Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 februari 2012, 16:25
Onderwerp: Het weer
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Mijn keel doet ferm pijn...heb ook pijn in mijn nek en rug...het mag van mij gerust regenen want ik kom toch niet buiten ik bibber nu al uit mijn vel bij de verwarming. |
Verkeerde topic he ziek zijn is een ander topic En troost vele zijn er met je ziek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 februari 2012, 16:23
Onderwerp: ziekenhoekje
|
|
|
PIETER649 schreef: | daarna maakt niet meer uit Cootje? |
Pietje een vrije middag zeker nu de vrouw ziek is Zorg jij effe goed voor je vrouw meneer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 februari 2012, 16:22
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ik vrees het ergste voor vandaag... kokkin is ziek |
Ach Pieter het nummer van de pizzakoerier ken jij toch uit je hoofd Laat die lieve vrouw van je maar eens effe lekker uitzieken he Enne je kan toch wel wat maken he een echte vent als jij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 februari 2012, 13:04
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...dat is die maand in de zomer wanneer het altijd regent...geef maar gewoon toe dat februari de beste maand is met de liefste jarige mensen...
voila, ik wil er niets meer over horen...dat zou pas een mooi moment van de dag zijn. |
sal je effe uut de droom helpen he Ik ken bijna altijd met mijn verjaardag buiten zitten, geen rommel binnen dus! daarbij ben ik gewoon heel lief dus is dat de beste maand
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 februari 2012, 10:41
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Door de band genomen, eten konijnen alleen kool, en wat wij benoemen onkruid dat zijn dan de wilde konijnen. Tamme konijnen eten doorgaans veel zaden, en krijgen af en toe een worteltje, wilde konijnen doorgaans geen worteltje. Dat wilde konijnen door de band genomen minder, tot geen worteltjes eten heeft weer te maken met het feit, de jagers, het kost te veel tijd die dingen op te graven. Het is ook veel beter geen wijn op te dienen, daar konijnen slecht tegen vocht kunnen, water is ook uit den boze. |
Wat een apart recept
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 februari 2012, 10:38
Onderwerp: Met elkaar afvallen?
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Nuchter nadenken gaat ook beter zonder alcohol en dat is verder een behoorljke dikmaker. Mijd genotsmiddelen en ander ballastvoer zoveel mogelijk, weinig suiker en vet, eet gezond en beweeg dagelijks. En hou dat vol. Met roken hoef je natuurlijk niet te stoppen, immers: het roken stopt jou wel......
Thomas |
Nog meer leuke tips A) ik heb nooit gerookt B) ik drink geen alcohol C) eet zelden junk foot D) deze dingen gaan niet voor iedereen op he! Ik heb volgens mij wel eens eerder verteld dat mijn lichaam heel anders reageerd dan vele anderen doen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 februari 2012, 10:35
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...natuurlijk wel...de liefste mensen zijn jarig in februari, Chat en ikke... |
Sweet dreams he Augustus is de mooiste maand hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 19:52
|
|
|
HENKEMAN399 schreef: | Door op de weegschaal te staan en het gewicht wat het aangeeft hier te noteren.... |
Nee tís niet waar he maar denk dat tie bedoeld hoe je gaat proberen af te vallen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 19:51
Onderwerp: ziekenhoekje
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Heel onverwacht mocht ik naar huis...thuis de antibioticakuur afmaken.
Echt super, want nu kan de bruiloft toch doorgaan. Over twee weken krijg ik weer bloed kweken. Mochten deze niet goed zijn is er een kans dat de ziekenhuisdeuren weer open gaan voor me, maar zoals het aanslaat, ziet dat er niet naar uit. |
We houden met jou moed meid Komt goed die bruiloft mag vast doorgang vinden met eindelijk een gezonde Jolanda
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 19:49
|
|
|
TINK100 schreef: | hark??? wie gaat er nu met dit weer harken??!! buiten zitten en genieten in het vroege, heeeeele vroeg voorjaarszonnetje |
Een hark met een hark hoe vind je zoiets Enne bladharken doe ik in het najaar niet in het voorjaar
Owwwww jw wilde de tuin al harken sorry beetje niet wakker hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 19:48
|
|
|
Ik eet geen konijn
Heb lekker aardappetjes gebakken met een tartaatje en doperwten erbij!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 19:47
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
TJOKLAT313 schreef: | Mijn liefste collega'tje, mijn muzische maatje, heeft borstkanker Ik ben er kapot van... |
Huh allemaal heftige dingen hier! Wilde er net zeggen ben zo ontzettend moe ga vroeg naar mn bed maar ach wat is dat voor slecht moment als ik alle ellende zo hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 17:38
|
|
|
HENKEMAN399 schreef: | Hai allen,
Ik wil de draad weer oppakken en weer eens serieus beginnen met het verliezen van mijn overtollig vet. ik zal hier regelmatig mijn gewicht noteren.
Mvg. Henk |
Oei jij hebt lef!' Ik wil het ook maar ga hier toch echt mn gewicht niet noteren wil er gerust neerzetten of het gaat of niet en hoeveel kilo eraf maar GEEN gewicht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 12:11
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
[url]
Hey Chat, Van Harte Gefeliciteerd met je 51 ste verjaardag, God's zegen voor het komende jaar.
Gr Erika
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op woensdag 22 februari 2012, 12:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 17:07
Onderwerp: gebed voor Prins Friso en familie
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | T begint hier een beetje op Xandernieuws te lijken...en wie zit er achter, Holleeder? |
Een ongeluk wordt een complot moordtheorie Hum annette begint er idd op te lijken zo!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 16:51
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik had van de week de andijvie gewassen in de gootsteen. Iedereen weet dat er dan restjes met de afvoer meegaat. Dus dat gebeurde hier ook. Aangezien mijn badkamer met vuil wasgoed lag besloot ik dus ook maar die was weg te werken. Onder tussen was ik ook bezig met de keuken te soppen. Ondertussen hoorde ik ook ineens een luide knal. Ik rende naar de badkamer. En ja hoor ik zag uit de afvoer van de wasmachine allemaal restjes andijvie komen. Dat was het ergste nog niet. Het allerergst was dat de zijkant en het deurtje van de wasmachine er naast lagen. En het water stroomde maar door en de trommel draaide nog. En ik gilde naar mijn vader dat er kortsluiting was. En mijn vader begreep het niet hoe het allemaal kon.
Afijn het is inmiddels maandagochtend. En koffietijd. De wasmachine doet zijn werk. Geen andijvie in de badkamer nog in de keuken. Geen kortsluiting in huis. Want het was allemaal een droom. |
droom of wilde fantasie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 16:00
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ehm........ carnaval vieren???
En ff ontopic: het is hier grijs in de lucht, geen zon te bekennen. Hopelijk treffen de Carnavalvierders lekkerder weer! |
Carnaval kennen we hier niet. Maar het is de hele dag al grijs en grauw maar droog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 februari 2012, 16:34
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Net het rijtje van Francine Rivers gelezen, nu begonnen aan "Tegen de stroom in" van Lynn Austin. Heeft iemand het boek al gelezen? Of andere boekentips?? |
De boomgaard van Lynn Austin is erg mooi heb ik zelf tja en de boeken van Karen kingbury zijn het lezen zeer zeker waard net als idd Francine rivers!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 februari 2012, 16:33
|
|
|
GERRIT084 schreef: | En vandaag vandaag wordt er niet gegeten vandaag, is iedereen aan het vasten |
Op zondag?? Nee we zeiden altijd tegen mn pa zondag is de dag dat je buikie groeien mag
Dus lekker een pasteitje op en daarna een biefstuk met kruidenboter en als toetje verse ananas met slagroom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 februari 2012, 16:31
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
PIETER649 schreef: | De laatste keer dat je afscheid nam, heb je het toch ruim 22 uur volgehouden he... Ik zal t ditmaal op de stopwatch bijhouden |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 februari 2012, 19:17
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar kan je daarom niet meeleven? Jij was misschien wat idealistisch maar nu klink je toch verbitterd.......en of hij niet geleden heeft? Dat wetn we niet maar de man is wel in levensgevaar.....en als het jouw broer nu was? Dan mochten we wel meeleven? |
Idd Willemijn! En wat kan hij eraan doen dat hij als zoon van onze koningin is geboren? niks toch zeker! Ja hij is daardoor een bekende nederlander wachte hij daarop Nee!! Heeft hij het geloof vaarwel gezegt? geen idee, maar daarom mag gebed zeer zeker wel juist dan moeten we bidden om genezing en terugkeer tot het geloof als hij die kwijt zou zijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 februari 2012, 17:18
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Waarom zoveel heibel om iemand die iid door roekeloosheid en overmoed in de problemen is geraakt, toevallig bekend, rijke man, veel status, uit het koningshuis gezet door een CDA premier, vrouw betrokken bij de Bilderbergers (satanisten), What's the problem, de man heeft de beste dokters...broerlief kan met een privévliegtuig naar hem toe....alleen omdat hij beroemd is? waarom geen gebedsoproep voor een straatkind in Afrika of India Waarom geen oproep voor jonge moeders in Israel die dag in dag uit moeten leven met de dreiging van een atoomoorlog? |
Dus als ik jou zo lees Annette moeten we maar niet meer bidden voor een mens als ze toevallig lid van het koninklijk huis zijn en volgens "de mens"niet meer in God geloven?? Vraagt God ons niet te bidden voor de zondaren en hen die Hem niet kennen?
Wie zegt dat we niet bidden voor onze medemens in het buitenland of gewoon hier in Nederland? Ik vind de oproep van Josina als monarchist prima, een ieder mag hier een oproep plaatsen en als je het er niet mee eens ben dan doe je het niet en sla je dit topic gewoon over lijkt me!
Erika die zeker bid voor ons koningshuis en andere medemensen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 februari 2012, 16:38
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Idd!
En daarbij: wie zegt dat ze God de rug toegekeerd hebben? Wij kunnen toch niet in hun hart kijken? |
Is het zo wie zo slecht om voor iemand te bidden? Christen of niet, ieder mens verdient gebed en daarbij mag je idd bidden of ze de Heere weer willen toelaten mochten ze Hem idd de rug hebben toegekeerd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 februari 2012, 10:35
Onderwerp: PC-problemen
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Die mensen werken met 2 browsers. met de ene open ze de mail en met de andere versturen ze de mails.
Leonie moet er nu alleen nog meer leren om te gaan om met 2 browsers te werken. |
Ik heb ook windows 7 maar dus geen problemen nu! Heb het idd ook gehad en dan ging het wel goed met chrome! Raar hoor dat er hier steeds problemen zijn met windows 7 gebruikers!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 11:57
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Hèèèèrlijk uitslapen terwijl de meeste 'normale' mensen aan het werk zijn..... Wat is de zorg toch een mooi beroep..... |
Vooral dat werken als iedereen slaapt en het slapen als iedereen werkt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 februari 2012, 11:54
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Regen...... waar is dat heerlijke zonnetje gebleven mèt de vrieslucht???? |
Doorgestuurd naar ijsland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 februari 2012, 17:11
|
|
|
HENKEMAN399 schreef: | erh...ik had een familiezak kibbelingen, maar er was niemand |
Vind je het gek dat er niemand was Je woont bijna buiten Nederland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 februari 2012, 13:42
|
|
|
HENKEMAN399 schreef: | Ik ga een heerlijk bakje kibbelingen halen er komt zo een visboer in de buurt die echt heerlijke verkoopt....mmmm lekker gekruid en een knapperig korstje....
Smakelijk allen... |
Voor mij ook een bakkie meegenomen?
Hier vanavond verse sperziebonen met erdoorheen, gebakken spekjes/ui/champignons, gebakken krieltjes en een schnitzel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 februari 2012, 13:41
|
|
|
DANIEL777 schreef: | huisje isoleren? |
Nog beter isoleren dan het hier is gaat echt niet lukken hoor!
Hoor de wind waait door m'n haren Men wat een woei buiten maar de sneeuw was mooi snel zonder rommel weg Laat de lente maar beginnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 februari 2012, 13:38
Onderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Heel fijn dat jullie snel ontdekt hebben te willen trouwen maar moet je echt elk moment aangrijpen om het op elk topic te melden?? Denk ook een beetje om je medemens of zoek een trouwforum.......deal?
doorbijten tot juni wordt echt afzien nl. |
Mee eens Leanne! Ik gun iedereen zijn/haar geluk maar wordt er op deze manier ook niet echt vrolijk van
|
|
Naar boven |
|
|