie fout van de maatschappij en bedankt maar weer Maar goed weet waar de schade te verhalen is als die nog mocht komen |
Heeft je nieuwe bank er onder geleden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 12:26
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik heb het over het praktiseren van een relatie. Niet over de geaardheid.
Waarom zou God een homorelatie 4000 jaar geleden hebben afgekeurd en nu ineens nu zal goedkeuren? Dan kunnen we alle regeltjes wel overboord gooien. |
Dus je mag homoseksueel zijn maar je moet maar geen liefde of lichamelijkheid hebben. Nou ja, dat is dan jouw standpunt en dat moeten we maar aanvaarden zoals jij denkt. Nu ben ik zo vrank om te zeggen dat ik het erg spijtig vind dat jij geen kinderen hebt die dan ook nog eens homoseksueel zijn én van jou geen relatie mogen hebben waar vrijen met elkaar is toegestaan. Moest je wel in die situatie zitten zou je er misschien anders over denken want een liefdevolle ouder wilt toch dat hun kinderen gelukkig zijn of worden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 12:16
|
|
|
BERT168 schreef: | dat gerrit er zon leuk antwoord op geeft wil toch helemaal niet zeggen,dat gerrit geen respect heeft jasmijn haar geaardheid? het is goed om af en toe even in zon topic als dit even een grapje te maken,maar dan moet het niet denigrerend overkomen,en dat is hier niet het geval vind ik.
ik ben het dus ook roerend met gerrit eens! goeie timing gerrit! |
Dat gerrit respect heeft voor de geaardheid van Jasmijn kunnen we helaas niet afleiden uit de paar woorden die hij schreef. Het is dus gissen naar zijn denkwijze wat dit issue betreft.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 4 februari 2012, 12:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 12:14
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Dit is mijn visie, ik leef naar de bijbel zover het mogelijk is.
Zo zie je maar...en dat doet Jasmijn dus ook
Maar ik ga de bijbel niet aanpassen aan mijn levensstijl. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 12:12
|
|
|
DANIEL777 schreef: | zou dit niet ook haar visie kunnen zijn? of moeten we alles wat er in de bijbel geschreven is ook over dit onderwerp maar klakkeloos naast ons neerleggen? |
Of het ook de visie van Maris is kan zij het beste beantwoorden.
Op sommige zaken moeten we wat toleranter kunnen zijn om zo onze medemens te kunnen aanvaarden zoals hij of zij is. Mensen die op hetzelfde geslacht vallen hoeven niet verstoken te blijven van liefde, geluk met een partner, lichamelijke affectie. Net zo min dat mensen die lijden aan vraatzucht, is ook een doodzonde, of aan een andere doodzonde lijden (?) niet van de liefde, het recht op lichamelijke affectie verbannen moeten worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 11:46
|
|
|
MARISKA601 schreef: | De bijbel is heel duidelijk over hoe God denkt over homoseksualitiet.
God verwacht van ons een man-vrouw relatie. God verafschuwt het als mensen van de zelfde sekse liefde met elkaar bedrijven.
God heeft alle mensen lief maar verafschuwt het zondige gedrag van de mens. |
Oké, zo staat het in de Bijbel. Dat weten we ondertussen al. Wat is je eigen visie, want die heb je toch, hoop ik, dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 08:59
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nahhhhhhhhhhh praat jij nou engels |
...ons W-tje is een polyglot...we zouden nog eens versteld van haar kunnen staan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 15:23
|
|
|
TINK100 schreef: | is wel zo, maar als je onverwacht naar huis mag, terwijl je moest werken....tjaaaa, dan is het helemaal lekker |
...waren de mensjes waar je voor moet zorgen dan allemaal plots op sneeuwvakantie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 15:22
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik weet het...er zullen helaas weer de nodige ongelukken gebeuren, maar als ik die mooie smetteloos witte wereld zie...maakt dat me klein....zo mooi.... Nee Frank sneeuw is niet vies...
Zeeland...waar inmiddels ook de vlokken naar beneden komen... |
Het is hier ondertussen ook al enkele uren aan het sneeuwen...het is wel mooi maar ik was met de wagen onderweg en het was wel schuiven hier en daar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 13:09
Onderwerp: Trouwen
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Volgens mij kunnen ze dan beter gaan trouwen met carnaval |
...in Dordrecht is dit jaar carnaval op een later tijdstip...H&B geven de aftrap...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 13:07
|
|
|
TINK100 schreef: | wakker worden om 6.30 en weten dat je nog lekker een uurtje mag blijven liggen |
Als je nu de wekker had laten rinkelen om 5.30u kon je nog 2 uur langer blijven liggen wat nóg heerlijker is...
|
|
Naar boven |
|
|